Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ...


Έχω στην τσάντα μου ένα χαρτί με μερικές υπογραφές των φίλων μου για την κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας...
Κι είναι βαριά η τσάντα μου , από το βάρος του χαρτιού...που θα μπορούσε να αλλάξει την ιστορία της χώρας μου, αν κι άλλοι φίλοι μου το υπέγραφαν...


Αύριο θα πάρω ένα τρένο και θα πάω στην Αθήνα...θα συναντήσω εκεί κάτι άγνωστους φίλους -αδερφούς ,μερικούς Αθρώπους, μια χούφτα ανθρώπους ίσως μόνο..
μα θα είναι ΄Ανθρωποι ελεύθεροι , δυνατοί ..κι εμένα αυτό μου φτάνει.

Έχω ένα όνειρο, να είναι πολλές χούφτες οι Άνθρωποι, να είναι βαριά τα χαρτιά τους.
Έχω ένα όνειρο να λέω στο γιό μου μια μέρα για αυτό το ταξίδι με το τρένο που άλλαξε τη ρότα της χώρας μου.....

Και θέλω να μπορέσω να του πω ότι προσπάθησαν και πέτυχαν , μια χούφτα άνθρωποι, που έγιναν 10, 100, 1000, 10.000.....για αυτόν και για όλα τα παιδιά...
που δεν έφαγαν , δεν έκλεψαν , δεν εξαπάτησαν , δε πρόδοσαν...
μόνο γεννήθηκαν σε μια χώρα, την πιο ευλογημένη χώρα στην ιστορία των αιώνων...
που όμως ξέχασε ποιά είναι ....


Επειδή μια μέρα θα σε ρωτήσει και εσένα φίλε μου το παιδί σου, ή το εγγόνι σου , ή ο μαθητής σου, ή κάποιο άλλο παιδί...
-Κι εσύ τότε τι έκανες ;;;

ΔΙΑΛΕΞΕ απάντηση να έχεις

-Έβλεπα τηλεόραση , όλα είναι προδιαγεγραμμένα

-Μπήκα σε ένα τρένο και πίστεψα πως όλα μπορώ να τα αλλάξω.

ΥΓ
Αύριο Τετάρτη 3 Νοεμβρίου και ώρα 4μμ στο προεδρικό μέγαρο,Βασιλέως Γεωργίου Β΄2, θα κατατεθεί στον πρόεδρο της Δημοκρατίας,
αίτημα για την κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας και των νόμων περί ευθύνης υπουργών, υπογεγραμμένο από πολίτες από όλη την Ελλάδα....


isonomia-gia-olous.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου