Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΣΑΣ!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 11/09/2010

ΑΘΗΝΑ       : ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ   : ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
ΠΑΤΡΑ        : ΨΗΛΑ ΑΛΩΝΙΑ
ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ: ΣΤΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ.

ΕΝΑΡΞΗ:   11:00 ΤΟ ΠΡΩΪ 

ΛΗΞΗ:       ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.

Είμαι αυτός που ψήφισε ΚΑΝΕΝΑΣ στην ερώτηση ποιος είναι καταλληλότερος για πρωθυπουργός.

Ο επιχειρηματίας που είδε κόπους ετών να χάνονται σε μια νύχτα.
Ο συνταξιούχος την αξιοπρέπεια του οποίου πήρατε για να σώσετε τις τράπεζες.
Ο μαθητής με τα μαύρα όνειρα.
Ο Ελληνας που δε ρωτήσατε ποτέ αν θέλει να πληρώσει το λογαριασμό για όσα τρώγατε.
Ο δάσκαλος από τον οποίο αξιώνετε να μορφώσει τα παιδιά αυτής της χώρας χωρίς να μπορεί να                    ζήσει την οικογένεια του.
Ο πολίτης τη γνώμη του οποίου ποτέ δε λάβατε υπ' όψη.

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΩ ΕΓΩ ΝΑ ΜΕ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ΄ΟΨΗ.
ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ!

Ναι καλά ακούσατε. Απλώς θα σταματήσω να υπακούω. Θα σταματήσω να πηγαίνω κάθε πρωϊ στη δουλειά, να δουλεύω μέχρι το βράδυ, να πηγαίνω τα παιδιά στο σχολείο, να τα παίρνω από  εκεί, να τα πηγαίνω αγγλικά, γαλλικά, πιάνο και μπαλέτο, να πέφτω το βράδυ ξερός να δω λίγη  τηλεόραση να αδειάσει το κεφάλι μου, και να κοιμάμαι. ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΙΣ 11/09/2010. Και θα κατέβω στο δρόμο, μαζί με τα παιδιά μου, τη γυναίκα μου, τον παππού και τη γιαγιά και θα μείνω εκεί. Δεν θα φύγω από εκεί, μέχρι να γίνουν δεκτά τα αιτήματά μου. Δε θα δουλέψω. Αν θέλετε όλοι εσείς να κινώ την οικονομία της Ελλάδας, θα παίξετε με τους όρους μου. Θα κατέβω στο δρόμο με ένα σακίδιο με τρόφιμα, περισσότερα από όσα χρειάζονται γι αυτούς που δεν έχουν, και θα το αναγομώνω κάθε πρωϊ.


ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.
ΤΟ Δ.Ν.Τ. ΚΑΙ Η ΑΡΠΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΩ ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ, ΑΠΑΙΤΩ ΑΜΕΣΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ:


-ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΡΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ.
-ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ν.Τ.
-ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ. ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ (ΟΠΩΣ ΤΟ NOMONEYNODEPT) ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ. – ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.

-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΣΧΡΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.

http://sindonistis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου