Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΦΤΥΣΩ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΣΑΣ....

Είμαι κάτω από 55 ετών Ανώτερος Αξιωματικός ε.α και φτύνω στα μούτρα σας .

Εχω τιμηθεί με όλα τα μετάλια και τα παράσημα και με εύφημο μνεία για τις υπηρεσίες μου , δεν 'έχω τιμωρηθεί ποτέ μου και έχω υπηρετήσει σε όλο τον κόσμο .


Έχω υπηρετήσει 22 χρόνια στην ειδική μονάδα ΧΩΚ και ήμουνα παντού και πάντα και στην κρίση των Ιμίων ενεργοποίησα τους Πυραύλους ΧΩΚ .

Στα 39 μου έπαθα έμφραγμα και υπεβλήθηκα σε εγχείρηση ανοικτής καρδιάς

Από τότε υπηρέτησα σε υπηρεσία γραφείου αποφάσισα να παραιτηθώ στα 50 μου με σκοπό να φροντίσω την υγεία μου ...

Επειδή σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα μοσχεύματα έχουν ορισμένο χρόνο ζωής δεν πρόκειται να φτάσω στην ηλικία των 55 ετών , άρα φτύνω τώρα στα μούτρα σας γιατί δεν προλαβαίνω να φτύσω στους τάφους σας .

Λυπάμαι μόνο που από τους Αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων είμαι ο μόνος στην Ζωή από τους( 3 )τρεις συμμαθητές μου στην ίδια υπηρεσία έχουν πεθάνει οι δύο σε ηλικία 40 χρονών και φέτος πέθανε και ο αντικαταστάτης μου σε ηλικία 35 ετών όλοι από ο έμφραγμα και όλοι από το υψηλό στρες

Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά και τα τρία επιστήμονες και άνεργα !!

Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος ,λυπάμαι που για τα χάλια της Πατρίδος μου εσείς οι πολιτικοί είστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι και την πληρώνουμε μόνο εμείς .

Λυπάμαι που με υποχρέωσαν να πληρώνω τα ταμεία σας και δεν μπορώ να εισπράξω τα χρήματα ούτε καν τις εισφορές μου (λόγω αδυναμίας πληρωμής ΜΤΣ ΒΕΑ ) και δεν μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά μου .

Επειδή αυτοί που διορίσατε τα φάγανε και δεν τιμωρήθηκαν ΠΟΤΕ

Λυπάμαι που τόσα χρόνια δεν σας πήγα στα δικαστήρια γιατί επί 30 χρόνια με υπολογισμένα 10 χρόνια υπηρεσίες και πέραν του ωραρίου ,νυχτερινά και αργίες δεν πήρα ούτε μια δραχμή .. υπερωρία ενώ οι πλασματικές υπερωρίες πάνε σύννεφο παντού

Υ.Γ

Επειδή δεν ήμουνα ποτέ ζήτουλας θα ψάξω για μαύρη εργασία να βοηθήσω την οικογένεια μου για να μην φτάσω στο σημείο να σκοτώσω κάποιον πολιτικό ανεύθυνο .

Παραθέτω τα προσόντα μου αν κάποιος ,μπορεί να με χρειαστεί

Γνωρίζω Αγγλικά ,γνωρίζω υπολογιστές γνωρίζω από ασυρμάτους ,γνωρίζω όλα των ειδών τα όπλα ατομικά και ομαδικά ,μπορώ να σκοτώσω από 300μ απόσταση με μια σφαίρα , μπορώ να αναχαιτίσω ολόκληρο σμήνος αεροσκαφών και ελικοπτέρων ,μπορώ να ανατινάξω οποιοδήποτε κτίριο, μπορώ να κάνω υποκλοπές τηλεπικοινωνιών ,μπορώ να κάνω παρεμβολές, μπορώ να κάνω ότι δολιοφθορά μπορείτε να φανταστείτε .

Έχω ειδική εκπαίδευση στους υπολογιστές με ότι αυτό συνεπάγεται ..

Το μόνο μειονέκτημα μου ειναι οτι αγαπώ την Πατρίδα μου

Μακρυγιάννης Χρήστος

Ανώτερος Αξιωματικός ε.α

Από το http://trikalagr.blogspot.com/

10 σχόλια:

  1. Καλύτερα να προσπαθούσες να τελειώσεις το 6τάξιο Γυμνάσιο, να προσπαθούσες να μπεις στην Σχολή Ευελπίδων (κι όχι στην ...Υπαξιωματικών που μπήκες), να μορφωνόσουνα, και να έπαιρνες και μερικά μαθήματα αξιοπρέπειας, προτού αρχίσεις τίς δεκαρολογίες.
    Πού απέκτησε ειδική εκπαίδευση στούς υπολογιστές κάποιος που δεν μπόρεσε να τελειώσει 6τάξιο Γυμνάσιο; Και ποιά είναι "όλα" τά ...παράσημα(!!!) και μετάλλια που μπορεί να απονεμηθούν σε έναν Μόνιμο Υπαξιωματικό; Και γιατί γράφεις "Ανώτερος Αξιωματικός" ε.α. και δεν λες ότι τερμάτισες τήν καρριέρα σου ως Λοχαγός εξ Υπαξιωματικών που είχε τήν τύχη να πάρει τόν αποστρατευτικό βαθμό τού Ταγματάρχη; Σε ποιά κορόϊδα νομίζεις πως απευθύνεσαι κ. Μακρυγιάννη, πολιτευτά τού ΛΑΟΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ESY KARAGIOZI POU KRYVESE PISO APO TIN ANONIMIA SOU KAI KRYNEIS AYTON TON ANTHROPO PREPEI NA SOU GAMISOUN TIN KORI ALVANOI TOURKOI KAI OLOI I SKATOPOUSTES POU EINAI STIN XORA MAS XEFTILA GAMO TO SPITI SOU

      Διαγραφή
  2. Καποιος που τελειωνει το Λυκειο στα 17, μπαινει στην ΣΣΕ ή στην ΣΣΑΣ οπου φοιτα για 4 χρονια, και βγαινει μονιμος Ανθγος, στα 50 του εχει 31 χρονια υπηρεσιας (27+4) και εχει γινει (τουλαχιστον) Ταξιαρχος. Εαν αποφασισει να παραιτηθη θα "φυγει" σαν μινι- Υποστρατηγος (τουλαχιστον). Τετοιοι Αξιωματικοι "Καρριερας" εχουν ΚΑΙ μορφωση, ΚΑΙ αρετη, ΚΑΙ τολμη, ΚΑΙ α-ξ-ι-ο-π-ρ-ε-π-ε-ι-α: σαν, π.χ., εκεινον τον γενναιον πλωταρχη/ιατρο που αντιταχθηκε στην παραχωρηση χωρων του ΠΝ για την κατασκευη Μουσουλμανικου Τεμενους. Απο αποστρατους 50ρηδες Λοχαγους εξ Υπαξιωματικων, μονον συμπλεγματικες μεγαλοστομες "υβρεις" μπορεις να περιμενεις καθως μας το αποδειχνει ο ...ασθενης ...βομβιστης κυριος Μακρυγιαννης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλά, τί εννοεί ο καραβανάς επιλοχίας όταν λέει "έχω υπηρετήσει σε όλον τόν κόσμο";;; Κάτι σαν τούς νέγρους λοχίες τού Αμερικανικού Στρατού που τούς τρώγαμε στή μάπα όσο υπήρχανε οι Αμερικανοκές Βάσεις; Και πού, παρακαλώ, υπηρέτησε ο (παχύσαρκος-καρδιοπαθής-μόνον 50άρης) πρώην Υπαξιωματικός και νυν Απόστρατος ...Λοχαγός Μακρυγιάννης με τά πολλά ...εκρηκτικά προσόντα και τήν παιδεία τού φτυσίματος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΝΤΑΞΕΙ - ΕΙΠΑΜΕ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΗΣ Σ.Σ.Ε - ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΕΝΑΝ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΙΜΑ.
    ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ - ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ .
    Σμηναρχος ετων 45 - ΣΧΟΛΗ ΙΚΑΡΩΝ
    1000 ΑΝΑΧΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψάχνω ένα άτομο να βγάζει βόλτα τα δύο σκυλιά μου rottweiler καθημερινά δίνω 600 ευρώ χωρις ασφάλιση και αηδίες αμα γουσταρεις απόστρατε κομαντο δώσε email να επικοινωνησω μαζί σου.

    Rottpower

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λέει ο άνθρωπος (ο οποίος λίγο με ενδιαφέρει αν έβγαλε το εξατάξιο γυμνάσιο):

    "Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά και τα τρία επιστήμονες και άνεργα !!

    Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος ,λυπάμαι που για τα χάλια της Πατρίδος μου εσείς οι πολιτικοί είστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι και την πληρώνουμε μόνο εμείς .

    Λυπάμαι που με υποχρέωσαν να πληρώνω τα ταμεία σας και δεν μπορώ να εισπράξω τα χρήματα ούτε καν τις εισφορές μου (λόγω αδυναμίας πληρωμής ΜΤΣ ΒΕΑ ) και δεν μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά μου .

    Επειδή αυτοί που διορίσατε τα φάγανε και δεν τιμωρήθηκαν ΠΟΤΕ

    Λυπάμαι που τόσα χρόνια δεν σας πήγα στα δικαστήρια γιατί επί 30 χρόνια με υπολογισμένα 10 χρόνια υπηρεσίες και πέραν του ωραρίου ,νυχτερινά και αργίες δεν πήρα ούτε μια δραχμή .. υπερωρία ενώ οι πλασματικές υπερωρίες πάνε σύννεφο παντού "

    Αν έχετε διαφορετική άποψη από αυτήν, να την διατυπώσετε, διότι σκέτες λάσπες δεν είναι αρκετές και δεν αρμόζουν σε απόφοιτους εξατάξιου γυμνασίου και ιδιοκτήτες σκύλων ράτσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα με τον θαλαμοφύλακα, δεν περίμενα τέτοια σχόλια ούτε καν από ανθρώπους αγράμματους, που πιθανόν να είστε οι παραπάνω, άν και θά πρεπε να σας χαρακτηρίσω αμόρφωτους καλύτερα γιατί η πραγματική μόρφωση έχει να κάνει με το ήθος και την καλλιέργεια κάποιου και όχι με τις γραμματικές του γνώσεις. Ντροπή σε σας και μπράβο στον άνθρωπο που είχε το θάρρος να εκφρασει τόσο ελεύθερα και επώνυμα την αγανάκτησή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οτι και να πούμε είναι λιγο για αυτον τον ανθρωπο. Τα ειπε ολα . Σαπιο πολιτικο συστημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΝΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΑΣ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΓΛΕΙΦΤΕΣ, ΠΟΥ ΒΑΡΑΤΕ ΠΡΟΣΟΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΥΡΑ ΣΠΙΤΙ ΦΑΠΑ ΚΑΙ ΤΗΓΑΝΙ. ΑΣΕ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΟΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου