Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ

Οχι ότι συμπαθώ ιδιαίτερα τον κ. Τράγκα. Ενας φωνακλάς του συστήματος είναι κι αυτός. Αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχθώ ότι τού 'ρχονται που και που καταπληκτικές ιδέες, όπως αυτή στην ακόλουθη ανάρτηση από το μακελειό:






«ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΝΑ ΚΑΨΟΥΝ ΤΗ ΣΒΑΣΤΙΓΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ»!

Ο Τράγκας έριξε το γάντι στην Χρυσή Αυγή και στον Νίκο Μιχαλολιάκο, πριν από λίγα λεπτά στην εκπομπή του. «Εάν η Χρυσή Αυγή θέλει να αποσείσει από πάνω της την στάμπα του νεοναζισμού, αντί οι Χρυσαυγίτες να αναποδογυρίζουν τους πάγκους στα πανηγύρια, να πάνε να κάψουν την σβάστιγκα έξω από την Γερμανική πρεσβεία. Να δείξουν την αντίστασή τους απέναντι στην Μέρκελ και την Γερμανία, καίγοντας παλαιές και νέες γερμανικές σημαίες έξω από την πρεσβεία της Γερμανίας»!

27 σχόλια:

  1. Μια ευκαιρία να μας κλείσει η χρυσή αυγή τα στόματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δε χρειάζεται να κάψετε και τη σύγχρονη γερμανική σημαία όπως λέει ο Τράγκας.

      Αυτή με τον αγκυλωτό σταυρό, εμένα μου φτάνει.

      Κάντε το και θα γίνω ο πιο πιστός σας στρατιώτης.

      Διαγραφή
    2. Θαλαμοφύλακα λογικός άνθρωπος είσαι.

      Πιστεύεις πραγματικά, ότι ΑΝ έκαιγαν... θεατρικά οι νεοναζί της ελλάδας τη σβάστικα, θα ήταν ειλικρινείς?

      ...ή πιστεύεις ότι μπορεί να βασιστεί αγώνας σε κραυγαλέα _ψεύδη_ (που εσύ ο ίδιος ξεμπρόστιασες)
      Ε, Εγώ δεν το πιστεύω. Και επίσης... δεν πιστεύω ότι υπάρχει πατριώτης που να ΜΗΝ καταδικάσει το μαχαίρωμα Ελληνα πελάτη πακιστανικού κομμωτηρίου που κάηκε πρόσφατα από νεοναζί. Βέβαια η Χ.Α. έσπευσε να αρνηθεί ότι έχει σχέση μ' αυτό (ΕΠΙΣΗΜΑ) αλλά... σε άλλο περιστατικό βανδαλισμού ασιατικού ψιλικατζίδικου, το κατάκλεψαν 15 περίπου άτομα, για τα οποία αυτόπτης μάρτυρας αναφέρει ότι είχαν μπλούζες Χρυσής Αυγής.

      Τώρα...
      Για τα... λουκάνικα και τις μπύρες που κέρναγε το κόμμα του Χίτλερ το γερμανικό λαό δωρεάν, θα ξέρεις, ίσως...
      Ψάχτο καλύτερα, οι τύποι ακόμη κι αν κάψουν τη σβάστικα θάναι απλώς χειρότεροι ασύστολοι ψεύτες.

      Πάντως, μια και σχολίασα, προσκομίζω ένα βίντεο με τις πλήρεις δηλώσεις Τράγκα. Λέει κι άλλα πράματα, που δεν συμφερουν καθόλου τους έλληνες νεοναζί.

      http://www.youtube.com/watch?v=5Dd6AWWitvk

      Διαγραφή
    3. Μην ανησυχείς.

      Δε θα κάψουν τη ναζιστική σημαία.
      Ειναι το σύμβολο τους.
      Δε θα την κάψουν.

      Τέλος πάντων, θα πάρω τα ρίσκα μου.

      Διαγραφή
    4. Αυτή την στιγμή η χ.α ειναι ενα κόμμα που ανεβαίνει συνεχώς. Δεν μπορεί καποιος να πείσει τον κόσμο να μην τους ψηφίσει δείχνοντας του το ναζιστικό παρελθόν.
      Η ακροδεξιά λέει την ακροαριστερά "ανθέλληνες" και η ακροαριστερά λέει την ακροδεξιά "ρατσιστές". Ο ενας λέει "ε, ναι ρε ειμαι ανθέλληνας " και ο αλλος λέει "ε, ναι ρε ειμαι ρατσιστής " . Οταν ο ψηφοφόρος δεχθεί τον ναζισμό να τον "σώσει" τοτε θα την έχουμε πολυ άσχημα. Θα ειναι η ντροπή του εθνικισμού και του πατριωτισμού.
      Θα γίνει ο ναζισμός συνώνυμο του εθνικισμού-πατριωτισμού και χωρίς πατριώτες είμαστε χαμένοι.

      Παναγιωτης

      Διαγραφή
  2. Φυσικά με μέλος της χ.α.
    όχι τίποτα πιτσιρικάδες που να δηλώνουν ότι θέλουν.

    Παναγιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κασιδιαρης ο Ναζι-αρης
    Που καθε φορα που ακουει για τον Χιτλερ μαζι με τους αλλους χρυσαυγιτες αρχιζουν τα ναζια!
    Δεν ξερω, δεν ειδα, ποιος ειναι ο κυριος κλπ.
    Αυτοι δεν ειναι ναζιστες ειναι Ναζι-αρηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μην τρελαθούμε κανείς δεν θα με κατηγορήσει για ισλαμιστή, ούτε την χ.α. για ισλαμισμό.
    εθνική σημαία της Γερμανίας έκαψε η χ.α. και της Βαυαρίας συγκεκριμένα .
    Τι μηνύσεις ? ποιος τα πιστεύει αυτά? ποιος θα κάνει μήνυση αν κάψεις την ναζιστική σημαία?.

    Παναγιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν διεκδικούσα την εξουσία για έναν τόσο ιερό σκοπό όσο το να σώσω την Ελλάδα, αλλά όλη η Ελληνική κοινωνία με θεωρούσε ισλαμιστή ταλιμπάν ενώ δεν είμαι, θα έκαιγα ισλαμικές ταλιμπανοσημαίες από το πρωϊ μέχρι το βράδυ.

    Είναι και πιο φθηνές από το πετρέλαιο.

    Προφανώς δε θα έκανα κάτι τέτοιο αν μονάχα ένας τύπος με αποκαλούσε ισλαμιστή ταλιμπάν.

    Επίσης δεν μπορώ να φανταστώ ποιος θα έκανε μήνυση σε κάποιον που καίει τη ναζιστική σημαία και με ποια ιδιότητα του θα υπέβαλε τη μήνυση αυτή. Εδώ εμάς οι ναζί μας κάψανε τη χώρα και δεν άνοιξε ρουθούνι.

    Εκτός αυτού, όταν είσαι αρχί-πατριώτης όπως τα μέλη της Χρυσής Αυγής, δε μασάς από μηνύσεις και τα παρόμοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ΚΚΕ αλήθεια γιατί έχει το σφυροδρέπανο κύριε Τράγκα και γιατί δεν ζητάς και από αυτό να το κάψει έξω από την Πρεσβεία της Βόρειας Κορέας;;; Σε ποια Χώρα της Ευρώπης, υπάρχει κόμμα με σφυροδρέπανο; Για πες μας μία......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ΚΚΕ τουλάχιστον (για το οποίο δεν μπορείς να με κατηγορήσεις ότι υποστηρίζω) βγαίνει ανοιχτά και λέει ότι είναι σταλινικό κόμμα.

      Το ΚΚΕ, δε λέει ότι το σφυροδρέπανο είναι το αρχαιοελληνικό σύμβολο της ευφορίας και της καλής σοδειάς. Λέει ότι είναι το σύμβολο του κομμουνισμού. Αυτουνού που εφάρμοσε ο Στάλιν. Γι αυτό και δεν πρόκειται να πάρει δύναμη ποτέ το ΚΚΕ.

      Αλλοι αρνούνται το παρελθόν τους και μας το παίζουνε σωτήρες.

      Με αυτούς ασχολούμαστε εδώ.

      Οχι με το ΚΚΕ. Αν σε ενδιαφέρει να διαβάσεις για το ΚΚΕ, δες εδώ:

      "ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ" - ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ
      ΦΑΚΕΛΟΣ Κ.Κ.Ε.
      ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟ ΚΚΕ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ.
      ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ: ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ


      Διαγραφή
  7. Δεν θέλουμε να ψηφίσουμε κκε.
    χ.α. θέλουμε να ψηφίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λυπάμαι, αλλά... εκτός του ότι αποκλείεται να κάνει κάτι τέτοιο η Χρυσή Αυγή, ΕΑΝ το κάνει θα είναι ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΨΕΥΔΕΣ.

    Τότε θα έπρεπε να κάψει και να αποκηρύξει τα ίδια τα περιοδικά της και όσα έγραφε τόσα χρόνια.

    ΚΑΙ όσα γράφει ΤΩΡΑ βέβαια (και κανείς δεν διαμαρτύρεται για το ψέμα ότι δήθεν δεν είναι ναζιστική). Π.χ.
    http://omadeon.wordpress.com/2012/09/03/greek-nazi-golden-eggs/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αφίσα της Αυστραλίας στο τέλος, μάλλον είναι ψεύτικη.

      http://www.eglimatikotita.gr/2012/07/blog-post_2656.html

      μερικά άτομα μετανάστες που τους πήγαν σε κέντρα μεταναστών, είναι ελληνοποιημένοι και ψάχνουν τα στοιχειά τους πρώτα.

      Παναγιώτης

      Διαγραφή
    2. OK, Παναγιώτη.
      Θα προστεθεί σχετική διόρθωση / επισήμανση στο ποστ,
      αν και (για να είμαι ειλικρινής)
      την εν λόγω αφίσα τη θεώρησα ΦΑΡΣΑ από την αρχή.
      Και την έβαλα στο τέλος σαν... συνοδευτικό αστείου, κυρίως.

      ΠΟΛΥ στα σοβαρά πήρε το θέμα, το σάητ "Εγκληματικότητα".
      Σιγά τ' αυγά, εδώ... οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ προβοκάτσιες με πραγματικά θύματα (από νεοναζί) δίνουν και παίρνουν, με σαφή σκοπό να εξωθήσουν τους αδαείς μουσουλμάνους σε αντίποινα.

      Διαγραφή
  9. Αν το κάνει, δεν θα μπορεί να το αναιρέσει. Δεν θα μπορεί να ξανά είναι αυτό που ήταν πριν.
    Όλοι οι ναζιστές θα πάνε σε άλλα παραρτήματα ναζισμού που είδη υπάρχουν.
    Δεν θα θεωρείται η χ.α. ναζιστική γιατί θα την απορρίψουν οι ίδιοι οι ναζί.
    Θα χαθεί η εμπιστοσύνη και η πώρωση από τους οπαδούς.
    Που είναι το 0,5 περίπου των ψήφων.

    Παναγιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 0.05% των ψήφων έπρεπε να πω.
      Παναγιωτης

      Διαγραφή
    2. Ναι, αλλά τότε... θα πρέπει να "πάρει τον μπούλο" κι ο αρχηγός. Που είναι άλλωστε βομβιστής, κοινός εγκληματίας ποινικού δικαίου ΚΑΙ δεδηλωμένος χιτλερικός, πιο παλιά.
      http://leninreloaded.blogspot.com/2012/09/blog-post_15.html

      χαχαχα
      Ασε να ΄ούμε. ΟΤΑΝ ο ελληνικός λαός πάρει χαμπάρι την ΑΠΑΤΗ που του ετοιμάζουν, μέσω ακροδεξιάς (τα ίδια που είδαμε κι από τον ΛΑ.Ο.Σ) τότε... ΙΣΩΣ συνέλθει κάπως.
      Αυτή τη στιγμή η πλειοψηφία κοιμάται ή είναι μπερδεμένη, ή και τα δύο.

      Αλλά με τα πιο πολλά που ειπες Παναγιώτη συμφωνώ, διότι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ κοινό μέτωπο, αντι-ναζιστικού αγώνα.

      Οι τίμιοι πατριώτες-κατά-του-μνημονίου είναι ΣΥΜΜΑΧΟΙ _και_ κάθε υγιούς, τίμιου αριστερού ! ΤΙ έχουμε να μοιράσουμε? Τον... τρόπο οργάνωσης επιχειρήσεων? Ε, ας υπάρχουν _δυνατότητες_ παραγωγής, και... θα τα βρούμε!

      Οσο για τους πρόσφυγες, η φύση του πρόσφυγα είναι να θέλει να γυρίσει στο σπίτι του, ή να πάει σε πλουσιότερη χώρα όπου να _ταιριάζει_. Οι πιο πολλοί ξένοι θέλουν να φύγουν, σήμερα, ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ. ΟΥΤΕ γι' αυτό θάπρεπε να τσακωνόμαστε εμείς.
      ____________
      Υ.Γ. Για να δείς και μια ΔΙΕΘΝΗ προβοκάτσια ολκής, αντιγράφω άααλλο λινκ από... άσπονδο σταλινικό εχθρό μου (μπλόγκερ) που όμως έχει ΔΙΚΙΟ, ειδικά εδώ
      http://leninreloaded.blogspot.com/2012/09/blog-post_3087.html

      Διαγραφή
    3. Και εγω το ιδιο πιστεύω, σαν εθνικιστής δεν εχω τιποτα να χωρίσω με εναν αριστερό εφόσον ειναι υπερ της πατρίδας. Τότε δεν θα μπορει να μας νικήσει κανείς.

      Στο υ.γ. συμφωνώ και εγω με την ανάρτηση του όχι σε ολα ομως.
      Στις ΗΠΑ υπάρχει μια διαμάχη μεταξύ βορρά και νότου, ο νότος δεν δεχόταν την συμμαχία του ΝΑΤΟ με ισλαμικές οργανώσεις, επιδίωκε να διαλύσει αυτη την συμμαχία.
      Στο δευτερο θεμα των pussy riot θα ελεγα οτι κολλάει στο θεμα του θαλαμοφύλαξ περι στρατηγικού ψυχολογικου πολέμου.

      Παναγιωτης

      Διαγραφή
  10. βρε συνελληνες γιατι εχω την εντυπωση οτι ολο αυτο το θεμα ειναι λιγο εξω απο τα νερα του ?
    καταρχην (χωρις να ειμαι ξερολας,απλα απο τα λιγα που διαβαζω)να εξηγησουμε την πραγματικη ενοια της σβαστικας,δευτερον ξερω οτι ο χιτλερ το εκλεψε αυτο το συμβολο( μαιανδρος) απο την Ελλαδα,κοιταζοντας κανεις πολλα αρχαια μας μνημεια θα δει επανω τους την σβαστιγκα_μαιανδρος !!!! μεσα ακομα στο ελληνικο κοινοβουλιο υπαρχουν αυτα τα συμβολα-σχεδια ...ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ? ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ???? ας με διαφωτηση καποιος που να γνωριζη ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ ...και οχι την παραπλανητικη ..ευχαριστω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσα χιλιάδες χρόνια ιστορίας έχουμε κύκλους, γραμμές, πεντάλφες, τετράγωνα, τρίγωνα, σταύρους πριν τον χριστιανισμό κτλ.
      Οπως δεν κινδυνεύει η ιστορία μας αν κάψεις μια πεντάλφα η ενα τρίγωνο, έτσι δεν κινδυνεύει και απο την σβάστικα.
      Με αυτό το σύμβολο ήρθαν οι ναζί εναντίον μας.
      Ναι, πρέπει να καεί και επειγόντως.

      Παναγιωτης

      Διαγραφή
    2. H επιχειρηματολογία περί συμβόλων της Χρυσής Αυγής έχει... αποδομηθεί οριστικά ΚΑΙ αμετάκλητα από τον οικοδεσπότη μας!

      Γι' αυτό και του συμπαρίσταμαι στα ουσιώδη, παρακάμπτοντας μικρότερες διαφωνίες που είναι ΕΚΤΟΣ θέματος, κλπ.

      ΝΑ προσθέσω κάτι (που έχει ξεμπροστιάσει ΚΑΙ ο θαλαμοφύλαξ). Το δεύτερο πιο κοινό σύμβολο που προβάλλεται από τη Χρυσή Αυγή σε διαδηλώσεις και εκδηλώσεις της, είναι ο ΚΑΘΑΡΑ νεο-ναζιστικός "Κέλτικος Σταυρός". Επομένως (όπως κατέδειξε κι ο Θαλαμοφύλακας) δεν ευσταθεί η δικαιολογία περί... αρχαίας προέλευσης της σβάστικας, ούτε και τα περί ελληνικότητας του Μαιάνδρου. Αν ήθελε τώρα, βέβαια, η πλειοψηφία των μελών αυτού του κόμματος, να... διώξει τον αρχηγό και την κλίκα του, θα γινόταν κάτι αγνωριστο πολύ διαφορετικό. Αλλά... υποθετικά δεν βγαίνουν αλήθειες. Αν η γιαγιά μου είχε πατίνι θα πέταγε κ.ο.κ.

      Διαγραφή
  11. Τους Ελληνες της Γερμανιας δεν τους σκεφτεστε ρε γελοια υποκειμενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπάρχουν και Γερμανοί στην Κρίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν οι "Ελληνες της Γερμανίας" και οι "Γερμανοί στην Κρίτη" (!)είναι νεοναζί και προσβληθούν από την καύση της σημαίας με τον αγκυλωτό σταυρό, τόσο το καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. http://www.triklopodia.com/2012/09/blog-post_2813.html?m=0

    Για γέλια, η για κλάματα????

    Τώρα που θα ξεπεράσει το 15% δεν θα υπάρχει λόγος να καεί σβαστικες.

    Παναγιωης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου