Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΑΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...

* θα φρόντιζα να χτίσω πρώτα την αυτοεκτίμησή του και μετά θα φρόντιζα για το σπίτι
* θα χρησιμοποιούσα τα δάχτυλά μου για να ζωγραφίζω κι όχι για να μαλώνω

* θα το διόρθωνα λιγότερο 
και θα συνδεόμουν μαζί του περισσότερο
* θα έπαιρνα τα μάτια μου από το ρολόι 
και θα κοίταζα περισσότερο το ίδιο το παιδί μου

* θα φρόντιζα να λέω «εγώ ξέρω» λιγότερο 
και να νοιάζομαι περισσότερο
* θα έκανα μαζί του πιο πολλές βόλτες 
και θα πετούσα περισσότερους χαρταετούς.

* θα σταματούσα να προσποιούμαι τη σοβαρή 
και θα έπαιρνα πιο σοβαρά το παιχνίδι
* θα έτρεχα σε περισσότερους αγρούς 
και θα κοίταζα πιο πολύ τα αστέρια τη νύχτα

* θ΄ αγκάλιαζα περισσότερο 
και θα αποτραβιόμουν λιγότερο
* θα μπορούσα να δω την ομορφιά της βελανιδιάς 
με αφορμή ένα μικρό βελανίδι

* θα ήμουν λιγότερο άκαμπτη 
και περισσότερο υποστηρικτική
* θα του μάθαινα λιγότερα για την αγάπη της δύναμης 
και περισσότερα για τη δύναμη της αγάπης.

Diane Loomas
πηγή: Newagemama.
Το είδα στο χαμομηλάκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου