Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΟΧΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΡΕ ΚΕΡΑΤΑ...

Α ρε κερατά. Μου ετοιμάζεις διακαναλική Δευτεριάτικα, και έχω φτιαχτεί από τώρα να γεμίσω ροχάλες την καινούργια 46άρα.
Είπαμε η φτώχεια φτώχεια μπορεί να μην έχουμε να φάμε, αλλά στα μεγέθη δεν κάνω τσιγκουνιές. Όλα τα αγοράζω έξτρα λάρτζ. Έτσι και την τηλεόραση. Θέλω να σε βλέπω μεγάλο πολιτικέ μου γίγαντα για να έχω την ψευδαίσθηση ότι σ' έχω μπροστά μου.

Τις προάλλες με το φιλαράκι μου τον Μπαναγή τότε που τσακωνόσουνα στη βουλή με τον Τσίπρα πάνω στον ενθουσιασμό μας ρίξαμε δύο γιαουρτάκια με λιπαρά στην οθόνη. Τρέχανε τα ζουμιά απ' το γιαούρτι, έτρεχε και ένα υγρό μέσα απ' την οθόνη, καήκανε και εφτά χιλιάδες πίξελ ήρθε και πήρε φόκο η 32άρα....

Χώρια που γίναμε μπίλιες με τη γυναίκα, χώρια που δεν ξανατρώω γιαούρτι το βράδυ. Όμως δε μάσησα. Για να μη με χωρίσει πήγα και χτύπησα μια 46άρα φουλ χάι ντεφινίσιον για να βλέπουμε το "Νησί''. 48 δόσεις έβαλα από 30 ευρώπουλα το μήνα, έτσι κι αλλιώς σε τέσσερα χρόνια μπορεί και να ΄χω δει τα ραδίκια ανάποδα. Δε βαριέσαι.. είπα. Τουλάχιστον ας το απολαύσω. Άσε που μέχρι τότε μπορεί να το 'χουμε βαρέσει το κανόνι ως χώρα και ποιος τις γαμεί τις δόσεις..
Χθες λοιπόν μου τη φέρανε κι ήμουνα όλο χαρά. Μέχρι τη στιγμή που έμαθα ότι αύριο θα δώσεις διακαναλική συνέντευξη και αναβάλλεται το νησί για να δείξουν όλοι εσένα..Και σε ρωτάω ρε αντίχριστε τι άλλο θέλεις από τη ζωή μου;

Να μου πεις τι; Να μου ζητήσεις τι; Να σου βαρέσω παλαμάκια που μ' έσωσες από τη χρεωκοπία; Να φορέσω τροκάνια επειδή μ' έχεις αρμέξει; Να 'ρθω να σε ψηφίσω για να μην κάνεις εκλογές; Ν' αρχίσω να φοβάμαι τις ηλίθιες απειλές σου; Να χάσω τη Σπιναλόγκα για να δω την μούρη σου; Τι απ΄όλα μου ζητάς ρε χανσενικέ; Πες μου τι σκατά παραπάνω θέλεις να κάνω και θα το κάνω..

Να σου δώσω κι άλλα δεν έχω. Τα ζμπρωξα στην τηλεόραση.
Δεν σε καταλαβαίνω Τζέφρι. Ποτέ μου δε σε κατάλαβα.
Και να έχανα την Πάττυ, πάει στο διάολο..
Όχι το ''Νησί'' ρε κερατά..
Όχι το Νησί..

Ένα σου λέω μόνο. Έχει να πέσει μαζικό φτύσιμο.
Και κατάρες. Πολλές κατάρες..
Βάλε και μπόλικο ζαμπόν Κυρ Στέφανε..
Θα το κάψουμε αύριο..
Με βλέπω για καινούργια τηλεόραση.

Από: koniortos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου