Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Ο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ


Ε…λοιπον δεν φταιμε όλοι!

Λένε πολλοί και ιδιαίτερα οι πολιτικοί μας , ότι για την σημερινή κατάσταση έχουμε όλοι ευθύνη. Θα ηθελα όμως να τους ρωτήσω μερικά πράγματα:

  • Μας λέγανε την αλήθεια οι πολιτικοί μας ώστε να έχουμε σαφή εικόνα του τι συμβάινει?
  • Σε τόσες εξεταστικές επιτροπές και ειδικά δικαστήρια ανεδειχθει κάποιος ένοχος και πήγε φυλακή?
  • Αν έλεγαν ψέμματα για την κατάσταση της οικονομίας στους οικονομολόγους της Ευρωπαικής Ενωσης σε εμάς θα έλεγαν την αλήθεια?
  • Κάλυπταν η μια παράταξη την άλλη τόσα χρόνια αφού όλοι απεδείχθει ότι εκαναν τα ίδια? Είναι συνένοχοι?
  • Πως θα ψηφίζαμε σωστά αφού δεν ξέραμε την αλήθεια?
  • Αφού κέρδιζαν τις εκλογές όφειλαν να κάνουν αυτά που υποσχόντουσαν και για τα οποία πληρονόντουσαν?
  • Αφού παραδέχονται τώρα τις ατασθαλίες του παρελθόντος τις οποίες όφειλαν να γνωρίζουν ( αν δεν τις γνώριζαν) γιατι δεν έχουν παραιτηθεί και δεν εχουν διαλύσει τα κόμματα που τόσα χρόνια υποθάλπτουν αυτές τις παρανομίες και τα εγκλήματα σε βάρος τους έθνους?
  • Είναι δουλεια του καθενος πολίτη να ελέγχει τους υπουργούς? Και αν ακόμα απεδείκνυε τίποτα τι θα γινόταν αφου με τον νόμο τόσο οι βουλευτές όσο και οι υπουργοί είναι στο απυρόβλητο?
  • Το συνδικαλίστικό κινημα που θα μπορούσε να κάνει κάτι είναι ή όχι κομματικό όργανο και άρα συντάσσεται με τους εγκληματιες πολιτικούς μας?
  • Ο τύπος είναι ή όχι κατευθυνόμενος και συνεπώς ουτε και αυτός θα αποκαλύψει τις παρανομίες και τις ευθύνες του πολιτικού κόσμου?
  • Πως λοιπον εγω , ενας απλός πολίτης , να πληροφορηθω την κατάσταση και χωρίς αμφιβολία να αλλάξω την ψήφο μου ώστε να αποφύγω τους ψεύτες και ανίκανους πολιτικούς?
  • Πως αφου δεν μπορώ να ξέρω την κατάσταση να πάρω τις σωστές αποφάσεις ?

Όχι λοιπόν κύριοι, δεν φταίω εγώ σε τίποτα. Εγω σας ψήφισα για να κάνετε σωστά τη δουλειά που μου ειπατε ότι θα κάνετε. Αν ερχόταν ένας υδραυλικός και μου έδινε μια προσφορά με συγκεκριμένες προδιαγραφές και του ανέθετα τη δουλειά  θα έφταιγα εγω που δεν την έκανε σωστά?

Και αν ακόμα κάποιος μου έλεγε ότι αυτός ο υδραυλικός σε καποιον άλλο δεν έκανε καλή δουλεια αλλά ερχόταν ο υδραυλικός και μου έλεγε ότι αυτά τα λέει γιατι είναι από αντίθετο κόμμα και για να του κάνει κακό θα το θεωρούσα απίθανο?

Εγω θα εφταιγα αν ο υδραυλικός δεν έκανε σωστά τη δουλειά του? Θα έπρεπε να κάνω προσωπικά έρευνα σε βάθος για να αποφασίσω ?

Και αν ακόμα το έκανα στην περιπτωση των πολιτικών μας θα έβγαζα άκρη?
Αρα εγώ φταίω?

Δεν νομίζω!

Δε φταιω αλλά εγώ την πληρώνω περισσότερο από όλους.

Άδικο ? Νομιζω…..!

Θωμάς Σλάμαρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου