Σε κρίσιμες περιόδους εμφανίζονται διάφορα ευοίωνα σενάρια τα οποία
είναι τις περισσότερες φορές αποπροσανατολιστικά για τον κόσμο.
Τον τελευταίο καιρό, το διαδίκτυο έχει κατακλυστεί από άρθρα και αναρτήσεις για την μη κερδοσκοπική οργάνωση E.N.D. σύμφωνα με τα οποία η οργάνωση μπορεί να αποπληρώσει το ελληνικό χρέος.
Η είδηση διοχετεύθηκε στο διαδίκτυο από το zougla.gr του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου (για τον οποίο όλοι ξέρουμε ότι είναι γνήσιος πατριώτης και αγωνιστής) και σύμφωνα με αυτήν, στην κατοχή της END βρίσκονται μετοχές της τράπεζας της Ανατολής, η οποία ιδρύθηκε το 1904 εξέδωσε μετοχές σε χρυσό, για τις οποίες οι μέτοχοι δεν αποζημιώθηκαν κατα την εξαγορά της από την Εθνική Τράπεζα, και σήμερα, ένας από τους μετόχους ονόματι Αρτέμης Σώρρας δωρίζει στο ελληνικό κράτος 4 μετοχές που έχουν αξία 670 δις ευρώ για την αποπληρωμή του εθνικού μας χρέους.
Εκ πρώτης, η είδηση μοιάζει "πολυ καλή για να είναι αληθινή".
Επειδή δε θέλω να είμαι καχύποπτος και κακόπιστος και επειδή δε θέλω να μειώσω την αξία διακεκριμένων καθηγητών αμερικανικών πανεπιστημίων (αναστήματος ανάλογου με αυτού του Ανδρέα Παπανδρέου), δε θα απορρίψω την είδηση, όχι τουλάχιστον πριν κάνω μια μικρή έρευνα.
Η πιο αξιοπιστη πηγή πληροφοριών, είναι ο ίδιος ο Πρόεδρος της οργάνωσης, ο κ. Λαμπράκης (επίσης διακεκριμενος επιστήμονας και καθηγητής).
Βρήκα λοιπόν ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο - συνέντευξη του κυριου Λαμπράκη, Προέδρου της οργάνωσης END στο Creta TV:
Εχει ενδιαφέρον να σταθούμε στα βασικά σημεία της συνέντευξης, που αναφέρονται στην "ταμπακιέρα"
Λαμπράκης: "δεν ψάχνουμε για χρήματα, χρήματα έχουν συλλεχθεί, είναι ήδη διαθέσιμα"
Πέραν του πατριωτικού λογιδρίου, ο κ. Λαμπράκης μας λέει ότι θα εξαγοράσει και το χρέος της Αλαμπάμα, της Ισπανίας (είδε με θετικό μάτι το δανεισμό της Ισπανίας με 200 δις!) καθώς και της Κύπρου (χρεος 35 δις!)
Προς το τέλος της συνέντευξης, ο κύριος Λαμπράκης, αφού επιβεβαιώσει για μια ακόμη φορά ότι "υπάρχουν διαθέσιμα κεφάλαια" ύψους πολλών εκατοντάδων δισσεκατομυρίων ευρώ (στα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται τα αμερικανικά ομόλογα) αναφέρεται και στις μετοχές της τράπεζας της Ανατολής, για τις οποίες διευκρινίζει ότι αποτελούν περιουσιακό στοιχείο του Ελληνικού παραρτήματος της END και όχι της Αμερικανικής "μητρικής" και ότι και αυτές είναι δωρεά της οικογένειας Σώρρα.
Στη σελίδα της "οργάνωσης" παρατίθενται απαντήσεις στα "εύλογα ερωτήματα" μας. (http://www.ellasneverdie.org/questions.html).
Οι απαντήσεις αυτές, δε θεωρώ ότι είναι πειστικές για τους λόγους που παραθέτω με έντονα γράμματα σε κάθε απάντηση:
Υπάρχουν αντίθετοι ουσιαστικοί, νομικοί ισχυρισμοί από την Εθνική Τράπεζα και την Τράπεζα της Ελλάδος για το θέμα της παραγραφής;
ΟΧΙ, διαφορετικά θα τους είχαν προβάλει. Θα απαντούσαν απλά ότι η εκκαθάριση ολοκληρώθηκε τότε και ότι δημοσιεύθηκε στο τάδε ΦΕΚ. Απάντηση τέτοια δεν υπάρχει, δημοσίευση σε ΦΕΚ δεν υπάρχει και φυσικά τα ΦΕΚ δεν «πειράζονται», δεν ΑΛΛΑΖΟΥΝ.
(Απάντηση υπάρχει, έχει δωθεί εδώ (http://www.nbg.gr/wps/portal/!ut/p/c0/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3jXIFNnSzcPIwN3fx8XAyMfVwtXXycfQ4MAM_3g1Bz9gmxHRQCHR3jQ/?WCM_PORTLET=PC_7_ER5C9FH20GOLD02LE8EMBL1054_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/NBG-gr/nbg+site/group/press%2C+publications/press+releases/bank/2011/trapeza+ths+anatolis).
Γιατί σιωπά η Εποπτική Αρχή (Τράπεζα της Ελλάδος);
Αυτή είναι Ιδιωτική και λειτουργεί απολύτως ανεξέλεγκτα, έχει δε πολύ «ιδιαίτερη» σχέση με την Εθνική Τράπεζα (Αλήθεια πόσα Ομόλογα Ελληνικού Δημοσίου «τυπώνει» και σε ποια χέρια βρίσκονται, εκτός των γνωστών funds και κυκλοφορούν;) (Οσα λέτε είναι αλήθεια, αλλά άσχετα με το θέμα και την ερώτηση. Η τράπεζα της Ελλάδος, μπορεί να σιωπά απλώς επειδή την βολεύει η διασπορά της ψευδούς αυτης είδησης).
Γιατί σιωπούν Κυβέρνηση και Αξιωματική Αντιπολίτευση;
Δεν νοιάζονται για τους Έλληνες και την Πατρίδα, νοιάζονται μόνο για την Παγκόσμια Οικονομική Διακυβέρνηση; (Οσα λέτε είναι αλήθεια, αλλά άσχετα με το θέμα και την ερώτηση. Το πολιτικό κατεστημένο, μπορεί να σιωπά απλώς επειδή το βολεύει η διασπορά της ψευδούς αυτης είδησης).
Μήπως δεν έχει να πληρώσει η Εθνική Τράπεζα;
Τα χρήματα δεν χάνονται ,κάνουν κύκλους, διαδρομές και κάπου συσσωρεύονται (ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ). Η Εθνική Τράπεζα έχει δημιουργήσει το National Bank Group και συμμετέχει με πολύ υψηλά ποσοστά σε πολλές τράπεζες! (εκτός των γνωστών στα Βαλκάνια) (Η ερώτηση περί της δυνατότητας πληρωμής είναι άστοχη και εκτός θέματος αν πρώτα δεν διασφαλισθεί και αποδειχθεί το δίκαιο της απαίτησης).
Πιστεύουν άραγε ότι πτωχεύοντας την Ελλάδα θα διαγραφεί αυτή η απαίτηση;
Η Εθνική Τράπεζα και η Τράπεζα της Ελλάδος ανήκουν στο Παγκόσμιο Τραπεζικό Σύστημα. Αυτές οι τράπεζες λειτουργούσαν και επί Γερμανικής κατοχής 1941-1944. Αν «πτωχεύσουν» αυτές τις τράπεζες θα πτωχεύσουν χιλιάδες τράπεζες στον πλανήτη. Το κόστος για τους εγκεφάλους που σχεδίασαν την Παγκόσμια Οικονομική Διακυβέρνηση και την Παγκόσμια Κυβέρνηση θα είναι ανυπολόγιστο, οικονομικά και πολιτικά. Να σημειωθεί επιπλέον ότι η Γαλλία είναι συνυπεύθυνη ως εγγυήτρια για τις μετοχές της Τράπεζας της Ανατολής! (Η πτώχευση της Ελλάδας, δεν έχει φυσικά σκοπό τη διαγραφή των απαιτήσεων της οικογένειας Σώρρα και των υπολοίπων κατόχων των άνευ αξίας μετοχών, αλλά την υφαρπαγή του εθνικού μας πλούτου και την υποδούλωση του Ελληνικού λαού.).
Γιατί μέχρι τώρα δεν έχουν κινηθεί διαδικασίες να πληρωθούν αυτές οι μετοχές;
Από το 1935 μέχρι το 1941 έγιναν χιλιάδες αιτήματα στην Εθνική Τράπεζα για την πληρωμή των μετοχών. Η απάντηση που έπαιρναν οι μέτοχοι ήταν στερεότυπη: «η συγχώνευση ήταν ζημιογόνος για την Εθνική και δεν έχετε να λάβετε τίποτε παραπάνω από την προκαταβολή που πήρατε στην αρχή της εκκαθάρισης». Οι ΜΟΝΟΙ που πληρώθηκαν την περίοδο εκείνη ήταν οι μέτοχοι της Αιγύπτου, γιατί μεσολάβησε το γραφείο του Πρωθυπουργού της Αιγύπτου μέσω της Ελληνικής Πρεσβείας με εμπιστευτική αλληλογραφία, πληρώθηκαν δε πλέον της προκαταβολής και το μέρισμα του αποθεματικού (298 χρυσά γαλλικά φράγκα συν τόκους 7%) σε χρυσές λύρες Αιγύπτου, για να αποφύγει η Εθνική Τράπεζα δικαστικές διενέξεις. Κατά την περίοδο της Γερμανικής κατοχής και μετά η απάντηση της Εθνικής ήταν πιο πειστική «είναι προπολεμικές οι μετοχές και δεν έχουν πλέον καμιά αξία». (Η απάντηση δεν απαντά στο ερώτημα γιατί αφού εδώ και εξήντα χρόνια παίρνατε τις ίδιες απαντήσεις επαναφέρετε το θέμα τώρα, γιατί αποφασίσατε να δωρήσετε τις μετοχές τώρα και γιατι τώρα αποφασίσατε να δημιουργήσετε την END).
Η επόμενη φάση της έρευνας, έχει να κάνει με την οικογένεια Σώρρα. Η έρευνα (που δεν μπορώ να πω ότι είναι άκρως δημοσιογραφική - δεν είμαι δημοσιογράφος) περιορίστηκε στο διαδίκτυο, στον πατρινό τύπο και σε ερωτήσεις σε Πατρινους φίλους.
Δυστυχώς, η έρευνα μου απέβη ακαρπη, διότι ούτε στο διαδίκτυο βρήκα μια έστω και απλή αναφορά στην οικογένεια (ούτε ερευνώντας με Ελληνικούς χαρακτήρες είτε με λατινικούς), οι τοπικές εφημερίδες της Πάτρας δεν αναφέρουν πουθενά το όνομα της περιβόητης αυτής οικογένειας με τα τεράστια ποσά και την περιουσία των δισσεκατομυρίων, οι Πατρινοί φίλοι μου δεν είχαν την παραμικρή ιδέα για το όνομα περαν των δημοσιεύσεων που διάβασαν και αυτοί στο διαδίκτυο σχετικά με τις μετοχές της τράπεζας Ανατολής κ.λ.π.
Ολες οι ανακοινώσεις που βρήκα από την πλευρά της οικογένειας Σώρρα, είχαν διοχετευθεί στο διαδίκτυο χωρίς να υπάρχει πουθενά φωτοτυπία ή άλλο υπογεγραμμένο αντίγραφο της: (http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/90005)
Την ύπαρξη του ως φυσικό πρόσωπο, αναγνωρίζει η τράπεζα της Ελλάδος σε απαντητική επιστολής της (http://www.nbg.gr/wps/portal/!ut/p/c0/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3jXIFNnSzcPIwN3fx8XAyMfVwtXXycfQ4MAM_3g1Bz9gmxHRQCHR3jQ/?WCM_PORTLET=PC_7_ER5C9FH20GOLD02LE8EMBL1054_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/NBG-gr/nbg+site/group/press%2C+publications/press+releases/bank/2011/trapeza+ths+anatolis)στην οποία ξεκαθαρίζει ότι δεν τίθεται θέμα ρευστοποίησης των μετοχών, ή ανταλλαγής τους με χρυσό ή άλλο εμπράγματο στοιχείο που να έχει κάποια αξία.
Σε αντίθεση με την οικογένεια σώρρα, βρήκα διάφορα κακεντρεχή άρθρα σε πατρινα site, που αμφισβητούν την αξιοπιστία του κ. Καριώτη (http://www.ppol.gr/cm/index.php?Datain=7224&LID=1).
Ο κ. Καριώτης θεωρείται ο "πατέρας" της ΑΟΖ και μαζί με τον Ν. Λυγερό, έχουν πλημυρίσει το διαδίκτυο με άρθρα για τη θέσπιση της ΑΟΖ, χωρίς όμως να την συνδέουν με αλλαγή του πολιτικού σκηνικού, απαλλαγή από τους προδότες και κατάληψη της εξουσίας από το λαό. Η θέσπιση της ΑΟΖ τώρα με τους υφιστάμενους πολιτικούς προδότες να μας κυβερνούν, είναι βέβαιο ότι όχι μόνο δε θα βοηθήσει στην ευημερία του λαού μας, αλλά αντίθετα θα εξυπηρετήσει τα ξένα συμφέροντα, αφού θα συμπεριλάβει στην υποθηκευμένη από τα μνημόνια περιουσία του Ελληνικού λαού και τον ορυκτό μας πλούτο. Αυτή όμως η θέση, αποτελεί αντικείμενο άλλης ανάλυσης.
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ
Ο κ. Τριανταφυλλόπουλος, γνωστός για την φιλοπατρία και τον αλτρουϊσμό του δημοσιογράφος, αποκάλυψε το βρώμικο παιχνίδι που παίζουν οι τράπεζες εις βάρος του Ελληνικού λαού και που έχει να κάνει με την μη-πληρωμή των μετοχών της τράπεζας της Ανατολής.
Ο κ. Λαμπράκης γνωρίζει τον βαθύπλουτο πατρινό κ. Σώρρα, ο οποίος εκτός των μετοχών της τράπεζας της ανατολής, είναι κάτοχος αμύθητης περιουσίας την οποία έχει δωρήσει εξ ολοκλήρου για τη διάσωση του ελληνικού έθνους. Ο κ. Σώρρας, είναι τόσο ευπρεπής και χαμηλών τόνων άνθρωπος, που παρά την αμύθητη περιουσία του (είναι πλουσιότερος και από τον Bill Gates που σύμφωνα με το Forbes έχει περιουσία μόνον 61δις δολλάρια - http://www.forbes.com/billionaires/list/) και τις αγνές πατριωτικές του προθέσεις, κανένα μέσο δεν υπάρχει στον Ελληνικό ή τον ξένο τύπο για το πρόσωπο του, κανείς δεν τον γνωρίζει στην Πάτρα, ενώ παρά την αμύθητη περιουσία του δεν έχει συμπεριληφθεί στη λίστα των πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου.
Ο κύριος Σώρρας, δώρησε αμύθητα ποσά στην Αμερικανική END, τέτοια που μαζί με τις δωρεές των υπολοίπων Ελλήνων ομογενών, μπορούν να εξαγοράσουν το χρέος τουλάχιστον της Αλαμπάμα, της Ισπανίας, της Κύπρου και της Ελλάδας μαζί.
Τα ποσά αυτά, οι ομογενείς διατείθενται να δανείσουν άτοκα χωρίς εξασφαλίσεις στις παραπάνω χώρες για να διασώσουν την ανθρωπότητα, αρχίζοντας από την αγαπημένη τους πατρίδα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Μας δουλεύουν ψιλό γαζί.
Ο κ. Σώρρας, δώρησε μετοχές άνευ αξίας μιας τράπεζας που έχει πάψει να υπάρχει εδώ και 100 χρόνια, γύρω από τις οποίες στήθηκε μια ακόμα επιχείρηση ψυχολογικού πολέμου κατά του Ελληνικού λαού.
Στην επιχείρηση αυτή, συμμετέχουν ηθελημένα ή άθελα πάρα πολλά ιστολόγια και σελίδες, που με χαρά αναδημοσιεύουν την είδηση με πηχαίους βαρύγδουπους τίτλους και εκτενή άρθρα και αναλύσεις.
Πιθανοί στόχοι της επίθεσης αυτής είναι ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης, η καλλιέργεια ελπίδας και στη συνέχεια απογοήτευσης για περεταίρω υποβάθμιση του ηθικού του λαού, η αποδυνάμωση της αξιοπιστίας των ιστολογίων και η καταστολή της αντίδρασης από μερίδα του λαού.
Η καλύτερη ανάλυση που είδα είναι αυτή του Γεώργιου Κεσάριου στο capital.gr
(http://capital.gr.msn.com/Article.aspx?id=1287264) με τίτλο "Αγόρασε και εσύ τη χρυσή μετοχή, μπορείς!"
ενώ έχει ενδιαφέρον και η ανάρτηση του μπαρμπα νίκου (http://olympia.gr/2011/10/13/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CE%BD/) για την πραγματική αξία των μετοχών.
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
Τον τελευταίο καιρό, το διαδίκτυο έχει κατακλυστεί από άρθρα και αναρτήσεις για την μη κερδοσκοπική οργάνωση E.N.D. σύμφωνα με τα οποία η οργάνωση μπορεί να αποπληρώσει το ελληνικό χρέος.
Η είδηση διοχετεύθηκε στο διαδίκτυο από το zougla.gr του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου (για τον οποίο όλοι ξέρουμε ότι είναι γνήσιος πατριώτης και αγωνιστής) και σύμφωνα με αυτήν, στην κατοχή της END βρίσκονται μετοχές της τράπεζας της Ανατολής, η οποία ιδρύθηκε το 1904 εξέδωσε μετοχές σε χρυσό, για τις οποίες οι μέτοχοι δεν αποζημιώθηκαν κατα την εξαγορά της από την Εθνική Τράπεζα, και σήμερα, ένας από τους μετόχους ονόματι Αρτέμης Σώρρας δωρίζει στο ελληνικό κράτος 4 μετοχές που έχουν αξία 670 δις ευρώ για την αποπληρωμή του εθνικού μας χρέους.
---------------------------------------
To άρθρο του zougla.gr:
Στις
αρχές του προηγούμενου αιώνα, το 1904, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
ιδρύει την «Τράπεζα της Ανατολής», γνωστότερης ίσως ως «Banque d’
Orient». Η τράπεζα αυτή στη συνέχεια αναπτύσσεται σε τρεις κυρίως
περιοχές. Την Θεσσαλονίκη, την Σμύρνη και την Αλεξάνδρεια. Το 1932 η
«Τράπεζα της Ανατολής» εξαγοράζεται και συγχωνεύεται με την μητρική της
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.
Κατά
τον ισχύοντα νόμο επιβάλλεται να διενεργηθεί εκκαθάριση. Τρεις
εκκαθαριστές αναλαμβάνουν την υπόθεση κατόπιν αποφάσεως της Γενικής
Συνελεύσεως της «Τράπεζας της Ανατολής». Η εκκαθάριση δεν ολοκληρώνεται
ποτέ. Κατά τους ισχύοντες νόμους και κατόπιν παρελεύσεως πολλών ετών, η
Εθνικής Τράπεζα ισχυρίζεται πώς η αξία των μετοχών της Τράπεζας της
Ανατολής έχει εκμηδενιστεί. Πιθανώς να έχει και δίκιο ως προς τις
μετοχές αν και εφόσον αυτές ήταν σε δραχμές, βοηθούσης και της τότε
πτωχεύσεως του ελληνικού κράτους.
Όμως
οι μετοχές αυτές στις οποίες αναφερόμεθα ήταν σε… χρυσό. Η αναφορά
είναι σαφής και εγγυητής κάθε τέτοιας μετοχής ήταν και… είναι η Τράπεζα
Γαλλίας.
Οι
πρόσφυγες από την Ιωνία, την Καππαδοκία, τον Καύκασο, οι οποίοι κάποια
στιγμή ζήτησαν την ρευστοποίησης των μετοχών που κατείχαν άκουσαν τους
τραπεζικούς υπαλλήλους, ιδιαίτερα μετά το 1940 να τους απαντούν πώς τα
αξιόγραφα τους δεν είχαν καμία πλέον αξία. Το θέμα ξεχάστηκε. Κάποιες
γιαγιάδες και κάποιοι παππούδες από την Μικρά Ασία είχαν φυλάξει μερικές
από αυτές τις μετοχές στα σεντούκια. Κάποιοι άλλοι σε θυρίδες έως ότου,
σαράντα από αυτές εμφανίστηκαν ξαφνικά. Κάτοχος η οικογένεια από την
Πάτρα του Αρτέμη Σώρρα.
Τι
πιο φυσικό κατόπιν αυτής της αποκάλυψης από το να αποταθεί η οικογένεια
Σώρρα στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Με τη σειρά της η Τράπεζα
πληροφορεί επισήμως τους κληρονόμους τον Σεπτέμβριο του 2010 και κατόπιν
τον Φεβρουάριο του 2011 πώς στη βάση του νόμου 18/1944 η αξία των
μετοχών έχει εκμηδενιστεί.
Ουδεμία
μνεία γίνεται από το νομικό τμήμα της Εθνικής Τράπεζας για το γεγονός
ότι η αξία των μετοχών είναι σε χρυσό (ο 18/1944 είναι ο πρώτος
νομισματικός νόμος μετά την απελευθέρωση από τους Γερμανούς. Την ευθύνη
της διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδα κατά την περίοδο της
Κατοχής είχε αναλάβει η «Deutsche Bank»).
Η
οικογένεια Σώρρα δεν το βάζει κάτω. Έρχεται σε επαφή με ειδικούς επί
τραπεζικών θεμάτων και νομικούς και οικονομικούς παράγοντες. Ήταν φυσικό
κάποια στιγμή να γίνει και η αποτίμηση της τρέχουσας αξίας των 40
μετοχών.
Η μεγάλη έκπληξη
Ο
κ. Θεόδωρος Καρυώτης είναι καθηγητής Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο του
Maryland στις ΗΠΑ και διδάσκει Μακροοικονομία, διεθνείς οικονομικές
σχέσεις αλλά και μικροοικονομικά. Ανέλαβε να προχωρήσει στην αποτίμηση
των μετοχών. Το πόρισμα του είναι κόλαφος. Κάθε μετοχή σε χρυσό της
«Τράπεζας της Ανατολής» αποτιμάται σήμερα στα 670 δισ. ευρώ εκάστη.
Τουτέστιν μία φορά και μισή τους σημερινού χρέους της Ελλάδας το οποίο
ανέρχεται στα 450 δις ευρώ κατά προσέγγιση. Η συνολική αξία των 40
μετοχών πλησιάζει τα 30 τρισ..
Χωρίς καπνό δεν υπάρχει φωτιά
Τον
Απρίλιο του 2010 οι δικαιούχοι είχαν έλθει σε επαφή με την Τράπεζα της
Ελλάδος. Ο Διοικητής της κ. Προβόπουλος είναι απόλυτα ενήμερος γι’ αυτό.
Μετά από συζητήσεις η Κεντρική Τράπεζα πρότεινε συμβιβασμό (συμφωνία)
ύψους 1,5 δισ. ευρώ για 10 μετοχές της «Τράπεζας της Ανατολής».
Οι
δικαιούχοι αιφνιδιάστηκαν όταν άκουσαν τους νομικούς συμβούλους να
προτείνουν μία «παράξενη διαδρομή» ώστε να καταβληθεί το 1,5 δισ. μέσω
μία βρετανικής εταιρείας. Είχε πλέον καταστεί σαφές πώς οι δύο τράπεζες,
η Κεντρική και η Εθνικής ήθελαν πάση θυσία να αποφύγουν την ευθεία
εμπλοκή τους σε μία τραπεζική πράξη ώστε να μην υφίσταται κίνδυνος να
εκτεθούν απέναντι σε άλλους ενδιαφερόμενους για την ίδια υπόθεση.
Οι
δικαιούχοι αρνήθηκαν να υιοθετήσουν αυτήν την «παράξενη διαδρομή».
Στράφηκαν αλλού και ίδρυσαν μία μη κερδοσκοπική εταιρεία, την «END», με
έδρα την Ελλάδα στην οποία πρόεδρος είναι ο γνωστός καρδιολόγος στη Νέα
Υόρκη Εμμανουήλ Λαμπράκης και αντιπρόεδρος ο καθηγητής Θεόδωρος
Καρυώτης.
Η
οικογένεια Σώρρα προχωρεί και σε ένα ακόμη βήμα. Δωρίζει 4 μετοχές στην
«END» και καταθέτει την δήλωση φόρου δωρεάς στην Γ’ Δ.Ο.Υ. Πατρών. Ο
στόχος είναι σαφής. Το ελληνικό κράτος υποχρεούται να εκδώσει διπλότυπο
είσπραξης του ανάλογου φόρου δωρεάς που για τις Μ.Κ.Ο. είναι της τάξης
του 0,5% και να εισπράξει φόρο της τάξης των 13,5 δισ.. Η Εφορία
παραπέμπει το θέμα στο υπ. Οικονομικών.
Τα χρήματα αυτά επαρκούν για τον μηδενισμό του δημοσίου και του ιδιωτικού χρέους
Το
σκεπτικό των μελών της «END» αλλά και της οικογενείας Σώρρα είναι
ξεκάθαρο. Η αξία των 4 μετοχών επαρκεί για την αποπληρωμή του ελληνικού
χρέους αλλά και του σωρευμένου χρέους σε τράπεζες των ελλήνων πολιτών
αλλά και για την ύπαρξη ενός μεγάλου αποθεματικού για την οικονομική
ανάπτυξη της χώρας.
Είναι
προφανές πώς το τραπεζικό σύστημα της χώρας αλλά και το ευρωπαϊκό στο
σύνολο του δεν είναι σε θέση να αποπληρώσει στο σύνολο του αυτό το ποσό
που συνεπάγεται η αξία των μετοχών. Τι μένει λοιπόν; Ο συμβιβασμός ή
αλλιώς μία συμφωνία ή πιο απλά μία συμπεφωνημένη από όλα τα μέρη
Σεισάχθεια (παραγραφή του χρέους).
Ο
κ. Γ. Παπανδρέου, ο κ. Αντ. Σαμαράς, ο κ. Ευ. Βενιζέλος και ο κ. Γ.
Προβόπουλος είναι πλήρως ενημερωμένοι. Ωστόσο δεν έχει ανιχνευθεί καμία
ακόμη αντίδραση τους. Δεν απομένει παρά να πληροφορηθεί τα περί της
«Τράπεζας της Ανατολής» και τους αποθεματικού της σε χρυσό, τότε το 1932
και η κυρία Κριστίν Λαγκάρντ.
Ναι του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Προκειμένου να γελάσει και το χείλι του κάθε πικραμένου.
-----------------------------------
Την είδηση, ακολούθησε καταιγισμός τηλεοπτικών συζητήσεων, μεταξύ των Εθνικών μας τηλεοπτικών ηρώων με πιο χαρακτηριστική ίσως την επόμενη:
Εκ πρώτης, η είδηση μοιάζει "πολυ καλή για να είναι αληθινή".
Επειδή δε θέλω να είμαι καχύποπτος και κακόπιστος και επειδή δε θέλω να μειώσω την αξία διακεκριμένων καθηγητών αμερικανικών πανεπιστημίων (αναστήματος ανάλογου με αυτού του Ανδρέα Παπανδρέου), δε θα απορρίψω την είδηση, όχι τουλάχιστον πριν κάνω μια μικρή έρευνα.
----------------------------------------------
Η συνέντευξη του κ. Λαμπράκη στο Creta TVΗ πιο αξιοπιστη πηγή πληροφοριών, είναι ο ίδιος ο Πρόεδρος της οργάνωσης, ο κ. Λαμπράκης (επίσης διακεκριμενος επιστήμονας και καθηγητής).
Βρήκα λοιπόν ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο - συνέντευξη του κυριου Λαμπράκη, Προέδρου της οργάνωσης END στο Creta TV:
Εχει ενδιαφέρον να σταθούμε στα βασικά σημεία της συνέντευξης, που αναφέρονται στην "ταμπακιέρα"
Λαμπράκης: "δεν ψάχνουμε για χρήματα, χρήματα έχουν συλλεχθεί, είναι ήδη διαθέσιμα"
Δημοσιογράφος: "Κύριε Λαμπράκη, να τα πάρουμε με τη σειρά. Υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα; Πόσα; και απο ποιους;"
Λαμπράκης: "Η οργάνωση η δική μας, είναι εκείνη που διαχειρίζεται τα κεφάλαια. Και τα κεφάλαια που διαχειριζόμεθα είναι αρκετά, για να αποπηρωθεί όλο το Ελληνικό χρέος. Η απόφαση μας να κινητοποιηθουμε αυτή τη χρονική στιγμή, είναι σημαντική, γιατί γνωρίζουμε, μέσω των ειδικών μας πηγών, ότι επείκεινται πολλά δεινά για την πατρίδα για τις επόμενες 60 ημέρες και όπως αντιλαμβάνεστε, και θα έχετε αντιληφθεί ήδη και εσείς, όλοι γνωρίζουν τις κινήσεις μας, ιδιαίτερα σε επίπεδο κυβερνήσεων, κρατών και τα λοιπά, μυστικών υπηρεσιών,"
Δημοσιογράφος: "Αρα, για να καταλάβω, αυτή τη στιγμή, υπάρχουν συγκεντρωμένα κεφάλαια, Ελλήνων του εξωτερικού; ποσά τα οποία οι ίδιοι οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν, για να ξεχρεώσει η Ελλάδα, να ανασάνει οικονομικά, δηλαδή να τα δώσουν, στα δημόσια ταμεία της χώρας; Πως ακριβώς έχει η κατάσταση;"
Λαμπράκης: "Να σας εξηγήσω ακριβώς. Η οργάνωση μας καταρχήν, αποτελείται από, εγώ είμαι ο Πρόεδρος της οργανώσεως, ε, είμαι γιατρός, κατάγομαι από το Λασίθι, (παρένθεση από το δημοσιογράφο), αντιπρόεδρος στην οργάνωση μας είναι ο διάσημος καθηγητής ο Θόδωρος ο Καρυώτης, ο οποίος θεωρείται ο πατέρας της ΑΟΖ. Επίσης, ο καθηγητής ο Νίκος Γεωργαντζάς, ένας λαμπρός επιστήμων, ο οποίος είναι ειδικός για τη δημόσια διοικηση, ε, δηλαδή, είναι καθηγητής της συστημικής δυναμικής σε ένα πανεπιστήμιο στη Νέα Υόρκη, το Φόρθεντ univercity, δικηγόροι, γιατροί, ορκωτοί λογιστές, οικονομολόγοι, καθηγητές, δημοσιογράφοι, αξιωματικοί των ενόπλων δυνάμεων, ε, εννοώ εν ααποστρατεία, όλοι αυτοί λοιπον, φτιάξαμε μία οργάνωση, ε, είχαμε την ευτυχή συγκυρία, να συμπεριλάβουμε την οργάνωση μας, ένα άτομο, το οποίο πρέπει να θεωρηθεί πιστεύω ο ευεργέτης του Ελληνικού έθνους, το όνομα του είναι Αρτέμης Σωρρας. Ο κ. Αρτέμης Σώρρας, πολύ νωρίς, από την ίδρυση της οργάνωσης αυτής, διέθεσε όλα τα περιουσιακά του στοιχεία, τα οποία είναι, θέλω να σας πω ότι είναι αδύνατο να σας περιγράψω το εύρος και την ποσότητα των χρημάτων που διαθέτει η οικογένεια Σώρρα. Δεν εφίσθη, ούτε μία στιγμή, και οποιαδήποτε θυσία του ζητήθηκε, αυτό το διάστημα, το οποίο το περάσαμε στην Ουάσιγκτον περίπου, δώδεκα μήνες τώρα, περισσότερο καιρό περάσαμε στην Ουάσιγκτον συζητωντας με την κυβέρνηση και τους ανάλογους εντεταλμένους, για να φθάσουμε το σημείο σήμερα, και να πούμε ότι ο κύριος Σώρρας, έχει λύσει το πρόβλημα της Ελλάδος, έχει αναθέσει στη δική μας την οργάνωση, την όλη διαδικασία, το πως ακριβώς θα συμβεί η αποπληρωμή του χρέους. Καταρχήν θέλω να σας εξηγήσω, ότι δεν πρόκειται περί αποπληρωμής, πρόκειται περί εξαγοράς."
Δημοσιογράφος:
"Αν κατάλαβα καλά, η οργάνωση σας, έχει αυτή τη στιγμή στη διάθεση της, έναν κουμπαρά. Και αυτά τα χρήματα, είναι προσφορά για την Ελάδα."
Λαμπράκης: "Ακριβώς".
και παρακάτω:
Παρακάτω, ο κ. Λαμπράκης, περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η οργάνωση του θα ανταλλάξει Αμερικάνικα ομόλογα, με ομόλογα Ελληνικού δημοσίου για να ερθει το χρέος στην κατοχή Ελλήνων ώστε να μην έχουμε την κακιά τρόϊκα και τους ευρωπαίους να μας λένε τεμπέληδες.και παρακάτω:
Δημοσιογράφος:
"Για τι ποσά μιλάμε ότι έχετε στην κατοχή σας;"
Λαμπράκης: "Πολύ περισσότερα από όσα χρειάζεται η Ελλάδα".Πέραν του πατριωτικού λογιδρίου, ο κ. Λαμπράκης μας λέει ότι θα εξαγοράσει και το χρέος της Αλαμπάμα, της Ισπανίας (είδε με θετικό μάτι το δανεισμό της Ισπανίας με 200 δις!) καθώς και της Κύπρου (χρεος 35 δις!)
Προς το τέλος της συνέντευξης, ο κύριος Λαμπράκης, αφού επιβεβαιώσει για μια ακόμη φορά ότι "υπάρχουν διαθέσιμα κεφάλαια" ύψους πολλών εκατοντάδων δισσεκατομυρίων ευρώ (στα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται τα αμερικανικά ομόλογα) αναφέρεται και στις μετοχές της τράπεζας της Ανατολής, για τις οποίες διευκρινίζει ότι αποτελούν περιουσιακό στοιχείο του Ελληνικού παραρτήματος της END και όχι της Αμερικανικής "μητρικής" και ότι και αυτές είναι δωρεά της οικογένειας Σώρρα.
--------------------------
Οι απαντήσεις στα εύλογα ερωτήματα.
Στη σελίδα της "οργάνωσης" παρατίθενται απαντήσεις στα "εύλογα ερωτήματα" μας. (http://www.ellasneverdie.org/questions.html).
Οι απαντήσεις αυτές, δε θεωρώ ότι είναι πειστικές για τους λόγους που παραθέτω με έντονα γράμματα σε κάθε απάντηση:
Υπάρχουν αντίθετοι ουσιαστικοί, νομικοί ισχυρισμοί από την Εθνική Τράπεζα και την Τράπεζα της Ελλάδος για το θέμα της παραγραφής;
ΟΧΙ, διαφορετικά θα τους είχαν προβάλει. Θα απαντούσαν απλά ότι η εκκαθάριση ολοκληρώθηκε τότε και ότι δημοσιεύθηκε στο τάδε ΦΕΚ. Απάντηση τέτοια δεν υπάρχει, δημοσίευση σε ΦΕΚ δεν υπάρχει και φυσικά τα ΦΕΚ δεν «πειράζονται», δεν ΑΛΛΑΖΟΥΝ.
(Απάντηση υπάρχει, έχει δωθεί εδώ (http://www.nbg.gr/wps/portal/!ut/p/c0/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3jXIFNnSzcPIwN3fx8XAyMfVwtXXycfQ4MAM_3g1Bz9gmxHRQCHR3jQ/?WCM_PORTLET=PC_7_ER5C9FH20GOLD02LE8EMBL1054_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/NBG-gr/nbg+site/group/press%2C+publications/press+releases/bank/2011/trapeza+ths+anatolis).
Γιατί σιωπά η Εποπτική Αρχή (Τράπεζα της Ελλάδος);
Αυτή είναι Ιδιωτική και λειτουργεί απολύτως ανεξέλεγκτα, έχει δε πολύ «ιδιαίτερη» σχέση με την Εθνική Τράπεζα (Αλήθεια πόσα Ομόλογα Ελληνικού Δημοσίου «τυπώνει» και σε ποια χέρια βρίσκονται, εκτός των γνωστών funds και κυκλοφορούν;) (Οσα λέτε είναι αλήθεια, αλλά άσχετα με το θέμα και την ερώτηση. Η τράπεζα της Ελλάδος, μπορεί να σιωπά απλώς επειδή την βολεύει η διασπορά της ψευδούς αυτης είδησης).
Γιατί σιωπούν Κυβέρνηση και Αξιωματική Αντιπολίτευση;
Δεν νοιάζονται για τους Έλληνες και την Πατρίδα, νοιάζονται μόνο για την Παγκόσμια Οικονομική Διακυβέρνηση; (Οσα λέτε είναι αλήθεια, αλλά άσχετα με το θέμα και την ερώτηση. Το πολιτικό κατεστημένο, μπορεί να σιωπά απλώς επειδή το βολεύει η διασπορά της ψευδούς αυτης είδησης).
Μήπως δεν έχει να πληρώσει η Εθνική Τράπεζα;
Τα χρήματα δεν χάνονται ,κάνουν κύκλους, διαδρομές και κάπου συσσωρεύονται (ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ). Η Εθνική Τράπεζα έχει δημιουργήσει το National Bank Group και συμμετέχει με πολύ υψηλά ποσοστά σε πολλές τράπεζες! (εκτός των γνωστών στα Βαλκάνια) (Η ερώτηση περί της δυνατότητας πληρωμής είναι άστοχη και εκτός θέματος αν πρώτα δεν διασφαλισθεί και αποδειχθεί το δίκαιο της απαίτησης).
Πιστεύουν άραγε ότι πτωχεύοντας την Ελλάδα θα διαγραφεί αυτή η απαίτηση;
Η Εθνική Τράπεζα και η Τράπεζα της Ελλάδος ανήκουν στο Παγκόσμιο Τραπεζικό Σύστημα. Αυτές οι τράπεζες λειτουργούσαν και επί Γερμανικής κατοχής 1941-1944. Αν «πτωχεύσουν» αυτές τις τράπεζες θα πτωχεύσουν χιλιάδες τράπεζες στον πλανήτη. Το κόστος για τους εγκεφάλους που σχεδίασαν την Παγκόσμια Οικονομική Διακυβέρνηση και την Παγκόσμια Κυβέρνηση θα είναι ανυπολόγιστο, οικονομικά και πολιτικά. Να σημειωθεί επιπλέον ότι η Γαλλία είναι συνυπεύθυνη ως εγγυήτρια για τις μετοχές της Τράπεζας της Ανατολής! (Η πτώχευση της Ελλάδας, δεν έχει φυσικά σκοπό τη διαγραφή των απαιτήσεων της οικογένειας Σώρρα και των υπολοίπων κατόχων των άνευ αξίας μετοχών, αλλά την υφαρπαγή του εθνικού μας πλούτου και την υποδούλωση του Ελληνικού λαού.).
Γιατί μέχρι τώρα δεν έχουν κινηθεί διαδικασίες να πληρωθούν αυτές οι μετοχές;
Από το 1935 μέχρι το 1941 έγιναν χιλιάδες αιτήματα στην Εθνική Τράπεζα για την πληρωμή των μετοχών. Η απάντηση που έπαιρναν οι μέτοχοι ήταν στερεότυπη: «η συγχώνευση ήταν ζημιογόνος για την Εθνική και δεν έχετε να λάβετε τίποτε παραπάνω από την προκαταβολή που πήρατε στην αρχή της εκκαθάρισης». Οι ΜΟΝΟΙ που πληρώθηκαν την περίοδο εκείνη ήταν οι μέτοχοι της Αιγύπτου, γιατί μεσολάβησε το γραφείο του Πρωθυπουργού της Αιγύπτου μέσω της Ελληνικής Πρεσβείας με εμπιστευτική αλληλογραφία, πληρώθηκαν δε πλέον της προκαταβολής και το μέρισμα του αποθεματικού (298 χρυσά γαλλικά φράγκα συν τόκους 7%) σε χρυσές λύρες Αιγύπτου, για να αποφύγει η Εθνική Τράπεζα δικαστικές διενέξεις. Κατά την περίοδο της Γερμανικής κατοχής και μετά η απάντηση της Εθνικής ήταν πιο πειστική «είναι προπολεμικές οι μετοχές και δεν έχουν πλέον καμιά αξία». (Η απάντηση δεν απαντά στο ερώτημα γιατί αφού εδώ και εξήντα χρόνια παίρνατε τις ίδιες απαντήσεις επαναφέρετε το θέμα τώρα, γιατί αποφασίσατε να δωρήσετε τις μετοχές τώρα και γιατι τώρα αποφασίσατε να δημιουργήσετε την END).
--------------------------
Τα μέλη της ENDΗ επόμενη φάση της έρευνας, έχει να κάνει με την οικογένεια Σώρρα. Η έρευνα (που δεν μπορώ να πω ότι είναι άκρως δημοσιογραφική - δεν είμαι δημοσιογράφος) περιορίστηκε στο διαδίκτυο, στον πατρινό τύπο και σε ερωτήσεις σε Πατρινους φίλους.
Δυστυχώς, η έρευνα μου απέβη ακαρπη, διότι ούτε στο διαδίκτυο βρήκα μια έστω και απλή αναφορά στην οικογένεια (ούτε ερευνώντας με Ελληνικούς χαρακτήρες είτε με λατινικούς), οι τοπικές εφημερίδες της Πάτρας δεν αναφέρουν πουθενά το όνομα της περιβόητης αυτής οικογένειας με τα τεράστια ποσά και την περιουσία των δισσεκατομυρίων, οι Πατρινοί φίλοι μου δεν είχαν την παραμικρή ιδέα για το όνομα περαν των δημοσιεύσεων που διάβασαν και αυτοί στο διαδίκτυο σχετικά με τις μετοχές της τράπεζας Ανατολής κ.λ.π.
Ολες οι ανακοινώσεις που βρήκα από την πλευρά της οικογένειας Σώρρα, είχαν διοχετευθεί στο διαδίκτυο χωρίς να υπάρχει πουθενά φωτοτυπία ή άλλο υπογεγραμμένο αντίγραφο της: (http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/90005)
Την ύπαρξη του ως φυσικό πρόσωπο, αναγνωρίζει η τράπεζα της Ελλάδος σε απαντητική επιστολής της (http://www.nbg.gr/wps/portal/!ut/p/c0/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3jXIFNnSzcPIwN3fx8XAyMfVwtXXycfQ4MAM_3g1Bz9gmxHRQCHR3jQ/?WCM_PORTLET=PC_7_ER5C9FH20GOLD02LE8EMBL1054_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/NBG-gr/nbg+site/group/press%2C+publications/press+releases/bank/2011/trapeza+ths+anatolis)στην οποία ξεκαθαρίζει ότι δεν τίθεται θέμα ρευστοποίησης των μετοχών, ή ανταλλαγής τους με χρυσό ή άλλο εμπράγματο στοιχείο που να έχει κάποια αξία.
Σε αντίθεση με την οικογένεια σώρρα, βρήκα διάφορα κακεντρεχή άρθρα σε πατρινα site, που αμφισβητούν την αξιοπιστία του κ. Καριώτη (http://www.ppol.gr/cm/index.php?Datain=7224&LID=1).
Ο κ. Καριώτης θεωρείται ο "πατέρας" της ΑΟΖ και μαζί με τον Ν. Λυγερό, έχουν πλημυρίσει το διαδίκτυο με άρθρα για τη θέσπιση της ΑΟΖ, χωρίς όμως να την συνδέουν με αλλαγή του πολιτικού σκηνικού, απαλλαγή από τους προδότες και κατάληψη της εξουσίας από το λαό. Η θέσπιση της ΑΟΖ τώρα με τους υφιστάμενους πολιτικούς προδότες να μας κυβερνούν, είναι βέβαιο ότι όχι μόνο δε θα βοηθήσει στην ευημερία του λαού μας, αλλά αντίθετα θα εξυπηρετήσει τα ξένα συμφέροντα, αφού θα συμπεριλάβει στην υποθηκευμένη από τα μνημόνια περιουσία του Ελληνικού λαού και τον ορυκτό μας πλούτο. Αυτή όμως η θέση, αποτελεί αντικείμενο άλλης ανάλυσης.
--------------------------
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ
Ο κ. Τριανταφυλλόπουλος, γνωστός για την φιλοπατρία και τον αλτρουϊσμό του δημοσιογράφος, αποκάλυψε το βρώμικο παιχνίδι που παίζουν οι τράπεζες εις βάρος του Ελληνικού λαού και που έχει να κάνει με την μη-πληρωμή των μετοχών της τράπεζας της Ανατολής.
Ο κ. Λαμπράκης γνωρίζει τον βαθύπλουτο πατρινό κ. Σώρρα, ο οποίος εκτός των μετοχών της τράπεζας της ανατολής, είναι κάτοχος αμύθητης περιουσίας την οποία έχει δωρήσει εξ ολοκλήρου για τη διάσωση του ελληνικού έθνους. Ο κ. Σώρρας, είναι τόσο ευπρεπής και χαμηλών τόνων άνθρωπος, που παρά την αμύθητη περιουσία του (είναι πλουσιότερος και από τον Bill Gates που σύμφωνα με το Forbes έχει περιουσία μόνον 61δις δολλάρια - http://www.forbes.com/billionaires/list/) και τις αγνές πατριωτικές του προθέσεις, κανένα μέσο δεν υπάρχει στον Ελληνικό ή τον ξένο τύπο για το πρόσωπο του, κανείς δεν τον γνωρίζει στην Πάτρα, ενώ παρά την αμύθητη περιουσία του δεν έχει συμπεριληφθεί στη λίστα των πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου.
Ο κύριος Σώρρας, δώρησε αμύθητα ποσά στην Αμερικανική END, τέτοια που μαζί με τις δωρεές των υπολοίπων Ελλήνων ομογενών, μπορούν να εξαγοράσουν το χρέος τουλάχιστον της Αλαμπάμα, της Ισπανίας, της Κύπρου και της Ελλάδας μαζί.
Τα ποσά αυτά, οι ομογενείς διατείθενται να δανείσουν άτοκα χωρίς εξασφαλίσεις στις παραπάνω χώρες για να διασώσουν την ανθρωπότητα, αρχίζοντας από την αγαπημένη τους πατρίδα.
--------------------------
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Μας δουλεύουν ψιλό γαζί.
Ο κ. Σώρρας, δώρησε μετοχές άνευ αξίας μιας τράπεζας που έχει πάψει να υπάρχει εδώ και 100 χρόνια, γύρω από τις οποίες στήθηκε μια ακόμα επιχείρηση ψυχολογικού πολέμου κατά του Ελληνικού λαού.
Στην επιχείρηση αυτή, συμμετέχουν ηθελημένα ή άθελα πάρα πολλά ιστολόγια και σελίδες, που με χαρά αναδημοσιεύουν την είδηση με πηχαίους βαρύγδουπους τίτλους και εκτενή άρθρα και αναλύσεις.
Πιθανοί στόχοι της επίθεσης αυτής είναι ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης, η καλλιέργεια ελπίδας και στη συνέχεια απογοήτευσης για περεταίρω υποβάθμιση του ηθικού του λαού, η αποδυνάμωση της αξιοπιστίας των ιστολογίων και η καταστολή της αντίδρασης από μερίδα του λαού.
Η καλύτερη ανάλυση που είδα είναι αυτή του Γεώργιου Κεσάριου στο capital.gr
(http://capital.gr.msn.com/Article.aspx?id=1287264) με τίτλο "Αγόρασε και εσύ τη χρυσή μετοχή, μπορείς!"
ενώ έχει ενδιαφέρον και η ανάρτηση του μπαρμπα νίκου (http://olympia.gr/2011/10/13/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CE%BD/) για την πραγματική αξία των μετοχών.
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
Δεν πρόσεξες κάτι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Καρυώτης ήταν στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του Μαίου.
Είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για τον ίδιο Καρυώτη;
ΔιαγραφήΓια τον ίδιο Καρυώτη πρόκειται, Θεόδωρος Καρυώτης και διατηρώ κι εγώ επιφυλάξεις για το πρόσωπό του. Είναι φανατικά Παπανδρεϊκός (του Ανδρέα). Κάποτε τον πλησίασα σε μια ημερίδα για να του κάνω κάποιες ερωτήσεις για το θέμα της ΑΟΖ και απέφυγε προκλητικά να μου απαντήσει / εξηγήσει γιατί η Ελλάδα δεν κατατάσσεται στα Αρχιπελαγικά κράτη .
ΔιαγραφήΠαρόλα αυτά, αν και μπορεί όντως να έχεις αξιολογήσει σωστά την υπόθεση, διατηρώ και κάποιες επιφυλάξεις.
Ειδικά για τον Καισάριο, οφείλω να ομολογήσω πως τον θεωρώ από τους λιγότερο αξιόπιστους αναλυτές και φιλομνημονιακό όσο και τον γλοιωδέστατο Κώνστα.
Η ανάρτηση του Μπαρμπανίκου όντως δείχνει αξιόπιστη, αλλά δες και το σχόλιο 7 του ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ.
Δες και αυτά, αν δεν τα ξέρεις ήδη,
Δύο ντοκουμέντα για την υπόθεση της μετοχής-"τέρας"
http://www.zougla.gr/greece/article/dio-ntokoumenta-gia-tin-ipo8esi-tis-metoxis-teras
και άκου και αυτό,
συνέντευξη με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο
http://youtu.be/d4YhurPek3c
Προσέξτε καλά, στη 1h 24΄, τι λέει ο καρδιολόγος Λαμπράκης, της ΜΚΟ που έφτιαξε η οικ. Σώρρα για να δωρίσει 4 μετοχές στο Ελληνικό κράτος (πώς αντέδρασε ο Υπ.οικ. Βενιζέλος στην πρόθεση δωρεάς).
Δεν πιστεύω πως τα προβλήματα της χώρας θα λυθούν με δωρεές και γενικά με χρήματα, γιατί στο βάθος δεν ήταν ποτέ οικονομικά, αλλά απλώς δεν αποκλείω να εξαπατήθηκαν στο παρελθόν οι κάτοχοι των μετοχών.
Καλησπέρα
ΔιαγραφήΑυτό είναι απόλυτα σίγουρο όπως απόλυτα σίγουρο είναι το ότι το θέμα - απο πλευράς των βασικών συντελεστών εξ Αμερικής - δεν έχει καμμία μα καμμία οικονομική διάσταση .
Ο Λαμπράκης είναι γνωστός για τις μεσιανικές αντιλήψεις του
Ο Καρυώτης εμφανίζεται Δόκτωρας πολιτικής οικονομίας απο το Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά η σχετική διατριβή του δεν υφίσταται στο εθνικό μητρώο ισως και για τον λόγο αυτό ίσως είναι ακόμα Λέκτορας .
Υπέρμαχος της εδώ και τώρα και με οποιοδήποτε κόστος ανακήρυξη της ΑΟΖ έστω και εαν αυτό σημαίνει ότι θα μοιραστούμε με τους Τούρκους το Αιγαίο μέσω Χάγης.
Ο Γεωργαντζάς τακτικός καθηγητής Συστημικής Δυναμικής με αξιόλογο επιστημονικό εργο . Ενεργό μέλος της Ομογένειας , έντονα πολιτικοποιημένος κα υπέρμαχος της ανατροπής του υφισταμένου πολιτικού συστήματος και καθιέρωση αμεσης δημοκρατίας με την συνένωση σε πολιτικό σχηματισμό όλων των εκτός βουλής κομμάτων
Το ερώτημα που τίθεται είναι για ποιό λόγο οι δύο καθηγητές αποφάσισαν να γίνουν ρεζίλι εαν ο επιδιωκόμενος σκοπός δεν είχε να κάνει με την εκπλήρωση των διακαών πόθων εκάστου ...
Φιλικά
Αγγελος
Για τους κάθε λογής Γωργαντζάδες και όλους τους ομογενείς που αρθρογραφούν απο μακριά, αν θέλουν πραγματικά να βοηθήσουν την πατρίδα, να θυσιάσουν τις αναπαυτικές τους καρεκλίτσες στην αμερική και να έρθουν να επαναστατήσουν από εδώ, υποφέροντας μαζί με το λαό.
ΔιαγραφήΑγώνες χωρίς θυσίες δεν γίνονται, και οι εξ' αποστάσεως συμβουλές είναι δωρεάν.
Οπότε ίσως με το προηγούμενο σχόλιο, απαντάω και στο ερώτημα σου.
ΔιαγραφήΤα είπες όλα και συμφωνώ απόλυτα
Διαγραφήαγαπητέ θαλαμοφύλακα η μετοχές μπορεί να είναι χαρτιά αλλά νομικά δεν χάνουν ποτέ την αξία τους απο την στιγμή που θα δημιουργηθούν(το ξέρουν όσοι παίζουν σε μετοχές), Η τράπεζα της ανατολής είναι πραγματική γιατί υπάρχουν στα κιτάπια της Εθνικής τράπεζας ελλάδος (που δεν είναι ελληνική) τα συμβόλαια απορρόφησης της τράπεζας ανατολής. Φυσικά ως μικρότερη η εθνική τράπεζα της ελλάδος δεν μπορούσε να απορροφήσει μία μεγαλύτερη τράπεζα όπως ήταν η τράπεζα ανατολής, και αυτό γιατί δεν έφτανε το αποθεματικό χρυσάφι για την αγορά της(αυτός ήταν τότε ο τρόπος συναλλαγής)για αυτό ποτέ δεν έκανε εκκαθάριση των μετοχών της τράπεζας ανατολής(δηλαδή να πληρώσει όσους κατείχαν τις μετοχές της ανατολής). Ας μας δείξει τα πρωτόκολλα εκκαθάρισης καθώς και την αποπληρωμή των μετόχων.Ο νόμος του χρήματος επιβάλλει τον τοκισμό στο καθυστερημένο χρήμα, για αυτό και η μη εκκαθάριση των μετοχών επέφερε μοιραία την ραγδαία αύξηση της τιμής της. όπως και τότε που δεν μπορούσε να αγοράσει την ανατολή έτσι και τώρα συμβαίνει να μην μπορεί να αγοράσει την αξία των μετοχών. Στα είπα όσο πιο απλά μπορούσα. Μπορείς να κάνεις και ερευνα στην Εθνική τράπεζα ελλάδος(αν σε αφήσουν) και να ρωτήσεις εμπειρους χρήστες μετοχών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΡΤΑΕΤΟΣ
Εστω λοιπόν ότι έχεις δίκιο. Οτι δικαιούμαστε τις μετοχές της τράπεζας της ανατολής.
ΔιαγραφήΘα συμφωνήσεις, ότι έχουμε δίκιο και στο δικαίωμα εφαρμογής του συντάγματος και ότι το σύνταγμα σήμερα καταπατείται προφανέστατα.
Και στις δυο περιπτώσεις, κάποιοι δεν μας αφήνουν να ασκήσουμε τα δικαιώματα μας, επιβάλλοντας τη δική τους θέληση.
Αρα, αν δεν επαναστατήσει ο λαός για να επιβάλει τη θέληση του, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.
Αρα, να αφήσουμε τους "σωτήρες" της END να τραγουδάνε και να επαναστατήσουμε.
Αρα, να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με ανοησίες και να αυτό-οργανωθούμε.
Θαλαμοφύλακα... εσένα αγοράκι μου ποιός σε πληρώνει; Ποιο είναι το αφεντικό σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλε τον εγκέφαλο σου να δουλέψει, επεξεργάσου τα δεδομένα που ο ίδιος ο Καρυώτης παραθέτει, διάβασε ξανά το άρθρο του ζούγκλα, βγάλε ένα λογικό συμπέρασμα και ότι θέλεις κάνε.
ΔιαγραφήΔε σου ζητάω να πιστέψεις τίποτα.
Σου ζητάω να μην αγοράζεις ότι σκουπίδι σου πουλάνε χωρίς πρώτα να σκεφτείς. Να βάλεις τον αναθεματισμένο εγκέφαλο σου σε λειτουργία.
Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να μας πεις έναν λόγο για τον οποίο θα με πλήρωνε κάποιος για να σου ζητάω να σκέφτεσαι.
Σκέψου όμως, ότι ακόμα και αν κάποιος με πλήρωνε για να σε κάνω να σκέφτεσαι, κανονικά δε θα έπρεπε να με εξοφλήσει, γιατί τουλάχιστον με εσένα, έχω αποτύχει.
Εγώ είμαι επιφυλακτική φυσικά γιατί όποιος έχει καεί από το "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" ακόμα κι αν δεν το ψήφισε, φυσάει και το γιαούρτι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωρίζω και δεν μπορώ να καταλάβω πώς το κάνουν.
Μπορεί κι ο Σώρρας να έχει κέρδος από την αναγνώριση των μετοχών αυτών, δεν είναι καθόλου κακό αυτό, ούτε μεμπτό, κατά την γνώμη μου. Θα μπορούσε να είναι μια κίνηση που θα φέρει προσωπικό όφελος μέσω μιας συλλογικής προσφοράς. Καθόλου κακό, το αντίθετο μάλιστα.
Η επιφυλακτικότητα μπαίνει στο ότι δεν είναι σωστό να πληρωθούν οι τοκογλύφοι που παρουσιάζουν ένα χρέος ψεύτικο. Για αυτό βέβαια οι άνθρωποι ζητούν λογιστικό έλεγχο.
Κάτι που από την πρώτη στιγμή οι παπανδρεο-σαμαράδες καταψήφιζαν μαζί με την τότε μνημονιακή τσόντα τον Καρατζαφέρη.
Τώρα δεν ξέρω τι θα πουν.
Θα χαλάει ο κόσμος, θα παίρνουν μέτρα για ομαδικούς τάφους, οι άλλοι θα ανεμίζουν τα δις κι αυτοί θα κάνουν ότι δεν ακούν δεν ξέρουν δεν είδαν; Δεν θα απαντήσουν κάτι;
Αυτό είναι κι ένα ξεβράκωμα του συστήματος, κατά την γνώμη μου γιατί θεωρώ ότι ο πραγματικός στόχος των δανειακών κι όλων των μεθοδεύσεων για να φτάσουμε σ' αυτές είναι η φαινομενικά νομότυπη υφαρπαγή του εθνικού πλούτου της Ελλάδος από τους ληστοσυμμορίτες της τρόικας. Που τους θεωρώ διεθνές συνδικάτο εγκλήματος.
Κάτι σαν εργολάβους απατεώνες που οργανώνουν παγίδες σε χώρες θύματα για λογαριασμό τρίτων. (Των εταιρειών που θα προτείνουν οι τροϊκανοί "εμπειρογνώμονες" να αγοράσουν όλα όσα προσφέρουν οι τοπικοί υπεργολάβοι του πολιτικού συστήματος).
Αν αυτό που έχει βγάλει ο Ζούγκλας είναι αλήθεια ή παίζονται κι άλλα, δεν το γνωρίζω για αυτό και παραμένω επιφυλακτική.
Αλλά βρε Θαλαμοφύλακα, αυτόν τον Τριανταφυλλόπουλο πατριώτη κι αγωνιστή δεν θα τον έλεγα.. Έξυπνο, μπασμένο στα κόλπα, της πιάτσας, με διασυνδέσεις .. με σχέσεις με τον κόκκαλη... ναι! αλλά πατριώτη κι αγωνιστή;; χμ...
Ούτε και εγώ θα τον έλεγα πατριώτη και αγωνιστή, εκτός και αν το έλεγα ειρωνικά...
ΔιαγραφήΒέβαια, με βάση την συνέντευξη τύπου τους http://www.youtube.com/watch?v=Gw9X1db0P2Y&feature=player_embedded λένε οτι έχει γίνει έλεγχος από την Custodian τράπεζα που απευθύνθηκαν και οτι αυτή έστειλε διαβεβαίωση σε κυρίαρχο κράτος -Κύπρο εν προκειμένω- οτι όντως μπορεί να ρευστοποιήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Π.Καμμένος είπε οτι η αλήθεια των παραπάνω ελέγχεται εύκολα αν δοθεί εντολή σε μια άλλη τράπεζα να ελέγξει αν όντως υπάρχουν αυτά τα λεφτά.
Επομένως υποθέτω οτι το θέμα θα διαλευκανθεί.
Μία ερώτηση θα ήθελα να κάνω, επειδή δεν γνωρίζω και πολλά περί του πολιτικού συστήματος, πόσο μάλλον περί του τραπεζικού... Εφόσον ισχύουν όλα όσα ειπώθηκαν για την εκκαθάριση που έγινε το 1932, είναι δυνατό να ψηφισθεί νόμος από την Βουλή για αναίρεση αυτής της εκκαθάρισης του 1932 από την Εθνική με αποτέλεσμα όσοι κάτοχοι τέτοιων μετοχών, όπως ο κ. Σώρρας, να μπορέσουν τελικά να αποζημιωθούν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη χαριστική βολή, τη δίνει τελικά ο ίδιος ο Λαμπράκης στο παρακάτω βίντεο που εξηγεί που βρήκε τα λεφτά ο Σώρρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο βίντεο, εξηγεί με απόλυτη σοβαρότητα και την απαίτηση να τον πιστέψουμε, ότι ο Σώρρας πούλησε μυστική τεχνολογία που πήρε από διαστημόπλοιο (!!!) στην Αμερικανική κυβέρνηση.
http://www.youtube.com/watch?v=tNTu8v3tHL8&feature=player_embedded
Τώρα ποὺ πέρασε ἀρκετὸς καιρὸς, ἔχετε ἐνημερωθεῖ ὥστε νὰ μὴν λανθάνετε αὐθαιρετῶντες περὶ τὶς END (εἶναι δὐο, ἀνεξάρτητες μεταξύ των), καὶ τὶς προθέσεις τῆς END (End National Dept);
ΑπάντησηΔιαγραφήὙποθέτω ὅτι θὰ γνωρίζετε (σήμερα) γιὰ τὶς μηνύσεις τοῦ Σῶρρα κατὰ τῶν πολιτικῶν, καὶ κυρίως αὐτὴν τῆς 29-11-12! Ἀπὸ τὴν ἀνάγνωσι τοῦ περιεχομένου τῆς μηνύσεως θὰ ἐκτιμήσατυε ἴσως ὅτι ἡ ὑπόθεσις τῆς END εἶναι ἐξόχως σοβαρὴ καὶ 2 τινὰ θὰ πρέπη νὰ συμβαίνουν:
(Ἡ END καὶ ὁ Σῶρρας ἰσχυρίζονται ὅτι ἔχουν καταθἐσει σὲ λογ/σμὸ στὸ ὄνομα τῆς Ἐλληνικῆς Δημοκρατίας, 600 ΔΙΣ USD -σὲ ὁμόλογα τῶν ΗΠΑ, τὰ ὁποῖα μετατρέπονται σὲ χρῆμα, ὅπως αὺτὸ τῶν δόσεων τῆς ΤΡΟΪΚΑΣ- καὶ ἐπιλύουν τὸ πρόβλημα τῆς Ἑλλάδος. Ὅλα τὰ ἀποδεικτικὰ στοχεῖα τὰ ἔχη ἀποστείλη ἐπισἠμως σἐ ὅλους τοὺς πολιτικοὺς, στὸν πρόεδρο τῆς δημοκρατίας, στὸν πρὀεδρο τοῦ Ἀρείου Πάγοπυ, στὴν Τράπεζα τῆς Ἑλλάδος, στὴν Ε.Κ.Τ., στὸ Δ.Ν.Τ., στἠν ΕὐρωπαΊκὴ Ἕνωσι!! Σὲ κάποιους μἀλιστα 3 φορὲς, ἐνῶ ἔχουν σταλεὶ καὶ ἐξώδικα σὲ κάποιους γιὰ τὴν ἐνημέρωσί των)
1ον.Εἴτε ὁ Ἀρτ. Σῶρρας εἶναι ἀπατεώνας καὶ κοροϊδεύει τὸν Ἑλληνικὸ λαὸ καὶ τὴν Ἑλληνικὴ πολιτιεία, ὁπότε πρέπει νὰ ΔΙΩΧΘΗ (ἡ ποινὴ εἶναι .... ΙΣΟΒΙΑ!!!)
2ον.Εἵτε ὁ Ἀρτ. Σῶρρας ἔχει πράγματι καταθέσει τὸ ὰνωτὲρω ποσὸν σὲ λογ/σμὸ τῆς Ἐλληνικῆς Δημοκρατίας καὶ οἱ πολιτικοὶ ἀρνοῦνται νὰ τὸν ἀνοίξουν διότι ἔχουν ὑπογράψει ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ καὶ διότι τὸ ἄνοιγμα τοῦ λογ/σμου ἀκυρώνει "μνημόνια", τρόικα, πολιτικὸ σύστημα!!!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠ. ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ!
ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΩΡΑ! ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ, ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ... ΥΠΟΧΡΕΩΣΙ, ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ (;;;) ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ!!
ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ ΛΟΓ/ΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΑΣΥΓΚΡΙΤΩΣ ΕΥΝΟΪΚΩΤΈΡΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ ΑΥΤΩΝ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ!
ΣΚΕΦΘΗΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΙΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ!
Στέφανε, έχω διαλέξει στρατόπεδο εδώ και πολύ καιρό.
ΔιαγραφήΕίμαι πεπεισμένος ότι ο Σώρρας ανήκει στην πρώτη κατηγορία και όχι στη δεύτερη. Τα επιχειρήματα μου δεν εξαντλούνται στην τράπεζα της ανατολής (ιστορία που επίσης ήταν αληθινή μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι μούφα), αλλά περιλαμβάνουν όλα τα στοιχεία που παρέθεσα παραπανω.
Αν πράγματι πιστεύεις ότι ο Σώρρας είναι πλουσιότερος από τον Ροκφέλερ, ζει στην Πάτρα αλλά δεν τον ξέρει κανείς, έγινε πλούσιος πουλώντας καύσιμα ιπτάμενων δίσκων και τα υπόλοιπα, δεν έχουμε λόγο να συνεχίζουμε αυτήν την συζήτηση.
Καταλαβαίνω ότι ο Σώρρας και ο Λαμπράκης βρίσκονται κοντά σου ιδεολογικά και θρησκευτικά, αλλά η επιμονή σου στο θέμα σε εκθέτει.
ΕΙΣΑΙ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΣΑΙ ΣΕ ΤΕΚΜΗΡΙΑ! ΑΠΛΩΣ ΕΠΕΙΣΕΣ ΤΟ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΙ! ΤΑ "ΤΕΚΜΗΡΙΑ" ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!!!
ΔιαγραφήΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΙ ΣΤΟΝ ΣΩΡΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΣ!!!!
Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΑ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ "ΑΝΟΙΚΤΗ ΥΠΟΘΕΣΙΣ"! ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ! ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΙΘΕΙ 2 ΔΙΚΕΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΤΡΙΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2013!
Η ΕΠΙΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΕΠΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ!
- ΤΩΝ ΕΓΓΑΦΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΔΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΟΝΟΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΚΡΙΝΗ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ Ή ΠΛΑΣΤΑ! ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΛΟΥΦΑΞΕΙ!!
ΟΥΤΕ ΕΣΥ, ΟΥΤΕ ΕΓΩ, ΟΥΤΕ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΗ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΑΥΤΩΝ!
ΕΣΥ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΗΣ ΔΗ, ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΕΧΕΤΕ)ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ!
- ΤΩΝ ΜΗΝΥΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ ΚΑΤΑ "ΠΑΝΤΩΝ" (ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ ΕΘΝΟΣ, ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ......)!! ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΩΝ ΜΗΝΥΣΕΩΝ!
- ΤΗΣ ΜΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ! ΕΧΟΥΝ ΕΝΑΝ "ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ", Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΜΗΝΥΕΙ (ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΣΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ), ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΙΩΚΟΥΝ, ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ! ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ "ΠΡΑΚΤΟΡΑ" , ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟ .... ΠΛΑΣΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ !!! (ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΛΑΣΤΟ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑ, Ή ΠΑΛΣΤΗ ΕΠΙΤΑΓΗ;;). ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ "ΕΧΟΥΝ" ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΟΥΝ (!!! ΚΑΙ Η ΠΟΙΝΗ ΕΙΝΑΙ .. ΙΣΟΒΙΑ!!!) ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ! ... ΓΙΑΤΙ ;;;
- ΤΗΣ "ΣΙΓΗΣ" ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟ ΚΑΘΕ "ΜΕΓΑΛΟ" ΜΜΕ. ("ΥΠΑΡΧΕΙ" ΓΡΑΜΜΗ! ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ!!!)
- ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ !!! (ΘΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΛΙΑΝ ΣΥΝΤΟΜΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΛΟΣΣΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ .. ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ! ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΕΧΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!! )
- ΤΗΣ ΜΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΣ "ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ" ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ!!
ΤΟΛΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΕΙ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ;;;; (ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ FBI, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΝ ΑΝΕΖΗΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΥΡΙΣΚΕ;;;;)
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΗ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΙΣ, Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΤΟ ΔΝΤ!
-ΤΟΝ ΕΔΕΧΘΗ ΕΠΙΣΗΜΩΣ Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ (Η ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΕΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΙ).
-Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΗΣ END ΣΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙ ΚΡΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΗΕ (ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΚΡΑΤΩΝ). ΣΤΟΝ ΟΗΕ,ΔΕΝ ΚΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, ΠΟΛΛΩ ΔΕ ΜΑΛΛΟΝ ΕΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΑΠΑΤΕΩΝΟΣ!!
...................
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΝΗΤΕΣ, ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ!! ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΛΥΣΙ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ. ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ!
ΑΥΤΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ (!!!) ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΔΙΔΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ Η ΠΡΟΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ!!
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ... ΑΛΛΟΙ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ!
ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΣ ΤΗΣ END ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!
ΕΑΝ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Η END ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΝΑ ΔΙΩΧΘΟΥΝ!
ΕΑΝ Η ΠΡΟΤΑΣΙΣ ΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ, ... ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΑΥΤΩΝ!
ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΚΑΤ' ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΙΝ ΕΞΑΠΑΤΑΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ;;; ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΕΙ ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΙ Ή ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΙ ΣΟΥ;;;
(ΟΙ ΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΘΡΗΣΚΛΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΠΙΒΑΛΗ!)
Μηνύσεις για εσχάτη προδοσία κάνει σήμερα και η κουτσή Μαρία. Ο Αντωνίου έδειξε το δρόμο, και τώρα είναι ανοιχτός. Εκτύπωση λογαριασμού με διαθέσιμα λεφτά, δεν είδαμε.
ΔιαγραφήΤο βασικό επιχείρημα των φίλων της END, είναι ότι επειδή λέει δε συλλαμβάνουν τον Σώρρα, αυτό σημαίνει ότι ο Σώρρας λέει αλήθεια, και άρα έχει τα δισεκατομμύρια, και άρα τον πολεμάνε.
Η λογική αυτή, που είναι λογική νηπιακή, δεν συμπεριλαμβάνει φυσικά την περίπτωση το σύστημα να μην συλλαμβάνει τον Σώρρα, όχι γιατί δεν μπορεί, αλλά γιατί ο Σώρρας με τις βλακείες του, είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα, εξυπηρετεί προς το παρόν τα συμφέροντα του συστήματος.
Το γεγονός ότι με γνωρίζεις προσωπικά, γνωρίζεις τον αγώνα μου, και παρ΄όλα αυτά έγραψες τη χολή που έγραψες για εμένα, μόνο και μόνο επειδή αρνούμαι να καταπιώ τις αηδίες του Σώρρα, με θλίβει, αλλά θα το ξεπεράσω. Εκπλήσσομαι όμως, γιατί όντως δεν περίμενα ότι θα μας βγεις και εσύ ένας ακόμα "ή μαζί μου ή εναντίον μου".
Η κρίση αποκαλύπτει...
ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΒΡΥΧΑΤΑΙ, ΠΕΙΝΑΕΙ ,ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΥΠΩΜΕΝΑ ΠΑΛΙΟΧΑΡΤΑ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ,ΠΕΙΝΑΕΙ- ΒΡΥΧΑΤΑΙ -ΤΕΡΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή