Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΝΑΖΙΩΝ
Είμαστε όλοι γρανάζια της μηχανής που λέγεται σύστημα. Το σύστημα πολλοί καταράστηκαν, λίγοι τα έβαλαν μαζί του.
Είμαστε γρανάζια που ξυπνάνε κάθε πρωί, πηγαίνουν τα μικρά γραναζάκια τους στο σχολείο, παίρνουν τη θέση τους στο σωστό τμήμα της μηχανής, περιστρέφονται, και με αυτό το τρόπο η μηχανή λειτουργεί, και οι Κατασκευαστές κερδίζουν χρήματα.
Τα γραναζάκια κάθε πρωί εκπαιδεύονται για την αποστολή τους κατά τη διάρκεια ζωής τους, που είναι φυσικά η συνεχής λειτουργία της μηχανής. Αυτή δεν είναι και πολύ εύκολη εργασία, καθώς η κεντρική πλακέτα στα μικρά γραναζάκια (η οποία απαιτείται για την αυτοδιαχείριση των γραναζιών) δεν είναι προσαρμοσμένη στην συγκεκριμένη μηχανή.
Για την ακρίβεια η πλακέτα στα γραναζάκια όταν αυτά έρχονται από το εργοστάσιο δεν είναι καθόλου προσαρμοσμένη, σε καμία μηχανή. Είναι κενή.
Οταν η πλακέτα είναι κενή, υπάρχει πρόβλημα. Διότι το γραναζάκι μόλις ενεργοποιηθεί, δεν έχει καν επίγνωση του ότι είναι γρανάζι και αν αφεθεί ελεύθερο θα ασχολείται με οτιδήποτε άλλο, εκτός από την κίνηση της Μηχανής και αυτό σημαίνει απώλεια.
Γι αυτό και ένα πολύπλοκο σύστημα πληροφόρησης και προγραμματισμού φροντίζει από την παραλαβή του μικρού γραναζιού την εκπαίδευσή του. Εστιάζεται η προσοχή των μικρών γραναζιών στην Μηχανή, και με την κατάλληλη εκπαίδευση τους αφαιρούνται οι έμφυτες ικανότητες ηλεκτρομαγνητικής αλληλεπίδρασης (μια περίπλοκη έννοια που τα γρανάζια ονομάζουν συναίσθημα), εμφυτεύεται ο φόβος για οτιδήποτε δεν έχει σχέση με τη μηχανή, τονίζεται η μοναδικότητα των γραναζιών ως μέτρο της επιτυχίας τους, ενθαρρύνεται η όλο και καλύτερη απόδοσή τους, τους εμφυτεύεται ο ανταγωνισμός, ενισχύεται η πίστη τους ότι όταν τελειώσει ο κύκλος ζωής τους θα μετρηθεί η αποδοτικότητά τους και ότι θα ανταμειφθούν, ότι θα μπούν σε γυάλινες προθήκες στα καλύτερα μουσεία και άλλα τέτοια και έτσι τα γραναζάκια πείθονται να δαπανήσουν τη διάρκεια ζωής τους στην υπηρεσία της Μηχανής.
Στις μέρες μας όμως, που η τεχνολογία έχει προχωρήσει και τα πράγματα έχουν απλοποιηθεί, οι Κατασκευαστές επινόησαν το δορυφορικό κιβώτιο ξηρής μετάδοσης, απαιτούνται πολύ λιγότερα γρανάζια για να δουλέψει η Μηχανή. Και οι Κατασκευαστές αποφάσισαν να αφαιρέσουν αρκετά από αυτά, αφού τα γρανάζια και πολύ λίπανση θέλουν και φθορές πολλές παθαίνουν και μεγάλο κόστος συντήρησης έχουν, αλλά το σημαντικότερο, πολλά γρανάζια πάντα ξέφευγαν από τον μηχανισμό εκπαίδευσης, και η μη συμμετοχή τους στη λειτουργία της μηχανής, μείωνε τη γενική απόδοση.
Οταν επρόκειτο για μεμονωμένες περιπτώσεις, δεν υπήρχε πρόβλημα. Οι Κατασκευαστές, αφαιρούσαν το ελαττωματικό γρανάζι, το ανακύκλωναν, και το αντικαθιστούσαν με άλλο. Και υπήρχαν άφθονα γρανάζια! Για την ακρίβεια περισσότερα από όσα χρειάζονταν.
Τώρα όμως όλα αυτά τελείωσαν. Οι Κατασκευαστές θα απαλλάσσονταν επιτέλους από τα προβληματικά γρανάζια. Τα γρανάζια που θα αποσύρωντο, θα ανακυκλώνονταν και θα μετατρέπονταν σε πρώτη ύλη για την κατασκευή δορυφορικών κιβωτίων ξηρής μετάδοσης.
Οπως αντιλαμβάνεστε αγαπητά μου γρανάζια, προοριζόμαστε για απόσυρση και ανακύκλωση. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά μας έμαθαν να θαυμάζουμε τη Μηχανή, και να κοπιάζουμε γι αυτήν, λες και η Μηχανή έχει κεντρική πλακέτα. Σου λέω λοιπόν πως δεν έχει. Ενώ εμείς τα γρανάζια έχουμε.
Ο τρόπος να γλιτώσουμε την απόσυρση, είναι να σταματήσουμε όλα τα γρανάζια να περιστρεφόμαστε ταυτόχρονα.
Η μηχανή θα φρακάρει.
Οι Κατασκευαστές ακόμα μας χρειάζονται. Δεν έχουν ακόμα αντικαταστήσει όλα τα γρανάζια της μηχανής με δορυφορικά κιβώτια ξηρής μετάδοσης. Οταν θα μας έχουν αντικαταστήσει, θα είναι αργά. Τώρα ακόμα προλαβαίνουμε. Προλαβαίνουμε να φρακάρουμε τη μηχανή τους!
Γι αυτό σου λέω γραναζάκι μου, πρέπει να σταματήσουμε ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΤΩΡΑ.
ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ http://sindonistis.blogspot.com ΚΑΙ ΕΛΑ ΣΤΙΣ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2010 ΝΑ ΦΡΑΚΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2015
(9)
- ► Φεβρουαρίου (1)
-
►
2014
(5)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2013
(96)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(633)
- ► Δεκεμβρίου (14)
- ► Σεπτεμβρίου (83)
- ► Φεβρουαρίου (20)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2011
(876)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (49)
- ► Φεβρουαρίου (192)
- ► Ιανουαρίου (135)
-
▼
2010
(1056)
- ► Δεκεμβρίου (236)
- ► Σεπτεμβρίου (114)
-
▼
Ιουλίου
(36)
- Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
- RON PAUL ΙΣΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΝΤΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
- Bob Chapman: Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΔΙΟΠΟΜΠΑΙΟΣ ΤΡΑΓΟΣ
- ΦΕΡΝΟΥΝ 7000 ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ !!!
- ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΑΡΧΙΣΕ. - ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ.
- ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΑΡΧΙΣΕ. - ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ.
- ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
- ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ...
- NIGEL FARAGE - ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΑΠΛΑ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ !
- ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ: ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕ ...
- Ο ΜΥΘΟΣ ΤΩΝ "ΙΣΧΥΡΩΝ" ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ Π...
- Η "ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ" ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.
- ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ Ε.Ε. - Δ.Ν.Τ.
- ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ Λ...
- ΟΡΓΑΝΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ - ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ...
- ΟΙ ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΕΣ
- Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΩΝ
- ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ
- Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΧΟΡΤΑΣΜΕΝΩΝ
- ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΘΕΡΙΝΑ ΥΠΕΡΕΝΤΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ
- ΟΙ ΙΣΤΡΟΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ Τ...
- ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΡΩΝ-ΑΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΠΟ...
- ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘ...
- ΒΡΕΣ ΤΙ ΥΠΕΓΡΑΨΕ Ο ΤΖΕΦΡΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΤΟΓΚΑΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔ...
- ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ: ΠΑΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ - ΕΞΟΔ...
- ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ
- Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΛΥΣΗ.
- ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ.
- Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΝΑΖΙΩΝ
- ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ
- Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΣΑΣ!!!
- ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛ...
- ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕΣΩ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗ...
- ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΧΛΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ...
- Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥ...
- ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΤΙ ΦΩΝΕΣ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.
Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.