Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΑΤΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ!

ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΣΕΒΑΣΜΟ!

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.

Είμαι κάτοικος της πιο όμορφης χώρας του κόσμου. Και της πιο πλούσιας. Δεν το λέω εγώ, το λένε οι έρευνες, και οι Ελληνες διακεκριμένοι επιστήμονες που κάνουν εξαιρετική δουλειά. Δεν είμαι ούτε φτωχός, ούτε κακομοίρης.

Οσο για στοιχεία, έχουμε. Το http://skandalakommaton.blogspot.com είναι μία βάση δεδομένων για το τί ακριβώς απάτες έχουν γίνει εις βάρος μου. Είναι τόσες πολλές, που δέν χωράνε εδώ.

Η Ερευνα "money as dept" δείχνει το πώς οι τράπεζες μου δανείζουν χρήματα που δεν έχουν.
Η έρευνα "the money masters" δείχνει ποιοί είναι οι αργυραμοιβοί και πώς ελέγχουν τα Εθνη μέσω των κεντρικών τραπεζών τους.
Η έρευνα "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ" δείχνει πώς λειτουργούν οι μηχανισμοί υποδούλωσης μιας χώρας.

Απο τα οικονομικά αρχεία θα φανεί οτι η Goldman Sachs έπερνε προμήθεια 30%!!!! για όσα χρήματα έκρυβε τόσα χρόνια. Δηλαδή έκρυβε 100 δις έλλειμα, και έπερνε 30 δις!!!!!!!!

Θα βρώ τρόπο να αποδείξω ότι η ίδια εταιρία έπαιξε τα παιχνίδια εις βάρος της χώρας μου.

Γνωρίζω ότι αυτός που διαχειρίζεται σήμερα το δημόσιο χρέος της Ελλάδας, δούλευε 10 χρόνια στην goldman sachs άρα έστειλαν μέλος της συμμορίας να μας βάλει σε σειρά!!!!!

Αν το δημοψήφισμα αυτό έχει επιτυχία, θα πληρώσω νομικούς, δικηγόρους, θα ζητήσω βοήθεια απο όλους, και θα νικήσω τους τραπεζίτες ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΟΠΛΑ!!!! και θα πληρώσουν ΟΛΟΙ.

Είμαι σίγουρος ότι αν κατέβω στον δρόμο με αυτά τα συγκεκριμένα αιτήματα, ΘΑ ΠΕΤΥΧΩ.

http://thalamofilakas.blogspot.com


GoPetition

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ!

3 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΜΕΡΑ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΕΠΑΝΗΛΕΙΜΕΝΩΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ.ΚΑΤΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Ή ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΤΟ MAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ:
    MOUSIKA.MANITARAKIA@GMAIL.COM
    ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία γεια σου.
    Δεν ξέρω τί κάνεις λάθος.

    Εάν εμφανίζεται η φόρμα στο gopetition.com που μπορείς να εμφανίσεις και στο ακόλουθο link,

    http://www.gopetition.com/online/36788/sign.html

    τότε συμπληρώνεις απλώς τα στοιχεία σου και πατάς το sign.

    Θέλει προσοχή να συμπληρώσεις τα υποχρεωτικά πεδία, και να γράψεις σωστά τα γράμματα στο πλαίσιο της επιβεβαίωσης.

    Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να πηγαίνει στραβά.

    Αν εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα, ξαναγράψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή το κείμενο είναι αρκετά σκληρό, και μπορεί κάποιος να διστάζει τώρα ακόμα που οι υπογραφές είναι λίγες, αποφάσισα μέχρι να μαζευτούν αρκετές υπογραφές να απενεργοποιήσω την δημοσιοποίηση των ονομάτων όσων υπογράφουν.

    Αν φτάσει η καμπάνια τα 1000 άτομα, τότε θα ενεργοποιήσω πάλι την εμφάνιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου