Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

"ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ" - ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

"Υπάρχουν δύο εκδοχές της ιστορίας: Η μία είναι η επίσημη, ωραιοποιημένη, που διδάσκεται στα σχολεία.Η άλλη είναι η κρυφή ιστορία που εξηγεί τις πραγματικές αιτίες των γεγονότων, μια ντροπιαστική ιστορία."
Honoré de Balzac 





Γεννήθηκα το σωτήριον έτος 1969. Οταν η χούντα έπεσε, ήμουν πέντε ετών. Δεν έχω καμία ανάμνηση από τα γεγονότα της επταετίας και ότι έμαθα για την περίοδο της δικτατορίας το έμαθα στο σχολείο, κυρίως στις επετίους του πολυτεχνείου που γιορτάζαμε με ζέση κάθε χρόνο. Πάντα ήμουν υπερήφανος για τον ηρωϊσμό των Ελλήνων αγωνιστών που κατάφεραν να διώξουν τους τυράννους και να εγκαθιδρύσουν την πολυπόθητη δημοκρατία. Πάντα ένιωθα μια αποστροφή προς κάθε είδους απολυταρχικά καθεστώτα. Στην εφηβεία, ήμουν πέραν του δέοντος "προοδευτικός" και αντι-κονφορμιστής και συμμετείχα σε κάθε είδους αναρχικά στέκια και αριστερές οργανώσεις ψάχνοντας έναν τρόπο να κάνω και εγώ την επανάσταση μου. Τον τρόπο αυτόν δεν τον βρήκα τότε και αποφάσισα να αφήσω την επανάσταση για μια επόμενη γενιά.

Σήμερα, πολλά χρόνια μετά, όπου τα αποτελέσματα της λεγόμενης μεταπολίτευσης και της ψευδεπίγραφης δημοκρατίας έγιναν κάτι παραπάνω από ορατά, αποφάσισα να ξαναψάξω την ιστορία της επταετίας και της μεταπολίτευσης, αυτή τη φορά μόνος μου, χωρίς τη βοήθεια των δασκάλων και του σχολείου.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, με τρόμαξαν. Υπάρχουν στοιχεία που ο νους μου αρνείται να δεχθεί ως αληθινά. Το πιο δύσκολο πράγμα για τον άνθρωπο είναι ίσως η αναθεώρηση των πιστεύω μιας ζωής και η παραδοχή ότι έζησε τη ζωή του πιστέυοντας σε λάθος ιδέες, λαμβάνοντας λάθος αποφάσεις και κάνοντας λάθος πράγματα. Να πιστέψω ότι σε κάθε πορεία που κατέβαινα στη γιορτή του πολυτεχνείου, εξυπηρετούσα τα συμφέροντα πουλημένων προδοτών που καμία σχεση δεν εχουν με την Ελλάδα.

Βρήκα στο διαδίκτυο μια ανάρτηση που έχει συνοψίσει τα στοιχεία αυτά. Δυσκολεύτηκα πολύ να την διαβάσω και ακόμα περισσότερο να τη δεχθώ. Ακόμα και τώρα, μετά από τόσα στοιχεία που παρατίθενται, αρνούμαι να δεχθώ την αλήθεια όσων γράφονται. Θα χαρώ πολύ αν κάποιος μου αποδείξει ότι ο συντάκτης της είναι πλαστογράφος και ότι όλα όσα γράφονται παρακάτω είναι ψέματα.

Ξέρω επίσης ότι αναδημοσιεύοντας την, κινδυνεύω να χαρακτηριστώ ακροδεξιός, χουντικός, φασίστας, μασώνος και μερικά ακόμα κοσμητικά επίθετα. Αποφάσισα όμως να το κάνω, γιατί πιστεύω ότι πρέπει να την διαβάσουμε όλοι οι Ελληνες και να βγάλουμε ο καθένας τα συμπεράσματά του.

ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ


"Η ιστορία γράφεται απ΄ αυτούς που έχουν την εξουσία και το χρήμα. Ούτε οι σκλάβοι ούτε οι φτωχοί άνθρωποι έγραψαν ποτέ ιστορία. Αυτά που διαβάζουμε ως ιστορία είναι αυτά που κάποιοι αποφάσισαν ότι έπρεπε να διαβάσουμε." 

Σιμόν Πέρεζ

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ

Όποιος δεν είναι έτοιμος να αντέξει μεγάλες αλήθειες ας εγκαταλείψει.

(update 17.06.2012)

Η μια πλευρά του νομίσματος, δηλαδή η Κομμουνιστική, εκφράζεται από το 1974 σε κάθε Μέσο (Τηλεόραση, Ράδιο, Έντυπο Τύπο) 38 έτη αδιάκοπα, ώρα είναι και μέσω μοναδικού δημοκρατικού μέσου (δηλαδή του ιντερνετ) να ρίξουμε λίγο φως και στην άλλη πλευρά
Επί των ημερών της 21ης Απριλίου δεν κυνηγήθηκαν όλοι οι Κομμουνιστές, αλλά μόνο όσοι προσπάθησαν να ανακόψουν την αναγέννηση της διαλυμένης Ελλάδος, για αυτό άλλωστε και οι ελάχιστοι σε αριθμό οι βασανισμοί, μην ξεχνάμε ότι αντιστοίχως το ολοκληρωτικό καθεστώς του Στάλιν σκότωσε 20.000.000 αντιφρονούντες ξέχωρα από αυτούς που βασάνισε. Η 21η Απριλίου ήθελε να σταματήσει την 100% ανθελληνική ιδέα του Κομμουνισμού η οποία έβαζε και βάζει φρένο στο Ελληνικό Πνεύμα.

Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά ξεκινάμε με το Διάγγελμα της 21ης Απριλίου προς τον Ελληνικό λαό:

«Ελληνικέ Λαέ
Από μακρού παριστάμεθα μάρτυρες ενός εγκλήματος, το οποίον διεπράττετο εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και του Έθνους μας. Η αδίστακτος και αθλία κομματική συναλλαγή, ο εκτραχηλισμός μεγάλης μερίδος του Τύπου, η μεθοδική επίθεσις εναντίον όλων των θεσμών, η διάβρωσίς των, ο εξευτελισμός το Κοινοβουλίου, η κατασυκοφάντησις των πάντων, η παράλυσις της κρατικής μηχανής, η πλήρης έλλειψις κατανοήσεως προς τα φλέγοντα προβλήματα της νεολαίας μας, η κακομεταχείρισις των φοιτητών και σπουδαστών μας, η ηθική κάμψις, η σύγχυσις και η θολότης, η μυστική και φανερά συνεργασία με τους ανατροπείς και τέλος τα συνεχή εμπρηστικά κηρύγματα ασυνειδήτων δημοκόπων κατέστρεψαν την γαλήνην του τόπου, εδημιούργησαν κλίμα αναρχίας και χάους, εκαλλιέργησαν συνθήκας μίσους και διχασμού και μας ωδήγησαν εις το χείλος της εθνικής καταστροφής.
Δεν απέμεινεν πλέον άλλος τρόπος σωτηρίας από την επέμβασιν του Στρατού μας. Η επέμβασις αύτη βεβαίως αποτελεί εκτροπήν εκ του Συντάγματος, αλλά η εκτροπή αύτη ήτο επιβεβλημένη διά την σωτηρίαν της Πατρίδος. Η σωτηρία της Πατρίδος είναι ο υπέρτατος νόμος. Αι εκλογαί, αι οποίαι προεκηρύχθησαν, δεν ήτο δυνατόν να δώσουν την λύσιν εις το υφιστάμενον αδιέξοδον. Πρώτον, διότι, υπό τας παρούσας συνθήκας, ήτο αδύνατος η ομαλή δεξαγωγή των και, δεύτερον, διότι οιονδήποτε και αν ήτο το αποτέλεσμα αυτών, θα ωδηγούμεθα μοιραίως εις την αιματοχυσίαν και το χάος.
Δι’ αυτό επενέβη ο Στρατός. Διά να ανακόψη την πορείαν προς την καταστροφήν, ένα βήμα προ της αβύσσου. Εις ολόκληρον την Χώραν επικρατεί απόλυτος γαλήνη και τάξις. Ο πρόεδρος και τα μέλη της Κυβερνήσεως εστρατεύθησαν προς εκτέλεσιν του προς την Πατρίδα καθήκοντος.
Ποίοι είμεθα: Δεν ανήκομεν εις ουδέν πολιτικόν κόμμα, και ουδεμίαν πολιτικήν παράταξιν είμεθα διατεθειμένοι να ευνοήσωμεν εις βάρος της άλλης. Δεν ανήκομεν ούτε εις την οικονομικήν ολιγαρχίαν, την οποίαν ομοίως δεν είμεθα διατεθειμένοι να αφήσωμεν να προκαλή την πενίαν. Ανήκομεν εις την τάξιν του μόχθου. Και θα σταθώμεν εις το πλευρόν των πτωχών αδελφών μας Ελλήνων.
Ελαυνόμεθα αποκλειστικώς από πατριωτικά κίνητρα και επιδιώκομεν να καταργήσωμεν την φαυλοκρατίαν. Να εξυγιάνωμεν τον δημόσιον βίον. Να απομακρύνωμεν από τον οργανισμόν της Χώρας την σήψιν από την οποίαν εκινδύνευε. Να αποτρέψωμεν τον διχασμόν και την αλληλοσφαγήν προς την οποίαν μας κατηύθυναν κακοί Έλληνες και να δημιουργήσωμεν υγιείς βάσεις δια την ταχείαν επάνοδον της Χώρας εις τον αληθώς ορθόδοξον κοινοβουλευτικόν βίον.
Κηρύσσομεν την συναδέλφωσιν. Από της στιγμής αυτής δεν υπάρχουν Δεξιοί, Κεντρώοι, Αριστεροί. Υπάρχουν μόνον Έλληνες, οι οποίοι πιστεύουν εις την Ελλάδα, εις ένα ευγενές, ανώτερον, και πλήρες ιδεώδες της αληθούς Δημοκρατίας και όχι της Δημοκρατίας του πεζοδρομίου, της οχλοκρατίας και της αναρχίας. Όταν οι Έλληνες είναι ηνωμένοι, θαυματουργούν.
Υπάρχουν βεβαίως, και ελάχιστοι εφιάλται δημαγωγοί, ασυνείδητοι καιροσκόποι και κατ’ επάγγελμα αναρχικοί. Αυτοί επεδίωξαν να μας διχάσουν! Και μας ονομάζουν αριστερούς, κεντρώους, κεντροαριστερούς και δεξιούς. Επεδίωξαν να ενσταλάξουν εις την ψυχήν μας, με κάθε τρόπο, το μίσος των μεν προς τους δε. Επεδίωξαν να μας φανατίσουν και να μας εξωθήσουν εις τον αλληλοσπαραγμόν. Αυτούς τους εμπρηστάς θα απομονώσωμεν και όλοι ημείς οι άλλοι Έλληνες ηνωμένοι, θα βαδίσωμεν εμπρός την οδόν τού προς την Πατρίδαν καθήκοντος και της αρετής. Προς την ριζικήν αλλαγήν. Προς την ευημερίαν και την πρόοδον.
Ο βασικός μας στόχος είναι δικαιοσύνη. Η δικαία κατανομή του εισοδήματος. Η ηθική και υλική εξύψωσις του κοινωνικού συνόλου και ιδιαιτέρως των αγροτών, των εργατών, και των πενεστέρων τάξεων. Η στοργή της Κυβερνήσεως θα στραφή αμέριστος προς την νεολαίαν και τα προβλήματά της. Μετά την παγίωσιν ομαλού ρυθμού και την δημιουργίαν των καταλλήλων προς τούτο συνθηκών, το ταχύτερον δυνατόν θα επανέλθη η Χώρα εις τον Κοινοβουλευτισμόν επί υγιούς βάσεως. Τότε η αποστολή της Κυβερνήσεως θα έχη λήξη.
Προς αποτροπήν του διχασμού και της ετοίμου να εκσπάση εμφυλίου συρράξεως, η οποία ωδήγει εις αιματοχυσίαν και κοινωνικήν και εθνικήν καταστροφήν, η Κυβέρνησις προέβη εις την κήρυξιν του Στρατιωτικού Νόμου καθ’ άπασαν την Χώραν. Η Κυβέρνησις δηλοί κατηγορηματικώς, ότι είναι αποφασισμένη να φέρη εις πέρας δια παντός μέσου και με ταχύν ρυθμόν την βαρείαν αποστολήν την οποίαν ανέλαβεν. Είναι αποφασισμένη να εκπληρώση εις το ακέραιον τας υποχρεώσεις της έναντι του Ελληνικού Λαού. Επικαλείται την καθολικήν συμπαράστασιν του λαού διά την πραγματοποίησιν του σκοπού της. Ζητεί πλήρη πειθαρχίαν προς τον Νόμον του Κράτους. Όπως συμβαίνει εις όλας τας πολιτισμένας Χώρας. Διότι πραγματική ελευθερία υπάρχει εκεί όπου υπάρχει Νόμος. Εκεί, όπου η ελευθερία του ενός φθάνει μέχρι του σημείου, εις το οποίον αρχίζει η ελευθερία του άλλου.
Η Κυβέρνησις οφείλει να προειδοποιήση κατά τον πλέον κατηγορηματικόν τρόπον, ότι οιαδήποτε αντίδρασις εις το εθνικόν της έργον τής αλλαγής, οποθενδήποτε προερχομένη, θα παταχθή πάραυτα διά παντός εις την διάθεσίν της μέσου.
Ζήτω το Έθνος!
Ζήτω ο Βασιλεύς!
Ζήτω η Αιωνία Ελλάς!
Αθήναι τη 22α Απριλίου 1967
Ο πρόεδρος της Κυβερνήσεως Κων/νος Κόλλιας τ. Εισαγγελεύς Αρείου Πάγου».

---------------

Τα βασικά σημεία του διαγγέλματος είναι:

1. ότι οι Απριλιανοί δεν ανήκουν στην οικονομική ολιγαρχία και δεν προκειται να αφήσουν την οικονομική ολιγαρχία να προκαλεί πενία στον λαό.

2. ότι από την 21η Απριλίου και πέρα δεν θα κοιτάζει αν προ της 21ης ο λαός άνηκε σε αριστερά κέντρο ή δεξιά, και ότι όλοι μαζί θα κοιτάξουν το κοινό καλό του λαού και της Πατρίδος.

3. Ότι οι νόμοι θα πρέπει να γίνονται σεβαστοί.

4. Ότι μετά την εξομάλυνση της κρατικής λειτουργίας θα γίνουν εκλογές

5. ξεχωρίζει την Ελευθερία από την ασυδοσία λέγοντας ότι η ελευθερία του ενός θα σταματάει εκεί που ξεκινάει του άλλου.

6. προειδοποιεί τον οποιονδήποτε προσπαθήσει να ανακόψει το εθνικό έργο της ανάπτυξης ότι θα τιμωρηθεί.


όσον αφορά το 1ο: Όντως έζησαν και πέθαναν στην ψάθα ενώ οι Κομμουνιστάδες κολυμπάνε στο χρήμα. Επίσης επί Παπαδοπούλου - Παττακού - Μακαρέζου, ο λαός για πρώτη φορά είχε εργασία και οικονομική ανάπτυξη ΧΩΡΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ!!!

όσον αφορά το 2ο: έχει την καλή διάθεση να ξεχάσει το κομμουνιστικό παρελθόν του οποιουδήποτε διότι ο στόχος δεν είναι να καθαρίσουν τον κόσμο αλλά η Ελλάδα να γίνει αυτό που πραγματικά είναι. Συνεπώς είναι εναντίον της κομμουνιστικής ιδέας και όχι των ίδιων των Κομμουνιστών αυτού καθ εαυτού

όσον αφορά το 3ο: Οι νόμοι που προάγουν το κοινό καλό και την τάξη θα πρέπει να εφαρμοζονται

όσον αφορά το 4ο: Σκοπός ήταν η εξομάλυνση του χάους που επικρατούσε, και όντως διακήρυξαν εκλογές λίγο πριν τους ρίξουν οι Αμερικάνοι μέσω του Ιωαννίδη και του Πολυτεχνείου

όσον αφορά το 5ο: μπαίνει φραγμός στην ασυδοσία που κάποιοι για ιδιοτελείς σκοπούς ονομάζουν "ελευθερία"

όσον αφορά το 6ο: δεν αναφέρεται σε Κομμουνιστές, μιλάει για τους εχθρούς της Πατρίδος. Το ίδιο συνέβαινε και στην Αρχαία Ελλάδα που δεν υπήρχε κομμουνισμός, το ίδιο συμβαίνει και σήμερα σε όλες τις χώρες του πλανήτη εκτός από την Ελλάδα...


Στην συνέντευξη του Στυλιανού Παττακού (που υπάρχει στο τέλος) αλλά και στο βιβλίο του "21η Απριλίου, Διατι; Ποιοι; Πως;" μας ενημερώνει ότι οι Απριλιανοί αναγκάστηκαν να επέμβουν εφαρμόζοντας ήδη υπάρχον σχέδιο "Προμηθευς". Το σχέδιο αυτό ήταν στρατιωτική επέμβαση σε περίπτωση Εθνικού κινδύνου.

Ποιος ήταν ο Εθνικός Κίνδυνος; ο 4ος γύρος του Κομμουνισμού στην Ελλάδα δια μέσω του Ανδρέα Παπανδρέου, ο οποίος είχε εισχωρήσει στο στράτευμα και είχε στρατολογήσει Αξιωματικούς του Ελληνικού Στρατού, την γνωστή οργάνωση ΑΣΠΙΔΑ (Αξιωματική Σώσατε Πατρίδα Ιδανικά Δημοκρατία Αξιοκρατία) με σκοπό να κάνει πραξικόπημα όπως μας ενημερώνει η Καθημερινή σε άρθρο της την 22η Φεβρουαρίου του 1967. Υπενθυμίζουμε ότι το Κομμουνιστικό Κόμμα την εποχή εκείνη ήταν παράνομο, το νομιμοποίησε ο Καραμανλής το 1974.

(Στην πραγματικότητα το σχέδιο "Προμηθεύς" το είχε οργανώσει ο Βασιλιάς ο οποίος γνώριζε τα σχέδια του Ανδρέα. Για να μην χάσει τον θρόνο του λοιπόν, έβαλε τον αρχηγό Στρατού Σπαντιδάκη να οργανώσει το σχέδιο Προμηθευς, και ο Σπαντιδάκης απευθύνθηκε στην ΚΥΠ και συγκεκριμένα στον Παπαδόπουλο, Παττακό, Μακαρέζο. Λίγο πριν λοιπόν ξεσπάσει οι μεταξύ των δυο σύγκρουση οι Παπαδόπουλος Παττακός Μακαρέζος τους την βγήκαν στην στροφή).

Έδιωξαν τελικώς και τον Βασιλιά και τον Ανδρέα από την Ελλάδα, το κακό ήταν ότι τον Ανδρέα τον έδιωξαν προσωρινά, ο οποίος επανήλθε και κατέστρεψε την Ελλάδα (όπως αποδεικνύεται στο γράφημα του χρέους που θα δείτε παρακάτω).

όπως λοιπόν μας ενημερώνει η Εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ στις 22 Φεβρουαρίου 1967, ο Ανδρέας ενημερώνει ότι στις επερχόμενες εκλογές της 28 Μαίου 1967 (μετά 3 μήνες) δεν θα δεχθεί το αποτέλεσμα και θα ορκίσει δική του κυβέρνηση στην Πλατεία Συντάγματος με το ζόρι, δηλαδή θα κάνει πραξικόπημα. Με τι πλάτες; τους Αξιωματικούς του ΑΣΠΙΔΑ (η οργάνωση αυτή πιθανότατα να οργανώθηκε από τις μυστικές υπηρεσίες της Αμερικής), άρα μιλάμε για στρατιωτικό Πραξικόπημα... επίσης από τα λεγόμενα του Ανδρέα προκύπτει η σύνδεση του με την ΕΔΑ (Το παραδέχεται και ο ίδιος ο Κύρκος σε ένα από τα βίντεο παρακάτω) άρα τον 4ο γύρο Κομμουνιστικής λαίλαπας στην Ελλάδα για το οποίο οι Απριλιανοί ενεργοποιήσανε το σχέδιο "Προμηθεύς"



κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε την εφημερίδα σε μορφή .pdf



Γιατί όμως τέτοια εμμονή των Απριλιανών κατά της κομμουνιστικής ιδέας; δεν ήθελε ο κομμουνισμός να πάει μπροστά η Ελλάδα;

Ας παρουσιάσουμε λοιπόν την πραγματικότητα με μάρτυρες τους ίδιους τους Κομμουνιστές:

Ας ξεκινήσουμε από την αρχή, δηλαδή την Φεντερασιόν, η οποία έγινε ΣΕΚΚΕ η οποία έγινε ΚΚΕ. Ας δούμε λοιπόν τους δημιουργούς της:
Ο δημιουργός είναι ο Αβραάμ Μπεναρόγιας, Εβραίος από την Ισπανία. Το 1908 μετακόμισε από την Βουλγαρία στην Θεσσαλονίκη, και ένα χρόνο αργότερα (1909) ίδρυσε την Φεντερασιόν. Ο ίδιος ήταν τυπογράφος. Την εποχή εκείνη δεν υπήρχε τηλεόραση ή ραδιόφωνο, οπότε μπορούμε να φανταστούμε τι δύναμη είχε ο έντυπος τύπος.


Το παρακάτω έγγραφο είναι η αίτηση αναγνώρισης της Σοσιαλιστικής Εργατικής Ομοσπονδίας (ΦΕΝΤΕΡΑΣΙΟΝ). - Αρχείο Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης π.50:

κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το έγγραφο σε μεγέθυνση

Τα ονόματα στην αίτηση είναι τα εξής:
Ζακ Αμαρίου
Α. Αρδίτι
Σ. Γκικόπουλος
Μ. Καράσσο
Σ. Κουένκα
Χ. Μπενρουμπί
Χ. Χαουέλ




Το παρακάτω έγγραφο είναι η αίτηση αναγνώρισης της Σοσιαλιστικής Νεολαίας.- Αρχείο Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης π.70:

κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το έγγραφο σε μεγέθυνση

Τα ονόματα στην αίτηση είναι τα εξής:
Μεντές Μπενατόν
Αβράμ Κουένκα
Χαίμ Χαουέλ
Αβράμ Μενασέ
Μωής Σαδικάριο
Σιαλόμ Νισίμ
Ισάκ Σερρέρο

θα παραθέσουμε από το βιβλίο-ντοκουμέντο του πρώην Γ.Γ. του ΚΚΕ Ε. Σταυρίδη «Τα παρασκήνια του ΚΚΕ» την μαρτυρία του σοσιαλιστή Νίκου Γιαννιού, ο οποίος παραβρέθηκε στο ιδρυτικό Συνέδριο του ΣΕΚΕ και αποχώρησε αμέσως μόλις κατάλαβε ποιοι κρύβονταν πίσω από τα παρασκήνια: «Ιδρυταί του ΚΚΕ, τόσον εις τας Αθήνας, όσον και εις την Θεσσαλονίκην, ήσαν Ισραηλίται ή κρυπτοεβραίοι Έλληνες, το δε κίνημά των, παρ’ όλα τα σοσιαλιστικά φαινόμενα ή προσχήματα, ήτο εβραϊκόν εθνικιστικόν. Δυστυχώς, τα σοσιαλιστικά μας επιχειρήματα δεν εισακούσθησαν εφ’ όσον η εβραϊκή ηγεσία είχε τους ιδικούς της ανθελληνικούς σκοπούς, οι δεγύρω αυτής Έλληνες προλετάριοι ήσαν αγράμματοι και αφελείς. Προσήλθαμε, εν τούτοις, ως μειοψηφία εις το πρώτον σοσιαλιστικόν συνέδριον (1918), ηγωνίσθημεν και πάλιν, αλλ’ αποχωρήσαμεν εν τέλει δια να μη γίνομε όργανα της κομμουνιζούσης εβραϊκής πλειοψηφίας»

Η πρώτη εφημερίδα που βγάζει ο Μπεναρόγια με τίτλο Avanti είναι καθολικά στην Εβραϊκή γλώσσα


Αποδείξεις το ότι ο Αβραάμ Μπεναρόγια και η Φεντερασιόν ήταν με τις ευλογίες της Εβραϊκής Κοινότητος βρίσκουμε στο διμηνιαίο Περιοδικό "Χρονικά" του 2011, τεύχος 231, το οποίο Εκδίδει το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο (υπάρχει διαθέσιμο στην επίσημη ιστοσελίδα του Κεντρικού Ισραηλίτικου Συμβουλίου).


Στο παρακάτω βλέπουμε ότι η εφημερίδα "Εμπρός" και η "Αβάντι" είναι εφημερίδες υπό την αιγίδα του Κεντρικού Ισραηλίτικου Συμβουλίου

Για να δούμε όμως τι έλεγε η Εβραική Εφημερίδα "Εμπρός" το 1913 για την Μακεδονία:


κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ντοκουμέντο σε μεγέθυνση (εφημερίδα Εμπρός 29-4-1913)

Η Εβραϊκή εφημερίδα "Εμπρός" το 1913 μας ενημερώνει λοιπόν, ότι επιτροπή Ιουδαίων και Οθωμανών μεταβαίνει στο Λονδίνο ως προς την αυτονομία της Μακεδονίας για λογαριασμό των Εβραίων και Θράκης για λογαριασμό Τούρκων (σαν να μην πέρασε μια μέρα).

Το θέμα της αυτονόμησης της Μακεδονίας συνεχίστηκε από τον Ριζοσπάστη και ιδού μερικές αποδείξεις με μάρτυρες τους ίδιους:



κάντε κλικ ΕΔΩ για να ανοίξει το ντοκουμέντο σε PDF

(Ριζοσπάστης 14-12-1924)



κάντε κλικ ΕΔΩ για να ανοίξει το ντοκουμέντο σε PDF
(Ριζοσπάστης 14-12-1924)
Είναι 1924, δηλαδή 11 χρόνια μετά που ο Ελληνικός Στρατός πήρε πίσω την Θεσσαλονίκη και την Μακεδονία, παρόλα αυτά γι αυτούς ο πόλεμος δεν έχει τελειώσει...Επίσης εδώ διακρίνουμε ότι οι ΕβραιοΚομμουνιστές θέλουν να προστατέψουν τους ΣλαβοΣκοπιανούς "Μακεδόνες" και εναντιώνονται στους Βουλγάρους οι οποίοι είχαν βλέψεις προς τα Σκόπια (σαν να μην πέρασε μια μέρα).


κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ντοκουμέντο σε μεγέθυνση

είναι 1931, και συνεχίζουν να μιλούν για "Μακεδονικό" λαό (Σλάβους). Εντύπωση κάνει ότι κατά την διάρκεια του συμμοριτοπολέμου, οι κομμουνιστές τα παιδιά από το παιδομάζωμα που έκαναν στην Μακεδονία τα έστελναν σε Σλαβικές περιοχές και Σοβιετική Ένωση.

# Κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε αναλυτικό άρθρο με ντοκουμέντα και πολλά βίντεο σχετικά με την αυτονόμηση της Μακεδονίας δια του γνωστού Τζορτζ Σόρρος, και ποια η σχέση που μπορεί να έχει ο Σόρρος με το Ουράνιο Τόξο, τον Βαλιανάτο, τους Κομμουνιστές και τους Οικολόγους Πράσινους

# Επίσης κάντε κλικ ΕΔΩ και ΕΔΩ για να δείτε ποια η σχέση του Παπανδρέου με τον Σόρρος και όλους τους υπόλοιπους προαναφερθέντες.

Αν τώρα κάποιος σκεφτεί ότι αυτά είναι παλιές ιστορίες περί Μακεδονίας, Σλάβων Θράκης Αιγαίου κτλ, δεν έχει παρά τα δει τις αποδείξεις πάντα με μάρτυρα τους ίδιους στο τι υποστηρίζουν ακόμα και ΣΗΜΕΡΑ, κάνοντας κλικ ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ

Προχωράμε στης θέσεις που είχαν και έχουν για την καταστροφή στην Μικρά Ασία πάντα με μάρτυρες τους ίδιους:



κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ντοκουμέντο σε μεγέθυνση

Πάντα με διάφορες δικαιολογίες που μόνο ένας καθυστερημένος νους θα μπορούσε να πιστέψει, συνέχισαν το ανθελληνικό τους έργο εκτός από την Μακεδονία - Θράκη και στην Μικρά Ασία!!!
Οι Τούρκοι ήταν Μογγολικά φύλλα τα οποία κατέβηκαν από τις Στέπες τον 10ο αιώνα μ.Χ., η περιοχή της Ιωνίας ήταν ήδη κατοικημένη από Έλληνες χιλιάδες χρόνια νωρίτερα! Οι αποδείξεις του τύπου Ναού της Αρτέμιδος (ένα από τα 7 θαύματα) θα έπειθαν και τον πλέον δύσπιστο. Το ότι οι Τούρκοι κατέλαβαν την Ιωνία δεν το λογίζουν ως ιμπεριαλισμό οι κομμουνιστές, το ότι οι Έλληνες πήγαν να πάρουν πίσω κάτι που τους άνηκε επί χιλιετίες είναι ιμπεριαλισμός και γι αυτό συνεισέφεραν στην ήττα μας... η λογική αστειεύεται...



Την ήττα μας στην Μικρά Ασία λέει την επιδιώξανε (χωρίς να μας εξηγήσουν πως...) με την δικαιολογία ότι μας είχαν βάλει λέει οι ξένοι να καταδυναστεύσουμε τους Τούρκους και άλλες τέτοιες τρέλες, αλλά δεν μας εξήγησαν γιατί λύσσαγαν όταν τιμούσαμε τον Χρυσόστομο Σμύρνης όταν πια τα αδέρφια τους οι Τούρκοι δεν διέτρεχαν κανέναν κίνδυνο από ιμπεριαλιστές ξένους ή ντόπιους; κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το αναλυτικό άρθρο στο οποίο οι Κομμουνιστές αποκαλούν "σκυλολόι" αυτούς που πήγαν στο μνημόσυνο του Χρυσόστομου. Έντονη εντύπωση κάνει η ταύτιση τους με τους Τούρκους!!! (σαν να μην πέρασε μια μέρα)

για να δούμε από που βρήκε χρήματα ο Κεμάλ για να κάνει την επάνοδο μετά από την δική μας "αλληγορία"


Κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ντοκουμέντο σε μεγέθυνση

Για να δούμε τώρα ποια είναι η πατρίδα των Κομμουνιστών όπως το μαρτυρούν οι ίδιοι στον ριζοσπάστη 14.11.1935:

κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ντοκουμέντο σε μεγέθυνση

Είδαμε λοιπόν το ποιοι είναι οι δημιουργοί του Κομμουνισμού στην Ελλάδα, είδαμε ποιες οι θέσεις τους για το Μακεδονικό, την Θράκη, την καταστροφή της Μικράς Ασίας που ΕΠΕΔΙΩΞΑΝ όπως λένε οι ίδιοι, ότι δεν θεωρούν την Ελλάδα πατρίδα τους κ.α.
Για να δούμε τώρα τις θέσεις των Κομμουνιστών κατά τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο:

Εδώ βλέπουμε την Ναζιστική Γερμανία με την Σταλινική Σοβιετική Ένωση στην γνωστή συμφωνία "Μολοτων Φον Ρίμπεντροπ" με την οποία μοίρασαν την Ευρώπη



Ιδού και η ΝαζοΚομμουνιστική συμφωνία και το μυστικό πρωτόκολλο που υπέγραψαν στην Μόσχα την 28η Σεπτ. του 1939.


κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το έγγραφο σε μεγέθυνση



κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το έγγραφο σε μεγέθυνση


δείτε περισσότερα στο σχετικό άρθρο κάνοντας κλικ ΕΔΩ

Για όσους δεν το γνωρίζουν οι Κομμουνιστές στην αρχή του Β ΠΠ δεν πολέμησαν τον Χίτλερ με διάφορες κομμουνιστικές δικαιολογίες, όταν ο Χίτλερ παρέβει την συμφωνία με τον Στάλιν οι Κομμουνιστές θυμήθηκαν ότι πολεμάνε τον κακό ιμπεριαλιστή Χίτλερ, μετά όταν τα ξαναβρήκαν Χίτλερ Στάλιν οι Κομμουνιστές θυμήθηκαν ότι δεν πολεμάνε και τελικώς ξαναθυμήθηκαν ότι πολεμάνε όταν ο Χίτλερ τους την έφερε...

Αλλά για να δούμε τα σύμφωνα των Κομμουνιστών με τους Ναζιστές εδώ στην Ελλάδα:






Δείτε αναλυτικά το σχετικό άρθρο με τα σύμφωνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ

Ας πάμε λίγο παρακάτω βλέποντας μερικά πράγματα για κάτι το οποίο θίξαμε στην αρχή, δηλαδή το πραξικόπημα που ετοίμαζε ο Ανδρέας και αν τελικά οι Αμερικάνοι ήταν πίσω από τους Απριλιανούς ή τον Ανδρέα...

Ας δούμε κατ αρχάς την καταγωγή του Ανδρέα. Ο Ζιγμούνδος Μινέικο ΠολωνοΕβραικής καταγωγής είχε μια κόρη την Σοφία, η οποία παντρεύτηκε τον Γεώργιο Παπανδρέου. Καρπός του έρωτος τους... ο Ανδρέας. Σύμφωνα με τον Μωσαικό νόμο, Εβραίος λογίζεται αυτός που είναι από μαμά Εβραία... αποδείξεις για την εν λόγω καταγωγή ΕΔΩ και ΕΔΩ.

Οι σχέσεις του Ανδρέα με τον Ροκφέλερ

Ο Ανδρέας Παπανδρέου σπούδασε στην Αμερική και νυμφεύτηκε την επίσης ομόφυλη εξ Αμερικής Μαργαρίτα Τσάντ. Οι σχέσεις τους με την γνωστή οικογένεια Ροκφέλερ μάλλον ήταν κοντινές, διότι αφενός η χρηματοδότηση του Ανδρέα για την δημιουργία του ΠΑΣΟΚ το 1974 ήταν 100.000.000 $ από την τράπεζα Chase Manhattan η οποία ανήκει στην γνωστή Τραπεζιτική Οικογένεια των Ροκφέλερς (αποδείξεις και το έγγραφο ΕΔΩ) και η Μαργαρίτα Τσαντ Παπανδρέου έφερε στην Ελλάδα την ίδια εποχή τον Φεμινισμό, δημιούργημα επίσης των Ροκφέλερς (αποδείξεις ΕΔΩ).

Ανδρέας ο "αντιΑμερικάνος"

Τις πρώτες ώρες της 21η Απριλίου οι "αμερικανοΚινούμενοι" Παπαδόπουλος Παττακός Μακαρέζος πιάνουν κάποιους πολιτικούς τους οποίους πηγαίνουν ως πολιτικούς κρατούμενους στο ξενοδοχείο "Πικέρμι" στο Πικέρμι. Μεταξύ αυτών και ο "αντιΑμερικανός" Ανδρέας...
Ας αφήσουμε τα στοιχεία να αποδείξουν ποιος ήταν αμερικανοΚινούμενος και κατά πόσο ο Ανδρέας ήταν αντιΑμερικανός.
Η εφημερίδα Μεσημβρινή της 21ης Απριλίου του 1987, για την συμπλήρωση 20 ετών από την έναρξη της επανάστασης κάνει ένα αφιέρωμα το οποίο σας παραδίδεται στις οθόνες σας, τα έγγραφα που παραθέτει η εφημερίδα είναι αποχαρακτηρισμένα στα χέρια ενός ιστορικού οποίος και τα έδωσε στο φως της δημοσιότητος:




κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ντοκουμέντο σε μεγέθυνση

Τι προκύπτει από τα αποχαρακτηρισμένα του state department?

ότι οι Αμερικάνοι δεν γνωρίζουν ποιοι έκαναν το πραξικόπημα, και δίνεται η εντολή η Αμερικάνικη Πρεσβεία να ψάξει να τους βρει ΆΜΕΣΑ για να τους απειλήσει ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ!!! Ποιος ήταν ρε παιδιά τελικά ο Ανδρέας που θα ξεσηκωνόταν ολόκληρη Αμερική;;;;;
"Εμπιστευτικό 4753 21.04.1967 ώρα 11:25
1. Από διάσπαρτες ακόμη πληροφορίες, σχημάτισα την εντύπωση ότι το εκδηλωθέν σήμερα το πρωί κίνημα, έγινε από μικρο τμήμα του στρατού και δεν περιλαμβάνει, επαναλαμβάνω δεν περιλαμβάνει την ανώτατη ηγεσία, τον Βασιλέα ή πολιτικούς αρχηγούς. Οι αρχηγοί των επιτελείων αντιμετωπίζοντας το ερώτημα αν θα συνεργαστούν φαίνονται όλοι να συμμετέχουν και να συνεργάζονται ενεργώς στον σχεδιασμό των υπόλοιπων ενεργειών. Η διοίκηση του στρατού φαίνεται ΕΝΩΜΕΝΗ και πλήρως αφοσιωμένη στο κίνημα (άρα δεν μπορούμε να τους "σπάσουμε" σαν να έλεγε ο Αμερικάνος ). Ο Βασιλεύς δεν φαίνεται να φοβάται πλέον πιθανή σύλληψη του όπως όταν του μίλησε ο στρατιωτικός ακόλουθος στις 4:15 τοπική ώρα, αλλά μάλλον φαίνεται να έχει επαφή με την στρατιωτική ηγεσία, σκεπτόμενος προς τα που θα βαδίσει εν συνεχεία. Πιθανώς να ρωτήθηκε αν θα αναλάβει την στρατιωτική ηγεσία και όλοι τονίζουν εμφαντικώς την πίστη τους στον βασιλέα και το ΝΑΤΟ.
2. Μας είπαν ότι τα περισσότερα μέλη της κυβερνήσεως Κανελλόπουλου βρίσκονται υπό προστατευτική κράτηση. Ο Ανδρέας φέρεται σε τοπική στρατιωτική φυλακή.
3. Επειδή ακούσαμε ότι φήμες ότι μερικοί πολιτικοί κρατούμενοι κοποιήθηκαν, είπα στον διοικητή της JUSSMAG και τον στρατιωτικό ακόλουθο να τηλεφωνήσουν στον στρατηγό Παπαδάτο και να διαμηνύσουν ότι παρόμοιες πράξεις θα μεγαλώσουν πάρα πολύ τις τις περιπλοκές μιας ήδη μπλεγμένης καταστάσεως
4. Από ότι γνωρίζουμε επικρατεί ησυχία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη Κρήτη και στις άλλες περιφέρειες
5. Δεν βλέπω ενδείξεις αντιστάσεως στο κίνημα (συνεχίζει να σχολιάζει ότι είναι ενωμένοι και ότι δεν υπάρχει τρωτό σημείο για να το διασπάσουν!!!)
Εδώ λοιπόν βλέπουμε ότι οι Αμερικάνοι όχι μόνο δεν ήταν πίσω από τους Απριλιανούς εφόσον δεν γνώριζαν ποιοι ήταν οι αρχηγοί του κινήματος, αλλά προσπαθούσαν να βρουν τρωτό σημείο για να "σπασουν" το κίνημα. Αυτό μας δείχνει παράλληλα ότι ήταν ανήμποροι στο να κάνουν κάτι κατά των Απριλιανών άρα δεν είναι παντοδύναμοι όπως μας τους παρουσιάζουν... αυτό σημαίνει επίσης ότι το παραμύθι που τρώμε από το 1974 και δώθε ότι "μας πιέζουν οι Αμερικάνοι και δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς" ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ!!!

Αξιοσημείωτο εμπιστευτικό όπως θα διαβάσετε στο pdf είναι το 4769 21.04.1967 ώρα 16.10 στο οποίο ο πατέρας της Μαργαρίτας Τζαντ Παπανδρέου ενημερώνει τον πρέσβη, ότι η Μαργαρίτα και τα παιδιά της είναι Αμερικανοί Υπήκοοι, δηλαδή ο Γιωργάκης που έγινε Πρωθυπουργός της Ελλάδος είναι Αμερικανός Υπήκοος, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΥΠΗΚΟΟΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ;;;;;


Ο Αμερικάνος Πρόεδρος Λίντον Τζόνσον έστειλε διαβατήριο για τον Ανδρέα (γιατί μόνο για τον Ανδρέα;) το οποίο ο Ελληνοαμερικανός Αβρακότος παρέδωσε στους συνταγματάρχες λέγοντας τους τα εξής:




Αλλά τα στοιχεία δεν έχουν τελειωμό! Τι ήταν αυτό που αποδεικνύει περισσότερο από όλα ότι οι Απριλιανοί όχι μόνο δεν είχαν παρακινηθεί από τους Αμερικάνους, αλλά οι Αμερικάνοι είχαν κάθε λόγο να θέλουν να τους ρίξουν;

Ιδού οι αποδείξεις:

κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ΦΕΚ σε μορφή pdf

Στο ΦΕΚ της 21 Μαρτίου του 1970, οι "κακοί" Απριλιανοί νομοθετούν ότι τον ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ θα τον βγάλουν σε ΔΡΑΧΜΗ (άρθρο 13). Άλλοι δύο προσπάθησαν να απεγκλοβήσουν ορυκτό πλούτο των χωρών τους από το Δολάριο και όλοι γνωρίζουμε τι έπαθαν... ήταν ο Σαντάμ Χουσειν και ο Καντάφι.

Ενώ στα παρακάτω ΦΕΚ βλέπουμε ότι γίνεται επίσημα η ανάθεση έργου για την εξόρυξη του ορυκτού μας πλούτου:


κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ΦΕΚ σε μορφή pdf



κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ΦΕΚ σε μορφή pdf

Και επειδή κάποιοι ίσως σκέφτηκαν ότι η ανάθεση έγινε σε Αμερικάνικες εταιρείες άρα μπλα μπλα μπλα, σας πληροφορούμε ότι τα ΦΕΚ των "κακών" Απριλιανών όπως γράφουν τα ίδια τα ΦΕΚ πατάνε στον Νόμο του 3948 του 1959 το οποίο λέει ότι ο Ορυκτός Πλούτος θα ανήκει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!!!

ιδού και το ΦΕΚ:

κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ΦΕΚ σε μορφή pdf

Έχουμε λοιπόν τον Μάιο του 1973 ετοιμασίες να βγάλουμε πετρέλαιο σε ΔΡΑΧΜΗ και τον Οκτώβριο προκηρύσσονται εκλογές για αρχές του 1974 (όπως είχαν πει άλλωστε στο Διάγγελμα τους) με μια προϋπόθεση, ότι δεν θα έχει το δικαίωμα παλιός πολιτικός ή συγγενής αυτού να λάβει μέρος!!! ε αυτό ήταν και το ποτήρι που ξεχείλισε για το έξωθεν κατεστημένο, διότι με αυτά τα δυο θα έχαναν ίσως για πάντα το παιχνίδι, έτσι στήθηκε το σχέδιο Πολυτεχνείο στο οποίο μεταξύ των συνωμοτών παρασύρθηκε και πολύς καλοπροαίρετος αλλά πολύ ανόητος κόσμος.

Στόχος του Πολυτεχνείου ήταν να πέσει ο Παπαδόπουλος αλλά να μην έρθει ακόμα η ψευτο-δημοκρατία γιατί ο Kisinger είχε σχέδιο για την Κύπρο, το οποίο δεν έπρεπε να φωρτώσει στην ψευτο-δημοκρατία για ευνόητους λόγους. Έτσι έπεισαν τον ηλίθιο Ιωαννίδη να ρίξει τον Παπαδόπουλο με την υπόσχεση ότι θα του έδιναν την Κύπρο. Η Αδερφή του Ιωαννίδη είχε παντρευτεί έναν γνωστό Εβραίο ιδιοκτήτη Κλινικής στην Αθήνα όπως μας ενημερώνει ο ίδιος ο Παττακός στην παρακάτω συνέντευξη του. Ο Ιωαννίδης μέχρι εκείνη την στιγμή ήταν τα μάτια στην πλάτη του Παπαδόπουλου, όμως το ρήγμα στην ενότητα που έψαχναν οι Αμερικάνοι στα εμπιστευτικά του 1967 τα βρήκαν το 1973 στο πρόσωπο του Ιωαννίδη.

Για λόγους ιστορικούς παραθέτουμε ακόμα ένα στοιχείο, ότι η Δαμανάκη "Εδώ πολυτεχνείο" είναι Εβραία όπως η ίδια παραδέχθηκε μέσα στο κΥνοβούλιο και ιδού τα πρακτικά μέσα από την ιστοσελίδα της Βουλής (δείτε το σχετικό άρθρο κάνοντας κλικ ΕΔΩ)

Όπως όλοι γνωρίζουμε, ένας νόμος αντικαθίσταται με έναν νέο, οπότε παύει να ισχύει ο παλιός και ισχύει ο νέος, έτσι το παρακάτω ΦΕΚ του 1975 αλλάζει τον νόμο των "κακών" χουντικών που ήθελε εξόρυξη ορυκτού πλούτο σε Δραχμή με νόμο των καλών δημοκρατών που θέλει την εξόρυξη σε Δολάριο:

κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το ΦΕΚ σε μορφή pdf

Ας δούμε τώρα το γράφημα του χρέους το οποίο λέει πολλά. Το δεδομένο είναι ότι επί Παπαδοπούλου, Παττακού, Μακαρέζου το ηλεκτρικό μπήκε μέσα στο σπίτι, η βρύση μπήκε μέσα στο σπίτι, η τουαλέτα μπήκε μέσα στο σπίτι, τηλέφωνο μπήκε μέσα στο σπίτι, είχαμε βιομηχανική ανάπτυξη, πράγμα που δεν άρεσε σε αλλοδαπές βιομηχανίες π.χ. Siemens οι οποίες έδρασαν μετά το 1974 με τα μαυρα τους ταμεία στις μαύρες τσέπες πολιτικών... Ακόμα δρόμος πήγε παντού με την ΜΟΜΑ και όχι όπως σήμερα που στοιχίζει 25 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο, 5πλάσια από όλες της χώρες της Ε.Ε. δουλειές ο κόσμος είχε, χρήματα είχε και το σημαντικότερο ΧΩΡΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ, πράγμα που δεν άρεσε στις Τράπεζες τύπου FED Goldman Sachs IMF World Bank ECB.

κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε το γράφημα σε μεγέθυνση

Θέμα Κύπρου
Το 1959 ο Μακάριος και ο Καραμανλής υπέγραψαν την συνθήκη Ζυρίχης - Λονδίνου κατά την οποία η Κύπρος γινόταν ανεξάρτητο Κράτος μεν αλλά έθετε τους Τούρκους ως συγκυβερνήτες, Πρόεδρος ΕλληνοΚύπριος και αντιπρόεδρος ΤουρκοΚύπριος, δηλαδή νομιμοποιούσαν τους Τούρκους στην Κύπρο. Σύμφωνα λοιπόν με την συνθήκη αυτή δεν επιτρεπόταν Ελληνικός Στρατός ή Τουρκικός Στρατός στην Κύπρο. Ανεπίσημα ο Γεώργιος Παπανδρέου το 1964 είχε στείλει 5.000 άνδρες (όχι Μεραρχία που λένε), κάτι ανάλογο όμως είχαν κάνει και οι Τούρκοι.
Ο Στρατηγός Γρίβας χωρίς να ρωτήσει τους Απριλιανούς ενεργοποίησε τους 5.000 άνδρες τον Νοέμβριο του 1967 και προχωρούσε νικηφόρα, καλώς μέχρι εκεί, το κακό ήταν ότι η Ελλάδα στρατιωτικώς ήταν μαύρα χάλια, κληρονομιά των πολιτικάντηδων που ροκάνιζαν την Ελλάδα μέχρι εκείνη την στιγμή, και οι Απριλιανοί μέσα σε λίγους μήνες δεν είχαν προλάβει να εξοπλίσουν την Ελλάδα ούτως ώστε να μπορεί να κάνει πόλεμο με την Τουρκία.
Τότε οι Τούρκοι κίνησαν το θέμα της "Μεραρχίας" βάση της συνθήκης Ζυρίχης - Λονδίνου που είχε υπογράψει ο Μακάριος και ο Καραμανλής. Το ΝΑΤΟ και ο ΟΗΕ πήρε το μέρος τους (ω τι περίεργο), οι χώρες του ΝΑΤΟ είχαν τραβήξει τους υπηκόους τους από την Κύπρο και ήτα έτοιμοι για πόλεμο, ο ίδιος ο Μακάριος ζήτησε την απομάκρυνση του Ελληνικού στρατού αποκαλώντας τον "δυνάμεις κατοχής",  οπότε και οι Απριλιανοί αναγκάστηκαν να τραβήξουν πίσω τον Ελληνικό στρατό για να κερδίσουν χρόνο. την ίδια στιγμή όμως θέλησαν να εξοπλίσουν τον Κυπριακό στρατό με καλύτερα όπλα πράγμα που δεν δέχθηκε ο Μακάριος ο οποίος μάλιστα τους είχε πει "Έχω ανατρέψει Ελληνικές 14 Κυβερνήσεις θα ανατρέψω και εσάς".
Όταν έγιναν τα γεγονότα στην Κύπρο το 1974 στην Κυβέρνηση δεν ήταν Παπαδόπουλος Παττακός Μακαρέζος, είχαν πέσει 9 μήνες νωρίτερα οπότε δεν είναι δυνατόν να κατηγορήσουμε αυτούς, αλλά τον Ιωαννίδη και τον Kissinger, άλλωστε όπως λέει ο Παττακός η Ελλάδα το 1974 είχε εξοπλιστεί τόσο πολύ, που ένας πόλεμος με την Τουρκία θα απέβαινε μοιραίος γι αυτήν μια για πάντα.
Ο φάκελος της Κύπρου παραμένει επτασφράγιστος στα υπόγεια της βουλής, η λογική λέει ότι σε ένα αντιΧουντικό κράτος μετά το 1974 θα τον είχαν ανοίξει για να αποδείξουν την ενοχή των χουντικών, παρόλα αυτά παραμένει επτασφράγιστος, γιατί; φοβούνται τα στοιχεία μην ανατρέψουν τα ψέματα; προφανώς!



Ιδού τα βίντεο τα οποία μεταξύ άλλων φανερώνουν για το αν οι Αμερικάνοι γνώριζαν ποιοι έκαναν την Επανάσταση, για τον ρόλο του Ανδρέα και το πραξικόπημα που ετοίμαζε, το πραξικόπημα που ετοίμαζε και ο Βασιλιάς, το γιατί έπεσε ο Παπαδόπουλος και ποιοι και γιατί διάλεξαν Ιωαννίδη. Ακόμα τις δράσεις των Κομμουνιστών με μαρτυρίες πάντα από τους ίδιους, στο οποίο οι "ίδιοι" λένε για τις βόμβες που έβαζαν στην Αθήνα επί Παπαδοπούλου, Παττακού, Μακαρέζου.Τις αυτοσχέδιες βόμβες τις έβαζαν ανάμεσα στον κόσμο...σας θυμίζει τίποτα αυτό;



συνδυάστε τώρα τις πληροφορίες του προηγούμενου βίντεο με το παρακάτω:


Τώρα στο παρακάτω βίντεο θα δείτε τα δεδομένα στην Κούβα και θα διακρίνετε αβίαστα τα πάρα πολλά αρνητικά κοινά που απέκτησε η Ελλάδα από τον 4ο Κομμουνιστικό γύρο ο οποίος τελικώς δεν αποφεύχθη


Δείτε επίσης τα εγκλήματα του Στάλιν στους Έλληνες του Πόντου οι οποίοι μας ενημερώνουν ότι ο Στανιλικός Κομμουνισμός κυνήγησε περισσότερο από όλους τους Έλληνες:




Αν σήμερα εμφανίζονταν κάποιοι για να κάνουν καλό στην Ελλάδα, θα είχαν την ίδια τύχη με τους Απριλιανούς γιατί "κάποιοι" δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να ξαναγίνει η Ελλάδα ΕΛΛΑΔΑ...
Μαζί με την κουστωδία του Otto (Όθωνα) δεν ήρθαν μόνο οι 3 Αντιβασιλείς με τα ύποπτα ονόματα, ήρθε και ο Εβραίος Τραπεζίτης Μαξ Ντε Ρότσιλντ (απόλυτες αποδείξεις ΕΔΩ) ο οποίος το 1841 ίδρυσε το ιδιωτικό μαγαζί του (Εθνική Τράπεζα της "Ελλάδος") το οποίο είχε το αποκλειστικό δικαίωμα κοπής νομίσματος στο κατά τα άλλα "Ελληνικό" Κράτος... Δηλαδή έχουμε έναν ιδιώτη να δανείζει το ιδιόκτητο χρήμα του στο Κράτος, άρα απόλυτο έλεγχο. Γνωστή η ρήση του προπάτορα Ρότσιλντ "Δώστε μου εμένα το δικαίωμα να κόβω το χρήμα, και σας χαρίζω το δικαίωμα να βγάζετε νόμους"
Το 1928 το αποκλειστικό δικαίωμα κοπής και ελέγχου του χρήματος στην Ελλάδα αλλάζει φαινομενικά χέρια και πηγαίνει στην Τράπεζα της Ελλάδος η οποία είναι επίσης ιδιωτική (αποδείξεις ΕΔΩ), άλλαξε ο Μανωλιός... γιατί να αλλάξει όμως ο Μανωλιός; Οι 3 πραγματικοί λόγοι του Α' Π.Π. και του Β' Π.Π. ήταν η δημιουργία 1. World Bank / IMF, 2. League of Nations / UN, 3. Διεθνές δικαστήριο Χάγης. Υπό της Παγκόσμιας Τράπεζας & ΔΝΤ θα έμπαιναν οι νεοσύστατες Κεντρικές Τράπεζες των χωρών μελών League of nations / UN... Τυχαίως ο ΟΗΕ χτίστηκε σε οικόπεδο δωρεάς Ροκφέλερ... Τυχαίως η Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ είναι ιδιοκτησία Ροκφέλερ - Ρότσιλντ
Βασική λεπτομέρεια είναι ότι και στην Εθνική Τράπεζα και στην Τράπεζα της Ελλάδος το ποσοστό ιδιοκτησίας της Επίσημης Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι από περίπου 20% στην κάθε μια.... Τι κοινό έχουν οι συνιδιοκτήτες; κοινούς προπάτορες, τον Αβραάμ και τον Ισαάκ και τον Ιακώβ κτλ κτλ κτλ. Δεν μπορούμε να αφήσουμε στο σκοτάδι την προτροπή στο Δευτερονόμιο κεφ. 23 παρ. 20 που λέει τα εξής:

"Μην δανείσεις στον συμπατριώτη σου χρήματα με τόκο ή τρόφιμα με τόκο ή οτιδήποτε άλλο δανειστεί από σένα. Από τον ξένο θα παίρνεις τόκο, αλλά από τον ομοεθνή σου δεν θα παίρνεις, για να σε ευλογεί κύριος ο θεός σου (Ιεχωβά), σε οτιδήποτε επιχειρήσεις, στην χώρα που πηγαίνετε για να την πάρετε για ιδιοκτησία σας..."


Επίσης το ιερό βιβλίο των Εβραίων (Παλαιά Διαθήκη) μας ενημερώνει για τον μηχανισμό με τον οποίο μετατρέπουν τους πολίτες σε δούλους μέσω των οικονομικών, μπορείτε να δείτε το σχετικό άρθρο με τις αποδείξεις κάνοντας κλικ ΕΔΩ

Οι Τραπεζίτες του θεού μιλούν συνεχώς για το μίσος και τον ρατσισμό εναντίον τους, όταν απλά κάποιος πει - φανερώσει τις πράξεις τους... οι ίδιοι όμως λόγω ότι είναι οι εκλεκτοί του θεού επιτρέπεται σύμφωνα με τα ιερά τους βιβλία να εορτάζουν π.χ. την Χανουκά (δείτε τι εορτάζουν με την Χανουκα κάνοντας κλικ ΕΔΩ), ή κείμενα στα ιερά τους βιβλία να υπάρχουν προτροπές όπως:
"θα χρησιμοποιήσω τους άνδρες του Ιούδα ως τόξο μου, τους άνδρες του Εφραιμ για βέλη και τους άνδρες της ΣΙΩΝ σαν ξίφος, που εγώ σαν ήρωας το υψώνω εναντίον των Ελλήνων"
Ζαχαρίας κεφ.9 παρ.12
"Θα εξολοθρεύσω τους Κρήτες, θα εξαφανίσω το υπόλοιπο του παραλιακού αυτού λαού, θα τους εκδικηθώ με αυστηρές τιμωρίες και τότε θα μάθουν ότι εγώ είναι ο κύριος"
Ιεζεκιήλ κεφ.25 παρ.15

δηλαδή έδωσαν σε εμάς το να γυρνάμε το άλλο μάγουλο και κράτησαν αυτοί για τον εαυτό τους το "οφθαλμός αντί οφθαλμού"... εμάς μας μετέτρεψαν σε πρόβατα και εκείνοι έμειναν λύκοι... η μοίρα των προβάτων όμως είναι η σφαγή!


ΌΜΩΣ το ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ και η ειλικρίνεια μας επιβάλει να δούμε ότι οι απόλυτοι υπαίτιοι της κατάντιας μας δεν είναι οι Εβραίοι, αυτοί προσπαθούν να φέρουν εις πέρας τις προτροπές των ιερών των βιβλίων... το θέμα είναι ΠΟΙΑ είναι η πηγή η οποία δίνει το δύναμη σε αυτούς να δρουν ανενόχλητοι;

η απάντηση βρίσκεται στο παρακάτω βίντεο:


44 σχόλια:

  1. Αχ βρε παληκάρι! Όταν γεννιόσουνα εγώ "πέταγα" και σχεδίαζα με όλους τους ομηλίκους μου το πολλά υποσχόμενο αύριο αλλά...ήμην νήπιος και ως νήπιος ελάλουν ως νήπιος εφρόνουν..
    Φρόντιζαν βέβαια πολλοί γιαυτό!
    Ελευθερία είναι να μπορείς να πης στους άλλους αυτό που δεν θελουν να ακούσουν...από τον επικαιρότατο Οργουελ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μία επιτομή του 20ου αιώνα...ραδιουργίες, μηχανοραφίες, υπονομεύσεις και όλα τα "καλά" εις βάρος ενός αφελούς Χριστιανορθόδοξου λαού που δεν του επέτρεπαν να ξυπνήσει.
    Ήταν όμως "εν τάξει" με τις επιβεβλημένες συμμαχικές υποχρεώσεις του, ξοδεύοντας πολύ αίμα και αυτοκαταστροφή γιά να κάνουν κουμάντο τώρα οι "φίλοι" μας.
    Εμείς μπροστά στα πολυβόλα, γιά να έχουν αυτοί σήμερα το μαχαίρι και το πεπόνι.. οπότε δεν τους ενοχλεί τώρα να γίνουμε και πρεζόνια αφού το επιθυμούν! λύθηκαν τα γεωστρατηγικά με τα υπερόπλα, δεν χρειάζονται οι ανθρώπινες ασπίδες και οι υποδεικτικές γενναιότητες.
    Αυτή η υποκρισία τους με χαλάει και όχι η έμφυτη, κατά πως φαίνεται, μαλακία μας με τα αναπόφευκτα επακόλουθά της που λειτουργούν άλλωστε από την αρχαιότητα κυκλικά (γιαυτό άλλωστε και η πλούσια γραμματεία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και επαυξάνω αλλά με χαλάει πιο πολύ η εγγενής μαλακία μας

      Διαγραφή
    2. Μεσογειακός τρόπος ζωής αγαπητέ..με πολλά κουσούρια και αδικίες αλλά δούλευε "πολυεπίπεδα", απ' ότι θυμάμαι..και τα γα@οσταυρίδια που ρίχναμε φάτσα κάρτα στους οικονομικούς και άλλους μεγαλοπατερούληδες ήταν ικανά για να μη ξεμυτούν έξω από το καβούκι τους, όπως τώρα.(πολύ ποιοτικό σημαίνον!)
      Στο κάτω κάτω μπορούσαμε αν θέλαμε να τα αλλάξουμε (τα εσωτερικά μας).
      Δεν ξέρω αν ήταν τόσο κακή.. ή "δίκαιη", κοινωνικά, η γιουρουσολογία στην μικροοικονομία της πλέμπας..τα κατάφερνα χωρις να αδικώ, απλά γιατί ήμουν και εγώ "μαρίδα" (κυριολεκτικά!) και είχε και πλάκα! και κοινωνικά δρώμενα (οιονεί παλιές ελληνικές ταινίες, ελεύθερη "βοσκή" και περιπέτεια), άλλωστε μπορεί ένας χειρωνάκτης να αδικήσει; ποιόν;
      Απλώς εκείνη η Ελλάδα μου είχε κομμένα τα χέρια στα εισαγόμενα, που τώρα πρέπει να εξοφλήσω, με αυτό που βρίσκεται κάτω από τις σόλες μου, γιά αγορές της πραγματικής ΜΑΛΑΚΙΑΣ.
      Η καταστροφή ήταν που κάναμε (οι ταγοί ολετήρες μας) "κουμπαριές" με τα γνωστά τζιμάνια της διεθνούς πιάτσας..δείνεις το χέρι και μετά μετράς δάκτυλα.
      Δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος..ήμασταν τότε πιό ναίφ και η φτώχεια ξέρεις είναι συγκριτική..όταν όλοι είναι λίγο πολύ σαν και σένα δεν υπάρχει φτώχεια αλλά καλοπέραση!

      Διαγραφή
  3. Ο Παπαδόπουλος βρισκόταν στην βίλλα του στο Λαγονήσι και πολυ εύκολα θα μπορούσαν να τον ανατρέψουν, ωστόσο δεν τους βόλευε έτσι διότι στα σχέδια τους εκτός από τον βραχυπρόθεσμο σχεδιασμό, είχαν και την "μεταπολίτευση". Μη λησμονούμε ότι ήδη ο Παπαδόπουλος είχε αρχίσει την πολιτική επαναφορά της χώρας, τότε, με τον Σπ. Μαρκεζίνη (Πατέρα του σημερινού Β. Μαρκεζίνη), και ο νοων νοείτω, Δεν θέλανε τετοιες πολιτικές τάξεις στην Ελλάδα, αλλά τις γνωστές όπως και μας προέκυψαν μέχρι σήμερα. Βεβαίως συντρέχουν και οι λόγοι που γράψατε όπως ο αιγυπτοισραηλινος πόλεμος του 73, κλπ, αλλά κύριος λόγος ήταν η νέα κατάσταση που επιθυμούσαν, την μεταπολίτευση δηλαδή.

    ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ..
    Γενικά δεν υπήρχε κανένας νεκρός λόγω των γεγονότων του πολυτεχνείου, τραυματισμοί ναι υπήρξαν συνήθως μικροί. Όλη η Αθήνα εκτός της ημέρας της εκκενωσης αλλά και τις προηγούμενες ημέρες ήταν ήρεμη. Και σε όλα τα υπουργεία τις τελευταίες 7 ημέρες είχαν τοποθετηθει φρουρές από εφεδρους στρατιώτες. Κοντινότερο υπουργείο με παρόμοια φρουρά, ήταν το υγειας και προνοιας. Το Πολυτεχνείο εξελίχθηκε επειδη η τότε ηγεσία το αντιμετώπιζε πολύ ελαστικά. Γενικά θα λέγαμε ότι στο πολυτεχνείο τότε, αλλά και στον ευρύτερο περιβάλλοντα χώρο, τα γεγονότα ήταν απείρως ηπιώτερα των γεγονότων που έζησε η Αθήνα τον Δεκέμβρη 2008. Θα σας φέρω ένα παράδειγμα. Μέσα στο πολυτεχνείο, 3.. 4 ημέρες προ της εκκένωσης, ο κόσμος εμπαινε και έβγαινε ελεύθερα ενώ δεν είμαστε πάνω από 1000 ανθρώποι, και όχι μόνο φοιτητες. Γνωστοί και φίλοι έφερναν τρόφιμα.. φαγητα δηλαδή και ότι αλοιφές μπορούσαν για τα μάτια. Ο αρχικός λόγος του "ξεσηκωμού" ήταν η απόφαση της τοτε κυβέρνησης να θεσπίσει νόμο, όπου διακοπτόταν η φοίτηση σε περίπτωση που ο φοιτήτης έμενε συνεχόμενα στην ίδια τάξη.
    Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΥ.
    Πίσω απο την πύλη, μέσα στο πολυτεχνειο ειχαν τοποθετήθει, στην πράξη είχαν σπρωχθεί, 2 αυτόκινητα μάρκας μερσεντες χρώματος μαύρου, της πρυτανείας ήταν. Το τεθωρακισμένο με πολυ αργή κίνηση, οταν εριξε την πορτα, μετά ξαναξεκίνησε αργά πατώντας και την πόρτα και στραπατσάρισε και την πρώτη μερσεντες. Και νεκρός ασφαλώς κανείς. Αργότερα όταν παρακολουθησα το συγκεκριμένο γεγονός, απο ταινία-ντοκυμαντερ στην τηλέοραση, είμαι βέβαιος πως είχε πειραχθεί η ταχύτητα των frame, για να φαίνεται πιο γρήγορα η συγκεκριμένη φάση; δεν ξερω τον λόγο..

    ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΥΠΗΡΞΕ Ο ΜΥΘΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.. ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟΤΕ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ. ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ.. ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΠΛΕΟΝ ΕΠΕΣΕ ΤΟΝ ΙΟΥΛΗ ΤΟΥ 74..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για όσα έζησα (γεννήθηκα το 60) μπορώ να βεβαιώσω ότι το άρθρο λέει ΨΕΜΑΤΑ.
    Για τα υπόλοιπα δεν κατάλαβα τελικά αν φταίνε οι κομμουνιστές οι ο Ροτσιλντ. Αλλά και μόνο οι αποσπασματικές αναφορές πηγών (όπου βολεύονται) φτάνουν να το χαρακτηρίσουν μεροληπτικό και γελοίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεροληπτικό και γελοίο είναι να απορρίπτεις μια εργασία που έκανε κάποιος (από την έκταση της οποίας φαίνεται ότι του πήρε πάρα πολύ χρόνο να δημιουργήσει), γράφοντας ένα σχόλιο δύο γραμμών χωρίς επιχειρήματα και χωρίς να αντιπαραθέτεις στοιχεία.

      Διαγραφή
    2. Αν έχεις στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι όσα αναφέρονται στο άρθρο είναι ψευδή, παρακαλούμε να τα παραθέσεις, διότι η μαρτυρία σου από μόνη της δεν επαρκεί ως στοιχείο, αφού ήσουν 9 χρονών όταν εγκαθιδρύθηκε η χούντα και 14 χρονών όταν ανέλαβαν οι "δημοκράτες".

      Διαγραφή
    3. ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ "ΝΕΑΡΟΥΛΗ" ΒΕΒΑΙΩΣ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ, ΕΝΩ ΟΣΑ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΣΟΥ ΕΤΑΪΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΡΟΧΘΗΣΕΣ ΒΟΥΛΙΜΗΔΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ;;
      ΚΑΙ ΜΟΟΝΟΝ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΛΕΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ, ΘΑ ΗΡΜΟΖΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΩΤΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΣ ΣΟΥ!

      Διαγραφή
    4. ΦΙΛΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΕΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΔΕ ΣΕ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ;ΜΑΛΟΝ ΛΑΘΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΙΜΑΤΑ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
  5. Παιδιά ξαναγράφω σχόλιο σημειώνοντας οτι ειμαι ο ανωνυμος "25 Ιουνίου 2012 3:45 π.μ."

    Πρωτα να σημειώσω ότι γεννήθηκα το 1951 και βρισκόμουν στο πολυτεχνειο.. και οταν γραφω, βρισκόμουν το εννοώ.. Βέβαια οκ ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει, και αν γίνεται πιστευτός αυτό εξαρτάται απο τις αντιλήψεις του κάθε αναγνώστη και τις εξελίξεις..

    Επι της ουσίας πέρα απο τα γεγονότα του πολυτεχνειου κλπ. Σε ότι αφορά το ΣΕΚΕ και το ΚΚΕ σε σχεση με τον ιδρυτή του, τον Μπεν-αρόγια (βεντούρα κλπ) και αυτό είναι πασίγνωστο. Ο μπεναρογια πράγματι ήλθε απο τη βουλγαρία, και ασφαλώς δεν πήγε απο ψήσιμο σε φούρνους, ενώ το 1954 νομίζω έφυγε από την ελλάδα και εγκαταστηθηκε μόνιμα στο Ισραήλ όπου και απεβίωσε το 1974.

    Οι θέσεις των κομμουνιστών (ριζοσπάστης κλπ) ήταν οι πασίγνωστες ανθελληνικές θέσεις που εξυπηρετούσαν τον διεθνή σιωνισμό μέσα δήθεν απο τον κομμουνισμό.. Σας προτρέπω να μελετήσετε την ιστορια Λένιν, ο οποιος ενω έμενε μόνιμα στην Ελβετία, "επανδρώνοντας" διαδοχικά -με εγκληματίες- δυο τρένα πέρασε απο την σκανδιναβία στην ρωσία όπου και ξεκίνησε την λεγόμενη επανάσταση. Επίσης ο Τροτσκυ εκ των πρωτεργατών (ο Νταβιντοβιτς δηλαδή) αργότερα διαφωνώντας διέφυγε τη δολοφονία του αλλά τελικά δεν την γλύτωσε στο μεξικό όταν απεστελμανοι σοβιετικοί δολοφόνοι τον καθάρισαν (ο κηπουρός) με τσεκουρι στο μεξικο όπου είχε καταφύγει. Ωστόσο γλύτωσε η κόρη του που τελικά κατεφυγε μόνιμα στο Ισραηλ.
    Τι κάνει νιάου.. νιαου στα κεραμίδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΩΝΥΜΟΣ 2: Εγω γεννήθηκα τον Ιανουάριο του 1960, και μπορω να βεβαιώσω ότι όσα περιγράφονται παραπάνω, ήταν κοινος τόπος τα χρόνια εκείνα. Οπως κοινη και πλατια διαδεδομένη ήταν και η άποψη ότι επιτέλους κάτι έπρεπε να γίνη. Η μεταπολιτευτική παράγκα στήθηκε μάνι -μάνι και ο μέσος νεοέλληνας έσπευσε δυστυχως να πάει με τον νικητη, μεταμορφούμενος (θες απο φόβο, θες απο υπολογισμο) σε μια νύχτα σε αντιστασιακο. Εύγε στον συντάκτη της αναρτήσεως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε

    δεν συμφωνώ καθόλου με τους συλλογισμούς του κειμένου. Και νομίζω πως είναι ολέθριο λάθος με κείμενα σαν κι αυτό να λιβανίζονται ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ καθεστώτα σαν αυτό της χούντας του 1967.

    "Η σωτηρία της Πατρίδος είναι ο υπέρτατος νόμος." λένε στην διακήρυξή τους. Ναι αλλά δεν είχαμε συμφωνήσει όλοι ή έστω οι περισσότεροι έλληνες στο πως θα γίνει η σωτηρία αυτή. Δηλαδή κάποιοι λίγοι, ΟΛΙΓΟΙ, αποφάσισαν να μας σώσουν, με τρόπο που διάλεξαν μάλιστα οι ίδιοι. Και χωρίς να δώσουν λογαριασμό σε κανέναν.

    "Δεν ανήκομεν ούτε εις την οικονομικήν ολιγαρχίαν, την οποίαν ομοίως δεν είμεθα διατεθειμένοι να αφήσωμεν να προκαλή την πενίαν. Ανήκομεν εις την τάξιν του μόχθου. Και θα σταθώμεν εις το πλευρόν των πτωχών αδελφών μας Ελλήνων."

    Δεν είδαμε όμως και καμμιά ...βαριά φορολογία στον μεγάλο πλούτο, από τους Απριλιανούς. Κολλητηλίκια μόνο και φιλίες.

    "Από της στιγμής αυτής δεν υπάρχουν Δεξιοί, Κεντρώοι, Αριστεροί. Υπάρχουν μόνον Έλληνες, οι οποίοι πιστεύουν εις την Ελλάδα, εις ένα ευγενές, ανώτερον, και πλήρες ιδεώδες της αληθούς Δημοκρατίας και όχι της Δημοκρατίας του πεζοδρομίου, της οχλοκρατίας και της αναρχίας. "

    Το να μιλάνε για δημοκρατία άνθρωποι που καταλύουν ακόμα και αυτή την εικονική "δημοκρατία" του κοινοβουλευτισμού, νομίζω πάει πολύ. Οσο για το "δεν υπάρχουν δεξιοί κλπ", τους είδαμε και σ' αυτό. Βασικά τους αριστερούς κυνήγησαν, βασάνισαν, ΒΑΣΑΝΙΣΑΝ, και εξόρισαν.

    Εάν ήθελαν οι Απριλιανοί να φέρουν την δημοκρατία πράγματι, κι αν αγαπούσαν τόσο τους "πτωχούς αδελφούς τους έλληνες", θα μπορούσαν να κάνουν μεταρρύθμιση στο πολίτευμα και να φέρουν την δημοκρατία. Και όχι 6 χρόνια μετά, 6 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ, ακόμα να σχεδιάζουν επιστροφή στην εικονική "δημοκρατία" του κοινοβουλευτισμού. Εξουσιαστές ήταν κι αυτοί, και μάλιστα τους άρεσε πολύ η εξουσία. Και καθόλου μα καθόλου υπέρ της λαϊκής κυριαρχίας μέσω αληθινά δημοκρατικών διαδικασιών (πχ κληρώσεις, δημοψηφίσματα-ερωτηματολόγια, κληρωτές επιτροπές ελέγχου κλπ).

    Αν μάλιστα ήταν τόσο καψούρηδες με την εθνική κυριαρχία και ανεξαρτησία γιατί δεν κρατικοποίησαν την ιδιωτική Τράπεζα της Ελλάδος, που είναι μια ιδιωτική ΑΕ με μετόχους και που εξέδιδε τότε και την δραχμή; Μήπως δεν το ήξεραν αυτοί οι φλογεροί πατριώτες αξιωματικοί πως μια ιδιωτική ΑΕ εκδίδει το νόμισμα, διαχειρίζεται τον ελληνικό χρυσό, και ασκεί νομισματική πολιτική;

    Οσο για το αν είχαν ή όχι την "άδεια" των αμερικάνων ή το αν "γνώριζαν" ή όχι οι αμερικάνοι, είναι αστείο να ισχυρίζεται κάποιος πως η χούντα έγινε χωρίς αμερικανική έγκριση, μόνο και μόνο από ένα τηλεγράφημα και δυο χαρτιά της πρεσβείας. Διότι η αμερικάνικη εξουσία ΔΕΝ είναι φυσικά ενιαία. Και αυτό που ΔΕΝ ήξερε η πρεσβεία, δεν σημαίνει πως δεν το ήξερα και άλλες αμερικάνικες ...υπηρεσίες.

    Αυτά τα ολίγα για τώρα και να προσέχουμε ποιους αθωώνουμε.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Οσο για το παραμύθι του "κομμουνιστικού κινδύνου" έχω να πω, πως ούτε καν πρωτότυποι δεν υπήρξαν. Παρόμοιες δικαιολογίες εμφάνισαν οι περισσότερες αμερικανοκίνητες χούντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναρμόδιε,

      Είναι άλλο πράγμα το αν μας ενοχλεί που κάποιοι αποφάσισαν να μας "σώσουν" χωρίς την άδεια μας και άλλο το τι συνέβη τότε και το αν τελικά τα πράγματα ήταν όπως μας τα έμαθαν στο σχολείο. Η διαπαιδαγώγηση μας λέει ότι οι "δημοκράτες" (Παπανδρέου, Πάγκαλος, Λαλιώτης, Βενιζέλος, κ.λ.π.) έδιωξαν την κακιά χούντα και έφεραν "δημοκρατία".

      Και το ερώτημα που τίθεται είναι "Ηταν τελικά έτσι";

      Τα αναπάντητα ερωτήματα είναι τα εξής:
      - Πράγματι ο Παπαδόπουλος ένα μήνα πριν το Πολυτεχνείο είχε προκηρύξει εκλογές;
      - Αν ναι, τα γεγονότα του πολυτεχνείου τι ρόλο έπαιξαν; Απελευθερωτικό από τον κακό Παπαδόπουλο, ή την αφορμή για να έρθει στην εξουσία ο "υπάκουος" Ιωαννίδης ώστε να χαθεί η Κύπρος;
      - Ο Παπανδρέου ήταν πράγματι πράκτορας των Αμερικάνων;
      - Ο Παπανδρέου, είχε πράγματι δηλώσει ότι ανεξαρτήτως εκλογικού αποτελέσματος αυτός θα έκανε κυβέρνηση στο σύνταγμα με το έτσι θέλω;
      - Αν τα παραπάνω είναι αληθινά, το πραξικόπημα δεν έπαιξε "σωτήριο" ρόλο;
      - Το ΣΕΚΕ και το ΚΚΕ, είναι πράγματι δημιούργημα των εβραίων;
      - Αν ναι, εργάζονταν υπέρ ή κατά των Ελλήνων;
      - Και εάν ο ρόλος τους ήταν ανθελληνικός, δεν έπρεπε κάποιος να τους θέσει εκτός κοινωνίας;

      Για τα σχόλια σου, έχω να πω τα εξής:
      - Αν όλα τα παραπάνω είναι αληθινά, τότε κατα τη γνώμη μου, οι πραξικοπηματίες προσπάθησαν να σώσουν την πατρίδα.
      - Για να είναι κάποιος εναντίον της ολιγαρχίας, πρέπει να "φορολογήσει βαριά" οπωσδήποτε τον πλούτο; Αυτό είναι το κριτήριο της ολιγαρχίας;
      - Αμφισβητείς ότι επι της διακυβέρνησης τους η εθνική μας κυριαρχία ήταν πολύ ισχυρότερη από ότι μετά; Το μοναδικό κριτήριο για να τους κρίνεις είναι ότι δεν εθνικοποίησαν την τράπεζα της Ελλάδος;

      Οσο δε για τις διώξεις των αριστερών (6.000 άτομα όλοι κι όλοι) το αναφέρει και το βίντεο του Βούλγαρη (που είναι αντιχουντικό) http://www.youtube.com/watch?v=cjusg4UCeDg θα σου κάνω μια ερώτηση και θέλω να μου απαντήσεις με το χέρι στην καρδιά:

      Αν σήμερα καταλαμβάναμε εμείς (ο Ελληνικός λαός) την εξουσία, τον Παπανδρέου, τον Πάγκαλο, τον Λαλιώτη, τον Βενιζέλο, τι θα τους κάναμε; Θα ήμασταν τόσο μεγαλόψυχοι ώστε να τους στείλουμε απλώς στη Γυάρο;

      Διαγραφή
    2. ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1965 - 67, ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ, ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΓΙΑ 15 ΜΕΡΕΣ ΟΙ "ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΕΣ" (Ο ΠΑΤΤΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ). Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΧΙΚΑ, ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ 1968 ΑΛΛΑ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ ΟΙ ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΟΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ (ΛΟΧΑΓΟΙ) ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΕ.
      ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ" ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ "ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ". ΕΠΙ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΚΟΙ, ΠΑΡΑ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
      Η ΜΟΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ 21ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΗΤΑΝ Η ΧΑΜΗΛΗ ΠΤΗΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΝΟΣ ΣΜΗΝΟΥΣ ΕΦ-5 ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΝΑΓΡΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΤΟΥ ΡΑΛΛΗ, ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΚΟΡΚΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Τ/Θ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ)ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ.ΑΥΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ, ΟΤΑΝ Ο ΚΟΡΚΑΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΖΗΤΗΣΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗ ΠΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ.
      ΤΕΛΟΣ, Η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΓΙΝΕ ΔΥΝΑΤΗ ΟΤΑΝ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΤΑΒΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ Γ' ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΕΛΑΒΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΡΑΚΗ, ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΝΟΗΣΕ. ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ,ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΤΟΥ ΞΑΝΑΔΙΝΟΤΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΤΟΛΗ, ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕ ΤΟ Γ' Σ.Σ. ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...

      Διαγραφή
  8. Η Ιστορία είναι πολύ περάξενη και θέλει πολύ μελέτη για να ισχυριστεί κάποιος ότι την γνωρίζει!!! Βεβαίως και η δικτατορία κατέλησε τον ψευδεπίγραφο κοινοβουλευτισμό, που όμως συμμετείχαν άνθρωποι σαν τον Ανδρεα και όχι μόνο..
    (Professor A.G. Papandreou, Director of
    The Center of Economic Research) Σαν ένα δείγμα το δίνω το λινκ για να αντιληφθούμε ότι ο άνθρωπος που το επαιζε ΑΣΠΙΔΑ.. ταυτόχρονα από το 1960 μέχρι και το 1974 στο εξωτερικό, τσέπωνε μερικά εκατομμύρια απο το ίδρυμα Rockefeler.. Link εδώ.. http://www.rockefellerfoundation.org/uploads/files/3e6c5fe6-4571-4dae-bdc0-803148f498e9-1961.pdf

    Βεβαίως και η διδακτορία δεν μπορεί να είναι το καθεστώς που αντιπροσωπεύει την θέληση των ελεύθερων ανθρώπων.. Ωστόσο αυτή υπήρξε το βλαστάρι της συμπεριφοράς των Σταυροπουλαιων (των παπανδρέου δηλαδή). Άλλωστε είναι γνωστό οτι ο Γ. Παπαδόπουλος ήταν βαφτιστικός του Γ. Παπανδρέου ενώ ο πατέρας του Χρήστος Παπαδοπουλος υπήρξε σχεδόν εξ απορρήτων του "γέρου"..

    ΗΜΑΡΤΟΝ.. η δικτατορία είναι ένα πανασχημο καθεστώς που ξερεις ότι πρέπει να το πολεμήσεις.. Η έρπουσα ομως κοινοβουλευτική "δικτατορία" είναι ένα πιο πανασχημο καθεστώς που δεν μπορείς, λόγω των διαφόρων "ιδεολογημάτων", να το πολεμήσεις.

    Και όλα αυτά τα ΤΟΝΙΖΩ στο πλαίσιο αρχων της παραγματικής δημοκρατίας... ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, Η ΜΟΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΄"ΚΑΘΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" ΗΤΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΝΤΗΚΟΤΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΝΔΡΟΣ ΑΡΧΗΣ, ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΛΑΟΠΛΑΝΩΝ, ΤΕΛΙΚΑ, ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΣΑΝ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΩΝ ΘΗΒΩΝ, ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΤΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΔΟΧΩΝ ΤΟΥ ΜΕΓ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΤΑΤΟΡΙΑΣ.
      Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΛΙΚΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟ ΠΟΠΟΛΟ ΟΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΤ' ΕΝΤΟΛΗΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ"ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ"...

      Διαγραφή
  9. Όλοι ήμασταν μέσα και τριγύρω (ακόμη χειρότερα!) και θυμόμαστε πολύ καλά και τι μας έλεγαν και τι τελικά εννοούσαν οι συμμέτοχοι (αφού μαζί τους τα λέγαμε).
    Τελικα αγρότες-εργάτες και ΦΟΙΤΗΤΕΣ...το αιώνιο καπέλωμα της απανταχού παγκόσμιας νομενκλατούρας των "λεκτόρων"..οι "εκμεταλλευτές" ήμασταν τελικά εμείς οι ίδιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το άρθρο προσωπικά το βλέπω σαν μια "αποκατάσταση" της πραγματικής ιστορίας και όχι σαν νομιμοποίηση της δικτατορίας και του καθεστώτος της 21ης Απριλίου.

    Οπως είπε και ο Honoré de Balzac:

    "Υπάρχουν δύο εκδοχές της ιστορίας: Η μία είναι η επίσημη, ωραιοποιημένη, που διδάσκεται στα σχολεία.Η άλλη είναι η κρυφή ιστορία που εξηγεί τις πραγματικές αιτίες των γεγονότων, μια ντροπιαστική ιστορία."

    Εμείς οφείλουμε να ερευνήσουμε και να ανακαλύψουμε την πραγματική ιστορία. Τα συμπεράσματα που θα βγάλουμε, είναι σκληρά και αποτρόπαια, αλλά οφείλουμε να τα ξέρουμε.

    Συμφωνώ με τον Ανώνυμο 25/06 3:50 ότι η ιστορία θέλει πολύ ακόμη έρευνα για να καταλήξουμε σε συμπεράσματα. Νομίζω όμως ότι η ανάρτηση αυτή είναι πολύ καλά τεκμηριωμένη και πρέπει να την μελετήσουμε προσεκτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ, ΔΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ (ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ) ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΥΣΣΟΔΟΜΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΛΗΠΤΩΣ ΚΑΙ ΑΣΕΜΝΩΣ! ΕΚΤΕΝΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕ ΠΛΗΘΟΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ! ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΙΝ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ, ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΩΣ!

    ΕΥΓΕ ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑ!

    ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΙ:
    ΓΙΑ ΠΟΣΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ (1967 -1973, 1974)
    ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2.000 ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΝ"ΠΕΡΙΟΔΟΝ 2010 - ΑΝΟΙΞΙΣ 2012 !!! (Ο ΑΝΕΠΙΣΗΜΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΚΑΘ' ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΙΛΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πήρε από τον "κουβά" του ένα "σκουπίδι" και έφτιαξε το "υλικό" των ονείρων ενός λαού.

    Είχε βάλει τον λαό, ο οποίος είχε ματώσει τόσο στην κατοχή όσο και στον εμφύλιο που ακολούθησε, να "προσκυνήσει" έναν από τους κύριους υπεύθυνους της μεταπολεμικής αθλιότητας.

    Έναν άνθρωπο, ο οποίος δήλωσε "απών" στο πανεθνικό μέτωπο αντίστασης κατά των κατακτητών και στη συνέχεια έβαλε τον λαό στην περιπέτεια του εμφυλίου.
    Αυτό ήταν το μέγα επίτευγμα.

    Το παρακράτος έβαλε τον λαό να προσκυνήσει ένα δικό του "εργαλείο".

    Ένα "εργαλείο", το οποίο εκείνη την ώρα ήταν στην κυριολεξία για "πέταμα" και άχρηστο με τον θάνατό του.

    Το παρακράτος είχε "κατασκευάσει" τον "θεό" της δημοκρατικής παράταξης στην Ελλάδα.

    Είχε κατασκευάσει ένα "ξόανο", το οποίο θα ήταν υπεύθυνο για την αθλιότητα στη χώρα μετά από δεκαετίες.


    ----------------------------
    fnous-ΕΑΜ β'-Η κηδεία που έθαψε ενα έθνος.

    http://www.youtube.com/watch?v=_2tw1fQRK9s&feature=youtu.be

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετικη αναρτηση. Τα ελληνοπουλα πρέπει να μαθουν ιστορια.
    Τα δουλευουν στο σχολειο....

    Μπραβο φιλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ ήμουν 9 χρονών όταν έγινε η δικτατορία, σήμερα 54. Με όσα έχουν δει τα μάτια μου και συγκρίνοντας τους μεν (δικτάτορες) με τους δε ("δημοκράτες" μετά τη μεταπολίτευση), καταλήγω ανενδοίαστα ότι , τουλάχιστον, ο Παπαδόπουλος αν και φανατικός αντικομμουνιστής ήταν πολύ πιο "δημοκρατικός", πολύ πιο ευφυής και πολιτικά διορατικός, πολύ πιο συνεπής πατριώτης, και σαφώς λιγότερο "ραδιούργος" και λιγότερο "υποτακτικός" προς τους ξένους, σε σχέση με τους κοινοβουλευτικούς-δυνάστες του λαού "πρωθυπουργούς" και τους ξενοκίνητους δημαγωγούς, Κ. Καραμανλή, Α. Παπανδρέου, Κ. Σημίτη και τα άλλα φαιδρά και ηθικώς σάπια υποκείμενα, που προβλήθηκαν μεταπολιτευτικά ως "κοινοβουλευτικά μεγέθη", υπουργοί ή και πρόεδροι δημοκρατίας κλπ, λόγω του χοντρού, διαπλεκόμενου και μαύρου χρήματος που εισέρρευσε δίκην χιονοστιβάδος, έξωθεν, προκειμένου να... ενισχυθούν οι σκερβελέδες αυτοί και να... "εκλεγούν δημοκρατικά" (από τον μονίμως ορθίως κομώμενο και πανευκόλως εξαπατώμενο διά της έξωθεν και έσωθεν προπαγάνδας Ελληνικό λαό, βλ. και αποτέλεσμα τελευταίων εκλογών 17ης Ιουνίου, όπου ψηφίστηκαν οι ίδιοι πρόθυμοι υποτακτικοί λακέδες ξένων μνημονιακών δυνάμεων Κατοχής )!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επίσης ο Παπαδόπουλος πολεμήθηκε όσο λίγοι από τους ξένους, την δημοκρατική Αμερική, το Κογκρέσσο, το Συμβούλιο της Ευρώπης, το ανατολικό μπλοκ, από όλους και όμως τα καταφερε όχι μόνο να επιβιώσει η Ελλάδα της 21ης αλλά και να κάνει λαμπρά βήματα οικονομικής ανάπτυξης και αύξησης της εγχώριας παραγωγής, επ' ωφελεία βέβαια του λαού. Σε κάθε χωριό και σπίτι -ακόμη και το πιο απομακρυσμένο!- πήγε ρεύμα και τηλεφωνο, ενώ οι τράπεζες ήταν για να βοηθούν τα νοικοκυριά και όχι να τον ληστεύουν και να το αφήνουν άστεγο από πανωτόκια. Κανείς μεγαλοεπιχειρηματίας δεν αφέθηκε ανέλεγκτος στην εκμετάλλευση κοινωνικών αγαθών ή των βασικών οικονομικών πόρων του τόπου, υπήρχε διαρκής έλεγχος στα οικονομικά των κρατικών επιχειρήσεων και των διοικήσεών τους, αλλά και άμεσος εξοβελισμός των ίδιων των "επαναστατών" σε περιπτώσεις πλουτισμού και κοινωνικής κατακραυγής, γι' αυτό, μέσω των εφημερίδων, που κατ' αντίθεση με ό,τι πιστεύεται αφηνόντουσαν ελεύθερες (πχ πύρινα άρθρα των Βύρωνα Σταματόπουλου, Κωνσταντόπουλου κ.ά) να τους... ελέγχουν αυστηρά (!!) σε τέτοια θέματα. Μέχρι και τον τρίτο στην ιεραρχία Μακαρέζο κατέκριναν για την οικονομική του πολιτική μερικές φορές, που ήταν αναγκασμένος από τον Παπαδόπουλο εγγράφως να απολογείται, σχεδόν, απαντώντας λεπτομερώς στις.... αιτιάσεις τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εκείνο που θα ήθελα να προσθέσω ως προσωπική μου μαρτυρία σαν παιδί τότε για την 21-4, είναι ότι ΟΛΟΣ ο ελληνικός λαός υπέφερε, πριν την επανάσταση ("πραξικόπημα", "χούντα" ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το), από τις διαρκείς πορείες, τα συλλαλητήρια, τις φοβερές φασαρίες, τα επεισόδια με την αστυνομία, τις πέτρες, τα καπνογόνα και τις ταραχές που προκαλούσαν καθημερινά με διαδηλώσεις (!!) ΣΕ΅ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΙΣ οι εγκάθετοι του Αντρέα στην Ενωση Κέντρου του άβουλου και συρόμενου από αυτόν γέρου πατέρα του και οι εβραιοκομμουνιστές συνοδοιπόροι τους της ΕΔΑ(λείπει ο λύκος από την αναμπουμπούλα;;;;) που κατέβαιναν κάθε μέρα (!!!) στους δρόμους, με το απατηλό σύνθημα "114" και έδερναν νομοταγείς πολίτες ή έσπαζαν αμάξια, επιχειρήσεις, κρατικές υπηρεσίες και καταστήματα, ό,τι βρίσκαν μπροστά τους. Αυτό ήταν το κλίμα προς της 21ης. Ο,τι κάνουν ακριβώς σήμερα και οι αναρχικοί!! θυμάμαι καλά, ότι ο πατέρας μου έκλεινε πόρτες και παντζούρια για να μην σπάσουν από τις πολλές πέτρες τα τζάμια του διαμερίσματός μας που ήταν στο 1ο όροφο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Ολοι παρακαλούσαμε -θυμάμαι- να γίνει επιτέλους "κάτι", να σταματήσει αυτό το μπάχαλο. Ηρθε η 21η -και με μιας ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ήταν σαν ένα... ΘΑΥΜΑ!! Εγώ προσωπικά, η οικογένεια μου οι συγγενείς μου, οι συμμαθητές μου οι οικογένειές τους, οι φίλοι μας -μολονότι δεν είχαμε καμμιά σχέση συνεργασίας με τη δικτατορία!- δεν ενοχληθήκαμε καθόλου από τη Αστυνομία! Πού βρέθηκαν, μετά την επαναφορά της "δημοκρατίας του 74", όλα αυτά τα "βασανιστήρια της χούντας", τα "χιλιάδες θύματα" της δικτατορίας, οι "χιλιάδες νεκροί της" και τα "εκατομμύρια αντιστασιακών του τόπου" ακόμη προσπαθώ.... να το εξηγήσω μέσα μου, μέχρι και σήμερα. Και απάντηση δεν έχω βρει, παρόλο που διαβάζω και την άλλη πλευρά. Θυμάμαι σαν παιδί, ότι στο σχολείο και μάθημα "δημοκρατικής αγωγής" είχαμε και κανείς καθηγητής δεν προπαγάνδιζε υπέρ της χούντας και η μόνη ενόχληση που είχαμε από την αστυνομία (της χούντας!) σε όλη την επταετία στην πολυκατοικία μας ήταν ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΣΥΣΤΑΣΗ όταν σε μια επέτειο ξεχάσαμε να βγάλουμε την σημαία στο... μπαλκόνι μας!!!! Φυσικά δεν παραθεωρώ τη διαρκή προβολή του Παπαδόπουλου από τα ΜΜΕ της εποχής, αλλά αυτό γίνεται και σήμερα, με τους σύγχρονους σκερβελέδες-πρωθυπουργούς που λιβανίζουν τα κρατικά μέσα και οι τρεμοκαψορετεντέρηδες. Το μόνο έγκλημα που έγινε, τότε, είναι η τραγωδία της Κύπρου! Αλλά -και γι' αυτό- ευθύνονται πολλοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί, δικατορικοί και δημοκρατικοί, και ο Μακάριος και ο Καραμανλής, όχι μόνον ο Παπαδόπουλος που απέσυρε τη μεραρχία από την Κύπρο το 1967 και ο ηλίθιος Ιωαννίδης που πίστεψε στις ψεύτικες διαβεβαιώσεις των αμερικανών που τον πλεύρισαν και παρασύρθηκε στο άφρον πραξικόπημα κατά Μακαρίου με μηδενική προστασία του νησιού έναντι τυχόν τουρκικής αντίδρασης και εισβολής...
    Αυτά τα λίγα και δέχομαι οποιοδήποτε διάλογο και αντίλογο, από κάποιον, όμως, που έχει ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ζήσει τα γεγονότα της εποχής και δεν τα ακούει μέσα από τη 50χρονη μονομερή παραποιητική προπαγάνδα των ψευτοδημοκρατών βολεμένων εξουσιαστών της εποχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από ότι φαίνεται είναι αρκετός ο κόσμος που γνωρίζει ένα μέρος από την μεγάλη ιστορία αυτού του τόπου. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ να επαναλαμβάνεται διαρκώς αυτό το λάθος,να ανεβαίνουν δηλαδή στην εξουσία με την ευλογία του ελληνικού λαού τα λάθος άτομα που δεν επιδιώκουν το συμφέρον αυτού του τόπου.Νομίζω ο Αριστοτέλης είπε ότι ''μία από τις επιπτώσεις του να αρνείσαι να συμμετάσχεις στα πολιτικά ζητήματα, είναι ότι καταλήγεις να κυβερνάσαι από κατώτερους''.ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΧΕΤΕ ΧΡΕΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΑΛΛΙΩΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο μόνος από τους 20-25 παραπάνω σχολιαστές που ΓΝΩΡΙΖΕΙ και έχει απόλυτη διαύγεια για το τι είναι δημοκρατία είναι ο Θράκας και είναι τιμή μου που τον έχω γνωρίσει έστω και διαδικτυακά.
    Οι υπόλοιποι απλά διαβάσατε αυτό που θέλατε από πάντα να ακούσετε και σας έπεισε για όλα όσα θέλατε εξαρχής να πειστείτε.

    Αλλά το κείμενο παρουσιάζει τα πράγματα μόνο από μία σκοπιά με "έγγραφα-αποδείξεις" δείχνοντας αποκλειστικά την μία πλευρά της ιστορίας.

    Βέβαια και οι Τούρκοι στα παιδιά τους με έγγραφα και βιβλία "αποδεικνύουν" ότι τα νησιά του αιγαίου είναι τούρκικα.
    Το ίδιο και οι σκοπιανοί. Και αυτοί στον λαό τους δείχνουν με ατράνταχτες ιστορικές αποδείξεις και στοιχεία ότι ο Αλέξανδρος ο Μέγας ήταν σκοπιανός..
    Βέβαια εμείς ως Έλληνες έχουμε και τα άλλα έγγραφα και ιστορικά στοιχεία που δείχνουν και την άλλη πλευρά και είναι φυσικά αυτά που γνωρίζουν οι πάντες. Ότι η Μακεδονία και το Αιγαίο ήταν πάντα Ελληνικότατα!

    Τώρα γιατί στην Μακεδονία και στο Αιγαίο δεν πείθεστε από την μονομερή προπαγάνδα των άλλων οι οποίοι έχουν και αυτοί "στοιχεία" ενώ για το καλό που μας έκανε η χούντα ένα και μόνο άρθρο κατάφερε να σας πείσει, πραγματικά είναι δικό σας θέμα και δεν μπαίνω σε χωράφια ψυχολόγων.

    Δηλαδή με 2 έγγραφα πειστήκατε ότι η αμερικάνικη πρεσβεία και κατ'επέκταση η αμερικανική κυβέρνηση δεν ήξερε για την χούντα των προδοτών ενώ αυτοί που πραγματικά κινούν τα νήματα πίσω από τις κουρτίνες, (δλδ οι Ροθτσαιλντς οι ροκφελερς, οι μασόνοι, οι ιλλουμινάτοι κτλ) έχετε την εντύπωση ότι θα ενημέρωναν τον κάθε πρέσβη ή πρόεδρο πριν χρηματοδοτήσουν ή δώσουν εντολές για μια χούντα ή για οτιδήποτε σχέδιο έχουν.

    Δλδ οι μασόνοι πριν δολοφονήσουν τον κένεντυ είχαν ενημερώσει με έγγραφα το κογκρέσο? (Μπράβο σας, ωραία τα σκέφτεστε, συνεχίστε έτσι..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επίσης το ότι το ΚΚΕ ιδρύθηκε από Εβραίους είναι γνωστό χρόνια τώρα.. Άρα σύμφωνα με το άρθρο αφού το ΚΚΕ το έφτιαξε ένας μασόνος καλά έκανε και ήρθε η Χούντα και μας "έσωσε" από αυτό.
    Θα σας πω και ένα ακόμη μυστικό. Στο πατριαρχείο, στην ιερά σύνοδο και στις διοικήσεις της αρχιεπισκοπής ιστορικά και σχεδόν πάντα κυβερνούσαν οι Τέκτονες. Άρα σύμφωνα με την λογική του άρθρου όλοι εμείς που είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι έχουμε ανάγκη από μια μουσουλμανική χούντα που θα μας σώσει από τις μασονικές διοικήσεις της δικής μας εκκλησίας.. Ωραία λογική..

    Να σας πω και ένα ακόμη μυστικό? Όλα τα κόμματα στην νεοελληνική ιστορία ιδρύθηκαν, διοικούνταν ή χρηματοδοτούνταν από Μασόνους. Όλα όμως.. Αλλα η χούντα έκανε το καλό μόνο με το μασονικό κκε ενώ τα άλλα τα άφησε απείραχτα. Και επίσης αν δεν κάνω λάθος οι νοσταλγείς του Δικτάτορα παπαδόπουλου αμέσως μετά την χούντα άντε να ήταν ένα 15 με 20%. Όλοι οι υπόλοιποι που έζησαν την θυρωδία της χούντας γιατί ήθελαν (έστω και αυτήν, την κουτσουρεμένη) κοινοβουλευτική Δημοκρατία; Μα προφανώς επειδή δεν άντεχαν άλλο σε ένα τόσο στυγνό και απολυταρχικό καθεστώς που τους έπνιγε σχεδόν όλες τις ελευθερίες τους.. Εκτός και αν πιστεύετε ότι το 70% των ελλήνων που έζησαν στην εποχή της τυρρανικής επταετίας ήταν και αυτοί μασόνοι? (Θα τρελαθούμε τελείως με αυτά που διαβάζουμε δλδ)

    Βέβαια είναι φανερό ότι οι περισσότεροι από εσάς που αλληλοσυγχαίρεστε θα προτιμούσατε μια χούντα που θα κυνηγάει και θα σκοτώνει όχι μόνο όποιον δεν είναι Έλληνας αλλά και τους συμπατριώτες σας ακόμη που διαφωνούν μαζί σας.
    Γιατί είστε άβουλα όντα, μικρά ανθρωπάκια και ανίκανοι να κατανοήσετε πως κανένας δικτάτορας, κανένας παπαδόπουλος, κανένας σούπερμαν, μπάτμαν ή Νίο δε θα σώσει εσάς αν δεν προσπαθήσετε οι ίδιοι γι'αυτό.
    Και αυτή σας η νοοτροπία προέρχεται από την πίστη σας πως δεν είστε ικανοί να είστε εσείς οι ίδιοι σωτήρες και κυβερνήτες του εαυτού σας αλλά έχετε την ανάγκη απλά και μόνο να εξουσιάζεστε από κάποιον που θα έχει την υπερτατη γνώμη.
    Γιατί σας έπεισαν πως η δική σας γνώμη δεν μετράει και έχετε ανάγκη από κάποιον να σας διατάζει.
    Μάθετε όμως ότι η εξουσία διαφθείρει και η απόλυτη εξουσία (που αποζητάτε), διαφθείρει απόλυτα.

    Δεν μπορείτε να βγείτε από το καλούπι και να σκεφτείτε ότι δεν χρειάζεστε την εξουσία πάνω από το κεφάλι σας για να συμβιώσετε αρμονικά με τους συνανθρώπους γύρω σας αλλά αυτό που έχουμε όλοι ανάγκη είναι μόνο η άμεση δημοκρατία και η αποκατάσταση της δικαιοσύνης και μάλιστα χωρίς κανένα "ταμπελάκι" που θα μας χαρακτηρίζει..

    Όμως επειδή τελικά ο κόσμος που βλέπουμε γύρω μας δεν είναι τίποτε άλλο παρά ο αντικατοπτρισμός του εαυτού που κρύβουμε μέσα μας -στην ψυχή μας- αυτό που με τόσο πάθος αποζητάτε θα γίνει και θα γίνει σύντομα. Γιατί η παγκόσμια δικτατορία θα έρθει για να ικανοποιήσει όλους εσάς από όλες τις χώρες που έχετε ανάγκη τα απολυταρχικά καθεστώτα αφού έτσι νομίζετε ότι μόνο μπορεί να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη και να «σας προστατέψει» όλους εσάς που έχετε ανάγκη από προστάτες-δικτάτορες-δολοφόνους..

    Δικτατορία δεν θέλετε; Δικτατορία θα λάβετε λοιπόν..
    Απλά θα είναι παγκόσμια και όχι "Ελληνική" όπως του "επαναστάτη" Παπαδόπουλου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτά που έγιναν στην Ελλάδα, αλλά και στις ελληνοκατοικούμενες εκτός της χώρας περιοχές, δεν ήσαν ένα απλό "πείραμα" σε ένα κοινωνικοπολιτικό δοκιμαστικό σωλήνα, γιά να βλέπουμε επιστημονικά και αφ΄ υψηλού τα πράγματα, με ψυχραιμία, αλλά και απεριόριστη αντικειμενικότητα.
    Όχι! πολύ αίμα, ξεριζωμός και γόες, που έφθασαν μέχρι των ημερών μας μέσω των ανάπηρων πατεράδων μας και παπούδων μας, στο σώμα και στην ψυχή!
    Για όλα αυτά κάποιοι έξω υπήρξαν υπεύθυνοι κινητήρες και κάποιοι μέσα πειθήνιοι εκφραστές, παντός καιρού υπηρέτες και με ανταλλάγματα παρακαλώ.
    Τελικά το πόσο Έλληνας, ή Σκοπιανός, ή Βούλγαρος κλπ είσαι έχει φαίνεται σχέση μόνο με το πόσο έντονη μνήμη έχεις από απώλειες και προδοσίες κατά του προγονικού σου αίματος, τίποτε άλλο!
    Αλλά για να δούμε και την στατιστική της ίδιας οθωμανικής αρχής πριν αρχίσουν τα "ντράβαλα" του 20ου αιώνα, μια γενιά πριν.... ΤΟΥΡΚΟΙ Κ/ΛΕΩΣ 400000, ΕΥΡΩΠΗΣ-ΝΗΣΩΝ 2600000. ΕΛΛΗΝΕΣ Κ/ΛΕΩΣ 150000, ΕΥΡ. ΤΟΥΡΚΙΑΣ-ΝΗΣΩΝ-Μ ΑΣΙΑΣ 4650000. ΣΕΡΒΟΙ-ΣΛΟΒΕΝΟΙ 1200000. ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ 3000000.ΒΛΑΧΟΙ ΠΙΝΔΟΥ 600000. ΑΛΒΑΝΟΙ 1600000. ΑΡΜΕΝΙΟΙ Κ/ΛΕΩΣ 250000...με όποια κριτήρια και να το δεί κανείς ποιοί και πόσο αδικήθηκαν από τους εθνικούς "αναδασμούς" που έγιναν στούς βαλκανικούς πολέμους;
    Αλλά και μετά στην συνθήκη της Λωζάνης πόσα εκατομύρια ήσαν οι τουρκικοι πληθυσμοί εν σχέσει με τον ελληνικούς που θα εμοιράζοντο πάλι τα εδάφη της πρώην οθωμανικής επικράτειας; Προσέχουμε τον συνολικό χάρτη... Ελλάς/Τουρκία 1/6, πληθυσμοί 1922 7 εκ( 8,3 κατά Βενιζέλο)/ 12εκ, συμπεριλαμβανομένων Κούρδων, Αλεβιτών κλπ.
    Και πάλι με όποια κριτήρια και να το δει κανείς, ποιοί αδικήθηκαν;
    Η πολιτιστική ισοπέδωση (περιέργως ΜΟΝΟ των Ελλήνων! αυτών που μιλούν την ίδια σχεδόν γλώσσα 3000 τώρα χρόνια ανεξαρτήτως αυστηρής "φυλετικής" καταγωγής),έπρεπε να περιμένει κανα δυο δεκαετίες ακόμη... για να γίνει ασμένως δεκτή απο τις νέες γενιές που δεν είδαν, δεν άκουσαν, αλλά και δεν αισθάνθηκαν την στοχοποίηση με τίποτε.
    Βιάστηκαν τα αφεντικά, αυτολοβοτομή δεν μπορούμε να κάνουμε... λυπούμεθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σοκ εγώ το έπαθα πριν 3 χρόνια περίπου.
    Όποιος ψάχνει...
    Αλλά πού να μιλήσεις...
    Με το πρώτο κιχ σε κοιτάζουν σαν να βλέπουν φάντασμα...
    Γ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΥΗΜΑΤΑ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΩΝ ΕΦΕΥΡΗΜΑΤΩΝ. ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΤΩΝ ΧΡΥΣΩΝ ΑΥΓΩΝ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΒΡΟΥΝ ΣΚΑΤΑ ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΚΑΤΟΚΑΛΟΑΝΑΘΡΕΜΕΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντί να ξεράσετε πάνω μου όλη σας τη χολή, θα μπορούσατε να πείτε απλώς με τι διαφωνείτε και ότι έχετε να παραθέσετε στοιχεία. Δεν έχετε στοιχεία. Αν έχετε, να μου τα στείλετε, να τα κοινοποιήσω, γιατί πανω από όλα είμαι ερευνητής της αλήθειας. Σχόλια που στερούνται τεκμηρίωσης θεωρούνται κουτσουλές και σύμφωνα με τον κανονισμό του ιστολογίου σβήνονται.

      Διαγραφή
  23. Ποιά είναι η διαφορά ενός χριστιανού από έναν εβραίο? Ο ένας πιστεύει σε έναν μεσία που έχει ερθει καί ό άλλος τον περιμένει. Κατά τα άλλα και οι δύο πιστεύουν σε "κάτι" που φύσηξε λάσπες και δημιούργησε άνθρωπο. Λυπάμαι αλλά δεν διαλέγω κανέναν απ' τους δύο και κανέναν απ' αυτούς δεν τον θεωρώ εκ προοιμίου ούτε σωτήρα ούτε προδότη.Οσο για την δικτατορία:Ακόμη και όποιος δεν την έχει ζήση αρκεί να δεί τον Παπαδόπουλο και τον Πατακό να εκφωνούν τους ανερμάτιστους λόγους τους για καταλάβει πως απο αμόρφωτους κομπλεξικούς και νάρκισους τίποτα καλό δεν θα μπορούσε να δημιουργηθεί.Αραγε είναι τυχαίο ότι από τον "πνευματικό κόσμο"(συμπεριλαμβάνω επιστήμονες, φιλόσοφους κ.λ.π)κανείς δεν συμπορεύτηκε?Εκτός αν είναι πνευματικός κόσμος ο Τέρης Χρυσός και η Κλειώ Δενάρδου. Αλλωστε γι αυτό έκαναν δικτατορία.Επειδή ήξεραν ότι για την Δημοκρατία δεν είχαν κανένα προσόν.Οπως και όλοι οι δικτάτορες παγκοσμίως.Είτε ήταν περισσότερο είτε λιγότερο βάρβαροι. Αραγε όλοι όσοι δέν ξερνάνε με την ιδέα της δικτατορίας, μπορούν να να δείξουν ένα κράτος που με δικτατορία να προχώρησε περισσότερο από την δημοκρατική Αγγλία,Γαλλία,Αμερική,Δανία κ.λ.π Ακόμα και η Γερμανία με την δικτατορία του Χίτλερ καταστράφηκε ενω με δημοκρατία μεγαλούργησε. Τέλος προς αποφυγήν παρανοήσεων Στην πινακοθήκη των τεράτων περιλαμβάνονται και οι Στάλιν, Λένιν, Πολ Ποτ και λοιπά στρεβλώματα του ανθρώπινου είδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρον παραλλήρημα, αν και εντελώς άστοχο και στερουμενο επιχειρημάτων.

      Αν πιστέυεις ότι σήμερα στην Αγγλία, στη Γαλλία και στη Γερμανία έχουν δημοκρατία, τότε δεν ξέρεις προφανώς για ποιο πράγμα μιλάμε.

      Δεν ξέρω γιατί στις "δημοκρατικές" αυτές χώρες μεγαλουργούν μόνο οι μεγάλοι, ενώ ο κόσμος είναι βυθισμένος στη φτώχεια και την ανέχεια.

      Οσο δε για την αμορφωσιά των Παπαδόπουλου και Παττακού, θα σε συμβούλευα να το ψάξεις λίγο το θέμα, γιατί μάλλον πρόκειται για πιο καλλιεργημένα άτομα και από εσένα, και απο τους σημερινους μας πολιτικούς.

      Δεν είμαι υπέρμαχος της χουντας, είμαι δημοκράτης, αλλά προπάντων είμαι λάτρης της αλήθειας και αυτό ήταν το θέμα του άρθρου.

      Διαγραφή
    2. Μια και είσαι λάτρης της αλήθειας για πές μας
      για την αμερικανική εταιρεία Litton,για το «Τάμα», που ήταν θάμα,για την ευεργεσία προς τον κύριο Μακντόναλντ,για τον Τομ Πάππας και τα εργοστάσια εμφιάλωσης της Coca- Cola, για την Χρηματοδότηση της εκστρατεία του ... Νίξον!, για τα κρέατα Μπαλόπουλου, για την θεσμοθέτηση ατιμωρησίας(ο νόμος περί ευθύνης υπουργών,της χούντας είναι) για την στεγαστική αποκατάσταση όσων αξιωματικών που διαδραμάτισαν εξέχοντα ρόλο στο πραξικόπημα,για τα Χαβιάρια και παγωμένα καβούρια Αλάσκας,της Ντέλας Ρουφογάλη κ.λ.π. κ.λ.π
      Αυτά γιατί δεν τα γράφεις;.Οσο για το ΚΚΕ δεν λές όλη την ιστορική αλήθεια.
      Υπαρχει μια παροιμία που λέει:Μισή αλήθεια,ολόκληρο ψέμα

      Υ.Γ Η μόρφωση του Παπαδόπουλου ηταν εμφανής απο τον χειρισμό της Ελληνικής γλώσσας



      Διαγραφή
    3. Απάντησα παραπάνω:

      Αυτό το άρθρο προσωπικά το βλέπω σαν μια "αποκατάσταση" της πραγματικής ιστορίας και όχι σαν νομιμοποίηση της δικτατορίας και του καθεστώτος της 21ης Απριλίου.

      Οπως είπε και ο Honoré de Balzac:

      "Υπάρχουν δύο εκδοχές της ιστορίας: Η μία είναι η επίσημη, ωραιοποιημένη, που διδάσκεται στα σχολεία.Η άλλη είναι η κρυφή ιστορία που εξηγεί τις πραγματικές αιτίες των γεγονότων, μια ντροπιαστική ιστορία."

      Εμείς οφείλουμε να ερευνήσουμε και να ανακαλύψουμε την πραγματική ιστορία. Τα συμπεράσματα που θα βγάλουμε, είναι σκληρά και αποτρόπαια, αλλά οφείλουμε να τα ξέρουμε.

      Συμφωνώ με τον Ανώνυμο 25/06 3:50 ότι η ιστορία θέλει πολύ ακόμη έρευνα για να καταλήξουμε σε συμπεράσματα. Νομίζω όμως ότι η ανάρτηση αυτή είναι πολύ καλά τεκμηριωμένη και πρέπει να την μελετήσουμε προσεκτικά.


      Δεν ισχυρίστηκα πουθενά ότι οι συνταγματάρχες ήταν άμεμπτοι, ή ότι ότι έκαναν το έκαναν σωστά, ή ότι δεν "μοίρασαν σε ημέτερους" για να διατηρήσουν την εξουσία.

      Αλλο αυτό όμως και άλλο να γιορτάζουμε σαν ηλίθιοι τη "γιορτή του πολυτεχνείου που έριξε τη χούντα". Το πολυτεχνείο δεν έριξε καμιά χούντα. Ετοίμασε το δρόμο για τους Παπανδρέου, Λαλιώτη, Τσοχατζόπουλο, Δαμανάκη και σία. Η χούντα έπεσε όταν τα σχέδια των αμερικανών ολοκληρώθηκαν και χάθηκε η Κύπρος. Δεν την έριξε το πολυτεχνείο. Εκεί έγκειται και η δήλωση μου περί αλήθειας.

      Οσο δε για το ΚΚΕ, έχεις δίκιο. Εδώ δεν γράφεται όλη η αλήθεια. Αν θες όλη την αλήθεια για το ΚΚΕ, διάβασε και εδώ:

      ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
      ΦΑΚΕΛΟΣ Κ.Κ.Ε.
      ΤΑ ΚΝΑΤ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ
      ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟ ΚΚΕ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ.

      Εδώ θα βρεις όλη την αλήθεια.

      Αλλά δεν θα σου αρέσει.

      Διαγραφή
  24. Πριν φτάσει στην τελευταία αράδα ωστόσο, είχε κιόλας καταλάβει ότι δεν θα έβγαινε ποτέ απ’ αυτό το δωμάτιο, γιατί η πόλη των καθρεφτών, (των αντικατοπτρισμών) ήταν προορισμένη να σαρωθεί από τον άνεμο και να εξοριστεί από την μνήμη των ανθρώπων, ακριβώς τη στιγμή που ο Αουρελιάνο Μπαμπιλόνια θα τελείωνε την αποκρυπτογράφηση των περγαμηνών, κι ότι όλα όσα ήταν γραμμένα σ’ αυτές ήταν ανεπανάληπτα, γιατί ράτσες καταδικασμένες σ’ εκατό χρόνια μοναξιάς δεν είχαν δεύτερη ευκαιρία πάνω στη γη

    Από το "100 χρόνια μοναξιάς"του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ, με επισημα στοιχεια-νούμερα του κράτους,να μου πείτε πόσο εθνοκεντρική και πατριωτική ήταν η χούντα

    Όταν η δικτατορία προωθούσε την παράνομη απασχόληση ξένων εργατών στην Ελλάδα
    http://ardin-rixi.gr/archives/10121

    απόσπασμα : '' Επάνω ακριβώς σε αυτή την τεχνητή έλλειψη, που δημιουργούν οι άθλιες συνθήκες δουλειάς, προκύπτει η ανάγκη για την υποκατάσταση της ντόπιας εργατικής δύναμης από την ξένη. Στο σχετικό δημοσίευμα, με τις δηλώσεις του εκπροσώπου της Λάρκο, ανακοινώνεται ότι η εταιρεία ήδη αναζητούσε εργάτες στις αφρικανικές χώρες.
    Έτσι, κατά τα τέλη του 1972, ο ΣΕΒ ζητάει επίσημα από την κυβέρνηση να προβεί σε διακρατικές συμφωνίες για 10.000 ξένους εργαζόμενους9. Η κυβέρνηση, βέβαια, έχει ήδη ξεκαθαρίσει ότι δεν προβλέπεται να προβεί σε τέτοιες επίσημες κινήσεις10. Ωστόσο, οι δηλώσεις της είναι παραπλανητικές: Τα σχετικά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ήδη στη χώρα εργάζονται 20-30 χιλιάδες ξένοι άνθρωποι (από την Αίγυπτο, το Πακιστάν, τη Λιβύη, τον Λίβανο, την Ινδία κ.α.), που στην πλειονότητά τους δεν διαθέτουν άδειες εργασίας, και αμείβονται με πολύ χαμηλά ημερομίσθια, δίχως ασφάλιση11.
    Καθώς οι εργαζόμενοι αυτοί απορροφούνται στην ελληνική βιομηχανία και αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτες συνέπειες της υποκατάστασης ντόπιας εργατικής δύναμης από την ξένη, αρχίζουν και οι πρώτες αντιδράσεις, ενώ δεν λείπουν και τα δημοσιεύματα που αποκαλύπτουν τις άθλιες συνθήκες διαβίωσής τους, τα πρώτα προβλήματα στη γειτονιά κ.ο.κ.12. Τον Ιούνιο του 1974, το Εργατικό Κέντρο Αθήνας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη συμπαιγνία της δικτατορίας και των μεγαλοβιομηχάνων, υποστηρίζοντας ότι η «εύκολη λύση» της εκμετάλλευσης των ξένων εργατών ρίχνει κι άλλο τα ημερομίσθια και εξαναγκάζει τους Έλληνες στη μετανάστευση, και ζητά τη νομιμοποίησή τους13. Από την αρχή που ανοίγει το ζήτημα, τα συνδικάτα είχαν τοποθετηθεί λέγοντας ότι η λύση στο πρόγραμμα περνάει μέσα από την αύξηση των ημερομισθίων και τη γενικότερη βελτίωση των όρων δουλειάς14.
    Η δικτατορία, βέβαια, κάνει τα στραβά μάτια. Οι ταξικές της συμμαχίες απαγορεύουν κάτι τέτοιο, και τα φθηνά μεροκάματα είναι το μόνο συγκριτικό πλεονέκτημα της ελληνικής βιομηχανικής ανάπτυξης. Δίχως αυτά, θα σταματούσε το «ελληνικό θαύμα» – και γι’ αυτό η δικτατορία κρατούσε τους μισθούς πολύ χαμηλά σε σχέση με την άνοδο της παραγωγικότητας (βλέπε πίνακα 1). Το γενικό σχήμα περιγράφεται ανάγλυφα από τον Γ. Καραμπελιά, σε βιβλίο της περιόδου:
    Η εξίσωση των μεροκάματων, από «καθαρά οικονομική» άποψη, είναι το ίδιο αναπόφευκτη, όμως μια τέτοια εξίσωση θα σήμαινε καταστροφή για τον αναπτυσσόμενο ακόμη ελληνικό καπιταλισμό. Η δυνατότητά του να πλησιάσει, αν όχι να φτάσει τα βιομηχανικά ανεπτυγμένα κράτη της Ευρώπης, στηρίζεται σήμερα σε μια πολιτική χαμηλών μεροκάματων. Η βίαιη όμως διατήρηση των μεροκάματων σε χαμηλό επίπεδο […] δημιουργεί αυτόματα μια τάση ροής του εργατικού δυναμικού προς το εξωτερικό, τη μετανάστευση. […]
    Η μετανάστευση, ενώ έχει αρχίσει να ’ναι αχρείαστη και βλαβερή για τον βιομηχανικό καπιταλισμό, συνεχίζεται ασταμάτητη. Το αποτέλεσμα είναι μια ισχυρή τάση για ανέβασμα των μεροκάματων και έλλειψη εργατικών χεριών σε αρκετούς κλάδους (πλοία, ναυπηγεία, μεταλλεία, υφαντουργεία κ.λπ.). Η δυνατή λύση, της αύξησης σχεδόν σε δυτικοευρωπαϊκό επίπεδο των μεροκάματων, είναι αυτοκτονία για τον ελληνικό καπιταλισμό. Η στρατιωτική φασιστική δικτατορία, η κυβέρνησή της, κατορθώνει σ’ ένα βαθμό να κρατήσει τα μεροκάματα χαμηλά, με την ανοιχτή βία. Όμως τους Έλληνες αγρότες και εργάτες δεν κατορθώνει να τους κρατήσει «μέσα». Κόβει τα διαβατήρια από τις περιοχές της Β. Ελλάδας, κάνει προπαγάνδα («γίνετε ναυτικοί»), από τότε που πήρε την εξουσία διπλασίασε τις σχολές τεχνικής εκπαίδευσης, προπαγανδίζει για «επιστροφή» από την Δ. Γερμανία κ.λπ. Αποτέλεσμα: μηδέν εις το πηλίκον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νομίζω ότι όλο το άρθρο ξεκινά από μια προκατασκευασμένη "αλήθεια" (οι Εβραίοι φταίνε για όλα - είναι πίσω από όλα κλπ) και καταλήγει σε μια κατασκευασμένη "αλήθεια" (η Χούντα δεν ήταν αυτό που ζήσαμε αλλά αυτό που μας "δίδαξαν" οι κατοπινοί).
    Έχοντας λοιπόν φορέσει τα μυωπικά γυαλιά του φασισμού μπορείς να φωτίσεις τους εθελότυφλους φασίστες: οι διαδηλώσεις για το 114 (που λέει ότι είναι υποχρέωση του ίδιου του λαού η προστασία της δημοκρατίας - και δεν μπορεί ο βασιλιάς να διορίσει τον "κηπουρό" του πρωθυπουργό) έγιναν σπασίματα... και μας γλύτωσε η χούντα από τις "ταραχές". Ζήτω τα ΜΑΤ, κάτω το σύνταγμα, ζήτω οι ναζιστές της Μαύρης Αυγής. Η Δαμανάκη (το ΚΚΕ διαφωνούσε με την κατάληψη, όπως και το ΠΑ(ΣΟ)Κ αλλά το πίεσαν οι καταστάσεις...) είπε ότι στη Βουλή πρέπει να λέγονται τα επίσημα ονόματα και απέναντι στο ρατσισμό είναι Εβραία. Κι εγώ είμαι Εβραίος και Πακιστανός για τους έλληνες φασίστες και Παλαιστίνιος για όλες τις φιλοϊσραηλίτικες κυβερνήσεις (Ελλάδας, Κύπρου, ΗΠΑ κλπ). "Όλη η αλήθεια" για σένα περιέχεται σε 4 αναρτήσεις (για το ΚΚΕ), που είχαν σοβαρή αντιπαράθεση την οποία συνεχίζεις να "αγνοείς"...
    Γράφεις γοητευτικά... Ελεήστε στραβοί τον ανοιχτομάτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου