Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Η ΚΡΙΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ...


Το πρόβλημα είναι η προβατίλα. Αν φρόντιζα όποτε καταπατούν το σύνταγμα να μην το ανέχομαι, δεν θα με απειλούσε τώρα το σύστημα με αφανισμό. Αν απαιτούσα αντί να ζητιανεύω, δεν θα ήμουν τώρα φτωχός. Η νίκη τους φαίνεται ότι θα είναι ολοκληρωτική. Αυτοί που για να τους ψηφίσω μου υποσχέθηκαν καλύτερο αύριο, σήμερα καταπατούν παράφορα το σύνταγμα με χίλιους τρόπους, χαρίζουν την ιθαγένεια, έβαλαν εμένα, τα παιδιά μου, και το χώμα που κληρονόμησα από τους πρόγονούς μου, υποθήκη για λεφτά που χρησιμοποίησαν για να στηρίξουν τις τράπεζες, που είναι ανώνυμες εταιρίες που είναι νομικά και όχι φυσικά πρόσωπα, με εξαιρετική σβελτάδα συνέταξαν τον Καλικράτη, το μνημόνιο, και όλα τα έγγραφα της προδοσίας, ενώ στα οικονομικά που δεν τα καταφέρνουν και τόσο καλά τους θεωρώ ανίκανους, και όχι προδότες. Και συνεχίζω να τους ανέχομαι.

Με βύθισαν σε έναν κόσμο καλοπέρασης, κατανάλωσης, επιφανειακότητας, μερικές φορές και εξευτελισμού. Η μάλλον για να είμαι πιο ακριβής, τα εξευτέλισαν όλα. Από τη στιγμή που έχασα την πίστη μου στον άνθρωπο, και το μόνο που έχει αξία είναι τα χρήματα, μου έβαλαν σε όλα μια τιμή. Εβαλαν τιμή και στη λέξη οικογένεια, στη λέξη φίλος, στη λέξη Πατρίδα, στη λέξη Ιστορία, στη λέξη Τιμή. Ετσι που όλα να είναι τρέντυ εμπορεύσιμα είδη. Διαπρεπείς προσωπικότητες, τα λόγια των οποίων δε με παίρνει να αμφισβητήσω, είπαν ότι ο λαός που ξεχνάει την ιστορία του εξαφανίζεται. Αλλά εμένα δεν με νοιάζουν αυτά. Με ενδιαφέρουν πιο μεγάλα πράγματα. Και πιο μικρά. Και έτσι θα με αποτελειώσουν, αφού δεν αντιδρώ.


Μια στιγμή! Δεν θα αφήσω βέβαια να γίνει έτσι! Δεν είμαι δα και τόσο αχρείος! Δεν θα προδόσω όλους αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους για να αφήσουν στο λαό τους δηλαδή σε εμένα τον απόγονό τους μια Πατρίδα για να υπάρχω, να ορίζω τη θέλησή μου, να κάνω κουμάντο τη ζωή μου όπως θέλω εγώ. Αλλά ΕΓΩ, έχω απόστολή να  εξασφαλίσω το DNA μου, να αφήσω στα παιδάκια μου ένα σπιτάκι, να εξασφαλίσω ότι δεν θα πεινάσουν, δεν είναι καλό πράγμα η πείνα, δεν με ενδιαφέρει τι κάνετε εσείς, δε με ενδιαφέρει τι λέτε, αφήστε με ήσυχο, έχει καλή εκπομπή, έχει καλιστεία, έχει φόρμουλα,. έχει γήπεδο, έχει μαγαζιά, έχει ποτά, μη με ανακατεύετε με την πολιτική και μ' αυτά, αυτά είναι κάποιου άλλου πρόβλημα. Και μετά κοιμάμαι. Και μετά ξυπνάω, και πάω στη δουλειά μου και είμαι αγχωμένος, και τα χρήματα δεν φτάνουνε είτε πάνε καλά τα πράγματα είτε ακόμα χειρότερα όχι, και όλα φαίνονται τόσο φυσιολογικά, τα αυτοκίνητα, οι άνθρωποι, πηγαίνουν εδώ και εκεί, σαν κάθε μέρα. Και νοιώθω και Ελληνας, αφού και σημαία στο μπαλκόνι κρεμάω, και είμαι διατεθειμένος να πάω στην άκρη της γής για να δώ την εθνική μου ομάδα ποδοσφαίρου.

Οχι, δεν πρέπει να ξανακοιμηθώ, πρέπει να ξυπνήσω. Πρέπει να βάλω στην άκρη τον εγωϊσμό μου. Το ξέρω ότι   είμαι πανέξυπνος, παντογνώστης, σούπερ καταπληκτικός τύπος τέλος πάντων, και επιπλέον έχω και ακλόνητη θέση επι παντός επιστητού. Εχω βεβαίως και μοντέρνες θέσεις. Δεν γουστάρω με τίποτα τον φασιμό. Δεν είμαι των άκρων. Είμαι καλό προβατάκι εγώ. Αφήστε με στο σαλόνι μου με την τηλεορασούλα μου και ένα πιάτο φαί, και μη με βάζετε να ασχοληθώ με θέματα, διαβάζω εφημερίδα, έχω άποψη, είμαι οικολόγος, βετζετάριαν, δεν μπορεί να γίνει πόλεμος στην γή μου, μου το υποσχέθηκαν, κάποιος άλλος φροντίζει γι αυτήν, είναι κάποιου άλλου πρόβλημα.

Οχι, εγώ είμαι ο τυχερός κληρονόμος αυτής της υπέροχης γής. Μα βέβαια, τι έχω πάθει, δεν θέλω να χάσω την πατρίδα μου, μου αρέσει η Ελλάδα, η φυσική της ομορφιά, οι άνθρωποι, ο Ελληνικός Πολιτισμός.και θα είμαι διατεθειμένος να πεθάνω για όλα αυτά, αν νοιώσω ότι σε έχω δίπλα μου, ότι πολεμάω μαζί με τους υπόλοιπους Ελληνες, ότι δεν είμαι παρανοϊκός, ότι δεν κινδυνεύω να γελοιποιηθώ από τη λάσπη που θα μου ρίξουνε οι βρωμεροί αυτοί τύποι μόλις βγώ από το μαντρί.


Αρα αναγνώστη μου, αν είσαι Ελληνας σε χρειάζομαι. Δε με νοιάζει αν είσαι αριστερός, δεξιός, εμπρόσθιος, άεκ, ολυμπιακός, ή πάοκ, δεν με ενδιαφέρει αν είσαι μωαμεθανός, υλιστής, πνευματιστής, δημοσιογράφος, γιατρός, ή εργάτης, δεν με ενδιαφέρει αν είσαι πλούσιος ή φτωχός.


Αρκεί να αγαπάς την Ελλάδα. Να αγαπάς αυτή τη χώρα, και να νοιώθεις ευγνώμων που είσαι ο τυχερός κληρονόμος και σου ανήκει, και πιστεύεις ότι η χώρα αυτή ανήκει στον Ελληνικό λαό και είσαι αποφασισμένος να μην αφήσεις να χαθεί ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ από τη γη που με αίμα μας χάρισαν οι Ελληνες. Οποιος κι αν είσαι λοιπόν, σε παρακαλώ:

ΜΗΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΕΙΣ ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΜΛ ΦΞΚΚΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΟΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ.

Αν το κάνεις, ο προδότης θα είσαι ΕΣΥ. Διάβασε τις διανηρύξεις των μικρών νέων κομάτων και ψήφισε οποιοδήποτε από αυτά.

ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!

Αυτοί είναι προδότες. Σε πούλησαν. Και να μην ξαναμιλήσεις σε άνθρωπο που ψήφισε τους προδότες αυτούς, ο άνθρωπος αυτός βάζει τα ελεεινά του μικροσυμφέροντα πάνω από όλα, είναι πουλημένος, δεν αξίζει τον σεβασμό σου, ακόμα κι αν ήταν φίλος ή αδερφός.

Αγόρασε Ελληνικά προϊόντα. Μη δίνεις τα χρήματά σου στο καρφούρ, μην ξαναγοράσεις προϊόντα της nestle, η εταιρία αυτή είναι κροκόδειλος που θα σε φάει, και παίρνει δύναμη από τα χρήματά σου, ο πρόεδρός της έχει δηλώσει ότι η άποψη ότι δικαιούσαι ελεύθερη πρόσβαση στο νερό είναι ακραία.

 ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΑΓΟΡΑΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΟΧΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ. ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΔΕΙΞΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.


Για στάσου. Μου λές. Από εμένα αγοράζει το γερμανικό σούπερ μάρκετ, μου δίνει τα λεφτά του, άσε που μπορεί να μου δεσμεύσουνε και τις καταθέσεις, και η δουλειά δεν πάει και πολύ καλά με την κρίση, και πρέπει να δουλέψω και πως να μην ξαναψηφίσω αφού μια ακόμα χρονιά και θα βάλω την αννούλα μου στο δημόσιο να την εξασφαλίσω, και είναι ήδη αργά, και εν πάσει περιπτώσει δεν θα μου πείς εσύ τι θα κάνω! Α όλα κι όλα. να δούμε. Και στο κάτω κάτω που ξέρεις. Μπορεί όλα αυτά να είναι απλώς υπερβολές.

Ναί.

Αυτό θα είναι.

Υπερβολές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου