Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

ΟΥΡΕΣ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΤΟΥΡΝ.


«Ντεμπούτο» βγαλμένο από τις καλές εποχές, προ της κρίσεως, κατάφερε να εξασφαλίσει για το 2ο κατάστημά της στην ανατολική Θεσσαλονίκη, η γερμανική πολυεθνική Saturn.

Η έξυπνη κίνησή της, κατά τις προηγούμενες μέρες, να διαλαλήσει μέσα από μια ευρύτατη διαφημιστική καμπάνια την πώληση μιας τηλεόρασης LSD full high definition 32 ιντσών στην τιμή των μόλις 269 ευρώ, όταν η υπόλοιπη αγορά τη διαθέτει με πάνω από 400 ευρώ, ήταν καταλυτική για το… λαϊκό προσκύνημα που ακολούθησε.
Οι πρώτοι πελάτες άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους από τις 6.30 το πρωί, ενώ από τις 7.15 οι τάξεις τους πύκνωσαν και το πάρκινγκ των 550 θέσεων σχεδόν γέμισε. Η ουρά των αυτοκινήτων δε, λόγω της δύσκολης πρόσβασης που έχει το κατάστημα, από στενό δρομάκι, έφθανε έως το χώρο στάθμευσης του παρακείμενου εμπορικού κέντρου «Μακεδονία».
Το άνοιγμα της πόρτας του καταστήματος στις 8 το πρωί πήγε να θυμίσει λίγο από… Harrods, την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων, αλλά ευτυχώς οι ιθύνοντες είχαν προβλέψει να σχηματίσουν έναν δαιδαλώδη διάδρομο, όπου γκρουπάκια 20-30 ατόμων, διοχετευόταν ομαλά στο κατάστημα. Στις 8.45 μέσα στο Saturn βρισκόταν πάνω από 1.500 άτομα και πολλοί από αυτούς είχαν στα χέρια τους την τηλεόραση της προσφοράς. Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η Voria. gr, η αλυσίδα είχε φροντίσει να έχει ένα απόθεμα περίπου 1.000 τηλεοράσεων του συγκεκριμένου τύπου. Η πρόβλεψη, ωστόσο, μιλούσε για τουλάχιστον 20.000 – 30.000 πελάτες την πρώτη ημέρα, όπερ πολλοί αρκέστηκαν σε άλλες αγορές…


«Έχουμε τη δύναμη, λόγω της ποσότητας που αγοράζουμε, να πουλάμε με μικρό κέρδος. Αυτό που επιδιώκουμε είναι κερδοφορία επιβίωσης, με μεγάλο όγκο πωλήσεων», εξήγησε στη Voria.gr ο διευθύνων σύμβουλος COO της Saturn, Γιώργος Ρουσσέας, προσθέτοντας πως «προσφορές γίνονται σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων και για όλο το χρόνο».
Εμφανώς ικανοποιημένος από την αποδοχή που επιφύλαξε το κοινό της Θεσσαλονίκης στο κατάστημα, ο κ. Ρουσσέας αποκάλυψε ότι το Saturn της Πυλαίας είναι το μεγαλύτερο στη Βόρεια Ελλάδα, με έκταση 6.500 τ. μ., εκ των οποίων τα 4.000 τ. μ., αφορούν το χώρο πώλησης και τα άλλα βοηθητικούς χώρους, γραφεία και αποθήκες.
Μέσα στο κατάστημα ο καταναλωτής μπορεί να βρει πάνω από 25.000 κωδικούς προϊόντων, ενώ η επένδυση, συνολικά, ανήλθε στα 10 εκ. ευρώ. «Ο στόχος μας δεν είναι να μισθώνουμε ένα ακίνητο για το οποίο έχουμε αμφιβολία ή δεν είμαστε σίγουροι για την επένδυση», σχολίασε ο κ. Ρουσσέας, σε σχέση με όσους θεωρούν ότι η λειτουργία του καταστήματος γίνεται σε μια περίοδο που δεν ευνοεί τέτοια εγχειρήματα, λόγω της κρίσης και συμπλήρωσε: «Ναι, υπάρχει κρίση, αλλά εμείς θέλουμε να την κάνουμε ευκαιρία».


Παραδέχθηκε, ακόμη, ότι ο ανταγωνισμός, μηδέ εξαιρουμένου και από την πλευρά της «αδελφής» Media Markt (ανήκουν στον ίδιο όμιλο), που βρίσκεται σε απόσταση «αναπνοής» από το καινούριο Saturn, είναι οξύς, αλλά «έχουμε συγκεκριμένη στρατηγική» και «ο καθένας παίρνει ό,τι του αξίζει». Εκτίμησε, μάλιστα, πως το κατάστημα της Πυλαίας θα εμφανίσει τζίρο πάνω από 20 εκ. ευρώ, στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του και ότι σε δύο χρόνια θα έχει επιτύχει την απόσβεση της επένδυσης.


Ως προς τα μελλοντικά σχέδια της αλυσίδας, ο διευθύνων σύμβουλός της ξεκαθάρισε πως «η Θεσσαλονίκη με τα δύο καταστήματα που έχουμε (το δεύτερο είναι στη Σταυρούπολη και λειτουργεί από το Μάρτιο του 2010) καλύπτεται και δεν σκεφτόμαστε κάτι περισσότερο. Αντίθετα, υπάρχει σχεδιασμός για ένα ακόμη κατάστημα στην Αθήνα, εντός του 2011, για το οποίο, ωστόσο, η σχετική συμφωνία αναμένεται να κλείσει προς το τέλος του τρέχοντος έτους.

kapistri.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου