Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Η ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ 3' 29"

Ακόμα και εάν δέν αντέχετε την ρόκ μουσική,
ακομα και εάν δέν γουστάρετε τα μούτρα του με τίποτα,
ακόμα και εάν θεωρείτε τα τραγούδια του προσβλητικά,
δέν μπορείτε να του αρνηθείτε ότι σε πέντε στροφές και
περίπου τρισήμισι λεπτά, τα είπε όλα για τους Νεοέλληνες...
χωρίς φιλοσοφίες, χωρίς ψευτοκουλτούρες. Τζιμακο σε αγαπάμε!

(Εχει και βίντεο απο την καλύτερη θεωρώ εκτέλεση του τραγουδιού στο "Με λένε Πόπη").




ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ - ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ

Κάνω βουτιές σε βόθρο με εικόνες,
φουσκώνω τα βυζιά μου με ορμόνες,
θέλω να γίνω σαν Αμερικάνος,
μ’ αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος.

Έλληνας, Νεοέλληνας.
(ρεφρέν)

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψήλωσε η κοντούλα λεμονιά.
Στα Σάλωνα δε σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην ποταμιά.

Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή, χαϊδεύει δωροσυσκευή
σ’ ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο.
Πουλάκι ξένο, πουλί χαμένο,
μου τρώει τα σπλάχνα δεν βγάζω άχνα.

Καίω τα δέντρα χτίζω μεζονέτες,
θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες.
Σ’ ένα κλουβί-γραφείο σαν αγρίμι
παίζω ατέλειωτο βουβό ταξίμι.

(ρεφρέν)

Φάκα αντίντας μου ’πιασε τη φτέρνα,
μπερδεύω το τζουκ-μποξ με τη λατέρνα.
Πάνω απ’ του τάφου μου το κυπαρίσσι
μαύρη χελώνα μ’ έχει κατουρήσει.

(ρεφρέν)

Ακούστε το.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου