Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Ο ΧΡΥΣΟΥΣ ΑΠΟΠΑΤΟΣ

Απορώ και εξίσταμαι πρύτανη μου, κύριε Μυλόπολέ μου. Αληθώς 30.000 ευρό δια την ανακαίνισις της και με το μπαρδόν, χέστρα σας? Και ζητάτε και τα ρέστα τώρα γιατί σας έκοψαν το ρέμα της ΔΕΗ και κινδυνεύει η Λόλα ,συγγνώμην η ... εκπαίδευσις?


Ξέρετε, και να με συγχωράτε δηλαδής, καθ ότι αγράμματος άνθρωπος είμαι, αλλά τα γούστα του πρυτανικού σας κώλου αδυνατώ να τα πληρώσω καθ ότι άνεργος, μπατίρης κλπ και οι καιροί χαλεποί .Καταλαβαίνεται κύριε Μυλόπολέ μου ,κάντε κάτι κι σεις, πνευματικός άνθρωπος είστε, βοηθήστε να βολευτούμε ούλοι τέλος πάντων, ημπορείτε να χέζετε σε φτηνότερη τουαλέτα. Δε χάθηκε κι ο κόσμος. Όχι ,όχι δεν ειναι πρόθεσις μου να θίξω την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών σας,παρεξήγησις, για τον χρυσούν απόπατο της παιδείας μας μίλησα.

Και πάλι με το μπαρδόν.

Με ειλικρινή κατανόηση των προβλημάτων σας

Μήτσος ο Τούφας 

taxalia.blogspot.com

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου