Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

ΕΧΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑ

Μήνυμα προς όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες

Αγαπητοί φίλοι και φίλες Έλληνες και Ελληνίδες από την Ορεστιάδα μέχρι την Κρήτη βρισκόμαστε λίγες εβδομάδες πριν τις εθνικές εκλογές του 2012 και θεωρώ σκόπιμο μέσα από την καρδιά μου να σας καλέσω να τηρήσετε τα κάτωθι:

1) Σας καλώ να προσέλθετε όλοι να ψηφίσετε στις επερχόμενες εθνικές εκλογές στις 6 Μαϊου διότι η αποχή, το λευκό και το άκυρο από την στιγμή που το εκλογικό μας σύστημα είναι η ενισχυμένη αναλογική, λειτουργούν υπέρ του πρώτου κόμματος, αφού...
τα ποσοστά των κομμάτων βγαίνουν επί των έγκυρων ψηφοδελτίων και επομένως θα είναι έγκλημα η αποχή. Επίσης όσοι διαδίδουν ότι η ψήφος σε κόμματα που κινδυνεύουν να μείνουν εκτός βουλής, είναι δήθεν «χαμένη ψήφος» επειδή δήθεν «πάει στο πρώτο κόμμα»…ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Διότι αυτό είναι μεγάλο ψέμα και ύπουλη προπαγάνδα, διότι αν το «τάδε» κόμμα δεν μπει στη βουλή, απλώς οι έδρες του μοιράζονται ΣΕ ΟΛΑ τα κόμματα που θα μπουνε στη βουλή και όχι φυσικά μόνο στο πρώτο κόμμα.

2) Σας καλώ αυτή την φορά να ψηφίσετε με γνώμονα το συλλογικό και όχι το στενά ατομικό σας συμφέρον, διότι πλέον κανένας βουλευτής δεν πρόκειται να υλοποιήσει τίποτε απ’ όσα θα τάξει. Θα υποσχεθεί απλά λόγια ψεύτικα μεγάλα για να σας κλέψει την ψήφο.

3) Επίσης κόμματα που χρησιμοποιούν εξίσου δημαγωγικά και ευχάριστα συνθήματα με το ρουσφέτι, για παράδειγμα: «δεν πληρώνω» , «να κηρύξουμε το χρέος μας επαχθές και επονείδιστο» , κόμματα που στην ουσία μας προτείνουν την πτώχευση της χώρας και την στάση πληρωμών και άρα το γενικό χάος και αναρχία, αυτά τα κόμματα οφείλετε να τα απορρίψετε γιατί δεν αποτελούν υπεύθυνους πολιτικούς φορείς, αλλά πρόκειται για επικίνδυνους τσαρλατάνους καιροσκόπους της πολιτικής μας ζωής.

4) Δεν πρέπει αυτή την φορά να ψηφίσετε παραδοσιακά επειδή ψήφιζε κάποιος συγγενής σας, αλλά πρέπει να ψηφίσετε με βάση την κριτική σας σκέψη και αντίληψη ως προσωπικότητες – προσωπάνθρωποι (και όχι μαντρωμένοι μαζάνθρωποι) και να μην παρασυρθείτε από συναισθηματισμούς, πλύση εγκεφάλου και την ανελέητη προπαγάνδα των «ΜΜΕ» του κατεστημένου, που ελέγχονται από λήσταρχους νταβατζήδες μεγαλοαπατεώνες καναλάρχες και μεγαλοεκδότες που κατέστρεψαν την χώρα και σας έφτασαν σε αυτή την κατάντια, και που εξαγόρασαν και ελέγχουν όλα τα κόμματα της σημερινής βουλής και έχουν τους ξεπουλημένους πολιτικούς αρχηγούς τους ως τα τσογλάνια τους...

5) Μην ψηφίζετε κόμματα που δεν έχουν σαφείς και ξεκάθαρες θέσεις και απόψεις ή όταν αυτές είναι αόριστες και δεν δίνουν λύση στα καθημερινά προβλήματα των πολιτών και ομοιάζουν με άναρθρες κραυγές και συνθήματα άκρατου λαϊκισμου και ακατάσχετης υποσχεσιολογίας! Προτιμήστε κόμματα που σας λένε προεκλογικά την σκληρή στυγνή αλήθεια όσο και αν πονάει, και κόμματα που προτείνουν ρεαλιστικές λύσεις.

6) Μην ψηφίζετε γόνους οικογενειών – «πολιτικά τζάκια» και κόμματα θυγατρικά – νεοσύστατα μεν, συγκροτούμενα δε από άτομα τα οποία θήτευσαν επί μακρόν στον κοινοβουλευτικό βίο της χώρας υπηρετώντας πιστά τις αρχές του δικομματισμού που κατάστρεψαν τη χώρα και τώρα εμφανίζονται ως κάτι νέο – επαναστατικό – το οποίο δήθεν θα βγάλει την χώρα από την κρίση (ιδε: Καμμένο, Κουβέλη, Ντόρα, Καζάκης του ΚΚΕ, κλπ)

7) Όλα αυτά τα νέα κομματίδια που δημιουργούνται έχουν ένα και μόνο σκοπό: οι ψήφοι των διαμαρτυρομένων και οργισμένων ελλήνων να πάνε σε αδειανές μεριές ή ακόμα και να γελοιοποιήσουν την πολιτική μας ζωή και να θέσουν στον ψηφοφόρο το εξής δίλλημα: Φεύγεις από το ΠΑΣΟΚ + ΝΔ, υπάρχει κάτι άλλο;; Υπάρχει κάτι αξιόπιστο και σοβαρό;; Όχι… Γι’αυτό γύρνα γρήγορα πίσω στο μαντρί του δικομματισμού γιατί αλλιώς στη βουλή θα παρουσιαστούν φωνές ακραίες (βλέπε: «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»), είτε κόμματα γελοία (Τζούλιας Αλεξανδράτου και ΣΙΑ)..

8) Ο ψηφοφόρος των προσεχών εκλογών πρέπει να ψηφίσει «Ένωση Κεντρώων» και Βασίλη Λεβέντη, για να τιμήσει τους πολυετείς αγώνες του (πάνω από 20 χρόνια), την συνέπεια που επέδειξε καθ’όλη την πολιτική του σταδιοδρομία όλα αυτά τα χρόνια.. Για τον πόλεμο που δέχτηκε από το κατεστημένο και τους μεγαλοεκδότες και καναλάρχες νταβατζήδες. Για το ότι πάντα έλεγε μόνο σκληρές αλήθειες όσο και αν πονάνε και όσο και αν του στοίχισαν σε ψήφους. Για το ότι θέλει να πληρώσουν τα κλεμμένα και τα σπασμένα οι κλέφτες καταχραστές πολιτικοί και η πολιτική «Ελιτ» των αλήτ (δηλαδή οι προνομιούχες 100.000 οικογένειες) και όχι ο άνεργος και ο μεροκαματιάρης των 500ων και των 1000ων ευρώ.

9) Η Ελλάδα για να προχωρήσει και για να συνεχίσει να υπάρχει ζωντανή χρειάζεται τίμιους πολιτικούς και όχι κλέφτες – ψεύτες – απατεώνες ή καιροσκόπους και πατριδοκάπηλους (π.χ. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και ΛΑ.Ο.Σ.)

10) Η «Ένωση Κεντρώων» του έντιμου Βασίλη Λεβέντη είναι το μοναδικό πολιτικό κόμμα με ρεαλιστικό πρόγραμμα και πολιτική θέση για κάθε θέμα:
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΔΩ:
http://www.antidiaploki.gr/thesis.htm

11) Τέλος κάνουμε έκκληση όλοι εσείς που θα στηρίξετε την «Ένωση Κεντρώων» κάντε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να περιφρουρήσετε με την παρουσία σας τα εκλογικά τμήματα διότι το σάπιο κατεστημένο θα κάνει ότι μπορεί για να νοθεύσει τις εκλογές και να κλέψει τις ψήφους είτε αποκρύβοντας και καταστρέφοντας τα ψηφοδέλτια της «Ένωσης Κεντρώων» ή με άλλους βρώμικους τρόπους. Εάν εντοπίσετε προσωπικά τέτοια φαινόμενα μη διστάσετε να τα καταγγείλετε αμέσως στη δικαιοσύνη και στους αρμόδιους δικαστικούς αντιπρόσωπους με τον πιο αποφασιστικό και έντονο τρόπο!
1)ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 1981-1993
http://www.livestream.com/enwshkentrwwn
2)ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 1993-2004
http://www.livestream.com/basilhslebenths
3)ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 2004-2012
http://www.livestream.com/EnosiKentrooon?t=604479

http://www.antidiaploki.gr/


ellhnkaichaos.blogspot.com

10 σχόλια:

  1. Η επιστροφή του βασιλιά
    Άρθρον του
    ΝΙΚΟΛΆΟΥ ΓΕΩΡ. ΚΑΤΣΟΎΛΗ
    -κλασσικού φιλολόγου-

    http://filologos-hermes.blogspot.com/2012/02/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mas douleueis re file o levedis itan apo tous protous pou protinane ton louka papadimo gia prothipourgo.. kai ego kathomouna toso kairo kai se diavaza krima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τό Χωριό, μάς στέλνει (tragic!!!) μήνυμα!
    -Είμαι καί θά ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ νά ΕΙΜΑΙ ο Ιστός τών κυττάρων τής Ύπαρξής σας, τού Κράτους σας , και τής Πολιτείας σας. Είμαι τό Ελληνικό Χωριό! Από μένα το Χωριό, καί μέ όλα τα Χωριά ζεί καί υπάρχει ούτως ή άλλως τό κάθε Χωριό η κάθε Πόλις, η Πρωτεύουσα και η συμπρωτεύουσά! σας (παγκόσμια πρωτοτυπία). Διότι, Εγώ σάς δίνω από τη Γή μου, από τήν Χλωρίδα καί τήν Πανίδα! μέ τούς άοκνους εργατικούς Γεωργούς και Κτηνοτρόφους μου τήν Τροφή σας, τα φρούτα, τα Λαχανικά σας, τα μποστανικά σας, τά γαλακτοκομικά σας, τα κρεατικά και τά νουά σας! Με μερικές αράδες αγωνίας καί μέ πόνο Ψυχής προβάλλω την εικόνα μου, τούτη τήν ύστατη ώρα, όπως καί με τό χέρι στην Καρδιά, χωρίς υπερβολές, άδολες προκαταλήψεις, και ακρότητες. Οι όποιες προκαταλήψεις σας γιά τά αντίθετα πιθανόν (;) να βλάψουν εσάς, δηλαδή, και μένα! Ξεχασμένοι και περιφρονημένοι συνέλληνες μέ κατοικούν σήμερα! Τόσοι, όσοι γιά νά μήν σβήσει ο χάρτης σας, τήν ήδη θολή ξεθωριασμένη και με σπρέϊ μουντζουρωμένη (με το ρυπαρό σύνθημα ARIS ΘΕΟΣ, GATE 7,GΑΤΕ 13!!! ) ταμπέλα στην είσοδό μου, που μαρτυρά την ύπαρξη μου!!! Τα τελευταία χρόνια ήρθαμε, όλα τα χωριά, σε τραγική κατάσταση. Φυγή, και μάλιστα άτακτη κυρίως τών νέων μας, στά «ξένα» γιά καλύτερη ζωή. Στά Πατρικά μου, έχουν μείνει οι Σεβάσμιοι!!! πού τά περισσότερα σπίτια μου είναι άδεια κουφάρια καί κατάντησαν ερημότοποι! Σέ λίγα χρόνια κι αυτοί, θα φύγουν λησμονημένοι για το αγύ¬ριστο ταξίδι... Ούδείς αρμόδιος, νεόπλουτος, από τό Χωριό κυρίως καταγόμενος!!! συμπλεγματικός φλεγματικός μικροαστός, μέχρι σήμερα, ά¬κουσε τίς κραυγές τής απελπισίας μου, καί με¬λέτησε με προσοχή τά σοβαρά ζητή¬ματά μου, στήν πραγματική τους βάση. Κι άς κόπτονται οι κύριοι αρμόδιοι για το αντίθετο!. .. χάριν παραδείγματος μερικοί ευνουχισμένοι εύνουχιστές μεταλλαγμένοι περισπούδαστοι καί εκφυλισμένοι χάσκακες νεογενίτσαροι κτηνίατροι και φαρμακοπώλες (κάπου άκουσα μερικούς γεωπόνους νά τούς λένε! καί κομμωτές σκύλων)…πού ξεκίνησαν από εδώ, από μένα, τό Χωριό! Επίσης, με στημένους χορούς, πανηγύρια, πού τα λένε οι νεοβάρβαροι φεστιβάλς! ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΘΗΝΑΙ με νέο-αστούς καί νεογενιτσαρισμούς, και πολιτιστικούς συλλόγους σφραγίδες! προσπαθούν οι άθλιότητες αυτές, να με κρατήσουνε στη ζωή. >>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. >>>>Πόσο χρήμα έχει ξεπλυθεί άραγε πίσω από αυτά τά Χωριάτικα « πολιτισμικά» τεκταινόμενα άραγε, χωρίς αποτέλεσμα;! Πόσοι έγκριτοι, ηγετικοί τους προβεβλημένοι παράγοντες πλούτισαν; ή αναρριχήθηκαν σε εξουσιαστικούς θώκους; Οι «πολιτικοί» σας πολιτικάντηδες κακουργοί, αυτόκλητοι πατριδοσωτήρες, οι περισσότεροι επαγγελματίες του είδους! μυαλοπώλες, οκνηροί, άπληστοι και πανούργοι, με επισκέπτονται μόνο τίς παραμονές των ε¬κλογών σας! Λαγοί με πετραχήλια, και μπόλικα θα, θα, θα... Κούφια τα λόγια τους, τραγικά! καί καταστροφικά τα έργα τους! μιά ακατάσχετη ακράτεια ούρων καί κοπράνων, τά προγράμματά τους, τα όποια σχέδιά τους μόνο για τα αφεντικά αρπακτικά καρτέλ τους. Οι προτάσεις τους άχρηστες, μουλωχτές οι διαβουλεύσεις τους (;) απόλυτο κενό και υποσχέσεις μόνο! όπως εκείνα τα γελοία μπαλκονάτα προεκλογικά καρφιτσωμένα χαμόγελα καί τά πονηρά ύποπτα διά χειραψίας θωπεύματά τους!. Όμως και σείς καλοί μου χωριαταράδες! μέ θυμάστε στά εορταστικά τριήμερα ή τετραήμερα στίς διακοπές σας, στις εκλογές σας, όταν αυτές γίνονται όπως τώρα, εφέτος στίς 6 Μαϊου 2012 ημέρα Κυριακή και με ολόγιομο τό Φεγγάρι. Ίσως τώρα ήρθε η Ώρα μου νά τούς δώσω όλους αυτούς, τούς εξουσιαστές «έγκριτους» γιαλαντζί καλαμοκαβαλάρηδες καί εξωνημένους καταστροφείς μου!! ένα ηχηρό ράπισμα καί μιά γροθιά στό σημερινό μέρος τού μυαλού τους, εκεί στά σκέλη καί στή γάστρα τους…. αφού πρώτα τούς θυμίσω λίγα από τά έργα καί τίς ημέρες τους, καί αφιερώσω (και πολύ τους είναι!) μόνο πέντε λεπτά τού ΔΙΚΟΥ μου ΧΡΟΝΟΥ, στήν κάλπικη κάλπη τους, ρίχνοντας τήν ψήφο μου καί νά τούς στείλω, μαζί με συνΕΛΛΗΝΕΣ άλλους, εκεί πού τούς αρμόζει:
    -γιατί χωρίσατε αγροίκοι και άξεστοι κομματάρχες σε παρδαλά τά καφενεία μου; καί τά μετατρέψατε σέ μαστροπεία διορισμών, στό πρυτανείο του Δημοσίου κορβανά;
    -γιατί διορίσατε στρατιές ανίκανων αργόσχολων καί ηλιθίων μέ μοναδικό κριτήριο τήν κομματική ταυτότητά τους, τήν πελατειακή ψηφοθηρική υποταγή σας!!! στήν αστυνομία, στό στρατό, στό ναυτικό, στήν αεροπορία, ίκα, ιγμέ, οτε, οσέ, δεή καί σε όλες τίς περιβόητες ζημιογόνες δέκο; μετατρέποντάς τους σέ μισθωτούς παρασιτούντας κηφήνες καί ευνουχισμένους υποτακτικούς, νά περιμένουν την 16η τήν 30 ή τήν 31η τού μήνα γιά νά λάβουν μισθόν; και νά κάνουν καί μιά δεύτερη δουλειά γιά νά τά βγάλουν πέρα; >>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. >>>>αφήνοντας τά χωράφια καί τά σπιτικά τους, τούς γονείς και αδέλφια, έρμαια στήν τύχη καί στίς ορέξεις τού κάθε μεγαλοτσιφλικά άπληστου γεοκτήμωνα; εκποιώντας έτσι ολόκληρη την Υπαιθρο Χώρα; καί… Γαία πυρί μοιχθήτω!!!
    - γιατί κύριοι ηγέτες σείς στείλατε τα παιδιά μου στα κάτεργα τής ξενιτιάς; με απάνθρωπες μεθόδους, με πειθαναγκασμούς, με προσκλήσεις συγγενών α΄ βαθμού, με ειδικά πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης, σωματικής αρτιμέλειας και ψυχικής υγείας, (ιδιαίτερα μεταπολεμικά τίς δεκαετίες τού 60 – 70 καί 80!!! προπάντων), μέ τά δέλεαρ τών επιδοτήσεων (πρίμ) καί εξευτελιστικών τιμών τών αγροτικών προϊόντων τους, με ελάχιστες εξευτελιστικές συντάξεις γήρατος, με τεχνάσματα τών σπογγωδών εγκεφαλοπαθειών τών βοοειδών, διοξινών, γρίπης τών πτηνών καί τών χοίρων, καρτέλ σιτηρών, γάλακτος, κρεάτων, με την επιβολή μονοκαλλιεργειών;
    -γιατί ξεπατώσατε καί εξαφανίσατε τά οικόσιτα και συναθρωπευόμενα ζώα μου;
    -γιατί στερέψατε τις βρύσες μου, τις νερομάνες μου τις πηγές μου και πίνετε εμφιαλωμένα νερά; και εισαγόμενα μάλιστα!!! δεν ντρέπεστε καθόλου; βέβηλοι!!!
    -γιατί εσείς τεμπέληδες! μουσάτα κομματόσκυλα αγροτοπατέρες γραβατάκηδες συνδικα-λησταράδες (πού δεν πατήσατε ποτέ σας Χώμα!!!) καί μέ τά δανεικά ή έστω «επιδοτούμενα» ναβάρα, καί τα καγιέν μέ τις μόνιμες κοτσαδούρες! καταστρέψατε τούς αγροτικούς μας συνεταιρισμούς καί βουλιάξατε τούς Χωρικούς μας στά Χρέη τής κερδώας άπληστης εμπορικής!!! καί άτιμης ατέ; πού κατέχει σε ύποθήκη τό 70 % της Μάνας Γής Μας!!!!!!
    -γιατί σμπρώξατε τις έμπειρες παραγωγικές μου δυνάμεις σε πρόωρη αγροτική σύνταξη, επιβραβεύοντάς τες μάλιστα καί μέ εισιτήρια κοινωνικού!!!! τουρισμού και επταήμερες κρουαζιέρες;
    -γιατί επιχορηγήσατε τό ξεπάστρεμα πολλών αμπελώνων μου, αρκετών ελαιώνων μου καί άλλων Ελληνικών Πατροπαράδοτων Παραδοσιακών καλλιεργειών μου, καί τίς αντικαταστήσατε άκαρδοι και κακοί με ακακίες; καί μέ μολυσματικές υβριδικές «μονοκαλλιέργειες;»
    -γιατί αποκρίνατε ή εξαφανίσατε τον Πρόεδρό μου (αιρετό) από την Γή μου καί τόν κάνατε δημόσιο υπάλληλο μέ μισθό και μίζες!!! πολλές μίζες; από τό πρόγραμμά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. >>>«Καποδίστριας» καί τόν μετατρέψατε σε νεοαστό καί κάτοικο τού άστεως τής σημερινής σφηκοφωλιάς! δηλαδή! όπως και τους συμβούλους του Δήμου πού υπάγομαι τώρα πια, με πρώτο διδάξαντα τον Δήμαρχο!!! Ξέρετε κάτι κύριοι πού είστε εκτός πραγματικότητας!!! Υπάρχουν Χωριά και οικισμοί πού δεν υπάρχει ούτε ένας δημόσιος λειτουργός!!! Είναι δυνατόν αυτός να λέγεται Δήμαρχος να δημαρχεύει σέ 50-60 Χωριά του Δήμου και να έχει γνώση και ιδίαν αντίληψη για τα προβλήματα τής επικράτειάς του, και να κατοικεί στό άστυ;
    -γιατί βρομίσατε με κάδους απορριμμάτων τους δρόμους μας και τα σοκκάκια μας αυθαίρετα, σπέρνοντας τό αβυσσαλέο μίσος μεταξύ των γειτόνων, φίλων, κουμπάρων, καί αδελφών ακόμη;
    -γιατί θάψατε με ταφόπλακες λήθης και ανιστόρητης άγνοιας, μοναδικά τοπωνύμια πίσω από την εφαρμογή του σχεδίου σας Καλλικράτης ….
    -γιατί κλείσατε τό Σχολείο μου;
    -γιατί;…γιατί;…. εξακολουθείτε να με υποτιμάτε, νά μέ περιπαίζετε, να με λοιδορείτε, νά μέ χλευάζετε άθλιοι καναλάρχες τηλεκαννίβαλοι, πού ξερνάτε οργή, μίσος, περιφρόνηση σε ότι αγνό, αληθινό, φυσικό, φυσιολογικό, πρέπον και καθημερινά συμβαίνον. Καμαρώστε την διαχρονική σας απαξιωτική συμπεριφορά απεναντί μου στις ταινίες σας τού ασπρόμαυρου σινεμά σας, (Χατζηχρήστος, Γιαννόπουλος) στίς διαφημίσεις σας τύπου Φεεεεεεέτα!!! καί στήν τωρινή ρεκλάμα τού Κίτσιου καί τής Τασούλας πού κάνει θραύση..πουλάει λένε!!! αφού αποτυπώνει ανάγλυφα την σκληρή ωμή Ελλαδική σας πραγματικότητα τραγικά ανθρωπάρια…μά έχτι ξιφύγ΄ τιλίως;;; τόσου πολύ σιχαίνεστε τήν κουπριά πού βρουμάει τ΄αγρουτικό σας;!!! τρρράτζζικ!
    Πώς, λοιπόν, να ζήσουν οι χωρικοί μας στα Χωριά μας; ύστερα από αυτά και άλλα αναπάντητα γιατί; Ουδείς χρόνια τώρα καί Κανείς σας δέν μάς έριξε μια Πατρική - Εθνική ματιά, εμάς τά Χωριά τήν Υπαιθρο Χώρα!!!. Απεναντίας μάλιστα!!!. Αντικίνητρα, και εξευτελιστικές τιμές των παραγομένων προϊόντων τής πολύπαθης και πολυθρεύτρας Γής μας.. καί φόροι, φόροι πολλοί φόροι!. Πού είναι οι τιμές παρέμβασης; Βρίσκονται μάλλον στον Καιάδα και στα συρτάρια του χρονοπρογράμματος οσδε!!! γιά ποσόστοση!!! ωρίμανση ΜΟΝΟ γιά επιδοτήσεις από εόκ, από οπεκεπέ, από ογά και από τά σχέδια τού ξένου επί τής >>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. >>>>>Ουσίας μέ μένα τό Χωριό, Ξενοκράτη! με ταυτόχρονες κλοπές τού κόπου καί τού ιδρώτα τών Ανθρώπων μου από χρόνιους μισάνθρωπους, μεσάζοντες τροφονοθευτές «εισαγωγείς» απατεώνες καί μιζαδόρους!
    Λύσεις δεν έχω νά προτείνω, για τα αυτονόητα. ΟΛΟΙ σας συνυπεύθυνοι. Οι αρμόδιοι, εάν έχουν φωνή, να φωνά¬ξουν στο Κοινοβούλιο ΤΩΡΑ! ΣΗΜΕΡΑ!!!! για τα χάλια μου. Σύνθημα σας: Νά σωθώ εγώ το χωριό…για να σωθείτε και σείς. Όχι με Νόμους μόνο και ψεύτικες στην πράξη Αναπτυξιακές Μελέτες που μένουν στα χαρτιά, και ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΕΣ - ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΔΕΣ στις καλένδες. Έργα κι αγάπη ζη¬τάω, εγώ το ξεχασμένο Χωριό σας. Ζητώ, γιατί όχι, τη Μαμή μου, την προξενήτρα, τον Πρόεδρο, τον Γραμματέα μου, τον Κλητήρα μου, τον Ιερέα μου, τον Δάσκαλό μου, τους δικούς μου Ανθρώπους. Θέλω τα οικόσιτα ζώα μου μέσα μου, θέλω τους επαγγελματοβιοτέχνες μου!. Θέλω τα τραγούδια μου, τα ήθη μου, τίς συνήθειές μου. Θέλω τούς δικούς μου ήχους, τις δικές μου μυρουδιές, θέλω τίς Καλημέρες μου τά πρωϊνά. Θέλει τούς κοινωνικούς μου ιστούς!. Όχι μόνον τούς μισθοσυντήρητους μοριοποιημένους άγνωστους ξένους - μέσα σε ξένους - προς εμένα, υπαλλήλους τού οκταώρου και του πενθημέρου. Λές και η ζωή μου και η δική σας είναι οκτάωρο τυποποιημένο! Τούς θέλω νά μένουν μαζί μου, νά τό ζουν τό Χωριό!.
    Στην άκρη τα ποιητικά λόγια και η αδιαφορία σας. Μελέτη της υπαί¬θρου μου ΤΩΡΑ! ΑΜΕΣΑ! χρειάζεται και με τους ίδιους τους Χωρικούς μου συμμέτοχους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ καί οπωσδήποτε. Αφουγκρασμός και μέτρα άμεσα χρειάζομαι εγώ, το ετοιμο¬θάνατο Χωριό σας. Ο Αγρότης ΜΟΥ και ο επαγγελματίας, ο Χωριάτης μου, ο υπερήφανος αυτός ροζιασμένος και ηλιοκαμένος Χωρικός μου βρί¬σκονται σε απόγνωση. Με ποιούς τέλος πάντων, θα ζήσει η Ελλά¬δα; ρέ σείς; Απαιτούνται πάθος και έμπρακτα κρατικά μέτρα, για μένα τον ε-τοιμοθάνατο ασθενή της Ελληνικής υπαίθρου. Εμείς, λοιπόν, τα χωριά αρχίσαμε να ερημώνουμε. Οι πάντες άρον - άρον σε «εκούσια» ή ακούσια φυγή. Οι κάτοικοι μας, δεν επιθυμούν γλυκιά ζωή μόνο. Ζωή αν¬θρώπινη, και Ελληνική αξιοπρέπεια λαχταρούν. Ποιός θά τήν προσφέρει; Ιδού το καυτό ερώτημα πού απάντηση, χρόνια τώρα, δέν βρίσκει. Η γνήσια Ελληνική ύπαιθρός μου, που άλλοτε έσφυζε από ζωή, ψυχορραγεί!. Ζητά Κράτος κι ανθρώπους να σκέπτονται αγνά Ελληνικά, χωρίς πολιτικά πάθη – επιτέλους - και ατομικές >>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. >>>>μικρότητες και σκοπιμότητες. Έλληνες με καθαρά μυαλά προόδου και προκοπής. Πολλά ζητάμε ;;!. Ένα μόνο πρέπει να τονιστεί: Όλες οι χώρες έχουν τις πληγές τους και η Ελλάς τους Έλληνες!. Γρηγορείτε, Έλληνες, γρηγορείτε Χωριανοί! γιατί εγώ το Ελληνικό χωριό, αργοπεθαίνω από κακή Εθνική, διάγνωση. Αρκετά λαγοκαρδήσατε!!! Σήμερα εγώ, το Χωριό κατάντησα χορταριασμένο αραχνοτόπι, και έγινα χώρος ιστορικών και λαογραφικών μελετών, για κάτι περίεργους γραφικούς και μόνο. Γυρίστε την πλάτη στους δολοφόνους της Γής Μας, στους ηθικούς αυτουργούς και κακούργους ΑΙΜΟΠΌΤΕΣ !!! Σπάστε τό λουράκι τής όποιας εξάρτησής σας από αυτά τά αιμοδιψή τέρατα!!! Κόψτε τους τά παραγόμενα προϊόντα σας τήν ΠΑΡΟΧΗ τών κόπων σας, μήπως και τό καταλάβουν!!!! Μπορείτε Έλληνες Χωριανοί να Ζήσετε και χωρίς αυτά τα Ανθρωποειδή.. όπως πρίν, για Χιλιάδες Χρόνια..ακόυστε με..
    Ο γράφων, δεν ανήκει σε κανένα μαντρί τού τύπου, κόμμα, σύλλογο, ομάδα, ένωση, σύνδεσμο ή έστω σε κάποια πόρνη μαγδαληνή ΜΚΟ ! δέν είναι κάτοχος πτυχίων, δέν είναι ιδιώτης ( idiot =ιδιώτης, βλάκας) τροφονοθευτής, έγκριτος εισαγωγέας απατεών τροφίμων, γεννητιστής δηλαδή, Υβριστής. Είναι ο Άρχων τού εαυτού του και αυτάρκης περήφανος Έλληνας Χωρικός. Όλους εσάς τίς κότες, τα γουρούνια, τά βόδια, τά γαϊδούρια, τα γομάρια (κατά τήν ρήση του βο(υ)λευτή σας Ρουντούλη) τούς μπούφους ..τά κακόμορφα κτήνη καί κακάσχημα όρνεα, σας έχει γραμμένους εκεί πού καταλαβαίνετε!
    -Λέει με χαμόγελο κάθε ημέρα, στον Ήλιο Καλημέρα, καί στούς γειτόνους!!!.
    -Ιδροκοπά στο λιοπύρι το θέρος, στ’ αλώνι, στο λίχνισμα καί δέν λειώνει τα ξύγκια του στά ινστιτούτα και στα σολάριουμ, χάριν του μπότοξ, της σιλουέτας και τού καλπάζοντα καρκίνου.
    -Πίνει για να ξεδιψά, απ’ το νερό τού πηγαδιού καί τής πετροκάμαρης νερομάνας βρύσης, κι όχι για να χωνεύει καί νά ρεύεται τη λαιμαργία του τή βαρυστομαχιά, τήν ανία, τήν πλήξη, και τα τριγλυκερίδιά του , με σόδες και νάτσιουραλς γουώτερς, σε ωραιοφανείς πλαστικές φιάλες πολυτελείας.
    -Χαίρεται τις γιορτές, τις χαρές, τα πανηγύρια, τους κυκλικούς χορούς, στους αρραβώνες και στους γάμους και πίνει κρασί του ληνού για να στυλώνεται.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. >>>>>>>>>>>- Πάντα δοξάζει τον Διόνυσο, τον Βάκχο, με τους συντρόφους καί δέν μεθοκοπά, ξεδιάντροπα!
    -Σέβεται και λατρεύει τα Μήτρια και τα Πάτρια, προσφέρει χορηγίες και σπονδές με λάδι, κρασί, μέλι και γάλα και δέν τάζει τάματα και παραφηνοκέρια σε μαύρους ψυχοσώστες και φωτοσβέστες και δέν φοροδιαφεύγει ούτε φοροκλέπτει..όπως άλλοι πού πήραν ήδη τήν άγουσα για τό κελί 33!!! πού λέει και τό Λαϊκό άσμα!
    - Αγαπά, όλα τα ζώα τής αυλής, τών κάμπων τα πετούμενα, τόν κούκο και τα χελιδόνια τής Άνοιξης, τ’ αηδόνια τού Μαγιού, τούς λύκους κι όλα τ’ αγρίμια του Χειμώνα, και δέν παριστάνει τόν φιλόζωο οικολόγο, δηλαδή τον σκυλολάτρη μισάνθρωπο!
    -‘ Έλαχε, τέλος, από τις Μοίρες να γεννηθεί Έλλην, να έχει προπάτορες τούς Δευκαλίωνα καί τήν Πύρρα, καί θέλει να παραμείνει Τέτοιος, Ελεύθερος Πολίτης καί νά ζεί κατά φύσει, διότι γνωρίζει καλώς πώς, ο Ανταίος παρά τα ανελέητα γονθροκοπήματα τού Ηρακλή καταφέρνει να πατά τελικά γερά στή Γή Του, διότι:
    « ’ Ω! Φύση Πολυμήχανη, Μητέρα, Περίπλοκη, Μέγιστη, Φιλική, Πάνσοφη Κόρη, Γής και Θαλάσσης, Βασιλεύουσα. Πάντων μεν συ και Πατήρ και Μήτηρ, Κραταιή, Αθάνατη, Αιωνίας ζωής πρόνοια, Πάντων εσύ Βασιλεύουσα». (Ορφικά: Ορφεύς προς Μουσαίον, το φύσεως θυμίαμα - αρώματα)…Καθώς επίσης.. «η γη ευ πάσχουσα, ευ ποιεί» ( άν η Γή ευεργετείται με την καλλιέργειά της, ευεργετεί τον άνθρωπο!. «καλώς δε κακείνος είπεν ος έφη την Γεωργίαν Μητέρα και τροφόν τών άλλων τεχνών είναι, και αι άλλαι πάσαι τέχναι και κατά γήν και κατά θάλατταν, όπου δ΄ άν αγκασθή η γή χερσεύειν, αποσβέννυνται και αι άλλαι τέχναι». Σε ελεύθερη απόδοση: καλά μίλησε καί έκείνος πού είπε ότι: η Γεωργία είναι Μητέρα και τροφοδότρια τών άλλων επαγγελμάτων διότι, όταν η γεωργία πηγαίνει καλά, δυναμώνουν και όλα τά άλλα επαγγέλματα καί σε στεριά και σε θάλασσα, ενώ όπου αναγκαστικά η Γή μείνει χέρσα, μαραζώνουν και τα άλλα επαγγέλματα. (Ξενοφώντος απόσπασμα – Οικονομικός).
    - Η Υβρις- εως*: Πάσα αυθάδης βία πού πηγάζει από την υπερβολική δύναμη ή πάθος, ή αυθάδεια, ή αυθάδη αλαζονεία, ή προπέτεια. Η λέξις συναντάται στον Όμηρο:(Ο-329). Η ύβρις ακολουθείται από τη βία, που και οι δύο «κατοικούν» στον σιδερένιο Ουρανό, δηλαδή,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. >>>>>>>>>>στον σκοτεινό και σκληρό τόπο, όπου οι υβριστές φαίνονται να έχουν πάνω και μέσα στα κεφάλια τους. Η ύβρις ακόμη αντιπαλεύεται την ευνομία. Ανθρώπινες πράξεις οι οποίες προσβάλλουν την «δίκην» και τό «νέμειν», δηλαδή το κοινόν συμφέρον καί την διανομήν κατ’ αξίαν των αγαθών, επειδή δι’ αυτών των ανθρωπίνων υβριστικών πράξεων, κλονίζεται η αρμονική ανάπτυξη στο κοινωνικό γίγνεσθαι, και αυτές ακόμη οι πράξεις ονομάζονται «ύβρις» (Ησίοδ. έργα και ημέραι στίχ. 252 – 255). ’Επομένως υβριστής είναι ο άνθρωπος ο βίαιος, ο θρασύς, ο αυθάδης, ο αλαζονικός, ο αχαλίνωτος, ο άρπαγας, ο άπληστος, ο ακόλαστος.

    Μέ απέραντη αγάπη γιά τούς συνΕΛΛΗΝΕΣ μου, ο Χωρικός Σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου