Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ Ο.Α.Ε.Ε.-ΠΡΩΗΝ ΤΕΒΕ‏

Αγαπημένε μου Ο.Α.Ε.Ε.-πρώην ΤΕΒΕ

Παίρνω το θάρρος και σε αποκαλώ αγαπημένε μου γιατί τα τελευταία χρόνια δείχνεις έναν ζήλο να με φέρεις όλο και πιο κοντά σου.
Εγώ αντιστέκομαι στις προσκλήσεις-προκλήσεις σου με ταλαιπωρία μεν με επιτυχία δε. Έχω την τύχη να ανήκω στην συμπαθή κατά τα άλλα τάξη των ατόμων που βρίσκονται στα όρια της φτώχειας με εισόδημα περίπου 7.000 ευρώ τον χρόνο.
Μη με ρωτήσεις πως τα βγάζω πέρα, δεν θα σου αποκαλύψω το μυστικό της επιτυχίας μου. Ένα μόνο θα σου πω:χωράω άνετα στο πουκάμισο του "τα φάγαμε μαζί".


Συγνώμη που παίρνω το θάρρος να σε ενοχλήσω χρονιάρες μέρες-που κακό χρόνο νάχεις αγαπημένε μου-
αλλά να, είναι που έλαβα μια επιστολή σου για χριστουγεννιάτικο μπουναμά και πολύ με χαροποίησες.
Τόση χαρά είχα να νοιώσω από τότε που μπήκε το Δ.Ν.Τ. μέσα μου.

Για ευνόητους λόγους δεν θα σου αποκαλύψω το όνομα μου αλλά θα σε παρακαλέσω να διαβάσεις για άλλη μια φορά αυτό το γράμμα που μου έστειλες.
Γιατί καλέ μου το στέλνεις τον Δεκέμβριο και θές να με γράψεις αυτεπάγγελτα στον Ο.Α.Ε.Ε.και μάλιστα από τον Μάιο;
Γιατί δεν με ειδοποίησες τότε; Δίσταζες; Ντρεπόσουν; Τι Ο.Α.Ε.Ε;ΕΕΕΕΕΕΕΕ
Παίρνω 500 ευρώ τον μήνα και θέλεις να μου φας τα μισά; Γιατί παλικάρι μου;
Τι θα μου προσφέρεις για να σου τα δώσω;
Τις ιατριφαρμακευτικές υπηρεσίες σου μήπως;Την σύνταξη μήπως; Τι;
Πες μου γιατί δεν καταλαβαίνω, γιατί βάλθηκες να χαλάσεις την πλατωνική μας σχέση;

Γιατί καλέ μου δεν μούδωσες να διαβάσω τον νόμο που ψηφίστηκε νύχτα από το ΠΑΣΟΚ αλλά μούπες να τον κατεβάσω από το internet;
Πως θα το κάνω αυτό; Πρέπει να πάω φροντιστήριο για να μάθω;Πρέπει να γίνω δικηγόρος και να ερμηνεύω νόμους;
Πρέπει να κοιμάμαι έξω από τη βουλή και να περιμένω την 12η ώραν την μεταμεσονύκτιον για να μάθω τι ψηφίσατε;

Δεν έχω internet,καρδιά μου.

Άκουσα καλά ή με γελούν τα αυτιά μου;Ναι θα κάνω διαγραφή, σου είπα και θα κάτσω σπίτι.
Τι είπες;Πάλι θα χρωστάω από τον Μάιο; Και μου το λες τώρα; Τότε για δεν τόλεγες;
Δεν μιλάς ε Ο.Α.Ε.Ε; Και τι να πεις άλλωστε;

Θες μόνο λεφτά, α τώρα μάλιστα
Λυπάμαι πάρα πολύ καλέ μου αλλά δεν έχω ούτε σάλιο.

Μου το έστειλε ο rex rexrex... (?)

2 σχόλια:

  1. ο πρόεδρος του ΟΑΕΕ ανακοινωσε το τελευταιο 10ημερο του 2010 οτι δεν αυξηθουν τα ασφαλιστρα λογο κρισης για τα επομενα 3 χρονια και εκει που πληρωνα 811,18ε μου ηρθε λογαριασμος του ΟΑΕΕ στις 31/12 με 830 κατι!
    μαθαμε πλεον στα ψεμματα και τιποτα δεν μας παραξενευει
    οταν κοστικας & γιωρικας αλλα υποσχονται προεκλογικα και οχι απλα δεν τηρουν τις υποσχεσεις τους αλλα κανουν ακριβως το αντιθετο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι εισφορές στον Ο.Α.Ε.Ε. είναι αρκετά υψηλές.Η αγορά έχει φτάσει στο πάτο,ας σκεφτούν να τις μειώσουν γιατί σε λίγο δε θα μπορούμε ούτε σεντ να δίνουμε.Φτάνει πια το ξεζούμισμα των επιχειρήσεων.Ας δούνε και το κόσμο το πως τα βγάζει πέρα.Δε πάει άλλο,μας ρούφηξαν το αίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου