Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ: ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΦΤΩΧΕΙΑ...

Γράφει ο αρισταρχος

Συνεντευξιάζονται στο Real fm με ενδιάμεσο τον Ν. Χ#Νικολάου Οι κ.κ. Μηλιός του ΣΥΡΙΖΑ και Μιχελάκης της ΝΔ. Θέμα συζήτησης τι άλλο; Οι εκλογές.

-Κύριε Μηλιέ, λέει ο Μιχελάκης , θα βάλετε έκτακτες εισφορές σ’ αυτούς που θεωρείτε πλουσίους;


- Ναι κύριε Μιχελάκη, για τους άνω των πενήντα χιλιάδων ετησίως.

-Θεωρείτε πλούσιους αυτούς που παίρνουν πενήντα χιλιάδες; Ωρύεται ο της ΝΔ εκπρόσωπος.

Και μένουμε όλοι όσοι ακούμε την στιγμή εκείνη, άναυδοι. Δεν πιστεύουμε στ’ αυτιά μας. Οι πενήντα χιλιάδες είναι ένα χμμμ, εισόδημα ούτε καν μέσο. Είναι λίγο πάνω από το φτωχό.

Να ρωτήσω κε Μιχελάκη που ζήτε; Που πολιτεύεστε; Και σεις και ο αρχηγός σας και οι υπόλοιποι; Εκτός Ελλάδος; Ή στις περιαστικές της Εκάλης.

Διάολε, ξέρετε τι θα πει ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ το ηλεκτρικό, το νερό, το φροντιστήριο, το ενοίκιο, το φαγητό του άνεργου παιδιού μου, το ψωμί μου;

Ξέρεις τι θα πει ΑΝΕΡΓΟΣ;

Όχι λεφτά. Και άρα όχι φαγητό. Και άρα θάνατος!

Εκτός και έχεις πατέρα με καλό κομπόδεμα. Εκτός και είσαι κλέφτης. Εκτός και φύγεις μετανάστης.

Δηλαδή τα πενήντα χιλιάρικα τον χρόνο, που τοποθετούνται κατά την ΝΔ; Αν μας κάνετε τις οικονομικές ζώνες έγχρωμες μπορεί και να το καταλάβουμε καλύτερα.

Κε Μιχελάκη, αύριο πρέπει να δώσω στον γιό μου 2 ευρω για τα εισιτήριά του μέχρι τα ΤΕΙ, άλλα 2 ευρώ για τυρόπιτα, ίσον τέσσερα ευρώ. Πρέπει όμως να πάρω αύριο ψωμί 0.80 λεπτά και ένα γάλα 1.05ευρώ. Για παραπάνω δεν μιλάω. Σύνολον 5,85ευρώ. Κι εγώ έχω μόνο πέντε.

Κε Μιχελάκη έχετε νιώσει την ανάγκη να σκοτώσετε άνθρωπο γι 85λεπτά; ΟΧΙ. Σίγουρα ΟΧΙ! Δεν νιώσατε απλώς ποτέ την έλλειψή τους, και τις συνέπειες της έλλειψης αυτής.

Σήμερα, και μ’ αυτή την κατάσταση θεωρείτε φτωχό αυτόν που έχει εισόδημα 50χιλ τον χρόνο; Και ζητάτε την ψήφο μας. Μάλλον για ταινία του Μέρλ Μπρούκς μου φαίνεται!

αἰέν ἀριστεύειν

1 σχόλιο:

  1. Τη φτώχεια ο Μιχελάκης την έρριξε σε ύψος,ενώ ο Πάγκαλος σε πλάτος !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου