![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibH8jRBi1PlmzQ1NaAL8gok_qIa9Y6o09bBPhoRuPxPQMIVrv-wVfPBpqzXLAf6YdGTv-mDCGvAU1S5WgyCXStGyhXSuiKvozEcPOF6qgfaRtArbfMcapF-mJCSv8ZiY_1JcNIZGly0yXT/s200/%25CE%25B1%25CF%2581%25CE%25B9%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2584%25CE%25AD%25CE%25BB%25CE%25B7%25CF%2582-01.jpg)
Γιατί, αν ο άνθρωπος είναι το ανώτερο από τα όντα, όταν φθάσει στην τελειότητά του, έτσι κι όταν διακόπτει κάθε σχέση με το νόμο και τη δικαιοσύνη, γίνεται το χειρότερο απ' όλα. Γιατί η αδικία είναι ανυπόφορη όταν διαθέτει όπλα, και ο άνθρωπος γεννιέται έχοντας όπλα την φρόνηση και την αρετή, τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει και για αντίθετους σκοπούς. Γι αυτό ο χωρίς αρετή άνθρωπος είναι το πιο ανόσιο, το πιο άγριο ον, και το πιο επιρρεπές στις ερωτικές ηδονές και τη λαιμαργία. Η δικαιοσύνη είναι πολιτική αξία και αποτελεί κανόνα της κοινωνίας. Και η ορθή εφαρμογή της καθορίζει τι είναι δίκαιο.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ
Στην αριστοτελικη δικαιοσυνη, ποιος ο συμβολισμος του νομισματος στις εκουσιες συναλλαγες?
ΑπάντησηΔιαγραφή