Οταν κάποιος ρώτησε τον Βασιλιά της Σπάρτης Δημάρατο, γιατί οι Σπαρτιάτες θεωρούν άτιμους
αυτούς που πετούν την ασπίδα τους και όχι αυτούς που πετούν τις
περικεφαλαίες και τους θώρακες, αυτός απάντησε:
"Γιατί τις περικεφαλαίες και τους θώρακες τους φορούν για δική τους προστασία, ενώ την ασπίδα την κρατούν για να υπερασπίσουν την από κοινού παράταξη."
Η λέξη "idiot" που στα αγγλικά σημαίνει "ηλίθιος", χαρακτηρίζει όπως και στην Ελληνική τα άτομα χαμηλού νοητικού επιπέδου και προέρχεται από την Ελληνική λέξη Ιδιώτης.
Η λέξη "ιδιώτης" προέρχεται από τη λέξη "ίδιος" που σήμαινε στην αρχαιότητα ότι και σήμερα. Στα λατινικά μεταφέρθηκε ως "idiota" και αρχικά σήμαινε "μέσος άνθρωπος" ενώ αργότερα "αμόρφωτος, απαίδευτος άνθρωπος". Την ίδια σημασία (του αμόρφωτου ανθρώπου) είχε η λέξη αρχικά και στην Αγγλική γλώσσα, ενώ σήμερα σημαίνει απλώς ηλίθιος, δηλαδή άτομο πολύ χαμηλού νοητικού επιπέδου ενώ η ηλιθιότητα (idiocy) χαρακτηρίζει το προσόν του ηλίθιου δηλαδή τη μεγάλη βλακεία.
Ο Αριστοτέλης στα πολιτικά του χρησιμοποίησε τoν όρο "ιδιωτικός" για να περιγράψει τις προσωπικές υποθέσεις των πολιτών σε αντιδιαστολή με τον όρο "πολιτικός" που χρησιμοποίησε για να περιγράψει τις δημόσιες υποθέσεις (του δήμου, αυτό που ονομάζουμε σήμερα "τα κοινά").
Στην αρχαία Αθήνα σημαντικότερη αποστολή της πολιτείας ήταν η μετατροπή των ιδιωτών (των εγωκεντρικών ατόμων που ασχολούνταν με τις προσωπικές τους υποθέσεις) σε πολίτες (σε άτομα που ασχολούνται και συμμετέχουν στα κοινά). Θεωρούσαν ότι η ιδιότητα του ιδιώτη είναι μια φυσική ιδιότητα την οποία διαθέτουν όλοι οι άνθρωποι από τη φύση τους, ενώ η ιδιότητα του πολίτη είναι επίκτητο χαρακτηριστικό που διαμορφώνεται μέσω της παιδείας που παρέχει η πολιτεία. Συνεπώς το άτομο που παρέμενε "ιδιώτης" ήταν άτομο απαίδευτο και αμόρφωτο, αφού δεν είχε εκπαιδευτεί επαρκώς στην ενασχόληση με τα κοινά.
Σήμερα, το έργο της μετατροπής των "ιδιωτών" σε "πολίτες" μάλλον δε θεωρείται τόσο σημαντικό όσο στην αρχαιότητα. Στα σχολεία τα παιδιά μας, διδάσκονται οποιαδήποτε άλλη ανοησία, εκτός από το πως να γίνουν σωστοί και ωφέλιμοι για την κοινωνία πολίτες. Στα σχολικά προγράμματα, έχουν ενταχθεί μαθήματα όπως η "οικιακή οικονομία" που μαθαίνει στα παιδιά πως να τακτοποιούν τα του οίκου τους (τα ιδιωτικά τους θέματα), και έχουν εξαιρεθεί μαθήματα όπως η "πολιτική οικονομία", ή η "πολιτική αγωγή" ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα θα μετέτρεπε τους μαθητές σε ενεργούς πολίτες. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι σε καμία τάξη της δωδεκαετούς εκπαίδευσης των παιδιών μας δε διδάσκονται έργα των αρχαίων μας φιλοσόφων. Μια απλή ανάγνωση και ένας μικρός σχολιασμός των πολιτικών του Αριστοτέλη, θα ανέβαζε το επίπεδο πολιτικής μας παιδείας κατακόρυφα σε σχέση με το σημερινό. Αντί αυτού, η νεολαία μας εκπαιδεύεται πολιτικά ψηφίζοντας για την εκλογή του δεκαπενταμελούς συμβουλίου της τάξης και του σχολείου με διαδικασίες παρόμοιες με αυτές των εκλογών, ενώ μετά τις εκλογές, κανείς δεν ασχολείται με τα "κοινά" της τάξης ή του σχολείου, παρά μόνο αν δημιουργηθεί πρόβλημα στην ομαλή διοργάνωση της πενθήμερης εκδρομής.
Η κατάσταση αυτή, έχει σαν αποτέλεσμα την παραγωγή "απαίδευτων" πολιτών, που φροντίζουν μόνο το ιδιωτικό τους συμφέρον, των οποίων η συμμετοχή στα κοινά περιορίζεται στην άσκηση του δικαιώματος ψήφου και οι οποίοι ακόμα και όταν ψηφίζουν, το κάνουν με γνώμονα το ιδιωτικό τους συμφέρον και όχι το κοινό. Και φυσικά, τέτοιοι πολίτες αδυνατούν να αντιληφθούν ότι το ωφέλιμο για την κοινωνία είναι ωφέλιμο και για τους ίδιους (αφού κι αυτοί οι ίδιοι είναι μέλη της κοινωνίας), αδυνατούν να δούν την προσωπική και οικογενειακή ευημερία τους στα πλαίσια μιας ευημερούσας κοινωνίας και επιδίδονται σε αυτό που η φύση τους προστάζει, το άνευ όρων κυνήγι επιβίωσης και επιβολής εξουσίας όπου όλα επιτρέπονται.
Η συμπεριφορά αυτή, όπως έλεγε και ο Αριστοτέλης, ταιριάζει σε ζώα μάλλον παρά σε ανθρώπους.
Στη ζούγκλα, ο φοροφυγάς και ο κλέφτης γίνονται "μάγκες" με βίλες και ακριβά αυτοκίνητα, ενώ τα υπόλοιπα "κορόιδα" που δεν έχουν τα "κότσια" να κάνουν "μαγκιές", αλλά τόσα χρόνια πλήρωναν φόρους και εισφορές τώρα χάνουν το σπίτι και την περιουσία τους.
Η κοινωνία διαλύεται και κανείς δεν επαναστατεί. Οχι τουλάχιστον μέχρι ο δικαστικός επιμελητής να χτυπήσει τη "δική μας" πόρτα για να κατασχέσει το "δικό μας" σπίτι. Μέχρι τότε, μπορούμε να ελπίζουμε. Οτι η συμφορά δε θα χτυπήσει το δικό μας σπίτι. Οτι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα. Από μόνα τους. Η ότι κάποιος άλλος θα τα φτιάξει για εμάς. Ελπίζουμε ότι "εμείς" θα επιβιώσουμε, ακόμα κι αν χρειαστεί να πεθάνουν όλοι οι υπόλοιποι. Γιατί "εμείς" έχουμε καλό κράνος και θώρακα που αντέχουν στα χτυπήματα. Και μόνον αν δεν έρθουν έτσι τα πράγματα θα επαναστατήσουμε. Και τότε, θα επαναστατήσουμε για την "εργατική τάξη", για τα "ταξικά μας αδέρφια" και για οτιδήποτε άλλο εκτός από την διάλυση της κοινωνίας μας.
Και αυτό, γιατί όλοι μας πετάξαμε τις ασπίδες, φορέσαμε τις περικεφαλαίες και τους θώρακες, κρυφτήκαμε στα σκοτεινά και κανείς μας δε σκέφτεται ότι αν παραταχθούμε ενωμένοι σε φάλαγγα και πολεμήσουμε τον κοινό εχθρό όλοι μαζί, μπορούμε να νικήσουμε.
Κι όλα αυτά επειδή είμαστε ηλίθιοι ιδιώτες.
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
"Γιατί τις περικεφαλαίες και τους θώρακες τους φορούν για δική τους προστασία, ενώ την ασπίδα την κρατούν για να υπερασπίσουν την από κοινού παράταξη."
Η λέξη "idiot" που στα αγγλικά σημαίνει "ηλίθιος", χαρακτηρίζει όπως και στην Ελληνική τα άτομα χαμηλού νοητικού επιπέδου και προέρχεται από την Ελληνική λέξη Ιδιώτης.
Η λέξη "ιδιώτης" προέρχεται από τη λέξη "ίδιος" που σήμαινε στην αρχαιότητα ότι και σήμερα. Στα λατινικά μεταφέρθηκε ως "idiota" και αρχικά σήμαινε "μέσος άνθρωπος" ενώ αργότερα "αμόρφωτος, απαίδευτος άνθρωπος". Την ίδια σημασία (του αμόρφωτου ανθρώπου) είχε η λέξη αρχικά και στην Αγγλική γλώσσα, ενώ σήμερα σημαίνει απλώς ηλίθιος, δηλαδή άτομο πολύ χαμηλού νοητικού επιπέδου ενώ η ηλιθιότητα (idiocy) χαρακτηρίζει το προσόν του ηλίθιου δηλαδή τη μεγάλη βλακεία.
Ο Αριστοτέλης στα πολιτικά του χρησιμοποίησε τoν όρο "ιδιωτικός" για να περιγράψει τις προσωπικές υποθέσεις των πολιτών σε αντιδιαστολή με τον όρο "πολιτικός" που χρησιμοποίησε για να περιγράψει τις δημόσιες υποθέσεις (του δήμου, αυτό που ονομάζουμε σήμερα "τα κοινά").
Στην αρχαία Αθήνα σημαντικότερη αποστολή της πολιτείας ήταν η μετατροπή των ιδιωτών (των εγωκεντρικών ατόμων που ασχολούνταν με τις προσωπικές τους υποθέσεις) σε πολίτες (σε άτομα που ασχολούνται και συμμετέχουν στα κοινά). Θεωρούσαν ότι η ιδιότητα του ιδιώτη είναι μια φυσική ιδιότητα την οποία διαθέτουν όλοι οι άνθρωποι από τη φύση τους, ενώ η ιδιότητα του πολίτη είναι επίκτητο χαρακτηριστικό που διαμορφώνεται μέσω της παιδείας που παρέχει η πολιτεία. Συνεπώς το άτομο που παρέμενε "ιδιώτης" ήταν άτομο απαίδευτο και αμόρφωτο, αφού δεν είχε εκπαιδευτεί επαρκώς στην ενασχόληση με τα κοινά.
Σήμερα, το έργο της μετατροπής των "ιδιωτών" σε "πολίτες" μάλλον δε θεωρείται τόσο σημαντικό όσο στην αρχαιότητα. Στα σχολεία τα παιδιά μας, διδάσκονται οποιαδήποτε άλλη ανοησία, εκτός από το πως να γίνουν σωστοί και ωφέλιμοι για την κοινωνία πολίτες. Στα σχολικά προγράμματα, έχουν ενταχθεί μαθήματα όπως η "οικιακή οικονομία" που μαθαίνει στα παιδιά πως να τακτοποιούν τα του οίκου τους (τα ιδιωτικά τους θέματα), και έχουν εξαιρεθεί μαθήματα όπως η "πολιτική οικονομία", ή η "πολιτική αγωγή" ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα θα μετέτρεπε τους μαθητές σε ενεργούς πολίτες. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι σε καμία τάξη της δωδεκαετούς εκπαίδευσης των παιδιών μας δε διδάσκονται έργα των αρχαίων μας φιλοσόφων. Μια απλή ανάγνωση και ένας μικρός σχολιασμός των πολιτικών του Αριστοτέλη, θα ανέβαζε το επίπεδο πολιτικής μας παιδείας κατακόρυφα σε σχέση με το σημερινό. Αντί αυτού, η νεολαία μας εκπαιδεύεται πολιτικά ψηφίζοντας για την εκλογή του δεκαπενταμελούς συμβουλίου της τάξης και του σχολείου με διαδικασίες παρόμοιες με αυτές των εκλογών, ενώ μετά τις εκλογές, κανείς δεν ασχολείται με τα "κοινά" της τάξης ή του σχολείου, παρά μόνο αν δημιουργηθεί πρόβλημα στην ομαλή διοργάνωση της πενθήμερης εκδρομής.
Η κατάσταση αυτή, έχει σαν αποτέλεσμα την παραγωγή "απαίδευτων" πολιτών, που φροντίζουν μόνο το ιδιωτικό τους συμφέρον, των οποίων η συμμετοχή στα κοινά περιορίζεται στην άσκηση του δικαιώματος ψήφου και οι οποίοι ακόμα και όταν ψηφίζουν, το κάνουν με γνώμονα το ιδιωτικό τους συμφέρον και όχι το κοινό. Και φυσικά, τέτοιοι πολίτες αδυνατούν να αντιληφθούν ότι το ωφέλιμο για την κοινωνία είναι ωφέλιμο και για τους ίδιους (αφού κι αυτοί οι ίδιοι είναι μέλη της κοινωνίας), αδυνατούν να δούν την προσωπική και οικογενειακή ευημερία τους στα πλαίσια μιας ευημερούσας κοινωνίας και επιδίδονται σε αυτό που η φύση τους προστάζει, το άνευ όρων κυνήγι επιβίωσης και επιβολής εξουσίας όπου όλα επιτρέπονται.
Η συμπεριφορά αυτή, όπως έλεγε και ο Αριστοτέλης, ταιριάζει σε ζώα μάλλον παρά σε ανθρώπους.
Στη ζούγκλα, ο φοροφυγάς και ο κλέφτης γίνονται "μάγκες" με βίλες και ακριβά αυτοκίνητα, ενώ τα υπόλοιπα "κορόιδα" που δεν έχουν τα "κότσια" να κάνουν "μαγκιές", αλλά τόσα χρόνια πλήρωναν φόρους και εισφορές τώρα χάνουν το σπίτι και την περιουσία τους.
Η κοινωνία διαλύεται και κανείς δεν επαναστατεί. Οχι τουλάχιστον μέχρι ο δικαστικός επιμελητής να χτυπήσει τη "δική μας" πόρτα για να κατασχέσει το "δικό μας" σπίτι. Μέχρι τότε, μπορούμε να ελπίζουμε. Οτι η συμφορά δε θα χτυπήσει το δικό μας σπίτι. Οτι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα. Από μόνα τους. Η ότι κάποιος άλλος θα τα φτιάξει για εμάς. Ελπίζουμε ότι "εμείς" θα επιβιώσουμε, ακόμα κι αν χρειαστεί να πεθάνουν όλοι οι υπόλοιποι. Γιατί "εμείς" έχουμε καλό κράνος και θώρακα που αντέχουν στα χτυπήματα. Και μόνον αν δεν έρθουν έτσι τα πράγματα θα επαναστατήσουμε. Και τότε, θα επαναστατήσουμε για την "εργατική τάξη", για τα "ταξικά μας αδέρφια" και για οτιδήποτε άλλο εκτός από την διάλυση της κοινωνίας μας.
Και αυτό, γιατί όλοι μας πετάξαμε τις ασπίδες, φορέσαμε τις περικεφαλαίες και τους θώρακες, κρυφτήκαμε στα σκοτεινά και κανείς μας δε σκέφτεται ότι αν παραταχθούμε ενωμένοι σε φάλαγγα και πολεμήσουμε τον κοινό εχθρό όλοι μαζί, μπορούμε να νικήσουμε.
Κι όλα αυτά επειδή είμαστε ηλίθιοι ιδιώτες.
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
Ωραίο άρθρο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σε παρακαλούσα,όταν θα έχεις χρόνο, να του κολλήσεις κι ένα δεύτερο μέρος ως "Ιδιωτική Πρωτοβουλία" την εκπεφρασμένη πολιτική του Δ.Ν.Τ.
Απο τους ορισμούς που δίνεις στην πρώτη σελίδα για την ελευθερία και απο αυτα που λες εδώ φάσκεις και αντιφάσκεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλευθερία ενός ανθρώπου είναι η δυνατότητά του να δρα κατά βούληση.
Και εδω μας λες:
Στη ζούγκλα, ο φοροφυγάς και ο κλέφτης γίνονται "μάγκες" με βίλες και ακριβά αυτοκίνητα, ενώ τα υπόλοιπα "κορόιδα" που δεν έχουν τα "κότσια" να κάνουν "μαγκιές", αλλά τόσα χρόνια πλήρωναν φόρους και εισφορές τώρα χάνουν το σπίτι και την περιουσία τους.
Αυτοί όλοι έδρασαν κατα βούληση. Αρα είναι ελεύθεροι άνθρωποι. Μαθηματική σκεψη δεν ήθελες; Ιδου το συμπέρασμα. Επίσης όλοι αυτοι δεν είναι μόνο εδώ αλλα παντού στον κόσμο.
Ξαναόρισε την ελευθερία και αλλα πράγματα που έχεις μέσα στο κεφάλι σου για την Ελλάδα και την ευρώπη. Ο διαφωτισμός εψαξε να βρεί άκρη στην αρχαία Ελλάδα όταν έφτασε σε αδιέξοδο.
Η ίδια η ευρώπη μας ξαναπουλάει τον αρχαίο πολιτισμό ΜΑΣ.
Κοίτα γύρω σου... Ενα καρο γεροι συνταξιούχοι που αν κρεμασει το σύστημα θα πεθάνουν.
Να μου πεις θα απεβίωναν έτσι και αλλιώς...
Είναι αδύνατο να προσπαθούμε να συννενοηθούμε με λογια. Ενα κάρο μαϊμούδες είμαστε. Τίποτε αλλο...
Αλλο πράγμα είναι η ελευθερία, άλλο η ελευθεριότητα, άλλο η ασυδοσία και άλλο η απάτη και η κλεψιά.
ΔιαγραφήΝαι φίλε μου, είμαι λάτρης των μαθηματικών και ο συλλογισμός σου είναι λάθος.
Στην ανάρτηση που αναφέρεις, δίνεται ο ορισμός της ελευθερίας. Πουθενά δεν ισχυρίστηκα ότι πρέπει τα άτομα να έχουν απεριόριστη ελευθερία.
Αλλο πράγμα ο ορισμός της ελευθερίας και άλλο ο ισχυρισμός του αν πρέπει να την ασκούμε στον υπερθετικό βαθμό. Προφανώς η συνάθροιση των ανθρώπων σε κοινωνίες απαιτεί κάποιους περιορισμούς στην ελευθερία των ατόμων, αφού τα άτομα θα πρέπει να σέβονται τους νόμους και τους ηθικούς κανόνες της κοινωνίας που περιορίζουν την ελευθερία του.
Αν διάβαζες και κάτω από τον ορισμό της ελευθερίας, θα έβλεπες και τον ορισμό της ελευθεριότητας (για την ασυδοσία και τα υπόλοιπα δεν αναφέρονται οι ορισμοί) και θα διαπίστωνες ότι σήμερα, δεν έχουμε ελευθερία αλλά ελευθεριότητα, ασυδοσία και παρανομία.
Προφανώς δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε με λόγια, ειδικά αν δεν καταλαβαίνουμε το νόημα των λέξεων. Και αν δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε με λόγια, με τι θα συνεννοηθούμε; Με μπουνιές; Με όπλα;
Το σχόλιο σου είναι εντελώς εκτός θέματος της ανάρτησης.
Η παρανομία δεν είναι ελευθερία. Η ατομική ελευθερία σταματά εκεί που θύγεται η ελευθερία άλλου η και η δημοκρατία.
Διαγραφή""Το τω σμήνει μη συμφέρον ουδέ τη μελίσση συμφέρει".. έγραφε ο Αυρήλιος, θέτοντας το γενικό άνω του ατομικού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα "διαίρει και βασίλευε", μέσω του καλλιεργημένου εγωισμού και με το ξεχαρβάλωμα των ατομικών δικαιωμάτων επί των θυρών, αφού πρώτα αδιαφορήσαμε γιά τα συλλογικά...
Είχε έναν ωραίο μύθο ο Αίσωπος γιαυτό με το δεμάτι που εάν είναι όλο μαζί δεν σπάζει..τέτοια μας μαθαίνανε τότενες! μετά ο καθένας για την πάρτη του... και ιδού!
Εύχομαι ολόψυχα να ξυπνήσουμε μια μέρα να φορεσουμε την πανοπλία μας να πάρουμε την ασπίδα μας και να πάμε εκεί μπροστά όλοι μαζί ενωμένοι σαν μια γροθιά και να πολεμήσουμε για τα δικαιώματα μας που μας τα παίρνουν σιγά -σιγά μαζί με την ελευθερία μας. Μακάρι να ξυπνήσουμε νωρίς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτή τη μέρα ζω.
ΔιαγραφήΕΡΩΤΗΜΑΤΑ: ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΥΣ ΝΑ ΚΑΡΟΔΟΚΟΥΝ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΕΔΑΦΗ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΕ ΚΟΜΑΤΙΚΟΙ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΡΟΔΟΚΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ;
ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΗΘΕΝ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΩΘΟΥΝ ΑΛΛΟΙ;
ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΑΡΝΙΩΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟ ΚΟΠΑΔΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΤΟΠΙΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ;
ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΦΙΛΕ ΑΡΘΟΓΡΑΦΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΖΩΑ... ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΒΑΡΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ...
ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ.. ΣΥΓΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ..ΜΑΣ ΠΑΡΟΤΡΥΝΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΘΕΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΠΑΙΔΕΙΑ.. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΕΓΙΝΕ ΜΑΛΙΣΤΑ... ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΠΙΣΩ... ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΜΑΘΑ.. ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΗΘΕΝ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΕΞΗΣ: Η ΝΑ ΚΩΦΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ Η ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΟΥΠΟΥΛΙΑΣΕΙΣ Η ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΡΝΙΑ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΔΩ.