Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Καλημέρα σας!

Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που πιστεύουν ότι αν θέλουμε πραγματικά να βοηθήσουμε την χώρα μας αυτή την δύσκολη περίοδο η πιο σωστή και πατριωτική στάση είναι να επιμένουμε σε ελληνικά προιόντα, ρούχα, φαγητό, υπηρεσίες, διακοπές κλπ.

Είμαι βέβαιος πως το θέμα είναι γνωστό και έχει αναπαραχθεί σε ικανοποιητικό βαθμό από τα blogs.



Λόγω τουριστικής επαγγελματικής δραστηριότητας, υπέπεσε στην αντίληψη μου ο ακόλουθος ξενοδοχειακός περιορισμός τον οποίο τον θεωρώ κατάπτυστο και απαράδεκτο.

Προσπαθώντας να κλείσω οικονομικό πακέτο διακοπών για Έλληνες πελάτες μου που επιθυμούσαν να ταξιδέψουν τον Σεπτέμβριο εντόπισα 2 ξενοδοχεία στην Χαλκιδική τα οποία όταν πήγαινα να ολοκληρώσω τις κρατήσεις που είχα σε προνομιακές τιμές, μου έβγαζαν το ακόλουθο μύνημα:

Rates are not valid for Greek passport holders

Συγκεκριμένα τα ξενοδοχεία είναι τα εξής:

ATHENA PALLAS 5* POSSIDI HOLIDAYS 5*  Επειδή η απάντηση που έλαβα όταν έθεσα το ερώτημα στους ίδιους ή στους κεντρικούς πράκτορες ήταν ακαθόριστες πληροφορίες για συμβόλαια από το εξωτερικό που όμως δεν έδιναν ικανοποιητικές εξηγήσεις για ποιον λόγο αν είχαμε πχ αλβανικό διαβατήριο θα είχαμε πρόσβαση σε προνομιακές τιμές. Που δεν ισχύουν ΜΟΝΟ αν είσαι Έλληνας.  Προσωπικά απέτυχα να εκμαιεύσω απαντήσεις.

Αναγνώστης

olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου