Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ: Ο ΑΝΕΡΓΟΣ


Ο Κλεισθένης γράφει.

Εξουσία: «Τι βλέπω; Πλακάτ και γράφεις ότι είσαι άνεργος; Το φωνάζεις κιόλας.

Άνεργος: Μα είμαι άνεργος, την αλήθεια φωνάζω.

Εξουσία: Μου είναι αδιάφορο αν είσαι άνεργος όσο αφορά για την αλήθεια φύλαξέ την για τον εαυτό σου.

Άνεργος: Γιατί; Ποιον ενοχλώ; Έχω το δημοκρατικό δικαίωμα να διαδηλώνω...


Εξουσία: Κι εγώ έχω την «δημοκρατική» νομιμοποίηση να στείλω τα ΜΑΤ να σου σπάσουν το κεφάλι.

Άνεργος: Θα επαναστατήσει ο κόσμος, θα διαμαρτυρηθεί.

Εξουσία: Πρόσεξε! Πολλοί απ’ τον καναπέ τους θα βρίζουν προς τις οθόνες, άλλοι θα αδιαφορήσουν, άλλοι θα πουν καλά του κάνανε του ταραξία, λίγοι θα διαμαρτυρηθούν στους δρόμους αλλά εγώ με την «δημοκρατική» μου νομιμοποίηση θα ανοίξω κι αυτών τα κεφάλια. Το παιγνίδι φίλε είναι χαμένο.

Άνεργος: Ναι! Τι να κάνω; Είμαι άνεργος. Είμαι σε απελπιστική κατάσταση.

Εξουσία: Δεν με νοιάζει αν θα παραμείνεις άνεργος ή αν θα βρεις δουλειά, εκείνο που με νοιάζει είναι να μην το φωνάζεις. Δημιουργείς πρόβλημα στο σύστημα, δεν το καταλαβαίνεις;

Άνεργος: Ναι! Αλλά αν παραμείνω άνεργος θα αναγκαστώ να κλέψω, να παρανομήσω.

Εξουσία: Κάνε ότι νομίζεις αλλά αν σε πιάσω να παρανομείς θα σε κλείσω στη φυλακή, έτσι είναι το σύστημα.

Άνεργος: Δηλαδή από ‘σένα δεν έχω να περιμένω τίποτε; Μήπως να μου έδινες μια δουλειά;

Εξουσία: Αν φωνάζεις στους δρόμους ότι είσαι άνεργος τότε θέτεις τον εαυτό σου έξω απ’ το σύστημα, μ’ αυτόν τον τρόπο δεν λύνεται το πρόβλημά σου. Η λύση του είναι μέσα στο σύστημα.

Άνεργος: Δηλαδή;

Εξουσία: Να! Βοήθησε το σύστημα για να σε βοηθήσει.

Άνεργος: Δηλαδή;

Εξουσία: Να! Γίνε κολλητός με κάποιον του συστήματος.

Άνεργος: Δηλαδή;

Εξουσία: Είσαι και μπουνταλάς πανάθεμά σε. Γίνε ενεργό μέλος κάποιου κόμματος, διπλάρωσε κάποιον πολιτευτή, δικτυώσου στην εκκλησία της περιοχής σου, πλησίασε κάποιον συνδικαλιστή, τι διάολο χαζός είσαι;

Άνεργος: Κι αν το κάνω θα βρω δουλειά;

Εξουσία: Σιγά, μη βιάζεσαι, με τη σειρά σου, υπάρχουν άλλοι χιλιάδες πριν από ‘σένα.

Άνεργος: Δηλαδή «ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι»

Εξουσία: Δεν φταίω εγώ αν τόσα χρόνια παρέμενες εκτός συστήματος. Ας είχες μυαλό.

Άνεργος: Κι αν αρνηθώ και εξακολουθήσω να φωνάζω στους δρόμους;

Εξουσία: Άκου φίλε, κάνε ότι θέλεις, δημοκρατία έχουμε, εσύ θα φωνάζεις κι εγώ θα σου σπάζω το κεφάλι και το σύστημα με τους υποτακτικούς του θα σε παρουσιάζουν σαν μίασμα, σαν ταραξία, σαν εχθρό της κοινωνίας.

Άνεργος: Μα! Εγώ μόνο δουλειά ψάχνω.

Εξουσία: Ναι! Αλλά αν αντιστρατεύεσαι και αδιαφορείς για το σύστημα τότε είσαι εχθρός μου. Μπορώ να κάνω κάτι για ‘σένα μόνο αν ανήκεις στο σύστημα.

Άνεργος: Δηλαδή θα μ’ αφήσεις να πεθάνω της πείνας;

Εξουσία: Μου είναι αδιάφορο, το σύστημα βοηθά μόνο όσους ανήκουν σ’ αυτό.

Άνεργος: Αν μαζί με όλους τους άλλους ανέργους αρνηθούμε να γίνουμε μέλη του συστήματος;

Εξουσία: Αυτό σημαίνει επανάσταση και τα μέτρα που θα πάρει το σύστημα θα ‘ναι πολύ σκληρά. Το σύστημα δεν αστειεύεται. Έχει τους μηχανισμούς του γι’ αυτό.

Άνεργος: Και ποιος είναι το σύστημα;

Εξουσία: Αυτοί που με τις πράξεις σου ή τις παραλείψεις σου τους άφησες να σε διοικούν κατ’ όπως νομίζουν, να μένουν ατιμώρητοι, να αδιαφορούν για ‘σένα και όλους τους άλλους που δεν φρόντισαν να γίνουν μέλη του, αυτοί που στηρίζεις τόσα χρόνια, αυτοί που ψηφίζεις τόσα χρόνια, αυτοί που νόμιζες, τρομάρα σου, ότι θα σε σώσουν.

Άνεργος: Τότε καθένας την δουλειά του, εγώ θα φωνάζω και εσύ θα μου σπάζεις το κεφάλι. Μπορεί να ‘ρθούν και άλλοι άνεργοι και αδικημένοι να φωνάζουν, μπορεί να γίνουμε πολλοί, τόσοι ώστε το σύστημα να μη μπορεί να μας κουμαντάρει και που ξέρεις μπορεί να κατορθώσουμε ν’ αλλάξουμε το σύστημα έτσι ώστε να νοιάζεται και για ‘μας, να μας δίνει δουλειά, να τιμωρεί όσους πρέπει, να μη μας σπάζει τα κεφάλια όταν φωνάζουμε έχοντας δίκιο.


Από το ideopigi.blogspot.com

6 σχόλια:

  1. Aκούω ανεργία, διαβάζω ανεργία, βλέπω ανεργία και θυμάμαι το έτος 2011, όταν αναγκάστηκα να κλείσω την επιχείρησή μου. Επιχείρηση ανθούσα με 32 εργαζόμενους.
    Την έκλεισα γιατί άρχισε να χάνει την ανταγωνιστικότητα της. Αιτία οι εργαζόμενοι και το εργατικό κόστος. Τι να πρωτοθυμηθώ. Απεργίες, λευκές απεργίες,τσαμπουκάδες, εκβιασμοί. Συνδικαλισμός για την κουτάλα της εξουσίας ,καθιστικές απεργίες και ένα εργατικό Δίκαιο που μόνο δίκαιο δεν είναι.
    Θυμάμαι το 2000 που ήταν μια καλή χρονιά από άποψη κερδών , έδωσα ένα πολύ καλό μπόνους σε όλο το προσωπικό. Δύο μισθούς. Δηλαδή τον Δεκέμβρη του 2000 ο κάθε εργαζόμενος πήρε δύο μισθούς μπόνους και το δώρο των Χριστουγέννων και τον μισθό του Δεκεμβρίου , σύνολο τέσσερις μισθούς.
    - Ελπίζω να μην έχετε παράπονο, είπα στον έχοντα ρόλο ινστρούχτορα στους εργαζόμενους.
    - ΟΙ εργαζόμενοι όσο κι αν είναι ευχαριστημένοι πάντα πρέπει να διεκδικούν ακόμη καλύτερα, μου απάντησε !
    Και στις 15 Ιανουαρίου μου υπέβαλαν νέα εξωφρενικά αιτήματα και τον Φεβρουάριο έκαναν μια εβδομάδα απεργία που γονάτισε την επιχείρηση.
    Γιαυτό τώρα ακούω για ανεργία, διαβάζω για ανεργία, βλέπω ανεργία και ΔΕΝ ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή είναι η άλλη όψη του νομίσματος, και έχεις απόλυτο δίκιο.

    Και αν δεν δούμε όλοι μας τι κάναμε λάθος τόσα χρόνια και δεν αποφασίσουμε να ξεκινήσουμε από την αρχή χωρίς όλα αυτά, τότε είμαστε χαμένοι και το χειρότερο: θα μας αξίζει να χαθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεοκρατία ή Αρμονία και Κάλλος
    - Σήμερα, ο άλλοτε δημιουργικός Έλλην, ο θαρραλέος κι’ ατρόμητος, ο φτιαγμένος για ανοιχτή μάχη, αλλά τόσο ευαίσθητος πάνω στην ομορφιά, αργοπεθαίνει εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια, μέσα στο απέραντο χριστιανικό σφαγείο χωρίς να ξέρει πώς να αντιδράσει, γιατί δεν ξέρει τι του φταίει!. Τα βάρβαρα ξεσπάσματα εναντίον των διπλανών μας, οφείλονται 90% στην ασχήμια και το αηδιαστικό περιβάλλον γύρω μας, που δολοφονεί την ψυχή μας, γιατί όπως η ομορφιά παράγει ομορφιά και η αρμονία παράγει αρμονία, το ίδιο και η βρώμα παράγει βρώμα, τα σκουπίδια παράγουν Σκουπιδοπόλεις και Σκουπιδανθρώπους, οι οποίοι με την σειρά τους, παράγουν βία και τρομοκρατία, αφού οι Σκουπιδάνθρωποι, αντιστοιχούν στις Σκουπιδοπόλεις τους και αντιστρόφως. Η τόσο απλή αυτή εξίσωση, έχει δραματικές συνέπειες για τους «Έλληνες», που σέρνονται αμίλητοι σαν άχρηστοι όγκοι κρέατος μέσα στο εβραϊκό-χριστιανικό κοπάδι και μαντρί (ποιμενάρχες, αρχιμανδρίτες τσομπάνηδες πιστών κοπαδών) ανίκανοι να επιβληθούν στον τρομερό ψευτο-«σωτήρα» κι’ ανίκανοι ν’ ανατρέψουν τις φοβερές Μεσαιωνικές καταστάσεις που ζούμε. Η βρώμα που ζούμε σήμερα, είναι μία επιπλέον στόχευση εναντίον μας, αλλά από μια άλλη οπτική γωνία, γιατί η βρώμα, αηδιάζει τον άνθρωπο, του στερεί τα πνευματικά του μέσα, θολώνει τον Νου του, δολοφονεί την Ψυχή και εξαφανίζει την Δημιουργία του. Αλήθεια αναρωτηθήκαμε ποτέ, γιατί δεν δημιουργήθηκαν πλέον Παρθενώνες και άλλα θαυμαστά αριστουργήματα, στη χριστιανική εποχή που ζούμε;
    Παντού ασχήμια, ζόφος, τρόμος, θηρία, κατσουφιά, διαστροφή, αναποδογύρισμα σκέψης, εξευτελισμός του Θαυμαστού και του Ωραίου! Πουθενά γέλιο, χαρά, ευτυχία. Μαυρίλα, γενειάδες, ράσα, δούλοι και κατάρες μαυρίζουν τό είναι μας. Ούτε ίχνος ανθρωπιάς στις εικόνες τους. Εξαμβλώματα και ανωμαλίες παντού πού να σού δένεται κόμπος η Ψυχή!!! εάν σού απόμεινε νεοέλληνα βυζαντινορωμιέ…
    Μετά την βίαιη επιβολή του χριστιανισμού, με τον δόλο, τό χρήμα του Ιουδαϊσμού και με την Ρωμαϊκή λόγχη, η Ανθρωπότητα, έπαψε να σχετίζεται με τον πολιτισμό, την καθαριότητα και την αρχοντιά και συνδέθηκε με την βρώμα, το αίμα και την Ιουδαϊκή λέπρα, που προσέβαλε τότε το 10% του πλανήτη, ενώ η Ρώμη και ολόκληρη η Ευρώπη, μετατράπηκαν σε ανοικτούς βόθρους, μαστιζόμενες για αιώνες από επιδημίες πανούκλας, χολέρας, λέπρας, φυματίωσης, σύφιλης και δεκάδων άλλων ανίατων νοσημάτων, αποδεκατίζοντας τις εξαθλιωμένες χριστιανικές μάζες, που πέθαιναν μέσα στους δρόμους, χωρίς να προλαβαίνουν να τους θάψουν. Η μπόχα από τα πτώματα που σάπιζαν σε δημόσιους χώρους, τα σκουπίδια και οι αρουραίοι που μετέφεραν τις αρρώστιες, ήταν τα πιο αποτελεσματικά χημικά όπλα, που χρησιμοποίησαν οι Μεσαιωνικοί Ιεροεξεταστές, για να τσακίσουν την αντίσταση των εξαθλιωμένων μαζών, που εξαντλημένες πλέον, αδυνατούσαν να εναντιωθούν στον «Σωτήρα» της βίας και του ολέθρου.
    Η καθαριότητα, το μπάνιο, (εκ του βαλανείον) ο καλλωπισμός, η ευμορφία θεωρήθηκαν θανάσιμα αμαρτήματα, ενώ η χριστιανική βρώμα, υμνήθηκε ως η υπέρτατη αρετή, δεσπόζοντας στα χριστιανικά αυτοκρατορικά σαλόνια, ακόμη και μετά την Αναγέννηση της Ευρώπης, με τις άπλυτες βασίλισσες, τους δύσοσμους Αυτοκράτορες, τους βρωμερούς μαρκησίους, τους κόμητες και τις δούκισσες, που φιλοξενούσαν μέσα στις περούκες τους παντός είδους ζωύφια, από ψείρες, μέχρι αράχνες και κατσαρίδες, τις οποίες οι Γάλλοι «ευγενείς», διασκέδαζαν να τις πετούν ο ένας στον άλλον, στις κοσμικές συγκεντρώσεις των Βερσαλλιών, όπου ως γνωστόν, δεν υπήρχαν τουαλέτες και η βρώμα τους, καθώς έτρωγαν δίπλα-δίπλα στις τραπεζαρίες, ξεπερνούσε κάθε παρανοϊκή φαντασία, την στιγμή που στην Προϊστορική ακόμη Σαντορίνη, έχουν ανακαλυφθεί τουαλέτες στον δεύτερο όροφο
    1/4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προϊστορικούς ακόμη χρόνους οι Έλληνες, έμεναν σε τριώροφα και εξαώροφα κτίρια και όχι μέσα σε σταύλους με τρωκτικά, όπως οι «πανάγιοι» Ιουδαίοι προπάτορες. Τα Γαλλικά αρώματα, ήταν επίτηδες αποπνικτικά βαριά μέχρι λιποθυμίας, για να καλύπτουν εκείνοι οι βρωμο -«ευγενείς» την μπόχα τους, που των σπιτιών, που συνήθως ήταν η κρεβατοκάμαρα των κατοίκων, γιατί από τους ούτε οι ίδιοι την άντεχαν.
    Ο αυτόκλητος και απρόκλητος σωτήρας και οι «μαθητές» του, φορείς και ιεροκήρυκες της χριστιανικής βρώμας, γύριζαν- και ακόμη γυρίζουν οι ανεδέστατοι- μέσα στους δρόμους άπλυτοι, αφοδεύοντας και τρώγοντας με τα ίδια άπλυτα χέρια, και όταν οι Σαδουκκαίοι τους επέπληξαν γι’ αυτό, ο Ιησούς υπερασπίσθηκε την ιερή τους βρώμα, λέγοντας: «Δεν μολύνει τον άνθρωπο ότι εισέρχεται εις την κοιλίαν του, αλλά ότι εξέρχεται από την καρδίαν του» (Ματθαίος 15: 18). Αυτός ο απρόσκλητος «σωτήρ», που κατήργησε τον Άνθρωπο και την Ζωή, δεν γεννήθηκε τυχαία μέσα σε έναν σταύλο, γεμάτον μπόχα κοπριές και περιττώματα, ούτε τυχαία οι τρείς «μάγοι», γονατίζουν και τον προσκυνούν μέσα στις κοπριές, τα βόδια και τα γαϊδούρια, τα οποία δυστυχώς, σήμερα, τα έχουμε αντικαταστήσει εμείς. Ο χριστιανικός σταύλος, προαναγγέλλει την σκουπιδοποίηση και το φριχτό μέλλον της Ανθρωπότητας, επειδή η «Βασιλεία» των φτωχών, θα εκφρασθεί με μια φρενίτιδα προς την φτώχεια, την εξαθλίωση και την κακομοιριά, διότι σύμφωνα με τα απάνθρωπα χριστιανικά κηρύγματα, μόνον τα προσόντα αυτά εξασφάλιζαν την βασιλεία των ουρανών και όφειλαν οι «προνομιούχοι» σκλάβοι να τα επιδεικνύουν.
    Στην συνέχεια, με το τέλος του Μεσαίωνα, με την απότομη εκβιομηχάνιση, η διαθεσιμότητα της εργατικής δύναμης, απαιτούσε και την συγκέντρωση του πληθυσμού στα αστικά κέντρα, τα οποία αναπτύχθηκαν σε βάρος της καλλιεργήσιμης γης και του δασικού μας πλούτου, χτίζοντας τις Σκουπιδο-εργατουπόλεις, πάνω σε ρέματα, με τα βρώμικα απόβλητα να περνούν μέσα από τους δρόμους που έπαιζαν τα παιδιά κάποτε, υποβιβάζοντας τους ανθρώπους σε κάτι χειρότερο από ζώα, αφού τα ζώα διαβιώνουν μέσα στην Φύση, ενώ οι κάτοικοι των Σκουπιδο- εργατουπόλεων, είναι εντελώς αποκομμένοι από αυτήν Φύση. Τυχαία γίνεται της Κερατέας;;;
    Μια τυπική Σκουπιδόπολις του ενός και μόνον εκατομμυρίου κατοίκων, (η Αθήνα έχει τέσσερα και πλέον), χρειάζεται για παράδειγμα καθημερινά, και κατά μέσον όρο γύρω στις 625 χιλιάδες τόνους νερού, γύρω στις 2 χιλιάδες τόνους τροφής, γύρω στις 10 χιλιάδες τόνους καυσίμων, και γύρω στις 10 χιλιάδες ωριαία ΚW ηλεκτρικής ενέργειας. Αντιστοίχως, απορρίπτει στο περιβάλλον κατά μέσον όρο, γύρω στις 2 χιλιάδες τόνους στερεών αποβλήτων, γύρω στις 500 χιλιάδες τόνους υγρών λυμμάτων, γύρω στις 950 χιλιάδες τόνους ρυπογόνων αερίων και γύρω στα 150 εκατομμύρια ΒΤU θερμότητας. Παράλληλα, αυξάνονται γεωμετρικά οι δαπάνες για την επέκταση, ανανέωση και συντήρηση των δικτύων ηλεκτρικού, νερού, φυσικού αερίου, αποχετεύσεων, μεταφορών, συγκοινωνιών και τηλεποικοινωνιών. ( Αντώνης Κονταράτος, «Η κατάρρευση του Κόσμου», σελίς 31-32).
    Οι σύγχρονες Σκουπιδοπόλεις, έχουν ξεφύγει πλέον από κάθε έλεγχο, και έχουν μεταβληθεί σε κονίστρες απροσάρμοστων, παραβατικών και προβληματικών ατόμων, που κρύβονται μέσα στην ανωνυμία και σαν αυθεντικοί κάτοικοι Σκουπιδοπόλεων, είναι αντικοινωνικοί, εχθρικοί και εγωκεντρικοί, ενώ οι μελέτες που έγιναν στις ΗΠΑ, απέδειξαν ότι, όσο αυξάνει ο αριθμός των συγκατοικούντων ατόμων ανά μονάδα επιφανείας ενός διαμερίσματος, τόσο αυξάνεται και η θνησιμότητα, η εγκληματικότητα, η σεξουαλική διαστροφή, η ομοφυλοφιλία και η βία. 2/4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αποτέλεσμα: γενικευμένες εκρήξεις βίας,(καμαρώστε την άλλοτε γηραιά Λόντρα σήμερα!) η αδιαφορία, η πικρία, που μαζί με την μεθοδευμένη αναβίωση των Μεσαιωνικών Σκουπιδότοπων, είναι το πιο αποτελεσματικό, χημικό, και ψυχολογικό όπλο, με το οποίο, οι λεγεωνάριοι της εξουσίας, στοχεύουν τους Έλληνες, από μία διαφορετική οπτική γωνία εξαναγκάζοντάς τους να ζουν μέσα στην βρώμα, τις αναγουλιαστικές αναθυμιάσεις των σκουπιδιών, τους γεμάτους από «γκράφιτις» τοίχους, μέχρι να παραφρονήσουν και να αρχίσουν να σφάζουν τους διπλανούς τους. Μια πρόχειρη ματιά στα δελτία ειδήσεων καθημερινά, φτάνει!!! Τα πεζοδρόμια, κατακλύζονται από φρέσκες «τούρτες» περιττωμάτων σκύλων, μια άκρως επικίνδυνη εστία μολύνσεως, γιατί επικρατεί η Ιδέα ότι μόνον οι Φιλό-σκυλοι, είναι και οι Φιλό-ζωοι, ασχέτως εάν οι ίδιοι καταβροχθίζουν λαίμαργα τις ξεροψημένες σάρκες από μικρά αρνάκια –κατά Βάρη μεριά και στις ψησταριές -και μοσχαράκια γάλακτος, τα οποία κατασφάζονται για το χατήρι τους. Οι Φιλό-σκυλοι που ποζάρουν για Φιλό-ζωοι, αιχμαλωτίζουν, ευνουχίζουν, φυλακίζουν και τελικά εγκαταλείπουν τα δίποδα δεσποζόμενα σκυλιά τους αδέσποτα μέσα στους δρόμους, συμβάλλοντας στην αναπαραγωγή των Σκουπιδοπόλεων και των Σκουπιδανθρώπων. Αυτοί οι φιλό-σκυλοι, λοιπόν, που δεν καταδέχονται να μαζέψουν τις «τούρτες» των σκύλων τους από τα πεζοδρόμια, θα πρέπει να τιμωρούνται με τα πιο εξοντωτικά πρόστιμα, για να μάθουν ότι η καθαριότητα είναι η αρχοντιά και δεν είναι τα «ευγενή » περιττώματα των σκύλων τους, κι όχι να σπεύδουν κάθε πρώτη Κυριακή του Οκτωβρίου να εκκλησιαστούν και να εκκλησιάσουν τα ζώα τους και να λάβουν την ευλογία του μαστροπού Παπά της ενορίας, την παγκόσμια μέρα των ζώων!!!.
    -Εμείς οι εναπομείναντες «΄Έλληνες»(;) θα πάψουμε –επιτέλους- να είμαστε τα εκτρεφόμενα ζώα του Ιουδαϊκού σταύλου, μόλις καταλάβουμε τι σημαίνει «ο λαός στην εξουσία». Γιατί «ο λαός στην εξουσία» σημαίνει ο λαός στις αποφάσεις! Γιατί οι αποφάσεις, κάνουν την εξουσία, κι’ όχι η κινητοποίηση των μαζών που δολοφονούνται άγρια από την εξουσία μέσα στους δρόμους, στα καταγώγια, στα ναρκωτικά, στις πλάζ με την αφόρητη κατουροτσίκνα, στα γήπεδα, στους τζόγους. Η διαβόητη μεταβίβαση της εξουσίας στον λαό, δεν σημαίνει την είσοδο κομμάτων και βουλευτών μέσα στην «Βουλή Α.Ε.». Σημαίνει ότι εμείς, θα εξετάζουμε τις ολέθριες συνέπειες της χαμηλής Παιδείας και των Νόμων πάνω στην ζωή μας. Σημαίνει ότι θα εξετάζουμε τις επιπτώσεις που έχουν και για ποιούς προορίσθηκαν να τις έχουν. Γιατί ο « λαός στην Εξουσία», σημαίνει ότι εμείς πλέον, θα έχουμε και συμμετοχή στα Προγράμματα Διδασκαλίας, πετώντας έξω από τα σχολεία τους αγράμματους κομματικούς υπηρέτες της εξουσίας. Θα διορίσουμε τους άριστους επιστήμονες που διαθέτουμε και θα μαθητεύσουμε κι’ εμείς δίπλα τους, μέχρι να εξασφαλίσουμε τον πλήρη εκσυγχρονισμό της Παιδείας και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και μέχρι να σιγουρευθούμε ότι η Ελλάδα μας, απέκτησε αληθινή Γνώση, Επιστήμη, Έρευνα και Τεχνολογία, αφού από την Παιδεία μας, εξαρτάται ο πλούτος μας, η ευτυχία μας, οι πόλεις μας, τα χωριά μας και η ίδια η ζωή μας.
    Επίσης, ο «λαός στην εξουσία», σημαίνει την κατάργηση της εμετικής «Βουλευτικής Ασυλίας», την μείωση τους αριθμού των Υπουργείων και βουλευτών, την μείωση των μητροπολιτών και δεσποτάδων μουλάδων πού, απομυζούν σαν βδέλλες τον δικό μας μόχθο. Θα αμφισβητήσουμε την Ιουδαϊκή θρησκεία, που επί δύο χιλιάδες χρόνια τώρα, είναι ο μόνος εχθρός μας, αφού μας επιβάλει την Ακινησία, τον παρασιτισμό, την οκνηρία μαζί με την ολέθρια σκέψη:«ο θεός ξέρει κι’ όχι εσείς». Θα επαναφέρουμε την αυθεντική Εκκλησία του Δήμου που έκανε πανίσχυρους τους Έλληνες, αδιαφορώντας για τους ογκώδεις ναούς και περιφρονώντας τα πτώματα του Ιεχωβά, τους που μας έχουν καταντήσει νεκρολάγνους και Σκουπιδανθρώπους.
    3/4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρωταρχικό καθήκον μας είναι να αποκτήσουμε λαμπερές -πεντακάθαρες πόλεις αντί να ζούμε στις ελεεινές Σκουπιδοπόλεις μας, αλλά για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει ν’ ανταμείβουμε γενναιόδωρα τους ταπεινούς εκείνους εργάτες, οι οποίοι με την ταπεινή δουλειά τους, μας χαρίζουν την καθαριότητα, που δεν είναι απλά η «μισή αρχοντιά», αλλά είναι η ίδια η αρχοντιά, είναι η ίδια η ανθρώπινη υπόσταση, είναι ο δυνατός και πεντακάθαρος Ελληνικός νους και τελικά, η καθαριότητα είναι ο ίδιος ο πολιτισμός και ο ίδιος ο άνθρωπος! «Πολίτες Υγιείς σε πόλεις Υγιείς», πρέπει να είναι το νέο μας σύνθημα, δίνοντας τέλος στην σκουπιδοποίηση των πόλεών μας, στην σκουπιδοποίηση της Παιδείας, της Γλώσσας, και του οράματος που κάποτε είχαμε και πορευόμασταν νικηφόρα. Η Γνώση, την οποία οι λεγεωνάριοι της εξουσίας μας στερούν εσκεμμένα, είναι μόνη δύναμις που ανατρέπει τους τυράννους, χωρίς τύμπανα πολέμου, χωρίς τσεκούρια, μαχαίρια, πέτρες, ξύλα, και μολότωφ. Ο πόλεμος των Ιδεών, είναι ο πιο αδυσώπητος πόλεμος και θα νικήσουμε όταν σταματήσουμε πλέον να προσκυνάμε τον ακάλεστο σωτήρα. Οι θρησκευτικοί δυνάστες μας, να αναχωρήσουν για την Ναζαρέτ και να πληρώνονται από την Ναζαρέτ. Και επιτέλους οι Έλληνες, να καταλάβουν πως, « όταν σκοτώνονται» δεν τραβάει την ανηφόρα η Ζωή, «με σημαίες και με ταμπούρλα», όπως λέει το τραγούδι, ούτε η Ζωή θέλει « νεκρούς χιλιάδες να είναι στους τροχούς». Η Ζωή παράγει Ζωή και χρειάζεται Φιλοσόφους, Μαθηματικούς, Γιατρούς, Φυσικούς, Αστρονόμους, Γεωμέτρες και χρειάζεται Τέχνη, Ποίηση Μουσική και Λογοτεχνία ελεύθερη. Με δυό λόγια χρειάζεται Παιδεία- Έρευνα-Επιστήμη δεν χρειάζεται ούτε δεσποτάδες, ούτε «αγιασμένους» ποιητές, εξαρτημένους από τους Εκκλησιαστικούς τυράννους μας, που μας περνούν τα κουραφέξαλά τους για δημιουργίες.
    Ο 21ος αιώνας, θα είναι (;) και αυτός, όπως και οι προηγούμενοι, ο αιώνας των μεγάλων συγκρούσεων, των αναταραχών, ο αιώνας των σκοπίμως απελευθερωμένων ιών, με τις επιδημίες και συμφορές, γιατί «πρέπει» να εξαφανισθούν εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρον τον σκουπιδοποιημένο πλανήτη. Είναι ολοφάνερο πλέον το πόσο κατεπείγουσα είναι η ανάγκη να ξαναποκτήσουμε την ανθρώπινη υπόσταση μας, για να ορθωθούμε έτσι πελώριοι, καθώς είμαστε σαν Έλληνες, και να υπερασπίσουμε τους εαυτούς μας και τις οικογένειές μας, αντί να περιμένουμε να μας ανατινάξουν όλους μαζί. Έτσι απλά μια για πάντα για την πάσχουσα ανθρωπότητα!!!.-
    4/4
    ’Έγραψε η Α.Ρ. «έκλεψε» και συμπλήρωσε ο ΊΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.