Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ...

Γράφει : ο Θεόφιλος Αιγινήτης*

Που να σας πω ρε παιδιά τι έπαθα.
 Είχα που λέτε μια επιχείρηση που κουτσά στραβά τα έβγαζε πέρα, με το διευθυντή της, το λογιστή της, τους υπαλλήλους της για να γίνεται σωστά η δουλειά. Τους είχα τοποθετήσει σ’ αυτές τις θέσεις μετά από εισηγήσεις φίλων πως είναι άριστοι στη δουλειά τους, τους πέρασα από εξετάσεις, με έπεισαν  και έτσι τους εμπιστεύτηκα να κάνουν κουμάντο στην επιχείρησή μου.

 Τι έπαθα όμως ο δόλιος. Μετά από περίπου δυο χρόνια με περιλαβαίνει μια μέρα ο διευθυντής μαζί με το λογιστή και μου λένε μες στην ψύχρα πως το μαγαζί φαλίρισε. Κοιτάω το μπεζαχτά και βλέπω πως  μου είχαν αρπάξει και ότι επιταγές είχα, μαζί με κάτι λίγα λεφτουδάκια που είχα φυλαγμένα για τα γεράματά μου. Έ δεν κρατήθηκα και έβαλα τις φωνές. Ρε παλιοκλέφτες, μέχρι χτες που σας ρώτησα πως πάει το μαγαζί, μου είπατε πως μη σε νοιάζει αφεντικό και λεφτά υπάρχουν όσα θέλεις και τώρα μου λέτε πως πάμε για φαλιμέντο;
 Άρχισα να ουρλιάζω, φέρτε πίσω τα κλεμμένα ρε απατεώνες γιατί θα σας γιαουρτώσω.
 Έφυγαν τρεχάτοι να γλυτώσουν τις μούτζες που τους έριχνα και από το γιαούρτι που βάσταγα με 0% λιπαρά γιατί έχω χοληστερίνη.
 Και ξέρετε ρε παιδιά τι έκαναν αυτοί;  Βγήκαν στα κανάλια και στις εφημερίδες και παραπονέθηκαν πως οι διαμαρτυρίες μου είναι βία και πως η βία είναι αντισυνταγματική και πως καταλύεται η δημοκρατία.
 Διαπίστωσα ακόμα πως είχαν πλαστογραφήσει την υπογραφή μου και είχαν πουλήσει το μαγαζί χωρίς να το πάρω χαμπάρι. Μάλιστα ο διευθυντής που ήταν υπεύθυνος για το ξεπούλημα του μαγαζιού, βγήκε στα κανάλια και είπε πως δε φταίει αυτός για την κατάντια του μαγαζιού αλλά οι προηγούμενοι που το διεύθυναν και ένας κολλητός του με κατηγόρησε, πως τι φωνάζω, αφού μαζί τα φάγαμε.
 Εγώ φωνάζω πως είναι κλέφτες και λωποδύτες κι αυτοί μου ζητάνε και τα ρέστα πως αυτό που κάνω είναι βία. Και το φοβερό είναι πως μερικοί δημοσιογράφοι των ΜΜΕ λένε πως αυτοί έχουν δίκιο και γω το άδικο.
 Τρελαίνεσαι ή δεν τρελαίνεσαι; Έχουμε ή δεν έχουμε γίνει τρελοκομείο;

*o Θεόφιλος Αιγινήτης είναι Ζωγράφος – Συγγραφέας

http://tonoikaipnevmata.wordpress.com

4 σχόλια:

  1. Μα καλά , τόσο άχρηστος είσαι του λόγου σου ; Αυτοί σου λέγαν παραμύθια, εσύ δεν άνοιγες τα μάτια σου να δεις τα νούμερα, τους αριθμούς; Να δεις έγκαιρα ότι σε κλέβαν; Μα τόσο άχρηστος είσαι ; Τότε καλά να πάθεις! Πούλα τώρα το σπίτι σου, και στείλε τα παιδιά σου στο μεροκάματο γιατί αυτό σου αξίζει. Άχρηστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πόσο ζωγράφος είσαι δεν ξέρω. Αλλά για συγγραφέας μου φαίνεσαι λίγος. Πολύ λίγος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ!!! Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΕΛΛΑΔΑ! ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΙΝΕ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ-ΕΞΥΠΝΟ, ΕΥΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την αντίδραση του 1ου Ανώνυμου την καταλαβαίνω.

    Δώσαμε τα κλειδιά από το μαγαζί στους διευθύνοντες συμβούλους και ποτέ δεν πήγαμε να κάνουμε έλεγχο στο ταμείο. Μας έδιναν μερικές πενταροδεκάρες από μερίσματα μετόχων και μας εκεισαν το στομα. Δεν είδαμε ότι θα πάρουμε τις πενταροδεκάρες και θα χάσουμε το μαγαζί.

    Η αντίδραση του 2ου ανώνυμου, είναι η κλασική αντίδραση ανθρώπου που βγάζει το μεροκάματο του φτύνοντας εδω κι εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου