Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΧΩ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ...

Στις 23 Ιουνίου 1963 στο Ντιτρόιτ των ΗΠA της Αμερικής ο Martin Luther King είπε την Ιστορική φράση . «Έχω ένα όνειρο... Μια ημέρα κάθε μαύρος αυτής της χώρας, κάθε έγχρωμος αυτού του κόσμου να μπορεί να κριθεί βάσει της αξίας του κι όχι του χρώματος της δέρματός του».

Τελικά επειδή ζω με τη βεβαιότητα ότι η μοίρα των Ελλήνων πολιτών στον αιώνα μας θα είναι παρόμοια αν όχι χειρότερη από τη μοίρα των μαύρων της Αμερικής της δεκαετίας του 60 , κάνω και εγώ ένα όνειρο !


«Έχω και εγώ ένα όνειρο... να έλθει μια ημέρα που κάθε πολίτης αυτού του τόπου να μπορεί να κριθεί βάσει τις αξίας του και όχι βάσει της κομματικής του ταυτότητας . Να έλθει μια μέρα που κάθε νέος Πολιτικός αυτής της χώρας να αναδεικνύεται από τις ικανότητες του , από την προσφορά του στην Ελλάδα στους Έλληνες και στην κοινωνία γενικότερα και όχι βάσει των γονέων και του πλούτου του »...


Επιτρέψετε μου να κάνω και εγώ ένα όνειρο που δεν ελπίζω ότι θα προλάβω να το δω να πραγματώνεται .

Λεωνίδας Ορφανουδάκης

Μου το έστειλε ο Ηπειρος Ελλάς.

1 σχόλιο:

  1. Κοινό μας όνειρο ειναι αυτο. και θα συμπληρωνα
    Εχω ενα όνειρο..
    να εχω σωστά σχολεία να πηγαίνω τα παιδιά μου
    να έχω επαρκή και καλά νοσοκομεία για την οικογένεια μου
    να με σέβονται στις κρατικές υπηρεσίες
    να νιώθω ίσος με τους πλούσιους και δυνατούς όταν παω στα δικαστήρια
    να νιώθω ασφαλής όταν περπατώ στους δρόμους της πόλης μου
    να υπάρχουν δουλειές για μένα και τα παιδιά μου
    να μπορώ να ζω αξιοπρεπώς μόνο με τον μισθό μου
    να εχω μια συνταξη που θα με φτάνει να τελειώσω τη ζωή μου με περηφάνια.
    να νιώθω ότι με σέβεται το κράτος
    να νιώθω ότι είμαι άνθρωπος...
    Τομ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου