Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΤΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ - ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ - Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ! ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΣΕΒΑΣΜΟ! ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.Είμαι o τυχερός κληρονόμος της πιο όμορφης πατρίδας του κόσμου. Και της πιο πλούσιας. Δεν το λέω εγώ, το λένε οι έρευνες, και οι διεθνώς αναγνωρισμένοι Ελληνες επιστήμονες που κάνουν εξαιρετική δουλειά. Δεν είμαι ούτε φτωχός, ούτε κακομοίρης. Και αρνούμαι να γίνω. Εχω λεφτά. Αλλά δεν σας τα δίνω γιατί το χρέος που έχετε στα χέρια σας είναι προϊόν απάτης, με σκοπό την υποδούλωση των Ελλήνων. Βλέπω ότι ο μόνος τρόπος να γλιτώσουμε είναι να ακολουθήσουμε το παράδειγμα της Ισλανδίας. ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ. Ελληνική γροθιά στο στομάχι των κερδοσκόπων.

Το ξέρω δεν θα είναι εύκολο να ξυπνήσω αφού παρασύρθηκα τόσο πολύ στη κούραση, την βαρεμάρα την ανηθικότητα και την καλοπέραση. Αλλά καταλαβαίνω ότι αν δεν κουραστώ, αν δεν στερηθώ απο μόνος μου, αν δεν ενωθώ με τον Ελληνα, αν δεν τον υποστηρίξω εγώ, δεν θα το κάνει κανένας.

Αν υπάρχει μια ελπίδα, αυτή είναι να βγάλουμε ΤΩΡΑ το Δ.Ν.Τ., διότι μετά δεν θα μπορούμε. Οσοι αναγνώστες είστε Ελληνες, αγαπάτε την πατρίδα μας, και δεν παραίτείστε από την τεράστια Ελληνική περιουσία, ψήφισε:

GoPetition

2 σχόλια:

  1. Συγχαρτήρια για το blog . Έχεις καταλάβει το σπουδαιότερο πράγμα ( το νομισματικό σύστημα ) το οποίο πρέπει να πολεμήσουμε και διάλεξες τον σωστότερο τρόπο: Δικαστικός πόλεμος. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σου σε ποιο email μπορώ?
    drosulitis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου