Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

O NIKOS PAPANDREOU ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ...

Είναι η πρώτη φορά που ο Νίκος Παπανδρέου δηλώνει τόσο φανερά τη διπλή ταυτότητά του

«Δεν θα το έκανα παλιότερα. Ισως γιατί δεν ήθελα. Ισως γιατί και ο κόσμος να μην ήθελε. Τώρα βγαίνω και το λέω. Εχω και τις δύο χώρες μέσα μου. Συμφιλιώνομαι με αυτό που είμαι. Μέσα από τη μυθοπλασία μου, μέσα από τα διηγήματά μου αποδέχομαι τη διπλή καταγωγή μου. Και λέω σε όλους “αποδεχτείτε με”».

ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ...


"ΛΟΥΖΕΡ"

Δίνει στην καθημερινότητα μια διάσταση ηρωική. Ακόμη και οι έλληνες «λούζερ» ήρωές του κάνουν προσπάθειες να ξεφύγουν από την κατάστασή τους, έστω και αν αυτή η φυγή διαρκεί μόλις λίγα δευτερόλεπτα.

ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ...

«Οι δύο γλώσσες διαφέρουν» εξηγεί. «Τα αγγλικά έχουν λογοπαίγνια και σύντομες ή μονοσύλλαβες λέξεις που δίνουν στο κείμενο ρυθμό. Από την άλλη πλευρά τα ελληνικά έχουν μπλα μπλα, κάτι το δικηγορικό που δίνει στο κείμενο μιαν άλλη κίνηση».


ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ.
Το είδα στο udemand

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου