Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΜΕΝΟ ΕΠΑΝΩ ΜΑΣ!

Μπορεί η δήλωση αυτή να σας φαίνεται υπερβολική.

Μας έχουν πείσει ότι είμαστε ένα μικρό κρατίδιο γεμάτο απο τσανακογλύφτες που εκλέγουν τα τρία σόγια που κυβέρνησαν την Ελλάδα μεταπολιτευτικά.

Είτε είναι έτσι είτε δεν είναι, δικαιούμαστε και προλαβαίνουμε να αλλάξουμε.
Μέχρι εχθές, ήμουν και εγώ ένας από τους αηδιασμένους που δεν συμμετείχαν στις πολιτικές εξελίξεις της χώρας. Και όπως είπε και ο μεγάλος Σοφοκλής: Αν δεν ασχοληθείς εσύ με τα κοινά, κάποιος κατώτερός σου θα το κάνει.

Λοιπόν, αποφάσισα να ασχοληθώ. Οχι επαγγελματικά. Ούτε εγωϊστικά. Απο συμφέρον.
Γιατί είναι συμφέρον μου όπως και όλων των Ελλήνων, να διώξουμε το τσιμπούρι που μας πίνει το αίμα τόσα χρόνια.

Παρ΄όλα αυτά λοιπόν για τα οποία μας έχουν πείσει, διαπιστώνω μιλώντας με πολλούς φίλους και συγγενείς που έχω στο εξωτερικό, ότι ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΜΕΝΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Και περιμένει απο εμάς να βρούμε μία λύση. Και να φέρουμε την ανατροπή.

Να είστε σίγουροι, ότι αν την βρούμε, θα έχουμε ΔΙΕΘΝΗ υποστήριξη από τους λαούς, και ότι οι λαοί θα κάνουν ότι κάνουμε και στις δικές τους χώρες. Σαν παράδειγμα θα μου επιτρέψετε να χρησιμοποιήσω τα περυσινά επεισόδια μετά την δολοφονία Γρηγορόπουλου.

Η λύση κατα την γνώμη μου είναι αυτή που σε πολλά σημεία του blog αυτού έχω επαναλάβει:

1. ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ν.Τ.
2. ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ.
3. ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ GOLDMAN SACΗS ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ.

και στην συνέχεια να θωρακίσουμε την δημοκρατία μας απο τα λαμόγια για να μην έχουμε επανάληψη όπως στην Οουργελική φάρμα των ζώων, και να εργαστούμε για την πνευματική καλλιέργια των νεότερων γενεών, ώστε να φτάσουμε στο σημείο να μην χρειαζόμαστε ούτε την θωράκιση.

Ψηφίστε!

GoPetition

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου