Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ...


Εγώ μια φορά Δεξιά δεν ψηφίζω!
Γράφει ο 29-26

Ένα σύντομο ανεκδοτο...  Σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ

Ένας γνωστός μου και παλιός δημόσιος υπάλληλος είναι αντιδεξιός. Λόγω βιωμάτων, λόγω γονέων και εν πάση περιπτώσει για πολλούς λόγους κλείνει συναισθηματικά στο ΠΑΣΟΚ και την γενικότερη αριστερά. Ακόμα και σήμερα υποστηρίζει ότι η Ν.Δ είναι η δεξιά στην Ελλάδα.


Σε συζητήσεις μας σχετικά με την ψήφο του στις επόμενες εκλογές, όποτε και αν γίνουν, εκφράζει μεν την δυσαρέσκεια του από την κυβέρνηση και την επίθεση στα λαϊκά στρώματα, παρόλα αυτά το σκέφτεται. Αν όχι στο ΠΑΣΟΚ κάπου προς τα εκεί θα ξαναπέσει η ψήφος του, το αίμα νερό δεν γίνεται.

Πειράζοντας τον του λέω : ''Ρε συ υπάρχει και το ΛΑΟΣ'' για να εισπράξω την πρέπουσα απάντηση ότι ''Εγώ Δεξιά δεν ψηφίζω που να μου κοπούν τα χέρια''. Και αφού το να θεωρεί, ακόμα, κάποιος το ΠΑΣΟΚ σοσιαλιστικό κόμμα μου ακούγεται σαν ανέκδοτο καταλήγω στο μοναδικό λογικό συμπέρασμα:

Αν δεν εξαφανιστούν από την χώρα οι γενιές που ψηφίζουν βιωματικά ή συναισθηματικά ή εν πάση περιπτώσει για λόγους που ουδεμία σχέση έχουν με την σημερινή πραγματικότητα, αυτή η χώρα δεν θα σηκώσει ποτέ κεφάλι. Θα σέρνεται αιωνίως στο τετράγωνο Παπανδρέου-Μητσοτάκη-Καραμανλή-ΔΝΤ και τούμπαλιν.

http://himaira.blogspot.com/

1 σχόλιο:

  1. Είναι κι αυτοί μια μερίδα λαού. Πίστεψέ με, μέσα τους το ξέρουν, όμως λίγο τα άσχημα βιώματα, και πολύ περισσότερο η άρνησή τους να παραδεχτούν ότι τόσο καιρό τα εν λόγω κόμματα τους χρησιμοποιούσαν, τους κάνει να εξακολουθούν να ψηφίζουν. Είναι και οι μνήμες του Α.Παπανδρέου που μοίραζε λεφτά.

    Όπως και νά χει δεν είναι εύκολο να σηκωθείς ένα πρωί και να πεις: Είμαι 30 χρόνια κορόιδο.

    Μιλήστε τους. Κάντε τους να καταλάβουν ότι υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα από το να σε αποκαλούν 'θύμα'. Όπως η ζωή των παιδιών μας.
    Θα καταλάβουν.

    Α.Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου