Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ

Όλοι μας λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι η δημοκρατία εφευρέθηκε και εφαρμόστηκε στην Ελλάδα.

Ελάχιστοι δυστυχώς, γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Ξεχάσαμε την ιστορία μας και γι αυτό χάσαμε και τη δημοκρατία και γι αυτό τώρα κινδυνεύει η ελευθερία μας....


Οι επικριτές της δημοκρατίας, συχνά χρησιμοποιούν το επιχείρημα ότι ο φθόνος για την υπεροχή είναι έμφυτος σε αυτό το πολίτευμα. Αυτό απέδειξε ή τουλάχιστον προσπάθησαν να αποδείξει η πρόσφατη εμπειρία των "αγανακτισμένων", όπου ήταν εμφανής η προσπάθεια ομογενοποίησης των "αγωνιστών", αφού τέθηκαν κανόνες (όπως τα τρίλεπτα για όλους τους ομιλητές - ανεξάρτητα από το αν είχαν ή όχι κάτι να πουν) έτσι φτιαγμένοι, ώστε να μην μπορεί κανείς να ξεχωρίσει και να γίνει ηγέτης του κινήματος. Το κίνημα έπρεπε να μείνει ακέφαλο. Ένα ακέφαλο κίνημα, το χειραγωγείς ευκολότερα.

Η έξοδος των αγανακτισμένων, αν και εμπεριέχει θετικά στοιχεία όπως το γεγονός ότι πολύς κόσμος άφησε τον καναπέ του και βγήκε στο δρόμο, στο τέλος άφησε μια γεύση πικρή και την εντύπωση ότι με ειρηνικό τρόπο δεν μπορούμε  να πετύχουμε τίποτα, και επειδή ήταν παρ' όλα αυτά μια εμπειρία για τον Ελληνικό λαό που μόλις άρχισε να ξυπνάει από το λήθαργο και σαν τέτοια, αξίζει να τη μελετήσουμε και να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα.

Αυτό που εφαρμόστηκε στις πλατείες, κατά τη γνώμη μου δεν ήταν δημοκρατία. Ήταν οχλαγωγία. Για το γεγονός αυτό νομίζω ευθύνεται  Αυτό οφείλεται κυρίως στο πολύ χαμηλό επίπεδο της πολιτικής παιδείας μας.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό της οχλαγωγίας αυτής ήταν η πεποίθηση ότι "άμεση δημοκρατία" σημαίνει "μη ύπαρξη αρχηγών". Ο φθόνος για την υπεροχή. Όποιος φαινόταν ή προσπαθούσε να ξεχωρίσει, ήταν ύποπτος. Δεν ξέρω αν οι μετέχοντες ήθελαν η μάζα θα αυτοαποφασίσει μόνη της χωρίς κανένας να ξεχωρίζει από τη μάζα για να μην γίνει γνωστός και τον ακολουθήσει η μάζα και αυτός γίνει κακός εγωιστής και γίνει ο επόμενος δυνάστης της μάζας. Διάβασα τη φάρμα του Οργουελ, αλλά όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τη δημοκρατία.

Δεν μπορώ να καταλάβω από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι στη δημοκρατία δεν πρέπει να υπάρχουν ηγέτες.

Ισα ίσα που η δημοκρατία είναι το μοναδικό πολίτευμα που δίνει βήμα σε όλους και συνεπώς ανάμεσα τους και στους άριστους, ώστε να γίνουν αυτοί ηγέτες του λαού που εφαρμόζει τη δημοκρατία. Σε αντίθεση με το σημερινό ολιγαρχικό πολίτευμα που δίνει βήμα μόνο στους δουλικούς υπηρέτες των εχθρών.

Ο χρυσός αιώνας της Αθηναϊκής ακμής, δεν ονομάστηκε ο αιώνας της δημοκρατίας.Ονομάστηκε ο αιώνας του Περικλή. Του ηγέτη των Αθηναίων.

Ο Περικλής, ο Επαμεινώνδας, ο Κίμωνας, ο Αριστείδης, ήταν ηγέτες. Ηγέτες σε δημοκρατικό πολίτευμα.

Υπήρχαν και οι εξοστρακισμοί, υπήρξαν και οι δούλοι. Δούλοι - ξεδούλοι, οι αρχαίοι μας πρόγονοι εφάρμοσαν δημοκρατία ανάμεσα στο λαό τους, έκαναν λάθη, απέκτησαν εμπειρία και είχαν την καλοσύνη να γράψουν τις εμπειρίες τους για να τις ξέρουμε και εμείς οι άμοιροι για να μη χρειάζεται να τις ξαναζήσουμε.

Γι αυτό, θα πρέπει να ξεθολώσουμε το μυαλό μας και να σκεφτούμε καθαρά. Και ειλικρινά. Ο άνθρωπος είναι ζώο αγελαίο. Αν βάλεις μια παρέα μικρά παιδιά, μετά από λίγο θα έχουν βρει αναμεταξύ τους αυτόν που έχει ωραίες ιδέες και τους πείθει να κάνουν ότι λέει. Αυτός είναι ο αρχηγός της ομάδας. Αυτόν περιμένουμε σήμερα όλοι οι Έλληνες να βγει μπροστά για να τον ακολουθήσουμε και να ελευθερωθούμε.

Το πρόβλημα δεν είναι το ότι αυτός θα ξεχωρίσει. Φυσικά και θα ξεχωρίσει. Αν έχει το ήθος, το ανάστημα, τη σκέψη και τη θέληση να μας οδηγήσει στην ελευθερία, φυσικά και θα ξεχωρίσει.  Ο λαός θα ακολουθήσει μόνο έναν άριστο. Και οι άριστοι ξεχωρίζουν.

Το θέμα είναι να μην επιτρέψουμε σε αυτούς τους άριστους να διαβρωθούν και να γίνουν μετά από μακρόχρονη παραμονή στην εξουσία να χάσουν το ήθος τους και να εκπέσουν στα ίδια παραπτώματα και μας φέρουν στην ίδια θέση.  Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μόνο με τη δημοκρατία. Η δημοκρατία υπαγορεύει ότι ο έλεγχος της εξουσίας θα γίνεται με κληρωτούς πολίτες, και η λήψη σοβαρών αποφάσεων με δημοψηφίσματα.

Σε κάθε περίπτωση για να λειτουργήσουν όλα αυτά θα πρέπει να ξεπεράσουμε το φθόνο μας για την υπεροχή.

Η δημοκρατία είναι το μόνο μας όπλο για να ξεφύγουμε από το αδιέξοδο στο οποίο βρισκόμαστε και δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε κανέναν να διαστρεβλώνει το νόημα της και να την υποβαθμίζει σε ακέφαλη οχλαγωγία.

ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ

6 σχόλια:

  1. Σωστά όσα αναφέρεις, με την προϋπόθεση ότι αναφέρεσαι σε μια αυτοδιοικούμενη πολιτεία και όχι σε μια αποικία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΑΘΟΣ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΛΗΡΩΣΗ. Κ Λ Η Ρ Ω Σ Η. KAI EXEI 3 BΑΣΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ: ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΡΧΗΓΟΥ, ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΙΕΡΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ, ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΑΜΠΟΥ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕΣ" ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ Κ ΗΤΑΝ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΑΝ ΤΗ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ (CORPORATIONS). ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Κ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΩΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΜΨΟΥΜΕ ΚΑΤΑΡΧΗΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιά να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους.
    Η Δημοκρατία έχει δύο συνθετικά μέρη.
    Δήμος ( Λαός,"Πολίτες") και Κράτος ( ισχύς,δύναμις παραγ.κραταιός ).Και τα δύο είναι ουσιαστικά.Όμως η ποιότητα της Δημοκρατίας προσδιορίζεται κυρίως από τον Δήμο.Αφ'ενός μεν από το εάν όντος κρατεί και αφ'ετέρου από την ποιότητα του. Δήμος Αγαθός ( κατά το καλός κ'αγαθός των αρχαίων ) ή Δήμος Φαύλος.Αρα:
    Αγαθού Δήμου Κράτος ή Φαύλου Δήμου Κράτος.
    Σκεφθείτε λοιπόν τι ποιότητος Δήμο έχει τώρα ή είχε τα τελευταία χρόνια η χώρα αυτή και θα καταλάβετε γιατί βρίσκεται εδώ που είναι.
    Άλλωστε η λέξις Δημοκρατία εφευρέθη από τους εχθρούς τής των Αθηναίων Πολιτείας και εσήμαινε Φαυλοκρατεία.
    Ο δε Αριστοτέλης θεωρούσε την Δημοκρατία ως εκτροπή της Πολιτείας.( ο Πολίτης δεν μπορεί να είναι φαύλος διότι ο φαύλος δεν είναι Πολίτης ).
    Η έλλειψη λοιπόν ικανής Παιδείας διέβαλλε την λέξη ακόμα και εις τους Έλληνες.Είναι λέξις κενή περιεχομένου χωρίς τον προσδιορισμό του Δήμου,εκτός εάν προϋποθέσουμε ότι ο Δήμος θα είναι Πεπαιδευμένος.
    Γιά να συμβή αυτό θέλουμε πολλή δουλειά.
    Τουλάχιστον οι Λατίνοι χρησιμοποίησαν την λέξη respublica ( republic ) (τα κοινά,τα δημόσια,η Πολιτεία ) σύνθετη της res ( πράγμα-τα,χρήμα,έργον )
    publice ( κοινή-δημοσία )
    Γιά τα καθ'ημάς.
    "Αιέν αριστεύειν και υπείροχον έμμεναι άλλων, μηδέ γένος πατέρων αισχυνέμεν».

    Πάντα να είσαι πρώτος και ανώτερος από τους άλλους και να μην ντροπιάζεις τη γενιά των προγόνων. Ιλιάδα, Ζ 208

    Κατ' εμέ στόχος του καθενός μας η Αριστεία,εν Αρετή.
    Καί αυτό δεν επιτυγχάνεται χωρίς συν-άσκηση των κοινωνούντων Πολιτών και δίχως συν-μετοχή σε Α-ληθή ( όχι λησμονημένη ) Ελληνική Παιδεία.Δηλάδή σε ότι υψηλότερο ( και όχι οτιδήποτε ) κοινώνησαν εν Αρετή οι Έλληνες ( κοινωνοί εσαεί της Συμπαντικής Σοφίας ).
    "Φιλοκαλούμεν τε γάρ μετ' ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας..."
    Αγαπάμε το ωραίο με λιτότητα και φιλοσοφούμε χωρίς να γινόμαστε μαλθακοί.
    Η ενασχόληση με τη φιλοσοφία δε μας κάνει θεωρητικούς ανθρώπους και δεν μας απομακρύνει από την πρακτική δράση, λέει ο Θουκυδίδης δια στόματος Περικλή.

    Σκεφτείτε τώρα πως προσφωνεί ο εις τον άλλο σήμερα και θα βγάλετε συμπεράσματα. Είμεθα όντως Άθλιοι.
    Λέω είμεθα.Άρα γνωρίζω πως είμαι Άθλιος και επιμόνως ζητώ μέσα από συνευρεση και συνάσκηση εν Αρετή με άλλους αθλίους να κυνηγήσουμε την Αριστεία με στόχο την Αριστοδημοκρατία.Αρίστω Δήμο το Κράτος.

    Ως εκκίνηση χρησιμοποιούμε το εργαλείο της Κληρώσεως στην προσπάθεια συγκρότησης μας σε κίνημα.
    Ουδείς προτείνει εαυτόν γιά την κληρωτίδα,αλλά προτείνονται με κριτήρια έργου οι καλύτεροι ΔΙΑΚΟΝΟΙ των συνευρέσεων μας και γνωριμίας μας.
    Με μικρή θητεία,πάντα ανακλητοί έτσι ώστε κατά το
    Αρχή άνδρα δείκνυσι

    * ( Η εξουσία δείχνει τον άνδρα ) Πιττακός ο Μυτιληναίος (περ. 650-570)

    Θα αναδειχθούν οι Άριστοι Διάκονοι - Ηγέτες πραγματικοί
    ως Διάκονοι Παιδείας αυτού του λαού γιά να ξαναγίνει ΕΛΛΗΝ και όχι άθλιος-βάρβαρος που κατήντησε σήμερα ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ.( Με τίποτα δεν δέχομαι την απόλυτη ηλιθιότητα μου να ετεροκαθορίζομαι ).
    Διαβάλλομαι όταν ξεχνώ την Αρετή στην φιλοδοξία μου,ξεχνώ την Διάκριση στην αγάπη μου γιά πλούτο,ξεχνώ την Λιτότητα στην φιληδονία μου.

    Κατά τα άλλα θα συνεχίσω να ψάχνω στα τεκτενόμενα γιά συνοδοιπόρους ποτέ από το χρέος μη κινούντες.

    " Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των
    ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
    Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
    δίκαιοι κ’ ίσιοι σ’ όλες των τες πράξεις,
    αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία·
    γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
    είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι,
    πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
    πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
    πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.

    Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
    όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
    πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
    κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε."

    "Θερμοπύλες" Κων. Καβάφης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κείμενό σου φίλε "Θαλαμοφύλακα" αγγίζει την ανιδιοτελή ιδιοσυγκρασία, την αξιοκρατία, τη δικαιοσύνη και πάνω από όλα την "αρετή"....
    Τα ίδια πιστεύω και εγώ, μόνο που μένουν στο επίπεδο της επιθυμίας αφού ο Έλληνας δρα στο συναισθηματικό πεδίο, λόγω πίστης.
    Από ορθολογικής άποψης, ξεκινώντας από το πρόβλημα που υπάρχει ήδη, χρειάζονται 10-20 χρόνια για να αλλάξεις λίγο τη νοοτροπία, αν άλλαζε σήμερα το παιδαγωγικό σύστημα.
    Αν εξαιρέσεις τους νέους... είναι τόσο πολύ εξαπλωμένη η βρωμιά και τόσο χαμηλά έχει πέσει η παιδεία που μπορεί ακόμα και σε εμφύλιο να οδηγήσει μια προσπάθεια ανατροπής του διαβρωμένου συστήματος με αναβάθμιση της δημοκρατίας, γιατί απλά δεν υπάρχουν πολίτες. Και η Δημοκρατία είναι το σύστημα των άξιων πολιτών. Εμείς δεν είμαστε! Μπορεί να θέλουμε να είμαστε.
    Επίσης θέμα είναι ότι, είμαστε μικροί και άλλοι ισχυροί παράγοντες μας παίζουν στα δακτυλάκια τους και μας κατασπαράσσουν. Είναι ήδη αργά για επανάσταση σε εθνικό επίπεδο.
    Με την έννοια που το λες λοιπόν, μια κυριολεκτικά "Αριστοκρατία" μπορεί να ήταν ακόμα καλύτερα, αφού αναπόσπαστος από το έργο του ο άριστος θα κυβερνούσε βάση των καλύτερων επιλογών και θα ήξερε ότι αν στραβοπατούσε θα του έπαιρνε το κεφάλι ο λαός, αφού με αυτή τη σύμβαση θα έπαιρνε τη θέση.
    Έτσι λοιπόν, αποκλεισμός όσων έχουν ασχοληθεί με την πολιτική και μια 5μελής επιτροπή διακυβέρνησης.
    Οι 5 θα εκλέγονται με την εξής διαδικασία:
    -Οι φοιτητές παρατάνε τις σπουδές τους και πάνε στο τόπο τους ο καθένας για να εφαρμόσουν συγκεκριμένο σχέδιο αλλαγής φρουράς στο πολίτευμα!
    Ο κάθε νομός της χώρας επιλέγει τους 5 καλύτερους πολίτες του, με την προϋπόθεση ότι δεν έχουν εμπλακεί στην πολιτική σκηνή κατά το παρελθόν. (Αυτό θα δώσει συμμετοχική αξία και συνυπευθυνότητα στο λαό και θα τείνει περισσότερο στο να ξαναγίνουν ενεργοί πολίτες.)
    Οι 3 μένουν στον νομό τους για να κάνουν τους ενδιάμεσους συνδέσμους μεταξύ πολιτών και των 2 άλλων που θα τοποθετηθούν στη βουλή για όλα τα νομοθετικά θέματα, και να εισπράττουν το σφυγμό των πολιτών. Αυτή είναι η Άμεση Δημοκρατία, στην οποία απαγορεύονται οι κομματικοί συνασπισμοί.
    -Περίοδος προσαρμογής κατά την οποία καμία απεργία, καμία στάση, καμία αντίσταση ώστε να δοθεί χρόνος προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα. (αυτά θα έπρεπε να γίνονται σήμερα. Μια παλλαϊκή συνωμοσία εναντίων των προδοτών και των τυράννων)
    -Κυβέρνηση εθνικής (ανάγκης) σωτηρίας, για τη διασφάλιση της τάξης, αφού θα υπάρξει αντίδραση από τα κόμματα,
    -Μόνιμο εθνικό συμβούλιο για στρατηγικά εθνικά θέματα, παιδεία, εξωτερική πολιτική και στρατεύματα.
    -Στη νέα κατάσταση και με αλλαγή του διεφθαρμένου δικαίου, κάθε ένας που θα εμπλέκεται σε δοσοληψίες ή ότι έχει να κάνει με εξυπηρέτηση άλλων συμφερόντων εκτός από τα εθνικά, αυτεπάγγελτα θα κατηγορείται με εσχάτη προδοσία και θα δημεύεται η περιουσία του. Αρχή για παραδειγματισμό η άρση της ασυλίας και επανεξέταση όλων των περιπτώσεων των προηγούμενων κυβερνήσεων με δήμευση των περιουσιακών στοιχείων όλων των ενόχων.
    Ενωθείτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ας μιλήσουμε για Δημοκρατία...........

    Αν κάναμε ένα γκάλοπ παγκόσμια στο τι είναι Δημοκρατία ; και ρωτάγαμε 10.000 κόσμο θα παίρναμε 10.000 διαφορετικές απαντήσεις....(ασχέτως μορφωτικού επίπεδου,πλην φιλολόγων κ,λ,π )το γιατί είναι απλό...γιατί δεν έχει διδαχτεί...και γιατί δεν έχει διδαχτεί;Απλά γιατι από το 422 π.χ και μετά,μέχρι και σήμερα... όλη η άρχουσα ΄τάξη βάφτιζε τα ολιγαρχικά πολιτεύματα δημοκρατίες...βλέπε προεδρευόμενη κοινοβουλευτική δημοκρατία,προεδρική κοινοβουλευτική δημοκρατία,βασιλευόμενη προεδρική κοινοβουλευτική δημοκρατία ,λαική δημοκρατια της Κίνας...και τελειωμός δεν υπάρχει....και τον Χίτλερ τον έκλεξε ο λαός...παρόλα αυτα το ονομάζουμε σοσιαλοδημοκρατία !!! ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΉ ΑΥΤΗ ( ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ) ΣΤΟ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΕΊΔΑΞΕ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥ....οταν διαβάζουμε τα πολιτικα του Αριστοτελη μας προκαλείται συνχειση όταν φτάνουμε στο τι ειναι δημοκρατία...την άμμεση δημοκρατία την κατατάσσει τελευταία!!! στα πολιτευματά του...γιατι;Γιατί ήταν και αυτος ευγενής όπως ο Πλάτων και οι περισσότεροι (μάλιστα ο Πλάτων είναι ο μέγιστος μονάρχης...)ο Χίτλερ μπροστα του ηταν ενα πταίσμα...αυτό το διαπιστώνει κανεις στους (νόμους) του Πλάτωνα....Πέρα ότι ήταν πνευματικοί γίγαντες και μάλλον θα μείνουν για πάντα οι προαναφερόμενοι,δυστυχώς ήταν ολιγάρχες...έτσι η συγκάλυψη αυτή φτάνει μέχρι τις μέρες μας και μάλλον θα συνεχιστεί (παγκόσμια εννοείται)για πάντα....Ο Πλάτων χώριζε τα γένει των ανθρώπων σε χρυσό,ασημί και σίδερο....ο Αριστοτέλης τους απλούς πολίτες τους ονόμαζε εργαλεία....βέβαια για να ήμαστε δίκαιοι και αμερόληπτοι θα πρέπει να ζυγίζουμε τα πράγματα σύμφωνα με τις εποχές που έλαβαν χώρα τα παραπάνω που λίγοι το κάνουν...Τώρα στο ζουμί ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ; (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΆΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΑΜΜΕΣΑ)οτιδήποτε άλλο ειναι ψέμα,υποπτο κλπ.Άν ανατρέξουμε στα καλλίτερα λεξικά (ακόμα και εκεί δεν δίνεται καθάριος ωρισμός)γιατί; Γιατί απλούστα η άρχουσα τάξη το συγκαλύπτει έντεχνα αιώνες τώρα...ποια είναι η άρχουσα τάξη;Σε όλες τις εποχές η άρχουσα τάξη ήταν και ειναι 1) Οι οικονομικά ισχυροί 2)ενίοτε οι πολιτικοί...3)οι θρησκευτικοί ηγέτες με τα τσιράκια τους (παπάδες)4)οι δημαγωγοί, σήμερα τους λέμε δημοσιογράφους βλέπε Λαζόπουλους,Τριανταφυλλόπουλους κλπ 5)Οι καλλιτέχνες 6)και βέβαια αυτοί που κατέχουν την γνώση...βεβαια σε όσους προανέφερα υπάρχουν και μερικές εξαιρέσεις αλλά οι εξαιρέσεις δεν ανατρέπουν τον κανόνα,όλοι οι υπόλοιποι δούλευαν,δουλεύουν και θα δουλευουν για αυτούς που προανέφερα.

    συνέχεια στο επόμενο ποστ.
    Η.Αριστομενης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συνέχεια από το προηγούμενο ποστ....

    Όταν μιλάμε για δημοκρατία μας έρχεται στον νου ακαριαία ο Περικλής γιατι έτσι μας έμαθαν...λοιπόν ο κόσμος πρέπει να μάθει ότι την ΑΜΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ την εγκαθίδρυσε ο μέγιστος ( ΕΦΙΑΛΤΗΣ ο Αθηναιος )(καμια σχέση με τον Εφιάλτη των Θερμοπυλών αυτον τον ξέρουμε όλοι...)και όχι ο Σόλων η ο Κλεισθένης όπως μας έχουν μάθει απλά ήταν μεταριθμιστές,στα πολιτεύματα τους δεν μπορούσαν να πολιτευτούν απλοί πολίτες...εδώ να πω επίσης οτι απο τον ΕΦΙΑΛΤΗ τον Αθηναιο προέκυψε και η λέξη εφιάλτης που υπο δηλώνη ψυχική αναστάτωση κλπ και πως έγινε αυτο;Οταν ο Εφιάλτης εγκαθίδρυσε την άμμεση δημοκρατία πέρναγε σωρηδόν στα δικαστήρια της Ηλιαίας όλους τους άρχοντες που είχαν διοίκηση για κακοδιαχείριση και κατάχρηση χρημάτων και λοιπά...εκείνη την εποχή δεν υπήρχε βουλευτική ασυλία και η δαμόκλειος σπάθη έπεφτε αμερόληπτα....παράδειγμα κάποτε κατηγοριθηκε ο Περικλής μαζι με την Ασπασια και τον φίλο του Φειδία (τον γνωστό)για ηθικες και οικονομικές ατασταλείες...το τέλος της υπόθεσης;Ο Περικλής και η Ασπασια την γλίτωσαν...ο φειδιάς πέθανε στην φυλακή...δια στόματος Αριστοτέλη και Πλούταρχου Ο Περικλής ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΣΕ την αθώωση της Ασπασίας και του Φειδία.... από αυτο καταλαβαίνουμε ότι ο Περικλής όπως και πολλοί άλλοι (Θεμιστοκλής,Μιλτιάδης και άλλοι)δεν ήταν ηγέτης απλά έκανε εισήγησης...της αποφάσεις της έπαιρνε η εκκλησία του δήμου δηλαδη ο λαός....δηλαδή ήταν η εκτελεστική αξουσία...κάποια άλλη φορά ο Περικλής είχε καθαιρεθεί απο τα πολιτικα του καθήκοντα με βαρύτατο οικονομικό προστιμο...και μετά απο αρκετό χρόνο ξανά ανέλαβε πάλι με απόφαση της εκκλησιας του δήμου τα καθήκοντα του.Εδω θέλω να δείξω τι είναι δημοκρατια και πως λειτουργεί ...και βέβαια δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι ο Περικλης ήταν μεγάλη προσωπικότητα αλλά ο λαός έπαιρνε της αποφάσεις...Επίσης να αναφέρω ότι στην πραγματική δημοκρατία δεν υπάρχουν κόμματα...παρά μόνο λαός και εκτελεστική εξουσία!!!Τωρα δημοκρατία σημαίνει (είναι σύνθετη λέξη) Δήμος και κράτος, δήμος= λαός και κράτος= εξουσία δηλαδή εξουσία του λαού τα υπόλοιπα είναι ύποπτα.....

    ΥΓ. Ο Εφιάλτης ο Αθηναίος με το που εγκαθίδρυσε την δημοκρατία μετά από ένα χρόνο δολοφονήθηκε απο τους Ολιγαρχικούς κάποιοι χρεώνουν την δολοφονία του ως ηθικού αυτουργού τον Περικλή,δεν έχει αποδειχτεί για αυτό και η (ιστορία)τον αποσιώπησε ο Θουκυδίδης δεν τον αναφέρει καν !!!! ο Αριστοτέλης τον υποβαθμίζει κάνοντας μια αναφορά δέκα λέξεων!!! οι σημερινοί ιστορικοί το ίδιο !!! η άρχουσα τάξη ποτέ δεν το άντεξε... ότι ο χρυσός αιώνας του Πέρικλή είναι δημιούργημα του λαού ......

    Α.Ηλιόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.