Δεν είναι δικιά μου δουλειά να κρίνω τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του. Είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπου να χαίρεται τη σεξουαλική του ζωή με τη συμμετοχή ενός ή περισσοτέρων ενηλίκων παρτενέρ, του ίδιου ή διαφορετικού φύλου, που επίσης χαίρονται την σεξουαλική επαφή μαζι του.
Γνωριζω ομοφυλόφιλους οι οποίοι είναι εξαιρετικοί άνθρωποι και δεν έχω κανένα πρόβλημα να συναναστραφώ μαζί τους ούτε τους θεωρώ κατώτερους ή διαφορετικούς.
Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι αποδέχομαι όλες τις ανοησίες των σύγχρονων "προοδευτικών" ψυχολόγων, οι οποίοι για τους δικούς τους λόγους διατυμπανίζουν ότι η ομοφυλοφιλία δήθεν είναι φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά. Αντίθετα, θεωρώ φυσιολογική την ετεροφυλόφιλη σεξουαλική συμπεριφορά κυρίως με βάση τη διαπίστωση ότι αυτή η σεξουαλική συμπεριφορά συντελεί στην αναπαραγωγή, την εξέλιξη και τη διαιώνιση των ειδών και της ζωής που είναι το κυριότερο μέλημα της φύσης.
Σε όλα τα είδη στη φύση, τόσο η συμπεριφορά όσο και τα κληρονομικά χαρακτηριστικά διαμορφώνονται με την πάροδο των γενεών, εξελικτικά, με μοναδικό κριτήριο την επιβίωση, τη βελτίωση και τη διαιώνιση του κάθε είδους. Με βάση αυτό το κριτήριο διαμορφώνονται τα ράμφη των πουλιών, τα νύχια των αιλουροειδών, τα κέρατα των ελαφιών κ.λ.π. και με βάση αυτό το κριτήριο διαμορφώνονται οι συμπεριφορές όλων των ειδών. Αυτός είναι ο λόγος που τα είδη ζουν σε αγέλες, αυτός είναι ο λόγος που κάποια είδη ζουν και κυνηγούν μοναχικά. Κάθε είδος αναπτύσει τα γενετήσια χαρακτηριστικά και τη συμπεριφορά που θα το διευκολύνουν να επιβιώσει με μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό είναι το φυσιολογικό στη φύση και μόνο η φύση μπορεί να καθορίσει τι είναι φυσιολογικό. (φυσιολογικό = σύμφωνο με τη φύση)
Η ομοφυλόφιλη συμπεριφορά, δεν βοηθά προς την κατεύθυνση αυτή και αν επικρατούσε ως κυρίαρχη σεξουαλική συμππεριφορά, το είδος που θα την υιοθετούσε καθ΄ολοκηρίαν θα εξαφανιζόταν από τη φύση σε μια και μόνο γενιά, πράγμα που δε συμβαίνει όπου επικρατεί η ετεροφυλόφιλη συμπεριφορά και αυτό είναι και το κριτηριο για να κρίνουμε αν η συμπεριφορά αυτή είναι φυσιολογική ή όχι.
Το κυριότερο αντεπιχείρημα των προοδευτικών που υποστηρίζουν τη φυσιολογικότητα της ομοφυλοφιλικης σεξουαλικης συμπεριφοράς, είναι ότι το σεξ δεν έχει να κάνει μόνο με την διαιώνιση των ειδών, αλλά και με την ευχαρίστηση την οποία αναμφισβήτητα προσφέρει. Εξετάζουν την σεξουαλικότητα μόνο από την πλευρά της απόλαυσης και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι είναι φυσιολογικό ο άνθρωπος να αναζητά την σεξουαλική απόλαυση με οποιοδήποτε τρόπο, άρα και ομοφυλοφιλικά. Ενα δεύτερο επιχείρημα είναι ότι η ομοφυλοφιλία απαντάται στη φύση σε όλα σχεδόν τα είδη.
Οσον αφορά στο πρώτο επιχείρημα, θα συμφωνήσει κάποιος ότι ακόμα και μεταξύ ετεροφυλόφιλων, η σεξουαλική επαφή έχει ελάχιστες φορές σαν σκοπό τη διαώνιση του είδους και στην συντριπτική πλειοψηφια έχει σαν σκοπό την ευχαρίστηση. Αυτό όμως το επιχείρημα από μόνο του, δεν συνεπάγεται ότι η ομοφυλοφιλία είναι μια φυσιολογική σεξουαλική συμππεριφορά. Εκτός της ομοφυλοφιλίας, υπάρχουν ένα σωρό άλλες σεξουαλικές αποκλίσεις, οι οποίες επίσης έχουν σαν σκοπό την απόλαυση. Τέτοιες συμπεριφορές είναι η κτηνοβασία, η παιδεραστεία, ο σαδομαζοχισμός και ένα σωρό αλλες. Με βάση την αντίληψη ότι η σεξουαλική συμπεριφορά προσφέρει απόλαυση, θα έπρεπε να αποδεχθούμε την κτηνοβασία ως φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά, αφού ο εραστής του κοτόπουλου ή της κατσίκας δεν αποζητά παρά μόνο την απόλαυση του. Το επιχείρημα ότι το κοτόπουλο ή η κατσίκα δεν ευχαριστιέται το σεξ όσο ο κτηνοβάτης και άρα υπάρχει ένας συμμετέχων που δεν ευχαριστήθηκε την επαφή, δεν μπορεί να γίνει δεκτό, διότι ποτέ κανένα κοτόπουλο ή κατσίκα δεν εξέφρασε άποψη για το θέμα. Με την ίδια επίσης αντίληψη θα πρέπει να θεωρήσουμε ως φυσιολογική συμπεριφορά το να κρεμάμε ανάποδα και να κάνουμε μαύρο στο ξυλο τον παρτενέρ μας, ή το να χαιδεύουμε μικρά παιδάκια κάθε φορά που νιώθουμε σεξουαλική διέγερση.
Οσον αφορά στο δεύτερο επιχείρημα, αυτό στηρίζεται στη λογική πλάνη της βεβιασμένης γενικευσης, αφού εκτός των σκυλιών και ενός ή δύο ειδών πιθήκων, κανένα άλλο είδος δεν επιδίδεται στην ομοφυλοφιλία, εκτός από σπάνιες περιπτώσεις που η παρατεταμένη έλλειψη θηλυκών ωθεί τα αρσενικά στην ομοφυλοφιλία. Τέλος, δεν έχω ακούσει ποτέ για ομοφυλόφιλη σχέση μεταξύ θηλυκών σκυλιών ή πιθήκων.
Ολη αυτή η ανοησία, οδηγεί την κοινωνία στην ελευθεριότητα και σήμερα φτάσαμε οι παιδεραστές να αυτοαποκαλούνται "παιδόφιλοι" και να διεκδικούν το δικαίωμα στη σεξουαλική χαρά όπως όλοι οι υπόλοιποι ανώμαλοι, οι οποίοι στις βόρειες χώρες (που βεβαίως είναι πιο προοδευτικές από εμάς τους συντηρητικούς) έχουν φτιάξει και κόμμα, με αιτήματα σχετικά με τη νομιμοποίηση της αρρώστιας τους. Η αγωγή και η ψυχοσωματική ανάπτυξη των παιδιών στις κοινωνίες αυτές έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την ικανοποίηση των σεξουαλικών αναγκών των παιδοφίλων και αυτό θεωρειται φυσιολογικό.
Σε κάθε περίπτωση, είτε κανείς θεωρήσει την ομοφιλοφιλία ψυχική ασθένεια είτε όχι, δε νομιμοποιείται να εχθρεύεται και να λοιδωρεί τους ομοφιλόφιλους, όχι τουλάχιστον αν δεν κάνει το ίδιο με τους υπόλοιπους ψυχικά ασθενείς συμπολίτες του, το σύνολο δηλαδή περίπου των μελών της κοινωνίας. Οι ψυχικές ασθένειες απο τις οποίες πάσχουμε σχεδόν όλοι μας, ξεκινούν από ελαφριάς μορφής νεύρωσεις και καταλήγουν σε ψυχώσεις και βαριά παράνοια και σαν άρρωστοι που είμαστε όλοι μας, θα πρέπει να δείχνουμε ανοχή και κατανόηση στους συνασθενείς μας και να ανεχόμαστε τις ιδιαιτερότητες τους.
Είναι άλλο πράγμα όμως η ανοχή στην σεξουαλική ασθένεια και άλλο πράγμα το να αναγκάζεται η κοινωνία να παρακολουθεί παρελάσεις ασθενών που διατυμπανίζουν την υπερηφάνια τους για την αρρώστια από την οποία πάσχουν. Η παρέλαση των κίναιδων, που με τόσο πάθος υποστήριξε και διοργάνωσε ο αγαπητός δήμαρχος της γενέτειρας του Κεμάλ κύριος Μπουτάρης, με τον προκλητικό τίτλο gay pride (υπερηφάνια ομοφυλόφιλων) ξεπερνά κάθε όριο λογικής και μόνο σαν πρόκληση προς την κοινωνία μπορεί να ερμηνευθεί.
Η λέξη κίναιδος ειναι σύνθεση λέξη από το ρήμα κινώ (προκαλώ) και το ουσιαστικό αιδώς, (ντροπή), αίσθημα που δεν φαίνεται να νιώθει ούτε ο κύριος Μπουτάρης ούτε οι συμμετέχοντες στην παρέλαση του. Ετσι, σήμερα, οι κίναιδοι, με τη συμπαράσταση του προοδευτικού ομοιδεάτη δημάρχου τους, διοργανώνουν μια παρέλαση τεράτων για όλη την οικογένεια.
Και επειδή κάποιοι θα βιαστούν να με χαρακτηρίσουν ομοφοβικό φασίστα, σας ενημερώνω ότι οι ομοφυλόφιλοι (αυτοί που νιώθουν σεξουαλική έλξη προς το ίδιο φύλο) φίλοι μου, κατηγορούν και οι ίδιοι τους κίναιδους (τους θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλους που αρέσκονται στο να ντύνονται και να συμπεριφέρονται ως γυναίκες) για την άθλια αυτή παρέλαση που δεν τιμά τους ομοφυλόφιλους, αλλά αντίθετα στρέφει την κοινωνία εναντίον τους.
Και εσείς αγαπητοί κίναιδοι που θα διαβάσετε το άρθρο αυτό και θα φρίξετε, καλό θα ήταν να σκεφτείτε (αν διαθέτετε ακόμα την ικανότητα αυτή) για λίγο, ποιες πράξεις δικαιολογούν αισθήματα υπερηφάνιας στον άνθρωπο και ποιες όχι. Ούτε η ασθένεια σας, ουτε η παρέλαση σας δε δικαιολογεί αισθήματα υπερηφάνιας, αφού κανένα όφελος δεν αποδίδει στην κοινωνία.
Και εσύ αγαπητέ δήμαρχε της γενέτειρας του Κεμάλ, καλό θα είναι να σκεφτείς ότι όταν προσβάλεις την κοινωνία της πόλης που σε ψήφισε, δε δικαιούσαι να αισθάνεσαι υπερηφάνια, αλλά ντροπή.
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
Γνωριζω ομοφυλόφιλους οι οποίοι είναι εξαιρετικοί άνθρωποι και δεν έχω κανένα πρόβλημα να συναναστραφώ μαζί τους ούτε τους θεωρώ κατώτερους ή διαφορετικούς.
Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι αποδέχομαι όλες τις ανοησίες των σύγχρονων "προοδευτικών" ψυχολόγων, οι οποίοι για τους δικούς τους λόγους διατυμπανίζουν ότι η ομοφυλοφιλία δήθεν είναι φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά. Αντίθετα, θεωρώ φυσιολογική την ετεροφυλόφιλη σεξουαλική συμπεριφορά κυρίως με βάση τη διαπίστωση ότι αυτή η σεξουαλική συμπεριφορά συντελεί στην αναπαραγωγή, την εξέλιξη και τη διαιώνιση των ειδών και της ζωής που είναι το κυριότερο μέλημα της φύσης.
Σε όλα τα είδη στη φύση, τόσο η συμπεριφορά όσο και τα κληρονομικά χαρακτηριστικά διαμορφώνονται με την πάροδο των γενεών, εξελικτικά, με μοναδικό κριτήριο την επιβίωση, τη βελτίωση και τη διαιώνιση του κάθε είδους. Με βάση αυτό το κριτήριο διαμορφώνονται τα ράμφη των πουλιών, τα νύχια των αιλουροειδών, τα κέρατα των ελαφιών κ.λ.π. και με βάση αυτό το κριτήριο διαμορφώνονται οι συμπεριφορές όλων των ειδών. Αυτός είναι ο λόγος που τα είδη ζουν σε αγέλες, αυτός είναι ο λόγος που κάποια είδη ζουν και κυνηγούν μοναχικά. Κάθε είδος αναπτύσει τα γενετήσια χαρακτηριστικά και τη συμπεριφορά που θα το διευκολύνουν να επιβιώσει με μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό είναι το φυσιολογικό στη φύση και μόνο η φύση μπορεί να καθορίσει τι είναι φυσιολογικό. (φυσιολογικό = σύμφωνο με τη φύση)
Η ομοφυλόφιλη συμπεριφορά, δεν βοηθά προς την κατεύθυνση αυτή και αν επικρατούσε ως κυρίαρχη σεξουαλική συμππεριφορά, το είδος που θα την υιοθετούσε καθ΄ολοκηρίαν θα εξαφανιζόταν από τη φύση σε μια και μόνο γενιά, πράγμα που δε συμβαίνει όπου επικρατεί η ετεροφυλόφιλη συμπεριφορά και αυτό είναι και το κριτηριο για να κρίνουμε αν η συμπεριφορά αυτή είναι φυσιολογική ή όχι.
Το κυριότερο αντεπιχείρημα των προοδευτικών που υποστηρίζουν τη φυσιολογικότητα της ομοφυλοφιλικης σεξουαλικης συμπεριφοράς, είναι ότι το σεξ δεν έχει να κάνει μόνο με την διαιώνιση των ειδών, αλλά και με την ευχαρίστηση την οποία αναμφισβήτητα προσφέρει. Εξετάζουν την σεξουαλικότητα μόνο από την πλευρά της απόλαυσης και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι είναι φυσιολογικό ο άνθρωπος να αναζητά την σεξουαλική απόλαυση με οποιοδήποτε τρόπο, άρα και ομοφυλοφιλικά. Ενα δεύτερο επιχείρημα είναι ότι η ομοφυλοφιλία απαντάται στη φύση σε όλα σχεδόν τα είδη.
Οσον αφορά στο πρώτο επιχείρημα, θα συμφωνήσει κάποιος ότι ακόμα και μεταξύ ετεροφυλόφιλων, η σεξουαλική επαφή έχει ελάχιστες φορές σαν σκοπό τη διαώνιση του είδους και στην συντριπτική πλειοψηφια έχει σαν σκοπό την ευχαρίστηση. Αυτό όμως το επιχείρημα από μόνο του, δεν συνεπάγεται ότι η ομοφυλοφιλία είναι μια φυσιολογική σεξουαλική συμππεριφορά. Εκτός της ομοφυλοφιλίας, υπάρχουν ένα σωρό άλλες σεξουαλικές αποκλίσεις, οι οποίες επίσης έχουν σαν σκοπό την απόλαυση. Τέτοιες συμπεριφορές είναι η κτηνοβασία, η παιδεραστεία, ο σαδομαζοχισμός και ένα σωρό αλλες. Με βάση την αντίληψη ότι η σεξουαλική συμπεριφορά προσφέρει απόλαυση, θα έπρεπε να αποδεχθούμε την κτηνοβασία ως φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά, αφού ο εραστής του κοτόπουλου ή της κατσίκας δεν αποζητά παρά μόνο την απόλαυση του. Το επιχείρημα ότι το κοτόπουλο ή η κατσίκα δεν ευχαριστιέται το σεξ όσο ο κτηνοβάτης και άρα υπάρχει ένας συμμετέχων που δεν ευχαριστήθηκε την επαφή, δεν μπορεί να γίνει δεκτό, διότι ποτέ κανένα κοτόπουλο ή κατσίκα δεν εξέφρασε άποψη για το θέμα. Με την ίδια επίσης αντίληψη θα πρέπει να θεωρήσουμε ως φυσιολογική συμπεριφορά το να κρεμάμε ανάποδα και να κάνουμε μαύρο στο ξυλο τον παρτενέρ μας, ή το να χαιδεύουμε μικρά παιδάκια κάθε φορά που νιώθουμε σεξουαλική διέγερση.
Οσον αφορά στο δεύτερο επιχείρημα, αυτό στηρίζεται στη λογική πλάνη της βεβιασμένης γενικευσης, αφού εκτός των σκυλιών και ενός ή δύο ειδών πιθήκων, κανένα άλλο είδος δεν επιδίδεται στην ομοφυλοφιλία, εκτός από σπάνιες περιπτώσεις που η παρατεταμένη έλλειψη θηλυκών ωθεί τα αρσενικά στην ομοφυλοφιλία. Τέλος, δεν έχω ακούσει ποτέ για ομοφυλόφιλη σχέση μεταξύ θηλυκών σκυλιών ή πιθήκων.
Ολη αυτή η ανοησία, οδηγεί την κοινωνία στην ελευθεριότητα και σήμερα φτάσαμε οι παιδεραστές να αυτοαποκαλούνται "παιδόφιλοι" και να διεκδικούν το δικαίωμα στη σεξουαλική χαρά όπως όλοι οι υπόλοιποι ανώμαλοι, οι οποίοι στις βόρειες χώρες (που βεβαίως είναι πιο προοδευτικές από εμάς τους συντηρητικούς) έχουν φτιάξει και κόμμα, με αιτήματα σχετικά με τη νομιμοποίηση της αρρώστιας τους. Η αγωγή και η ψυχοσωματική ανάπτυξη των παιδιών στις κοινωνίες αυτές έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την ικανοποίηση των σεξουαλικών αναγκών των παιδοφίλων και αυτό θεωρειται φυσιολογικό.
Σε κάθε περίπτωση, είτε κανείς θεωρήσει την ομοφιλοφιλία ψυχική ασθένεια είτε όχι, δε νομιμοποιείται να εχθρεύεται και να λοιδωρεί τους ομοφιλόφιλους, όχι τουλάχιστον αν δεν κάνει το ίδιο με τους υπόλοιπους ψυχικά ασθενείς συμπολίτες του, το σύνολο δηλαδή περίπου των μελών της κοινωνίας. Οι ψυχικές ασθένειες απο τις οποίες πάσχουμε σχεδόν όλοι μας, ξεκινούν από ελαφριάς μορφής νεύρωσεις και καταλήγουν σε ψυχώσεις και βαριά παράνοια και σαν άρρωστοι που είμαστε όλοι μας, θα πρέπει να δείχνουμε ανοχή και κατανόηση στους συνασθενείς μας και να ανεχόμαστε τις ιδιαιτερότητες τους.
Είναι άλλο πράγμα όμως η ανοχή στην σεξουαλική ασθένεια και άλλο πράγμα το να αναγκάζεται η κοινωνία να παρακολουθεί παρελάσεις ασθενών που διατυμπανίζουν την υπερηφάνια τους για την αρρώστια από την οποία πάσχουν. Η παρέλαση των κίναιδων, που με τόσο πάθος υποστήριξε και διοργάνωσε ο αγαπητός δήμαρχος της γενέτειρας του Κεμάλ κύριος Μπουτάρης, με τον προκλητικό τίτλο gay pride (υπερηφάνια ομοφυλόφιλων) ξεπερνά κάθε όριο λογικής και μόνο σαν πρόκληση προς την κοινωνία μπορεί να ερμηνευθεί.
Η λέξη κίναιδος ειναι σύνθεση λέξη από το ρήμα κινώ (προκαλώ) και το ουσιαστικό αιδώς, (ντροπή), αίσθημα που δεν φαίνεται να νιώθει ούτε ο κύριος Μπουτάρης ούτε οι συμμετέχοντες στην παρέλαση του. Ετσι, σήμερα, οι κίναιδοι, με τη συμπαράσταση του προοδευτικού ομοιδεάτη δημάρχου τους, διοργανώνουν μια παρέλαση τεράτων για όλη την οικογένεια.
Και επειδή κάποιοι θα βιαστούν να με χαρακτηρίσουν ομοφοβικό φασίστα, σας ενημερώνω ότι οι ομοφυλόφιλοι (αυτοί που νιώθουν σεξουαλική έλξη προς το ίδιο φύλο) φίλοι μου, κατηγορούν και οι ίδιοι τους κίναιδους (τους θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλους που αρέσκονται στο να ντύνονται και να συμπεριφέρονται ως γυναίκες) για την άθλια αυτή παρέλαση που δεν τιμά τους ομοφυλόφιλους, αλλά αντίθετα στρέφει την κοινωνία εναντίον τους.
Και εσείς αγαπητοί κίναιδοι που θα διαβάσετε το άρθρο αυτό και θα φρίξετε, καλό θα ήταν να σκεφτείτε (αν διαθέτετε ακόμα την ικανότητα αυτή) για λίγο, ποιες πράξεις δικαιολογούν αισθήματα υπερηφάνιας στον άνθρωπο και ποιες όχι. Ούτε η ασθένεια σας, ουτε η παρέλαση σας δε δικαιολογεί αισθήματα υπερηφάνιας, αφού κανένα όφελος δεν αποδίδει στην κοινωνία.
Και εσύ αγαπητέ δήμαρχε της γενέτειρας του Κεμάλ, καλό θα είναι να σκεφτείς ότι όταν προσβάλεις την κοινωνία της πόλης που σε ψήφισε, δε δικαιούσαι να αισθάνεσαι υπερηφάνια, αλλά ντροπή.
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
Για ακόμη μια φορά ΕΥΓΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστότατος.
Κοντεύουμε να ξεχάσουμε και όσα ξέρουμε με όλη αυτή την "προοδευτικότητα".
Α!!!!! Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΑΝΝΗΣ (ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ. ΑΣΕ ΠΟΥ'ΝΑΙ ΚΑΙ "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι, όσοι έχουμε μία ικανή ηλικία αισθανόμεθα σχιζοφρενείς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξηγούμαι..το μεγαλύτερο "ιστορικό" κομμάτι μας, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ,είναι παντελώς ασύμβατο με τα τεκταινόμενα που καλείται να ενστερνισθή τώρα.
Είτε σε επίπεδο διαταραγμένης ηθικής, είτε σε επίπεδο ανθρώπινα "υποτιμητικής" υποβολής πληροφοριών, είτε σε επίπεδο οικονομικής απαξίωσης στοιχειωδών αξιών, είτε.. είτε.. είτε...
Το μέγα χάσμα των δύο μας εαυτών γίνεται πλέον αντιληπτό όταν εγκύπτουμε σε παλαιά βιβλία..άλλος κόσμος.
Η ψυχολογικά επόμενη αντιστροφή των χαρακτήρων μας καθιστά αδύνατη την συμβίωση μας με τον νέο κόσμο, που μόνο σε εσάς τους νεώτερους νοείται "προσαρμογή", ή "πόλεμος", ή ότι άλλο αποφασίσετε! Το θέμα μας υπερβαίνει ως μεταφυσικό.
Δεν είναι θέμα ομοφυλοφιλίας, αλλά αγγλοκρατίας. Οπως εμφανίστηκε ο Τσίπρας να πηγαίνει με τη μαύρη κοπελιά στο προεδρικό μέγαρο, έτσι προοθούν την επιδειξιομανία ως υπερηφάνια. Την καταστροφή των ελληνικών κοινωνικών σχέσεων, των ηθών και εθίμων που λέγαμε παλιά επιδιώκουν. Μπορεί απο την παράδοση και την ψυχοσύνθεσή μας οι έλληνες να είμασταν πολύ πιό ανεκτικοί απέναντι στους ξένους και ειδικά ως προς τους εγχρωμους, μπορεί αιώνες τώρα "σύνορα η αγάπη να μην γνωρίζει", στην ελλαδάρα, ούτε ως προς τις ομοφυλόφιλες σχέσεις, αλλά αυτό δεν αφορά τους αποδομητές του έθνους μας. Να καταστρέψουν την κοινωνική επικοινωνία στη χώρα μας, να διαστρέψουν τις κοινωνικες σχέσεις (ναι με τη μαρξιστική έννοια) και να τους μοιάσουμε σε όλα, φυσικά ως υποδεέστεροι τους, αυτός είναι ο σκοπός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σχέση έχει η μαύρη κοπέλα με τις αδερφές δε μπορώ να καταλάβω.
ΔιαγραφήΘυμίζω τι έλεγε ο φίλος μας ο Yuri Bezmenov το 1985:
ΑπάντησηΔιαγραφήΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ
Στο βίντεο αυτό, αναφέρει τον λόγο για τον οποίο συμβαίνουν όλα αυτά, και συμφωνεί με όσα έγραψες ανώνυμε 10:14
Δυστυχώς.
Αγαπητέ Θαλαμοφύλακα,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν θα σχολιάσω τη γενική άποψή σου επί του θέματος, ο καθένας μας δικαιούται να πιστεύει αυτά που θέλει. Θέλω μόνο να σχολιάσω δύο σημεία στο κείμενό σου που θεωρώ εξαιρετικά κακά και λανθασμένα.
Το πρώτο είναι το ότι συγκρίνεις την ομοφυλοφιλία με δύο (κατά τη γνώμη μου) εγκληματικές σεξουαλικές διαστροφές. Η τεράστια και ειδοποιός ανάμεσα στην ομοφυλοφιλία από τη μία και την κτηνοβασία και την παιδεραστία από την άλλη, είναι πως η πρώτη γίνεται με κοινή συναίνεση και των δύο (ή περισσοτέρων) συμμετεχόντων, ενώ στις άλλες δύο περιπτώσεις όχι (ή ακόμη κι όταν μιλάμε για συναίνεση στην περίπτωση της παιδεραστίας, μιλάμε για τη συναίνεση ενός ανήλικου, οπότε δεν θεωρείται αποδεκτή). Το γεγονός, δε, ότι αναφέρεις πως οι ομοφυλόφιλοι αυτο-αποκαλούνται "παιδόφιλοι" είναι απαράδεκτα λανθασμένο, υποθέτω πως βασίζεσαι στη γαλλική λέξη pédé, που από παλιά έμεινε στη μαλιαρή των γαλλικών σημαίνοντας ομοφυλόφιλος. Τη λέξη αυτή, βέβαια, οι ετεροφυλόφιλοι καρφίτσωσαν στους ομοφυλόφιλους και δεν την επέλεξαν οι ίδιοι, καθιστώντας έτσι το επιχείρημά σου απόλυτα ανακριβές και, κατά δική μου υποψία, κακόβουλο.
Όσο αφορά, δε, στα είδη στη φύση που επιδίδονται σε ομοφυλοφιλική συνουσία και κάτω από ποιές συνθήκες, μια απλή αναζήτηση στο google και μόνο θα σου αποδείξει το πόσο λάθος είσαι.
Καλοπροαίρετα πάντα
ένας ομοφυλόφιλος που επίσης δεν συμπαθεί τις παρελάσεις
Αγαπητέ φίλε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έγραψα πουθενά ότι οι ομοφυλόφιλοι αυτοαποκαλούνται παιδόφιλοι.
Εγραψα ότι οι παιδεραστές (απαξιωτικός όρος) αυτοαποκαλούνται παιδόφιλοι (μη - απαξιωτικός όρος) και αυτό είναι πρόβλημα, διότι έτσι γίνονται σιγά σιγά αποδεκτοί από την κοινωνία.
Την διαφορά που αναφέρεις ανάμεσα στην ομοφυλοφιλία και την κτηνοβασία / παιδεραστία φυσικά και την κατανοώ, αν και στην κτηνοβασία δεν τίθεται θέμα συναίνεσης. Στο σαδομαζοχισμό όμως συνήθως υπάρχει συναίνεση από το βασανιζόμενο μέλος αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η σεξουαλική συμπεριφορά είναι "φυσιολογική".
Σε κάθε περίπτωση, από την αρχή έγραψα ότι είναι δικαίωμα του καθενός να χαίρεται τη σεξουαλική του ζωή όπως νομίζει, αρκεί να την χαίρεται με ενήλικες και με τη συναίνεση τους.
Τέλος για τα ζώα, το μόνο που βρήκα ήταν άρθρα ομοφυλοφίλων και όχι επιστημονικά ντοκυμαντέρ ή κάτι άλλο. Αν έχεις συνδέσμους που να αποδεικνύουν το αντίθετο των ισχυρισμών μου, παρέθεσε τους απ' ευθείας εδώ και είμαι έτοιμος να αναθεωρήσω.
Δεν ήταν στις προθέσεις μου να προσβαλω τους ομοφυλόφιλους και προσπάθησα να το ξεκαθαρίσω όσο πιο καλά μπορώ. Οπως έγραψα, εχω φίλους τους οποίους αγαπώ (αν και "μαλώνουμε" όταν ανοίγουμε τετοιες συζητήσεις). Πρόθεση μου ήταν να ξεκαθαρίσω ότι άλλο πράγμα είναι η ομοφυλοφιλία και άλλο η διαφήμιση της σαν πρότυπη "επαναστατική" συμπεριφορά.
Σε αυτό από ότι φαίνεται συμφωνούμε, και χαίρομαι ειλικρινά γι αυτό.
Πριν γράψω το άρθρο, έψαξα στο διαδίκτυο τον όρο "gay animals in nature" και "gay animals" και άλλα παρόμοια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός των σκυλιών στα οποία όντως η ομοφυλοφιλία είναι διαδεδομένη και ενός ή δύο ειδών πιθήκων, όλα τα υπόλοιπα βίντεο που βρήκα δεν αποδεικνύουν τίποτα:
Homosexual animals in nature Το βίντεο "έρευνα" ξεκινάει με το λογότυπο Gay pride και δεν μπορώ να το δεχθώ ως επιστημονικό ντοκυμαντέρ. Δεν είμαι σε θέση να αξιολογήσω αν οι πιγκουίνοι ή τα υπόλοιπα ζώα που συνουσιάζονται είναι αρσενικά ή θηλυκά και το διαφημιστικό μήνυμα δέιχνει ότι ο συντάκτης του βίντεο δεν είναι αμερόληπτος επιστήμονας.
Gay lions Δύο δυστυχισμένα αρσενικά λιοντάρια κλεισμένα σε ζωολογικό κηπο (ποιος ανώμαλος τα έβαλε μαζί άραγε); επιδίδονται σε ομοφυλοφιλικό σέξ προς τέρψην του κάμεραμαν.
Animals are gay too Παρουσιάζει gay συμπεριφορές ελαφιών και λιονταριών τα οποία είναι φυλακισμένα και όχι στο φυσικό τους περιβάλλον και μάλιστα στα βίντεο δεν φαίνονται πουθενά θηλυκά. Η ομοφυλοφιλική σεξουαλική συμπεριφορά των ζώων αυτών δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή ως "φυσιολογική", διότι τα ζώα δεν βρίσκονται στο φυσικό τους περιβάλλον. Ειδικά για τα λιοντάρια είναι γνωστό ότι όχι μόνο δεν επιδίδονται σε τέτοιου ειδους συμπεριφορές, αλλά δεν ανέχονται το ένα στην περιοχή του άλλου.
My horse is gay Δύο αρσενικά άλογα κλεισμένα (για πόσον καιρό;) από τον ανώμαλο κάμεραμαν χωρίς κανένα θηλυκό να φαίνεται στο βίντεο. Ο κάμεραμαν παραδέχεται ότι τους αγόρασε μπάλα για να παίζουν. Δεν είμαι σίγουρος ότι αν τα άλογα αυτά ζούσαν ελεύθερα σε αγέλη με θηλυκά θα έπαιζαν μπάλα ή θα επιδίδονταν σε ομοφυλοφιλικό σέξ.
Η ομοφυλοφιλία στα ζωα θα αποδεικνύονταν, αν ανάμεσα σε κοπάδι με θηλυκά και αρσενικά, τα αρσενικά προτιμούσαν να συνουσιάζονται μεταξύ τους. Τα δυστυχισμένα φυλακισμένα αρσενικά ζώα που δεν μπορούν να συμπεριφερθούν με φυσικό τρόπο δεν αποδεικνύουν τίποτα.
Πουθενά δεν είδα βίντεο με θηλυκά ζώα να επιδίδονται σε ομοφυλοφιλικό σέξ. Είναι άραγε η ομοφυλοφιλία μεταξύ αρσενικών "φυσιολογική" ενώ μεταξύ θηλυκών δεν είναι;
Πλην των βίντεο, το google εμφανίζει όντως αρκετές σελίδες με αποτελέσματα για gay animals, όσα όμως διάβασα, είναι αναρτήσεις που επικαλούνται μελέτες τρίτων (οι οποίες δεν παρατίθενται) και "αποδεικνύουν" την gay συμπεριφορά στα ζώα με επίκληση μελετών την αξιοπιστία των οποίων δεν μπορώ να ελέγξω.
Η μόνη σελίδα που αντιμετωπίζει σχετικά αντικειμενικά το θέμα (αλλά δεν δέχομαι σαν απόλυτη απόδειξη) είναι η σελίδα στη wikipedia Homosexual behavior in animals την οποία αν διαβάσει κανείς προσεκτικά, διαβάζει το εξής: "Although homosexual behavior is very common in the animal world, it seems to be very uncommon that individual animals have a long-lasting predisposition to engage in such behavior to the exclusion of heterosexual activities. Thus, a homosexual orientation, if one can speak of such thing in animals, seems to be a rarity." (Παρ' όλο που η ομοφυλοφυλική συμππεριφορά παρατηρείται συχνά στα ζώα, φαίνεται απίθανο, τα μεμονωμένα άτομα να επιδίδονται σε τέτοιες συμπεριφορές για παρατεταμένο χρονικό διάστημα που να αποκλείει την ετεροφυλοφυλική σχέση. Ετσι, ο ομοφυλοφυλικός προσανατολισμός στα ζώα (αν κάποιος μπορεί να μιλήσει για τέτοιο πράγμα) ειναι σπάνιος).
Τέλος, για το θέμα βρήκα και πολλές σελίδες με αντίθετους ισχυρισμούς The Animal Homosexuality Myth και Homosexuality in animals myth
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τα παραπάνω συνάγω το συμπέρασμα ότι το επιχείρημα περί της έμφυτης gay συμπεριφοράς στα ζώα δεν ευσταθεί, ή τουλάχιστον δεν μπορούμε να το δεχθούμε σαν ακράδαντο στοιχείο για την αποδειξη της φυσιολογικότητας της ομοφυλοφυλικής σχέσης.
Ας δούμε και μια άλλη άποψη γιά το θέμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν κάποιος με πληρώνει, γιά τους ΛΟΓΟΥΣ του, να "κάθομαι" και να μην ασχολούμαι με οτιδήποτε βάναυσο χειρωνακτικό, αλλά να είμαι μέσα στις "τέχνες" και τα "γράμματα"... έχω ίσως πολλούς λόγους να "εφεύρω" τον παραφυσικό θηλυγενή ή αρρενογενή εαυτόν μου..αναζητήσατε και αλλού τον δάκτυλον!
Μία διόρθωση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διάκριση παιδόφιλου από παιδεραστή δεν είναι θέμα απαξίωσης ή μη. Ο παιδόφιλος είναι αυτός που έλκεται από σεξουαλικά από παιδιά (αρκεί να είναι άνω των 16 και το αντικείμενο του πόθου πάνω από 5 χρόνια μικρότερο). Θεωρείται αποκλίνουσα συμπεριφορά, αλλά δεν διώκεται! Ο παιδεραστής από την άλλη, είναι ο παιδόφιλος ή μη (εντάξει, πολύ σπάνιο παιδεραστής μη-παιδόφιλος) ο οποίος έρχεται σε σεξουαλική επαφή με παιδί.
Όσον αφορά ένα μόνιμο επιχείρημα των ομοφυλόφιλων (διαγράφηκε από ψυχική διαταραχή εδώ και 20κάτι χρόνια), να ρωτήσω το εξής: εδώ και χρόνια η αποπλάνηση ανηλίκου (<18) αντικαταστάθηκε από την αποπλάνηση παιδιού (<15). Σε λίγα χρόνια ίσως πέσει κι άλλο (12;). Τι θα απαντήσουμε τότε στους σημερινούς μιαρούς παιδεραστές που τότε θα λένε «εμείς σας τα λέγαμε, αλλά εσείς ήσασταν οπισθοδρομικοί και δεν αναγνωρίζατε τα δικαιώματά μας»;
Κύριε Θαλαμοφύλακα,
ΑπάντησηΔιαγραφήσε ποιό εγχειρίδιο Ψυχιατρικής έχετε διαβάσει ότι η ομοφυλοφιλία είναι ασθένεια(!) ή... ανωμαλία;
Έχετε υπόψη σας ότι τόσο ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας όσο και το DSM (κατάλογος με τις ψυχικές διαταραχές) δεν συμπεριλαμβάνουν την ομοφυλοφιλία στις ψυχικές ασθένεις, αλλά την θεωρούν ως φυσιολογικό ερωτικό προσανατολισμό;
Φιλικά,
Στρατής Γατελούζος,
ένας ομοφυλόφιλος που πάει στις πορείες των Gay Pride...
Το έχω διαβάσει στα βιβλία του Σίγκμουντ Φρόύντ, του Αρφρεντ Αντλερ, του Καρλ Γιουνγκ, της Κάρεν Χόρνεϋ και μερικών άλλων πατέρων της ψυχολογιας, τους οποίους οι παλαιότεροι ψυχίατροι πολέμησαν, οι νεότεροι έθαψαν και οι "προοδευτικοί" αριστεροί πολεμάνε χωρίς να έχουνε διαβάσει ούτε ένα βιβλίο τους.
ΔιαγραφήΤο γεγονός ότι ο παγκόσμιος οργανισμός υγείας έπαψε (τα τελευταία 20 χρόνια (γιατί άραγε 20;) να θεωρεί την ομοφυλοφιλία ψυχική νόσο έχει (για εμένα προσωπικά) όση επιστημονική αξία έχουν οι αξιολογήσεις της Φιτς και του Μούντυς, οι προβλέψεις των σεισμολόγων, οι συμβουλές των οικονομολόγων, τα διαβήματα του ΟΗΕ κάθε φορά που γίνεται πόλεμος και οι διαμαρτυρίες της Greenpeace, που αντιδρούν επιλεκτικά σε ότι δεν βολεύει το παγκόσμιο σύστημα.
Φώτισε μας αν θες: την ομοφυλοφυλοφιλία όταν συνοδεύεται απο θηλυπρέπεια και την ανάγκη να ντύνεται ένας άντρας με γυναικεία ρούχα και να βάφεται, την θεωρεί ο παγκόσμιος οργανισμός υγείας "φυσιολογική";
Τέλος πάντων, ακόμα κι αν δεχθούμε το "επιστημονικό" πόρισμα του παγκόσμιου οργανισμού υγείας σαν αληθές, δεν βλέπω γιατί πρέπει οι "φυσιολογικοί" gay να διοργανώνουν παρελάσεις. Ή γιατί πρέπει να κάνουν παρελάσεις ντυμένοι νύφες.
Η συμπεριφορά αυτή, μόνο ως πρόκληση προς την κοινωνία μπορεί να ερμηνευτεί και επιτυγχάνει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα από το οποίο υποτίθεται ότι θέλετε να επιτύχετε: Να γίνετε αποδεκτοί από την κοινωνία.
Ρώτα αν θες μερικούς σοβαρούς γκέυ που δεν πάνε σε παρελάσεις να σου πουν τη γνώμη τους.
Για του λόγου το αληθές, μέχρι πριν την υπερήφανη σας παρέλαση, ούτε μου πέρναγε από το μυαλό να γράψω αυτήν την ανάρτηση...
Αγαπητέ ομοφυλόφιλε που πάει και στα Gay Pride,
ΑπάντησηΔιαγραφήπερίπου 15 ώρες πριν σχολιάσετε την ανάρτηση αυτή, διατύπωσα μία απορία (ως ανώνυμος), ως απάντηση στο επιχείρημα που αναφέρατε πριν μία ώρα. Περίμενα πως άν κάποιος το ανέφερε, όπως κάνατε εσείς, θα είχε πλέον την ευκαιρία να απαντήσει και στην ερώτησή μου. Δυστυχώς δεν το κάνατε, θα ήθελα όμως μία απάντηση...
Ένας ό,τι-φυλόφιλος που πιστεύει ότι οι σεξουαλικές προτιμήσεις και οι συμμετοχές σε παρελάσεις δεν ταυτοποιούν ένα πρόσωπο ώστε να τις χρησιμοποιήσει ως ψευδώνυμο.
Εγώ είμαι ένας γάτος με πέταλα! και έχω δικαίωμα στο ειρηνικό μέλον
ΑπάντησηΔιαγραφήπου για να υπάρξει πρέπει να γίνουμε όλοι ομοφιλόφιλοι.
Άλωστε η τεκνοπηία θα γίνεται με ανώδυνο κλονοπητικό και υγειινό τρόπο, τι σας πειράζει; Η επιστήμη προχωράει.
εισαι νεοταξιτης του κερατα!!!
Διαγραφή1. η ημιμάθεια είναι φίλη της μπουρδολογίας.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. το δίκτυο δεν αντικαθιστά την μόρφωση.
3. περί ηθικής ομιλούν κυρίως οι ανήθικοι.
4. αλίμονο σ΄ όποιον έχει λίγα φράγκα και νομίζει πως είναι πλούσιος.
5. Η εικονα σας μου ειναι καθαρη απο τα γραπτα σας! σχεδον μεσήλικας , πρώην γιαπις , παντρεμένος, παχύς(πράγμα αφύσικο για μέσο αναπαραγωγικό άνθρωπο)και μαλλον ασχημος(με την αρχαιοελληνική έννοια).
μελετήστε ,μην μαζεύετε απο κάτω.
ερρωσθε
Πέραν από την ανάγνωση του προφίλ μου στον blogger, γιατί δεν μας φωτίζετε σχετικά με την πηγή της παιδείας σας για να μελετήσουμε και εμείς οι ημιμαθείς χοντροί άσχημοι πρώην γιάπηδες;
Διαγραφήέχετε περισσότερες βεβαιότητες απ ότι ερωτήσεις επί του θέματος. είστε γενετιστής; ψυχολόγος; ζωολόγος ; η έστω απλός γιατρός ;
ΑπάντησηΔιαγραφήίσως πάλι , να έχετε αρκετούς ομοφυλόφιλους φίλους στους οποίους ασκήστε παρατηρώντας τους, όπως ο Δαρβίνος τους κορμοράνους στα Galapagos.
Δεν μπορώ να σας φωτίσω ,αν και ομοφυλόφιλος πολλά χρόνια , έχω ακόμα ερωτήσεις.
υ.γ.1 ασχοληθείτε αμέσως μετά με τους πολύ μαύρους,( όχι τους λίγο
μαύρους )αυτούς που μοιάζουν με πιθήκους.
2 ύστερα με τις στείρες - στείρους - ερμαφρόδιτους - ο κατάλογος είναι μακρύς και το κοινό διψάει για κανονικότητα.
δικός σας.
Οχι κυριε.
ΔιαγραφήΔεν είμαι τίποτε από όλα αυτά. Είμαι απλώς ένας σκεπτόμενος άνθρωπος που με τη λογική του αντιστέκεται στη βλακεία των καιρών.
Εαν χρειάζεστε συμβουλές από ζωολόγο, ψυχολόγο ή γιατρό άλλης ειδικότητας ανοιξτε το χρυσό οδηγό.
Οσο δε για τους μαύρους, τους πιθήκους, τους στειρους και τους υπόλοιπους που αναφέρετε, δεν τους ανέφερα εγώ, εσείς τους αναφέρατε και δεν μπορώ να καταλάβω πως τους συνδέετε όλους αυτούς με τους ομοφυλόφιλους.
Οι στείροι; Φυσιολογικοί!
ΔιαγραφήΟι ερμαφρόδιτοι; Φυσιολογικοί!
Τυφλοί; Φυσιολογικοί!
Κωφοί; Φυσιολογικοί!
Άτομα με σύνδρομο Down; Φυσιολογικά!
Άλλες τρισωμίες; Φυσιολογικές!
Είσαι τόσο κομπλεξικός, που ο μόνος τρόπος να μην εχθρεύεσαι κάτι, είναι να το θεωρείς φυσιολογικό!
Κι εγώ σας αγαπώ.
Διαγραφήαγαπητέ σκεπτόμενε
ΑπάντησηΔιαγραφήαπαντάτε στο ρητορικό ερώτημα αν είστε γιατρός
( κάτι που είναι φανερό ότι δεν είστε ) ενώ δεν μου λέτε από που πηγάζουν οι βεβαιότητες που έχετε.
ίσως να φταίει ο Μανιχαϊσμός της θρησκείας μας
( ο θεός είναι ένας , ο δικός μου
η αλήθεια είναι μια ,η δική μου )
φιλικα
Η ανάρτηση ξεκινάει με μηδέν βεβαιότητες. Περιλαμβάνει έναν ορισμό του τι είναι φυσιολογικό (= το σύμφωνο με τη φύση) και με μόνο αξίωμα τον ορισμό αυτόν, αναπτύσσω μια επιχειρηματολογία αντίθετη με όσα υποστηρίζονται για την ομοφυλοφιλία χωρίς πουθενά να αναφερθώ ή να επικαλεστώ θρησκευτικές πεποιθήσεις, δόγματα και πιστεύω.
ΔιαγραφήΓια ποιες βεβαιότητες μιλάτε;
για τις δικές σας .
Διαγραφήαν σας είναι δύσκολο να καταλάβετε ,
συνεχίστε να σκέφτεστε.
αμφισβητήστε τον εαυτό σας για λίγο.
όσο για τον μανιχαϊσμό που κουβαλάτε, δεν τον έχετε επιλέξει,σας έχει επιβληθεί.
βάλτε λοιπόν την τελεία που τόσο σας αρέσει, και θεωρήστε τον εαυτό σας νικητή αυτής της ανούσιας ( τελικώς ) συζήτησης .
αντιο σας
Όχι στενοχώριες!...
ΑπάντησηΔιαγραφή