Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ

Αν ζούσα σε μια ευνομούμενη πολιτεία, θα θεωρούσα πολύ σημαντικό να απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου της απογραφής. Είναι σημαντικό ένα οργανωμένο κράτος να γνωρίζει τις συνήθειες, την οικογενειακή, περιουσιακή κατάσταση των κατοίκων του. Από τέτοιες στατιστικές, βγαίνουν συνήθως χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία θα μπορούσε μια κυβέρνηση που λειτουργεί προς όφελος του λαού να χρησιμοποιήσει για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της διοίκησης και την ευημερία των υπηκόων της χώρας.


Επειδή όμως σήμερα στην Ελλάδα δεν είναι ακριβώς έτσι, παρά αντίθετα μας κυβερνάει μια ομάδα  ψευτών και απατεώνων σε μια κοινωνία που απέχει πολύ από τη δημοκρατική και την ευνομούμενη που περιγράφουν οι δημοσιογράφοι - παπαγαλάκια του σημερινού πολιτικού κατεστημένου,

επειδή δε θα είναι η πρώτη φορά που εξαπατάται ο Ελληνικός λαός,

επειδή η σημερινή κυβέρνηση μας έχει φλομώσει στα ψέμματα και αποδεδειγμένα πλέον απεργάζεται σχέδια μυστικά από το λαό όπως είπε και ο Στρος,

επειδή η απογραφή αυτή έρχεται ξαφνικά από το πουθενά χωρίς προφανή στατιστικό λόγο,

επειδή ο πληθυσμός της Ελλάδας δεν άλλαξε τόσο που να δικαιολογείται νέα απογραφή, παρα μόνο όσον αφορά στον αριθμό των παράνομων μεταναστών,

επειδή το Ελληνικό κράτος θα πληρώσει χρήματα για απογραφή σε μια εποχή που χρήματα δεν υπάρχουν,

επειδή οι ερωτήσεις που συμπεριλαμβάνονται στο ερωτηματολόγιο περιέχουν στοιχεία που δε θα θέλαμε να γνωρίζει ένας εχθρός,

επειδή η κυβέρνηση αυτή έχει δείξει εχθρικές διαθέσεις προς τον Ελληνικό λαό,

επειδή το έντυπο  "Δελτίο απογραφής κατοικίας - νοικοκυριού", είναι στην ουσία η απογραφή της περιουσίας των Ελλήνων (την οποία έχει βάλει στο μάτι το τραπεζικό καρτέλ)

επειδή όλη αυτή η προσπάθεια συνοδεύεται από την υπογραφή της δήλωσης ότι δεν επιθυμώ να εμπορευθεί κάποιος τα όργανα μου μετά το θανατό μου,

δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι η απογραφή αυτή αποσκοπεί στη διαφύλαξη των συμφερόντων του Ελληνικού λαού.

Γι αυτό και όταν έρθουν στο σπίτι να με απογράψουν, θα τους απαντήσω ευγενικά πόσα άτομα διαμένουν στο σπίτι και τι ηλικίας είναι και θα αρνηθώ να απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση.

Το δε κωλόχαρτο με τη δήλωση περι δωρεάς οργάνων θα το σκίσω παρ' όλο που αυτό δεν είναι πολύ ευγενικό.

Οταν και αν αποφασίσω να κάνω κάτι χρήσιμο με τα όργανα μου όταν πεθάνω, θα το πω στους συγγενείς μου και αυτοί θα κάνουν τα υπόλοιπα. Ενα μόνο όργανο έχω να δωρήσω στο κράτος, αλλά η καλή μου ανατροφή δεν μου επιτρέπει να αναφέρω περισσότερες λεπτομέρειες.

Κανείς δεν μπορεί να μας αναγκάσει να δώσουμε τα στοιχεία που ζητάνε.
Ο νόμος για την απογραφή είναι εδώ:  http://www.taxnews.tv/news/nomos-3832-2010/
όπου στο άρθρο 7 προβλέπονται κυρώσεις για τα άτομα που θα παραβιάσουν το στατιστικό απόρρητο, (υπάρχει νόμος νομίζω που προβλέπει κυρώσεις και για τα άτομα που κλέβουν το Ελληνικό δημόσιο αλλά δε είδα να ενεργοποιείται) ενώ στο άρθρο 8, προβλέπονται διοικητικές κυρώσεις ΜΟΝΟ, δηλαδή κυρώσεις για τους κρατικούς υπαλλήλους  και όχι για τους πολίτες.

Επισυνάπτω το έντυπο της απογραφής.



ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ

2 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Θαλαμοφύλακα,
    Έχω κάποιες ενστάσεις εδώ.

    Πρώτα από όλα το πρωί που χτύπησε το κουδούνι δεν άνοιξα διότι θεώρησα σκόπιμο να ενημερωθώ πρώτα περί τίνος πρόκειται.

    Διάβασα διάφορα άρθρα, είδα ένα βίντεο με τον Παπαδάκη και την Πρόεδρο Στατιστικής υπηρεσίας, διάβασα και αρκετές απόψεις αναγνωστών που ήταν διχασμένες.

    Το απόγευμα αποφάσισα να ανοίξω την πόρτα με το παρακάτω σκεπτικό:

    α) Στην Ελλάδα υπάρχει ο νόμος σύμφωνα με τον οποίο δεν υπάρχουν κυρώσεις. Όμως στην ΕΕ υπάρχει νόμος που προβλέπει κυρώσεις. Η πρόεδρος της στατιστικής υπηρεσίας δήλωσε επίσημα ότι ΔΕΝ θα ενεργοποιηθεί ο νόμος. Παρ' όλα αυτά επειδή η εμπιστοσύνη τελείωσε πια, και επειδή μου πέρασε από το μυαλό ότι αν στείλουν 100,000 άτομα στα ευρωπαικά δικαστήρια θα βγάλουν αρκετά λεφτάκια ακόμα κι αν χάσουν τις υποθέσεις (μέσω του συστήματος), είπα να δώσω τόπο στην οργή.

    β) Αποφάσισα να δώσω μόνο τις πληροφορίες που ήθελα, που έτσι κι αλλιώς τις βρίσκουν στο αστυνομικό τμήμα ή στο δημαρχείο, αν θέλουν. Δεν είπα τίποτα περί εισοδήματος, ΔΗΛΩΣΑ ΑΝΕΡΓΟΣ, δεν απάντησα όταν με ρώτησε πως τη βγάζω, δεν απάντησα ούτε που ήμουν προχθές το βράδυ και συμπλήρωσε ότι ήθελε. Δε με ρώτησε περί δωρεάς οργάνων, απλά μου έδωσε ένα φυλλάδιο στο τέλος το οποίο έσκισα και πέταξα.

    γ) Θεώρησα πρέπον να δώσω ένα τέταρτο από το χρόνο μου για να βγάλει η άνεργη κοπελλιά 1.5 Ευρώ (ή ότι άλλο της δίνουν - δεν ξέρω). Ο χρόνος μου σίγουρα κοστίζει παραπάνω από 1.5 Ευρώ, όμως συμφωνήσαμε να απαλλαγούμε από το σύνδρομο του ΕΓΩ και να βοηθήσουμε και το συνάνθρωπο κάποια στιγμή (έστω κι έτσι).

    δ) ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑ ΤΙΠΟΤΑ (δε μου ζητήθηκε κιόλας). Οπότε πολύ εύκολα μπορω να αρνηθώ τα πάντα που γράφτηκαν σ'αυτό το 10σέλιδο.

    Μπορεί να είμαι λάθος, όμως πιστεύω ότι ίσως δεν είναι τόσο τραγική η κατάσταση με την απογραφή. Προς Θεού δεν μπορώ να πω πως δεν υπάρχει δόλος. Μπορεί και να υπάρχει. Θα το μάθουμε σύντομα.

    Α.Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε νομίζω ότι διαφωνούμε Α.Ζ.

    Χαίρομαι που βλέπεις το γεγονός ότι άνοιξες την πόρτα του σπιτιού σου σαν δυνατότητα να βγάλει κάποιος μερικά (έστω και λίγα) χρήματα.

    Στην ουσία, στην ανάρτηση, δηλώνω και εγώ ότι θα κάνω περίπου ότι έκανες, δηλαδή θα δώσω τα απαραίτητα στοιχεία και όχι τις ανοησίες που ρωτάνε στο ερωτηματολόγιο και ότι θα σκίσω τη δήλωση περι δωρεάς οργάνων.

    Συμφωνώ ότι δεν είναι κάτι σατανικό που κρύβεται πίσω από όλα αυτά, αλλά το ξαφνικό της υπόθεσης με κάνει να νιώθω μέσα μου ότι κάτι δεν πάει καλά. Δεν ξέρω αν αυτό έχει σχέση με τους λαθρομετανάστες ή κάτι άλλο, αλλά αυτή η ξαφνική πρεμούρα να μας απογράψουν δεν μου αρέσει.

    Λυπάμαι που έφτασα στο σημείο να νιώθω έτσι για το κράτος και την ίδια μου τη χώρα, αλλά δεν γίνεται και κάτι θετικό που θα μου αλλάξει τη γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου