Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

ΕΞΕΛΙΞΗ. ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΧΡΟΝΟ...

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ!

ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΣΕΒΑΣΜΟ!

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.

Είμαι κάτοικος της πιο όμορφης χώρας του κόσμου. Και της πιο πλούσιας. Δεν το λέω εγώ, το λένε οι έρευνες, και οι Ελληνες διακεκριμένοι επιστήμονες που κάνουν εξαιρετική δουλειά. Δεν είμαι ούτε φτωχός, ούτε κακομοίρης.
Με πείσατε γι αυτό. Οχι αντρίκια. Πονηρά. Σαν τις σειρήνες του Οδυσσέα. Με εθίσατε με την καταραμένη τηλεόραση, με σαγηνέψατε με τις διασκεδάσεις, με κολακέψατε με τα ψεύτικα λόγια, με βάλατε να δουλεύω απο το πρωϊ ως το βράδυ για να αγοράσω πράγματα που δεν χρειάζομαι και γενικά κάνατε ότι μπορούσατε για να μου αποσπάσετε την προσοχή απο τα ουσιαστικά, που είναι η διαφύλαξη της πατρίδας μας, και η βελτίωση του εαυτού. Οπως είπε και ο μεγάλος κρίσναμουρτι, δέν πρόκειται για οικονομική κρίση. Πρόκειται για κρίση ΗΘΩΝ:




Σας κατάλαβα όμως...

Κι αποφάσισα να αλλάξω. Δεν με πειράζει που πέρασα όλη μου τη ζωή κοιμισμένος. Τώρα ξύπνησα. Και αυτό μετράει. Οι κάμπιες μεταμορφώνονται σε πεταλούδες ή πεθαίνουν. Εγώ είμαι πεταλούδα. Οχι κάμπια.

Κατάλαβα ότι δεν είναι υποχρεωτικό ο κόσμος μας να λειτουργεί όπως λειτουργεί. Κατάλαβα ότι θα είμαι πιο ασφαλής και πιο χαρούμενος αν μάθω να ζω με άλλο τρόπο. Δεν είναι ανάγκη να με θαυμάζουν όλοι. Θα θαυμαζόμαστε όλοι μαζί για τον κόσμο που φτιάξαμε και συντηρούμε.

Κατάλαβα πια ότι για να πάω μπροστά, πρέπει και ο διπλανός μου να πηγαίνει μπροστά. Και απο εδώ και εμπρός θα τον βοηθάω αντί να τον δυσκολεύω. Για να πάμε μαζί μπροστά.

Και θα είμαι φιλικός με τους ανθρώπους. Και θα θεωρώ τιμή μου να βοηθάω τους άλλους. Και θα προσπαθήσω να μάθω και να τους αγαπάω ακόμα.

Δεν θα ξαναγλύψω κανέναν και προπαντός δεν θα ξαναψηφίσω από ελεεινό μικροσυμφέρον, που βοηθάει εμένα σε βάρος των υπολοίπων συμπατριωτών μου. και αυτά θα τα πολεμήσω όπου τα συναντήσω, σαν να είναι τα χειρότερα εγκλήματα.

Την δωροδοκία όπου θα την βλέπω θα την πολεμάω.

Την παρανομία επίσης.

Το χειρότερο έγκλημα και αυτό που δεν μπορώ να ανεχτώ ΚΑΘΟΛΟΥ, είναι να παρανομούν οι άνθρωποι οι οποίοι χειρίζονται τα δημόσια θέματα. Αυτό θέλω να το ΚΑΨΩ ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ ΤΟΥ όπου το συναντήσω.

Τα εγκλήματα αυτά όμως θα εξαφανιστούν. Ολα αυτά τα βρωμερά εγκλήματα δεν θα ξαναγίνουν, ή θα εξαλειφθούν σε μια δυο γενιές, γιατί θα μάθω στους ανθρώπους να βοηθάνε ο ένας τον άλλο, και να το θεωρούν αυτό μεγάλη τους τιμή. Και δεν θα αφήνω άνθρωπο μόνο. και θα έχω το χρόνο να το κάνω, γιατί δεν θα χρειάζεται να τρέχω απο το πρωί μέχρι το βράδυ για ένα κομμάτι ψωμί.

Θα κρίνω τους άλλους όχι ανάλογα με το πόσα γ@μημ3ν@ λεφτά έχουν, αλλά με το ποιοί είναι. Απο το μέγεθος της προσωπικότητάς τους. Θα θαυμάζω αυτούς που αριστεύουν, χωρίς να σκέφτομαι μικρότητες. Γιατί οι άριστοι αυτοί, θα με βοηθήσουν να γίνω καλύτερος και πιο χαρούμενος.

Θα σπάσω την τηλεόρασή μου, ή θα απαιτήσω να απολυθούν όλοι όσοι είχαν σχέση μαζί της και θα την αλλάξω. Δεν θα εκμεταλεύομαι τον πόνο των ανθρώπων για να κερδίσω το ψωμί μου. Θα τον απαλύνω.

Θα αποβάλλω το δέρμα της αδιαφορίας και της ραστώνης και θα ξαναγεννηθώ. Δεν θα ξαναεπιτρέψω να γίνεται πόλεμος σε κανένα μέρος του κόσμου, και θα θεωρώ μεγάλη προσβολή για εμένα και την ανθρωπότητα το να σκοτώνονται άνθρωποι μεταξύ τους. Και θα διαμαρτύρομαι, και θα απαιτώ ενεργά να σταματήσει το κακό.

Η μέγιστη αποστολή μου είναι προς το παρόν να ξυπνήσω όσους περισσότερους Ελληνες μπορώ.

Μόλις ξυπνήσουμε αρκετοί, θα ξυπνήσουμε κι άλλους, κι άλλους, μέχρι που να ξυπνήσουμε όλοι, και να ξυπνήσουν και οι άνθρωποι στην Ευρώπη, και σε ολόκληρο τον κόσμο, και ΘΑ ΔΟΞΑΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ για μια ακόμη φορά. ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Δεν θα κάνω επανάσταση με όπλα. Τα όπλα δεν βοηθούν κανέναν, και το μόνο που κάνουν είναι να διαιωνίζουν μια κατάσταση οικτρή, και να γενάνε μίσος, και το μίσος να φέρνει μίσος. Αφήστε τα όπλα. Τα δοκιμάσαμε και αποτύχαμε. Η μιζέρια των ανθρώπων δεν μειώθηκε καθόλου με αυτά.

Αποστολή μου λοιπόν είναι να ξυπνήσω. Οταν θα είμαστε όλοι ξύπνιοι, τότε θα κατεβούμε στον δρόμο, ήσυχα, αλλά χωρίς να υπακούμε. Χωρίς όπλα. Χωρίς φωνές, και χωρίς τσακωμούς. Και όταν τα αδέρφια μας το δούν αυτό, θα κατέβουν κι αυτοί και θα κάνουν το ίδιο. Και όταν σηκωθούμε όλοι, και ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΜΕ, καμία αστυνομία και κανένας στρατός δεν θα μπορεί να μας σταματήσει. Γιατί και η αστυνομία και ο στρατός θα είναι μαζί μας.

Fight the New World Order with Global Non Compliance 3/3


Αν δέν δράσω, θα πρέπει να γνωρίζω ότι αυτοί που δρούν και ελέγχουν θεωρούν αποστολή τους να "θεραπεύσουν" την γή απο τα χειρότερα μιάσματα που την μολύνουν. Εμάς. Δεν είμαι μίασμα. ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου