Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑ....

Νωρίς , νωρίς ξεκίνησα και πήγα στο εκλογικό κέντρο στην Αθήνα κάπου στη Μ.Βόδα.Αποφασισμένη να ψηφίσω μικρό κόμμα μιας και δεν μασάει πια η κατσίκα ταραμά. Στόχος μου να τους τιμωρήσω σήμερα που είμαι ο.....κυρίαρχος λαός, αύριο θα είναι σαν και χθές.
Σήμερα είναι μια ευχάριστη μέρα, ακόμα και μείς οι πολίτες για τους πολιτικούς μετράμε, μόνο για σήμερα!! Πράγματι έκανα το καθήκον μου ένοιωσα ότι τους έφτυσα κανονικά όσους μας δυνάστευσαν όλα αυτά τα χρόνια μιας και ψήφισα μικρό και εξωκοινοβουλευτικό σχήμα, τελειώνοντας ξεκίνησα να φύγω. Βγαίνοντας στον προαύλιο χώρο το μάτι μου έπεσε σε ένα τσούρμο αλλοδαπούς μελαμψούς που σαν Πακιστανοί ή Ινδοί μου έμοιαζαν που πήγαιναν με χαρτιά στα χέρια δίπλα σε κάποια αίθουσα του εκλογικού κέντρου.Ρώτησα έναν αστυνομικό που ήταν εκεί τι κάνουν αυτοί εδώ, η απάντηση ήταν σαφής, έρχονται να ψηφίσουν!! Αν και το ξερα έμεινα κάγγελο, στην ελλάδα μας πια ψηφίζουν οι αλλοδαποί! Καινούργια ήθη και έθιμα καινούργια δεδομένα ,αλλάζουμε αυτοί με τις κελεμπίες και τα σαρίκια ψηφίζουν και κάποιοι δικοί μας έλληνες κάνουν αποχή!! Δεν θα το σχολιάσω περισσότερο αυτοί μάλλον ήρθαν για να μείνουν φέρνοντας μαζί τους τα πολιτιστικά του ήθη και έθιμα και μείς κάθε μέρα χάνουμε την εθνική μας συνείδηση , την υπερηφάνεια μας , τον πολιτισμό μας .Εγώ πάντως την συνειδησή μου την έχω καθαρή αντιστάθηκα ψηφίζοντας.

Το είδα στο ksipnistere.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου