Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

ΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ...

Ονομάζομαι Ιωαννίδης Νικόλαος, είμαι ένας έντιμος οικογενειάρχης, 44 ετών, πατέρας τριών ανήλικων τέκνων (ηλικίας 10 μηνών, 8 και 10 ετών), με καθαρό ποινικό μητρώο, χωρίς να έχω μέχρι σήμερα το παραμικρό χρέος προς ιδιώτες ή προς τράπεζες. Εκβιάζομαι να καταφύγω στην συνδρομή και την συμπαράστασή σας, διότι η «ασφαλιστική» «μου» εταιρεία απειλεί να μου κατάσχει την οικία μου και το αγρόκτημά μου. Δεν με καλύπτει ο νόμος που αφορά στην προστασία της πρώτης κατοικίας δανειοληπτών διότι ΔΕΝ είμαι δανειολήπτης....
Κατόπιν δίκης στο πρωτοδικείο (με αντιδίκους τους ανθρώπους που επέβαιναν στο μηχανάκι που με τράκαραν) και στο εφετείο (με αντίδικο την ασφαλιστική «μου» εταιρεία), καταδικάστηκα να καταβάλω την αποζημίωση που υποτίθεται πως κατέβαλε η ασφαλιστική «μου» εταιρεία στους αντιδίκους μου, για το ατύχημα για το οποίο θεωρήθηκα υπεύθυνος. Συμβαίνουν τα εξής πρωτοφανή στα δικαστικά χρονικά:
α) Παραβλέπεται εξ ολοκλήρου και στις 2 ανωτέρω δικαστικές αποφάσεις, η έκθεση αυτοψίας του αστυνομικού που κατέγραψε το συμβάν (τροχαίο ατύχημα).
β) Χωρίς να μνημονεύεται η παραμικρή από μέρους μου ευθύνη, παράβαση ή παράλειψη βάσει συγκεκριμένου νόμου ή βάσει του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, γίνεται δεκτή η εναντίον μου μομφή για «πλημμελή συντήρηση» του οχήματός μου, που δεν κατονομάζεται σε τί συνίσταται (!), κατηγορούμαι δε για «κακοπιστία» δυνάμει του άρθρου 288 του Αστικού Κώδικος, που επιδέχεται κατά το δοκούν ερμηνεία και που ουδέποτε έχει μέχρι σήμερα χρησιμοποιηθεί σε δίκη για να αποποιηθεί ασφαλιστική εταιρεία τις ευθύνες της έναντι των ασφαλιζομένων της.
Κατέθεσα ήδη μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βεροίας για να διευρευνήσει την απόφαση, καταφεύγω δε εντός των ημερών και στον Άρειο Πάγο. Αγωνίζομαι και αγωνιώ όμως να δοθεί δημοσιότητα στην πρωτόγνωρη στα παγκόσμια δικαστικά χρονικά υπόθεσή μου, διότι σε περίπτωση που γίνουν δεκτοί οι ισχυρισμοί της ασφαλιστικής εταιρείας που με κατατρύχει, θα δημιουργηθεί δεδικασμένο και κάθε ασφαλιστική εταιρεία στο μέλλον θα έχει το «δικαίωμα» να μη καλύπτει τους πελάτες της.

Ζητώ συγγνώμη αν γίνομαι φορτικός αλλά πρέπει να το επαναλάβω: Η υπόθεση αυτή δεν αφορά μόνον εμένα. Αν υπάρξει δεδικασμένο κατά τους ισχυρισμούς της αντιδίκου εταιρείας, όλοι οι πολίτες θα καταστούμε έρμαια των ασφαλιστικών εταιρειών, οι οποίες ήδη υπερέχουν αφού χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες αδρά αμειβομένων νομικών συμβούλων.

Σας παρακαλώ να δώσετε δημοσιότητα στην υπόθεσή μου, επειδή, ακριβώς, αφορά τον Πανελλήνιο. Φθάνει η ασυδοσία των τραπεζών, που εμφανίζονται πάντοτε δικαιωμένες στις κατά κανόνα ετεροβαρείς συμβάσεις τους με τους απλούς πολίτες. Θα είναι φοβερό να επεκταθεί αυτή η καταδυνάστευση και στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών και ασφαλιζομένων.

Είμαι στην διάθεσή σας για όποια δήποτε διευκρίνιση.

Μετά τιμής,

Ιωαννίδης Νικόλαος
τηλ: 6944 17 57 91
Τρεμπεσίνας 10, Βέροια
Email: n.ioannides@yahoo.gr
Ιστολόγιο: http://ekteleitaihdikaiosynh.wordpress.com/

2 σχόλια:

  1. Θα τρελαθούμε εντελώς! Τί άλλο θα ακούσουμε και ποιόν να πρωτοβοηθήσουμε? Τους εαυτούς μας,τους συγγενείς μας, τους γείτονές μας, τους συναδέλφους μας, τους συμπολίτες μας? ΕΛΕΟΣ! ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ! Θα μας πάνε όλους φυλακή και θα μας πάρουν τις περιουσίες μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οπως τα λες εχεις δικιο!Κ καποιοι επαιξαν πουστια...Μαλλον πρεπει να βγουνε απο τη μεση...Οσοι επωφεληθηκαν,οσοι λειτουργησαν αδικα,οσοι εμπλεκονται στη δικη στη μερια των ασφαλιστων.Αυτη ειναι η καλυτερη λυση στους καιρους που ζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου