Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του υδροβόλου οχήματος (crowd control vehicle) που χρησιμοποιήθηκε στην Κερατέα.....
......
Πρόκειται για το μοντέλο υδροβόλου καταστολής RCU 6000 της ισραηλινής εταιρίας Beit Alfa Technologies LTD (B.A.T.) πάνω σε αμάξωμα φορτηγού KAMAZ (ρωσικής κατασκευής). Το μοντέλο αυτό διαθέτει: 1.Τρείς ταχύτητες εκτόξευσης νερού, κοντινή, μακρυνή και συνεχή. 2.Δυνατότητα ταυτόχρονης εκτόξευσης δακρυγόνου αερίου ή αερίου πιπεριού. 3.Δυνατότητα εκτόξευσης χρωματισμένου νερού. 4.Πυροπροστασία αφρού. 5.Εκτοξευτές δακρυγόνου περιμετρικά του οχήματος για αυτοπροστασία. 6.Εκτοξευτές νερού για τα τζάμια. 7.Φίλτρο αέρα για την καμπίνα του οδηγού. 8.Μπροστινή “φαγάνα” για εκκαθάριση οδοφραγμάτων. 9.Κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης για οπίσθιο και περιμετρικό έλεγχο με τον αντίστοιχο πίνακα ελέγχου και μόνιτορ. 10.Αντιβαλλιστική θωράκιση. 11.Τεχνολογία ελαστικών RFΤ (Run Flat Tires)*. 12.Πίνακα ελέγχου (joystick) για το κανόνι νερού. *Υπάρχουν πολλά είδη RFΤ ελαστικών, κοινό χαρακτηριστικό τους ότι μπορούν να κινούνται ξεφούσκωτα. Τα συγκεκριμένα περιέχουν εσωτερικά ένα δακτύλιο συμπαγούς υλικού γύρω από τη ζάντα που τα καθιστά ικανά για πορεία ακόμα και χωρίς το εξωτερικό ελαστικό. Πως το αντιμετωπίζουμε: Τέτοια οχήματα έχουν χρησιμοποιηθεί εναντίον Παλαιστινίων αγωνιστών από το κράτος του Ισραήλ. Οι Παλαιστίνιοι τα αντιμετώπισαν με επιτυχία αλλά όχι με ατομικές δράσεις. Χρειάζεται ομαδική δραστηριότητα, συγχρονισμός και ακρίβεια. Αρχικά το τυφλώνουμε χρησιμοποιώντας μπογιές. Οι κατάλληλες μπογιές είναι οι λαδομπογιές που δεν ξεπλένονται εύκολα με σκέτο νερό. Για την εκτόξευσή τους χρησιμοποιούμε σακούλες, μπαλόνια, βαζάκια ή μπουκάλια με λεπτό γυαλί. Ιδανικά γεμίζουμε σωλήνες από λάμπες φθορίου κλείνοντας υδατοστεγώς τις δύο άκρες. Ρίχνουμε λαδομπογιά στα τζάμια και στις κάμερες. Αφού καταφέρουμε να τυφλωθεί το όχημα, θα πρέπει να βουλώσουμε με κάποιο τρόπο την εξάτμιση. Η μέθοδος της πατάτας που σφηνώνει ίσως να μην πιάσει γι αυτό χρειάζεται μια κατασκευή με τενεκεδάκι που θα χωρέσει την εξάτμιση και θα κλειδώσει με μιά κίνηση. Υπάρχουν τέτοιοι σφιγκτήρες για οικοδομικές και υδραυλικές κατασκευές. Αφού ακινητοποιηθεί το όχημα μπορούν να πέσουν μολότωφ στους αρμούς ανάμεσα στον τράκτορα και την καρότσα, στους μπροστινούς τροχούς και γενικά όπου δεν υπάρχει θωράκιση και δε φτάνει το νερό του κανονιού. Δεν υπάρχει κίνδυνος για τους επιβαίνοντες (και αυτό μας νοιάζει γιατί δεν είμαστε φονιάδες). Η καμπίνα αφενός προσφέρει αντιπυρική προστασία, αφετέρου μπορούν να εγκαταλείψουν το όχημα αν κινδυνεύσουν. Στην περίπτωση που συμβεί το τελευταίο έχουμε τη μοναδική ευκαιρία να αχρηστέψουμε μόνιμα το όχημα ρίχνοντας μολότωφ στο εσωτερικό της καμπίνας (εφόσον έχει αδειάσει εννοείται). Για όλα τα παραπάνω χρειάζεται ταυτόχρονη κάλυψη από κόσμο που δεν αφήνει τους πεζούς ματατζήδες να πλησιάσουν ώστε να κινούνται σχετικά ελεύθερα εκείνοι που το ακινητοποιούν. Καλό μας βόλι και με τη νίκη! |
||
merrybabes.com |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.
Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.